پتانسيل بالاي صنايع غذايي در ايران

۸۹ بازديد

پتانسيل بالاي صنايع غذايي در ايران

 

بسياري از تحليل گران صنايع غذايي بر اين باور هستند كه خلاقيت و نوآوري جاي بسيار زيادي براي رشد اين صنعت بزرگ دارد و در همين زمينه بازار هاي بزرگ خريد و فروش عمده B2B مانند بازارهاي بزرگي همچون علي بابا چين و آمازون به وجود آمده كه به رشد صنايع بسيار كمك كرده اند.

ايران به دليل وجود پتانسيل هاي بسياري در زمينه توليدات صنعتي و مخصوصا صنعت كشاورزي كه قابليت صادرات به ديگر كشورها يكي از مكان هايي است كه پتانسيل بسيار بالايي براي بازار عمده خريد و فروش در عرصه محلي و جهاني دارد. بازار عمده محصولات صادراتي ايران از جمله پسته و برنج ايراني بسيار در دنيا شناخته شده است و با ايجاد بازار عمده خريد و فروش در اين حوزه مي توان مشتريان خارجي بيشتري به زنجيره فروش اين محصولات متصل كرد.

ما واقعاً در ايران به صنعت آنلاين خريد و فروش عمده بيشتري نياز داريم كه در آن اپراتورها بتوانند با توليدكنندگان عمده ارتباط برقرار كنند ، قيمت گذاري را راحت تر كنند و سفارش آنلاين را بدون هرگونه تماس تلفني ، اسناد و مدارك و مزاحمت هاي آنلاين براي خريداران عمده فراهم كنند.

 

در اين راه خوشبختانه كارآفرينان با خلاقيت بسيار بازارهاي عمده اي طراحي كرده اند كه به راحتي براي فعالين صنايع غذايي قابل دسترس بوده و آن ها مي توانند به آساني با يكديگر ارتباط برقرار كرده و علاوه بر آگاهي از قيمت هاي بازار به مشتريان جديد نيز دست پيدا كنند.

در اينجا ليست بازارهاي عمده مفيد و برجسته فعال حوزه B2B در سراسر جهان وجود دارد.

zh1z_z6.jpg

 

 

 

TradeKey

 

يك بازار عمده فروشي گسترده B2B براي اتصال تأمين كنندگان عمده با خريداران عمده در سراسر جهان است. اين بازار عمده تمركز شديدي بر كشورهاي آسيايي به ويژه هند ، چين ، پاكستان ، تايوان ، مالزي و بنگلادش دارد.

 

اين سايت سه سرويس قوي به مشتريان خود ارائه مي دهد. اولين خدمت اين بازار ثبت درخواست خريد است؛ بسياري از خريداران عمده كه به دنبال يك محصول خاص هستند  با استفاده از اين خدمت مي توانند ادرخواست خريد خود را به هزاران تامين كننده در اين بازار بزرگ ارايه دهند و در صورت موجود بودن آن تامين كنندگان به صورت مستقيم به خريدار اعلام كرده  و خدمات خود را ارائه مي دهند.

 

دومين خدمت اين بازار عمده فروشي اين است كه شما در آنجا مي توانيد محصولات متنوعي را از هزاران فروشنده مشاهده كنيد ، دسته بندي از عمده فروشان ، توليد كنندگان و كارخانه هايي كه به دنبال صادرات محصولات خود هستند توزيع شده است. سوم شركت ها ، كه در آن شما مي توانيد يك فهرست كامل از تامين كنندگان ، توليد كنندگان و توزيع كنندگان پيدا كنيد.

 

همچنين اين گزينه را براي شما فراهم مي كند كه نماينده فروشندگان ، صادركنندگان ، عمده فروشان و ساير شركت هاي كوچك و متوسط ??شويد و به اين ترتيب بتوانيد به صورت كميسيون براي آن ها فروش داشته باشيد. از برنامه شما گرفته تا تجارت جهاني ، پيشرو و سريعترين رشد (B2B) پورتال آنلاين تجارت به تجارت است كه واردكنندگان ، صادر كنندگان و مشاغل كوچك و متوسط ??در سراسر جهان را براي تجارت بين المللي متصل مي كند. با توجه به برنامه مهم نيست كه در كجا هستيد ، اكنون مي توانيد براي تأمين كنندگان جديد جستجو كنيد ، با خريداران جديد در حال حركت ارتباط برقرار كنيد.

 

TradeKey.com ثابت كرده است كه يك پلت فرم تجاري معتبر آنلاين براي تجارت جهاني است ، قوت آن تجارت عمده فروشي يا واردات عمده اي يا صادرات. TradeKey با موتورهاي بي نظير و قدرتمند تطبيق تجاري و ابزارهاي تبليغاتي كارآمد خود ، سالهاست كه فاصله بين تأمين كنندگان و خريداران ، توليدكنندگان و واردكنندگان از 240 كشور جهان را به خريداران عمده رسانده است.

 

                                                                    

 

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

۱۰۲ بازديد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

  • چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

    تا بحال به اين موضوع انديشيده اي كه چرا در بيشتر  سايت ها بخشي براي وبلاگ ها اختصاص داده شده است؟ در اين مقاله ميخواهيم علت اين نوع طراحي سايت را براي شما بازگو كنيم.

    به چند دليل وجود وبلاگ براي سايت مفيد است:

    1. افزايش ترافيك سايت

    افزايش ترافيك سايت از جمله مراحل مهم تجارت الكترونيك و بازاريابي اينترنتي است. با ايجاد انواع محتواي آموزشي ، سرگرم كننده، اخباري وغيره در وبلاگ ها  باعث افزايش ترافيك سايت مي شوند چرا كه مي توان آنرا در گوگل Search  كرد و در شبكه ها ي اجتماعي به اشتراك گذاشت ، مي توان آن را Email  كرد. پس تعداد بازديد كنندگان را زياد مي كند و باعث افزايش مشتري مي شود.

    2. ارتباط با مشتريان ويا كاربران

    ايجاد وبلاگ و بهره بري آن يك طرفه نيست از طرفي  راهي است راي يافتن مشتري جديد و از طرف ديگر نياز مشتريان و كاربران فعلي را رفع كرده و مي توانند از مطالب مفيد بهره مند شوند.

    3.ارسال سيگنال هاي مثبت به گوگل

    هرچه كاربر زمان بيشتري در سايت شما حضور داشته باشد سيگنال مثبتي به گوگل فرستاده مي شود براي اين كار اصلا نبايد به هنگام ورود كاربر از آن طلب هزينه كنيم چرا كه به احتمال زياد سايت را ترك خواهد كرد. و اين يك سيگنال منفي به گوگل ميفرستد. راه ديگري كه باعث ايجاد سيگنال مثبت مي شود و گ.گل آن را دريافت مي كند نرخ خروج پس از ورود به سايت است. بس راه حل هوشمندانه براي جلب كاربر براي ورود به سايت و ماندن در سايت  بروز كردن وبلاگ ها با مطالب ارزشمند است.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

 

راديو اينترنتي فالوده بهترين راديو

۷۰ بازديد

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

كد عددي محاسبه جستجوي ريشه(Root Search)

۶۰ بازديد

فروشگاه پروژه - كد عددي محاسبه جستجوي ريشه(Root Search)

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

كد عددي محاسبه جستجوي ريشه(Root Search)

 

شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد

۹۴ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

چگونه موهاي جوگندمي را طبيعي رنگ كنيم؟

۷۸ بازديد

چگونه موهاي جوگندمي را طبيعي رنگ كنيم؟ - تابناك

  • چگونه موهاي جوگندمي را طبيعي رنگ كنيم؟ - تابناك
    بسياري از آقايان كه موهاي جو گندمي دارند يا بخشي از موهايشان سفيد است به رنگ كردن مو مي‌پردازند. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه آنها موهاي‌شان را بيش از حد رنگ مي‌كنند و مو آن طيف رنگي طبيعي‌اش را از دست مي‌دهد و بيش از حد مشكي مي‌شود. در اين ويديو روش رنگ كردن موهاي جو گندمي به طور طبيعي آموزش داده مي‌شود. اين تكنيك به «گري بلندينگ / Gray Blending» نام دارد و در اين روش فقط بخش‌هاي خيلي روشن و سفيد موها كمي تيره‌تر مي‌شوند اما كاملا مشكي نمي‌شود.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

چگونه موهاي جوگندمي را طبيعي رنگ كنيم؟

 

تازه هاي نشر اسفند 1398

۹۱ بازديد

تازه هاي نشر اسفند ????

تازه‌هاي نشر

خريد كتاب از سايت كاواك

كتاب جبار (شكسپير و سياست)

استيون گرين بلت | مترجم: آبتين گلكار | نشر همان

استيون گريت، شكسپيرپژوه و متخصص تاريخ ادبيات و از بنيانگذاران مكتب نوتاريخ‌گرايي است. مكتبي كه پيروانش مي كوشند كنه حقايق تاريخي، جامعه شناختي، فرهنگي و مانند آن را از دل ادبيات بيرون بكشند؛ كاري كه در كتاب حاضر نيز انجام شده است.

كتاب در انتظار بوجانگلز

اوليويه بوردو | مترجم: ناهيد فروغان | نشر ماهي

به خودم گفتم كه من نيز اندك بهره‌اي از جنون دارم، كه عقل حكم نمي‌كند شيفته‌ي چنين زني شوم، زني يكسره مجنون، زني كه زندگي مشترك من با او شبيه زندگي مردي چلاق با زني افليج خواهد شد، كه اين رابطه فقط ممكن است لنگ‌لنگان و تاتي‌تاتي‌كنان در جهات غريب پيش برود. اما ديگر روي سرسره بودم، پاگذاشته به درون مه، بي‌آن‌كه حتي خودم فهميده باشم، بي‌هشدار، بي‌خبر. اوليويه بوردو، نويسنده‌ي جوان فرانسوي، دو سال از عمرش را وقف نوشتن رماني پانصد صفحه‌اي كرد، رماني بسيار غم‌انگيز و يأس‌آلود. اما اين رمان ناشري نيافت. با اين همه، او از پا ننشست و ظرف هفت هفته در انتظار بوجانگلز را نوشت. كتاب با استقبال گسترده‌ي خوانندگان مواجه شد و جوايز متعددي را از آن خود كرد.
 

كتاب بهرام بيضايي؛ زبان، هويت و قدرت

رضا ترنيان | نشر روزنه

بهرام بيضايي از جمله نويسندگان تاثيرگذار در ادبيات نمايشي و سينماي ايران است. او در نوشته هايش از ابتدا بر روي سه محور اسطوره، حماسه و تاريخ تمركز كرده، و با تلفيق اين عناصر آثار متنوعي در ادب معاصر فارسي پديد آورده است. بيضايي همواره به كمك جا به جايي اساطير و تداوم آن در متون ادبي و تاريخي كلاسيك فارسي، راوي و آفرينش گر نويني در ادبيات امروز ايران است. او با ايجاد ترديد، شك و پرسشگري در آثارش، درنگي در انديشه هاي ما ايجاد مي نمايد كه جاي تعمق و بررسي چندين باره دارد. وي ضمن حفظ درون مايه آثار كهن ادبي، زبان را در خدمت نگاه اجتماعي امروز در مي آورد.

 

دانلود سريال قورباغه با لينك مستقيم از كافه فيلم

۷۱ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال قورباغه

همون سيدي براي اولين بار كارگرداني يك سريال خانگي را بر عهده گرفت . اين سريال با نام قورباغه است كه در اوايل سال 99 از سايت cafefilm قابل دانلود است. فصل اول اين سريال در 15 قسمت توليد شده است كه خبرهاي رسيده حاكي از بازي كردن بازيگراني چون نويد محمد زاده، صابر ابر، سحر دولتشاهي و فرشته حسيني براي بازي در اين سريال است.

embp_h5.jpg

دانلود سريال قورباغه با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/series/frog-series-first-season

 

 

آژانس مسافرتي

۷۱ بازديد

 

سفر به كيش، مشهد و كرمان در تورهاي داخلي

بريم مقاله جديد سايت آرمان كرمان تحت عنوان سفر به كيش، مشهد و كرمان را با هم بررسي كنيم

مسافرت و گردش يكي از لازمه هاي زندگي جهت بالا بردن روحيه افراد جهت بهتر انجام دادن كارهاي روزمره است. به صورت معمول هر شخص مي بايست دو بار در سال يك مسافرت طولاني مدت را داشته باشد و چه بهتر است كه اين شخص قبل از انتخاب مقصد مسافرتي خود اطلاعاتي كامل در زمينه تورهاي مسافرتي پيدا كند. در اين مقاله قصد داريم درباره مقاله سايت خواندني تحت عنوان تور كيش از تهران  سه مسافرت عالي در تورهاي داخل كشور تور مشهد هوايي و تور كرمان صحبت كنيم كه از بهترين تورهاي مسافرتي كه در حال حاضر در ايران وجود دارد هستند و اتفاقا جزو  پرتقاضا ترين آن ها.

تور كيش از تهران

ابتدا مي خواهيم به تور كيش از تهران بپردازيم. اولين نكته مناسب ترين فصل جهت سفر به كيش مي باشد، معمولا آب و هواي كيش از اوايل دي الي اواخر فروردين براي سفر بهترين گزينه است. پس شما اگر به فكر تور كيش از تهران و يا از هر شهر ديگر هستيد بايستي در اين فصل از سال به فكر سفر كردن به اين جزيره زيبا باشيد.

حتي ممكن است در فروردين ماه نيز هوا به شدت گرم و مناسب سفر نباشد ولي به هر حال حد متوسطي را جهت سفر به اين جزيره شگفت انگيز در نظر گرفته ايم و شما مي بايست جهت رفتن به كيش اين نكات را بلد باشيد. نكته اي كه در اين جا مهم است آب و هواي كيش مي باشد كه معمولا در طول سال گرم و مرطوب است ولي به هر حال در اين بازه زماني آب و هواي آن قابل تحمل تر است.

تور كيش از تهران

قيمت تورهاي داخلي

قيمت تور كيش از تهران از درجه اهميت بسيار زيادي برخوردار است. معمولا هزينه تور كيش از تهران به نسبت شهرهاي ديگر كمي بيشتر است هم چنين در اين جزيره زيبا از هتل بسيار لوكس 5 ستاره اي داريم تا مسافرخانه هاي عادي و اين مساله هم در بالا يا پايين رفتن قيمت تور كيش از تهران تاثير گذار است.

از بهترين هتل هايي كه در كيش وجود دارد و اكثر مسافران از اقامت در آن جا لذت برده اند مي توان به هتل شايگان، هتل پارميس، داريوش، ترنج، مارينا و هتل ويدا اشاره كرد كه هر كدام از آن ها زيبايي هاي خاص خود را دارند و قيمت هاي مختلفي جهت اقامت در آن جا تعيين شده است.

تور هوايي مشهد

تور مشهد هوايي

اما يكي ديگر از پيشنهادهاي جذاب ما جهت گشت و گذار و مسافرت، تور مشهد هوايي است. مشهد مقدس يكي از آن شهرهايي است كه ساليانه هزاران گردشگر خارجي و داخلي را به خود جذب مي كند. اين شهر هم اكنون يكي از مهم ترين شهرهاي ايران در زمينه گردشگري به حساب مي آيد. چون علاوه بر مرقد امام رضا در اين شهر داراي اماكن گردشگري و تفريحي بسيار زيادي است كه هر ساله هزاران نفر را به سمت خود جذب مي كند.

به دليل اين كه اين شهر از بسياري از شهرهاي مهم ايران دور است مناسب ترين گزينه براي رفتن به آن جا، تور هوايي مشهد است. اگر شما هم از اين شهر دور هستيد حتما براي يك بار هم كه شده به بهانه زيارت به اين شهر مسافرت كنيد و علاوه بر فيض بردن از زيارت خود مي توانيد از اماكن گردشگري و تفريحي اين شهر نيز نهايت استفاده را ببريد و بهترين سفر را براي خود و خانواده تان رقم بزنيد.

در حال حاضر پارك آبي مشهد مشهور ترين پارك آبي ايران به حساب مي آيد. باغ وحش مشهد نيز به جرات مي توان گفت بهترين باغ وحش ايران به حساب مي آيد. از تمامي امكانات اين شهر مي توانيد نهايت استفاده و بهره را ببريد.

وجود تعداد زيادي هتل لوكس و نيمه لوكس در اين شهر در تور مشهد هوايي، كار را جهت اقامت گردشگران بسيار ساده كرده است. در حال حاضر تور مشهد هوايي يكي از مهم ترين گزينه هاي مسافرت داخلي بعد از تور كيش از تهران به حساب مي آيد و پيشنهاد مي كنيم جهت دريافت اطلاعات و قيمت هاي مربوط به اين تور با كارشناسان ما در اين زمينه تماس بگيريد.

از مهم ترين نكات سفر به مشهد مي توان به آب و هواي آن اشاره كرد كه مناسب تري فصل جهت رفتن به آن جا، بهار است. در اين فصل از سال آب و هواي اين شهر بي نظير است و شما عزيزان مي توانيد در اين فصل، مشهد را براي سفر خود برگزينيد و لذت سفر خود را چندين برابر كنيد. نكته مهم ديگري كه در اين زمينه وجود دارد خلوت بودن مشهد در اين فصل از سال است و شما عزيزان مي توانيد انواع تورهاي هوايي و زميني مشهد را در اين بازه زماني با قيمت ارزانتري انتخاب كنيد.

bryd_f5.jpg

تور كرمان

تور كرمان

اگر علاقمند به فرهنگ و تاريخ ايران هستيد و از قدم زدن در دل بيابان لذت مي بريد تور كرمان يكي از مناسب ترين گزينه ها در اين زمينه به حساب مي آيد. كوير شهداد در فاصله بسيار كمي از كرمان قرار دارد و يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري اين شهر به حساب مي آيد. هم چنين بناهاي تاريخي بسياري در اين شهر كهن كه قبلا  گواشير نام داشته وجود دارد و با ديدن اين اماكن تاريخي و گردشگري لذت سفر شما چندين برابر مي شود. از مهم ترين اين اماكن مي توان به كتابخانه و موزه شاه نعمت اله، حمام وكيل و باغ شاهزاده ماهان مي توان اسم برد كه يكي از باغ هاي ايراني است كه ثبت جهاني شده.

در تور كرمان شما عزيزان مي توان تمامي مكان هاي ديدني اين شهر و نقاط اطراف آن را ببينيد به همين دليل در حال حاضر برنامه سفر حرفه اي شما براي امسال مي توان به حساب آيد.

برنامه سفر حرفه اي امسال شما

با توجه به اطلاعاتي كه در بالا و در ارتباط با تور كيش از تهران، تور هوايي مشهد برنامه سفر حرفه اي امسال شما و تور كرمان ديدني تر ميشود، تورهاي داخلي داديم به نظر مي رسد كه اين سه گزينه مي تواند يكي از برنامه هاي سفر حرفه اي امسال شما باشد و بسياري از ما ايراني ها حداقل به يكي از اين 3 مناطق در حال حاضر سفر نكرده ايم. به پيشنهاد جذاب ما در اين زمينه فكر كنيد و مي توانيد از اين گزينه ها را به دلخواه انتخاب كنيد و در برنامه سفر حرفه اي خود به كار بگيريد.

اين سه شهر نامبرده از بهترين تورهايي هستند كه ميتوانيد در تور داخلي از آنها ديدن كنيد، جاهاي ديدني زياد تاريخي و فرهنگي، به همراه اقامت در هتلهاي لوكس و خوش قيمت و همراهي ليدرهاي محلي تحصيلكرده از دلايل اصلي شما براي انتخاب اين مسله ميتواند باشند و به شما پيشنهاد ميكنيم زودتر براي رزرو اين سفرهاي كرمان و مشهد و كيش اقدام كنيد.

 

رزرو هتلهاي مشهد، كيش و كرمان از ديگر خدماتي است كه در تورها واجب است تا تورهاي بصورت كاملتر و حرفه اي تري اجرا شوند و سرو غذا نيز در اين هتلها از نظر تغذيه خيالها راحت ميشود. البته بهتر است براي بهتر شدن شرايط گشت در هتل فقط صبحانه ميل نماييد و وعده هاي نهار و شام را در رستورانها معرفي شده توسط راهنما را انتخاب كنيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به لينكهاي قرار گرفته در اين مقاله مراجعه كنيد و برنامه سفر حرفه اي امسالتان را هماهنگ كنيد.

منبع: www.armanekerman.ir

 

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ كدام يك را انتخاب كنيم؟

۵۷ بازديد

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ كدام يك را انتخاب كنيم؟

حتما مي دانيد اين روزها مهاجرت تحصيلي به كشورهاي اروپايي، به يكي از آرزوهاي بسياري از جوانان تبديل شده است و تعداد بي شماري مي خواهند شانس خود را در كشوري ديگر امتحان كنند و دانشگاه هاي برتر دنيا را براي علم آموزي انتخاب نمايند.

نمي دانيم شما هم از همين دسته افراد هستيد و آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر دنيا را داريد يا خير اما اگر شما هم جز همين افراد هستيد و مهاجرت تحصيلي را يكي از مناسب ترين مسيرهاي ممكن براي تغيير روند زندگي خود مي دانيد، پيشنهاد مي كنيم در اين گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در آلمان و همچنين تحصيل در فنلاند برايتان بيشتر صحبت كنيم.

تحصيل در آلمان

نگاهي به اطرافتان بندازيد، قطعا افرادي را پيدا مي كند كه يا راهي آلمان شده اند يا مي خواهند به اين كشور بروند. اما علت اين امر چيست؟ بايد بگوييم آلمان يكي از كشورهاي مهاجر پذير به حساب مي آيد و سالانه هزاران نفر با مقاصد گوناگون، راهي اين كشور مي شوند. يكي از مهمترين دلايل جذب اين ميزان مهاجر، شرايط تحصيل در آلمان است كه سبب شده دانشجويان بسياري خود را به اين كشور برسانند و براي تحصيل در اين كشور، اقدام كنند.

بايد تاكيد كنيم كه آلمان كشوري است كه از نظر تحصيل، در رتبه هاي برتر جهاني قرار دارد و امكانات بسيار ويژه اي براي دانشجويان در نظر مي گيرد. همچنين بايد بدانيد كه تحصيل رايگان در آلمان امري طبيعي است و اين مهم يكي از اصلي ترين دلايل انتخاب اين كشور توسط مهاجرين محسوب مي شود زيرا ديگر نيازي نيست نگران پرداخت هزينه تحصيل خود باشند يا براي دريافت بورسيه مدت ها زمان بگذارند و تلاش كنند.

تحصيل در آلمان به زبان انگليسي يا آلماني؟

كافي است با افرادي كه به دنبال يادگيري زبان آلماني رفته اند، صحبت كنيد و در خصوص اين زبان از آنها بپرسيد. مي دانيد چه اتفاقي رخ مي دهد؟ بايد بگوييم احتمالا ميبايست چند دقيقه اي را براي شنيدن غر آنها تحمل كنيد زيرا عموما از سختي و عدم جذابيت اين زبان گله مي كنند و ناراحت هستند. 

اما نكته مهم اين است كه دانشگاه هاي آلمان هم به زبان آلماني تدريس مي كنند و هم به زبان انگليسي و شما مي توانيد به راحتي يكي از اين دو را كه بيشتر دوست داريد انتخاب كرده و زحمت خيلي زيادي براي يادگيري زبان آلماني به خود ندهيد.

اگر قصد تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد را داريد، بايد بگوييم شما نياز به مدرك آيلتس 6 يا مدرك زبان آلماني B2 را داريد و اگر نتوانيد يكي از اين دو را در اختيار بگيريد، پذيرش دانشگاهي شما با چالش رو به رو مي شود.

شرايط تحصيل در آلمان

معدل شما براي دريافت پذيرش در دانشگاه هاي آلمان يك امر بسيار مهم است. در واقع شما اگر مي خواهيد براي مقطع فوق ليسانس به كشور آلمان برويد، بايد بدانيد معدل مدرك ليسانس شما ميبايست بيش از 15.10 باشد. البته اين امر براي دانشگاه ها و رشته هايي است كه به زبان انگيسي ارائه مي شوند و شما براي رشته هاي آلماني زبان، مي توانيد با معدل 13 نيز اقدام كنيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر كوه نور مراجعه كنيد.

شرايط دريافت ويزاي تحصيلي در آلمان

نيازي نيست كه تاكيد كنيم قبل از رفتن به آلمان بايد ويزا تهيه كنيد! پس مدارك زير را براي گرفتن ويزا آماده نماييد:

  • پاسپورت با اعتبار بيش از 6 ماه به همراه دو نسخه كپي
  • مدرك پذيرش تحصيلي در آلمان
  • گواهي پايان دوره متوسطه همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره كارشناسي براي متقاضيان مقطع ارشد به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره كارشناسي ارشد براي متقاضيان مقطع دكتري به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • فرم تكميل شده درخواست ويزا
  • عكس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه كپي
  • گواهي توانايي و پشتيباني مالي
  • مدارك سوابق تحصيلي
  • هزينه صدور رواديد به ارزش 80 يورو
  • انگيزه نامه
  • رزومه تحصيلي

مزاياي تحصيل در آلمان چيست؟

تحصيل در كشور آلمان مزاياي بي شماري دارد. نمونه هايي از آن عبارتند از:

  1. تحصيل رايگان در آلمان اگر رشته و دانشگاه به زبان آلماني باشند
  2. توانايي تحصيل به زبان انگليسي
  3. حضور در دانشگاه هاي معتبر جهان
  4. امكان كار همراه با تحصيل
  5. تحصيل در رشته هاي متنوع و گوناگون
  6. امكان دريافت اقامت دائم و همچنين پاسپورت آلماني پس از فارغ التحصيلي

تحصيل در فنلاند

نيازي به گفتن نيست كه فنلاند يكي از مرفه ترين كشورهاي اروپايي است كه با استفاده از برترين سيستم هاي آموزشي، در رتبه معتبرترين گزينه هاي تحصيل براي دانشجويان به حساب مي آيد. مهمترين ويژگي تحصيل در فنلاند اين است كه شما در كشور فنلاند مي توانيد در بيش از 100 رشته به تحصيل بپردازيد و مدركي معتبر از دانشگاهي معتبر به دست آوريد. 

لازم است بدانيد تحصيل در فنلاند را مي توانيد به زبان انگيسي پيش ببريد و از بورسيه هاي تحصيلي اين كشور در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري نيز بهره مند شويد.

هزينه تحصيل در فنلاند

مي دانيم براي ما ايراني ها قانون بدي به حساب مي آيد اما بايد بگوييم بر اساس قانون كشور فنلاند، مهاجرين و اتباع خارج از اتحاديه اروپا ميبايست جهت تحصيل در فنلاند، هزينه پرداخت كنند. اين هزينه چيزي بالغ بر 4 هزار الي 18 هزار يورو است كه به صورت سالانه ميبايست توسط دانشجويان پرداخت شود.

اما نكته مثبت اين قانون براي ما آن است كه اين امتياز را به ما داده تا به مدت 25 ساعت در هفته كار كنيم و درآمد داشته باشيم. البته بايد گفت اين زمان در دوران تعطيلات تا 40 ساعت افزايش ميابد.

از سوي ديگر دانشجوياني كه در كشور فنلاند فارغ التحصيل شده اند، مي توانند ويزاي خود را به مدت يك سال تمديد كرده و در جست و جوي كار باشند و در نهايت پس از يافتن كار، مجددا ويزاي خود را براي مدت طولاني تري تمديد نمايند.

موسسه دانش گستر كوه نور

اگر قصد داريد در كشورهاي اروپايي چون آلمان و فنلاند درس بخوانيد، مي توانيد از موسسه دانش گستر كوه نور كمك بگيريد. اين موسسه با كسب مجوز از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و با بيش از يك دهه فعاليت، مي تواند همراه شما باشد تا علاوه بر ارتقا سطح زبان خود، روند دريافت ويزاي خود را تسريع ببخشيد.