مشخصات و قیمت بهترین آسیاب قهوه خانگی

۷ بازديد

:مشخصات و قیمت بهترین آسیاب قهوه خانگی

 

مشخصات و قیمت بهترین آسیاب قهوه خانگی کدام است؟ بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی دارای چه ویژگی هایی است؟ قیمت انواع آسیاب قهوه خانگی چقدر است؟ قیمت دستگاه آسیاب قهوه خانگی به چه چیزهایی وابسته است؟ همه این پرسش ها را در ادامه بررسی می کنیم تا شما بتوانید با خیال آسوده تری خرید آسیاب قهوه خانگی را انجام دهید.

بهترین آسیاب قهوه خانگی 

بهترین آسیاب قهوه خانگی باید چه خصوصیاتی داشته باشد. اگر شما به دنبال یک آسیاب قدرتمند و حرفه ای خانگی هستید حتماً باید مشخصات آسیاب را مورد ارزیابی قرار دهید.

  • داشتن موتور قدرتمند و کم صدا یکی از فاکتورهای مهم برای یک آسیاب قهوه حرفه است هر چقدر موتور آساب قدرتمند تر باشد استهلاک دستگاه کمتر خواهد بود زیرا آسیاب با سرعت و قدرت بیشتری می تواند دانه های قهوه را آسیاب کند.
  • سرعت و دقت بالا نیز مهم ترین فاکتور یک آسیاب قهوه خوب است زیرا اگر آسیاب انتخابی دقت خوبی نداشته باشد احتمال اینکه نتیجه کار شما خوب نباشد بالا می رود. همانطور که می دانید یک قهوه خوب علاوه بر مهارت دم آوری وابستگی زیادی به نحوه آسیاب آن دارد. هرچقدر آسیاب دقت بالا داشته باشد و متناسب با دستگاه مورد نظر باشد قهوه کیفیت بهتری پیدا می کند.
  • قابلیت آسیاب قهوه ترک را داشته باشد. در نظر داشته باشید بسیاری از آسیاب های قهوه قابلیت آسیاب قهوه ترک را ندارند زیرا این مدل آسیاب بسیار ریز، نرم و به صورت یکدست می باشد. از این رو بهتر است آسیاب بتواند هر نمونه آسیابی را خرد کند.
  • قابلیت جدا شدن مخزن آسیاب از خود دستگاه وجود داشته باشد. این قابلیت به شما امکان  می دهد بعد از هر بار آسیاب بتوانید باقی مانده ذرات آسیاب را تمیز کنید. زیرا باقی مانده ذرات آسیاب قبلی در آسیاب های جدید تاثیر منفی بر روی طقم قهوه می گذارد و بهترن است آسیاب بعد از هر بار استفاده تمیز گردد.
  • داشتن تیغه محکم و با قت بالا در آسیاب اهمیت زیادی دارد. زیرا مهم بخش آسیاب کردن را همین تیغع انجام می دهد به همین دلیل علاوه بر محکم بودن باید دقت و سرعت مناسبی هم داشته باشد تا آسیاب شما یکدست آماده شود.
  • طراحی و ظاهر زیبا نیز یکی دیگر از فاکتورهای بهترین آسیاب قهوه خانگی است.
  • باید بدنه جنس با کیفیت داشته باشد زیرا بر اثر کارکرد دستگاه اثرات قهوه روی بدنه لکه کثیفی ایجاد می کنند که در صورت بد بودن جنس بدنه این اثرات ماندگار خواهند بود و قابل پاک شدن نیستند. از این رو جنس بدنه یکی از گزینه های مهم برای انتخاب است که کمنر مورد توجه قرار می گیرد.
  • داشتن ایمنی کافی برای دستگاه هم از دیگر عوامل مهم برای خرید آسیاب قهوه خانگی است.
  • داشتن درجه بندی متنوع به منظور آسیاب انواع مدل های قهوه و آسیاب برای انواع دستگاه های قهوه ساز هم یکی دیگر از موارد مهم برای انتخاب آسیاب قهوه می باشد.
  • شاید باورش کمی سخت باشد! اما به صورت تقریبی بعد از هر بار استفاده از دستگاه حدود 200 تا 300 کرم پرتی قهوه ایجاد می شود. با توجه به گرانی دانه های قهوه این مقدار در تعداد دفعات زیاد قابل توجه است. از این رو انتخاب آسیابی که کمترین پرتی را داشته باشد یا پرتی آن صفر باشد بسیار حائژ اهمیت است. شاید در نگاه اول این مدل آسیاب ها کمی نسبت به آسیاب های معمولی گرانتر باشند اما در دراز مدت صرفه جویی اقتصادی دارند.
  • عدم مخلوط شدن آسیاب های قهوه در تعداد دفعات مختلف با درجه یندی متنوع هم یکی دیگر از فاکتور های مهم برای انتخاب آسیاب قهوه خانگی است. در نظر داشته باشید شما ابتدا با درجه درشت قهوه را آسیاب کرده اید و بار دیگر نظر دارید با درجه ریز آسیاب کنید عدم مخلوط شدن این دو مدل آسیاب به صورت پشت سر هم یک مزیت فوق العاده است.
  • علاوه بر همه این فاکتورها داشتن قیمت آسیاب قهوه خانگی مناسب و منطقی می تواند خرید شما را به بهترین شکل رقم بزند.
  • خدمات پس از فروش مناسب در سراسر کشور هم از دیگر ویژگی های مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. متاسفانه برخی از افراد بر اثر عدم اطلاع و ناآگاهی آسیاب های قهوه ای را انتخاب می کنند که هیچ خدمات و پشتیبانی ندارد. این مساله زمانی پر رنگ تر می شود که با خرابی یا تعویض قطعه روبرو می شوند و متاسفانه یا قطعات در بازار موجود نیست یا اگر موجود باشد به قیمت های نجومی فروش می روند و همین مساله آنها را وادار به تحمیل هزینه های بیشتر و یا تعویض دستگاه می کند. از این رو قبل از خرید آسیاب قهوه خانگی در مورد ضمانت و خدمات پس از فروش تحقیق کافی داشته باشید.

قیمت دستگاه آسیاب قهوه خانگی با توجه به هر کدام از این فاکتورها می تواند کم یا زیاد باشد اما در نظر داشته باشید این وسیله پر استهلاک و مصرفی است و خرید مناسب و شایسته برای اولین بار می تواند شما را از هرینه های احتمالی بعدی در امان نگه دارد. همانطور که می دانید با تحریم ها متاسفانه پشتیبانی و خدمات پس ار فروش برندهای خارجی مطرح از بازار ایران رخت بسته است. از طرفی برخی افراد یودجو برای یود بیشتر مارک های تقلبی با اسم برندهای مطرح را وارد بازار کرده اند که به هیچ عنوان کیفیت خوبی ندارد و هزینه کردن برای این محصولات یمک اشتباه محض است. پیشنهاد ما انتخاب برندهای مطرح و خوب ایرانی است که هم از نظر کیفیت هم رده آسیاب های قهوه خارجی هستند و هم از نظر قیمت مناسب تر از برندهای خارجی می باشند. از طرف دیگر شما به راحتی می توانید خدمات پس از فروش مناسبی را داشته باشید و از نظر تعمیر و نگهداری خیالتان راحت باشد. برخی از برندهای مطرح آسیاب قهوه خانگی در بازار ایران عبارتند از: آسیاب قهوه خانگی یوکار که بسیار حرفه ای و با دوام است. بعد از برندهای دیگر همچون ارغوان- ایلیا و ... می توانند مناسب باشند.

d1_hvzn.jpg

مشخصات آسیاب خانگی قهوه یوکار

بهترین آسیاب قهوه خانگی ایرانی برند یوکار مدل 250 است که توانسته همه فاکتورها را یکجا داشته باشد. برخی از ویژگی های این غول خانگی و حرفه ای عبراتند از:

  • قدرت موتور بالا که 0.5 اسب بخار است
  • سرعت در آسیاب بسیار بالاست و شما میتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را داشته باشید
  • قابلیت جدا شدن راحت محفظه از دستگاه به منظور شستشو و نظافت
  • درجه بندی که تا 23 درجه متنوع برای انواع آسیاب ها دارد
  • قابلیت آسیاب قهوه ترک را دارد
  • قابلیت آسیاب قهوه ترک 10 کیلو در یک ساعت و 30 کیلو قهوه اسپرسو در یک ساعت
  • قطر تیغه 80 میلی متر از جنس آلیاژ فولادی مقاوم
  • پرتی قهوه به حداقل رسیده و عدم مخلوط شدن آسیاب ها در درجات متنوع پشت سر هم
  • قیمت منطقی و بسیار مناسب نسبت به آسیاب های خارجی
  • یکسال ضمانت رایگان
  • خدمات پس از فروش در سراسر کشور

این آسیاب خانگی قوی علاوه بر مصرف خانگی می تواند گزینه مناسبی برای قهوه فروشی ها و کافی شاپ های کوچک باشد. زیرا می تواند به حرفه ای ترین و بهترین شکل قهوه های شما در اندازه های دلخواه آسیاب کند. برای اطلاع از قیمت روز این آسیاب یا مشخصات بیشتر می توانید کلمه (آسیاب قهوه خانگی یوکار) را سرچ کنید و به وب سایت این مجموعه سر بزنید.

دلایل مهم برای خرید آسیاب قهوه خانگی

همانطور که می دانید برخی از افراد،قهو اعتقادی به داشتن آسیاب قهوه ندارند و نیاز خود را از فروشنده های قهوه تامین می کنند. اما دلایل مهمی وجود دارد که بهتر است حتما یک آسیاب قهوه دستی یا برقی در خانه داشته باشید.

  • قهوه های آسیاب شده به مرور زمان طعم و مزه واقعی خود را از دست می دهند و اگر شما آسیاب نداشته باشید و قهوه خود را از قهوه فروش ها به صورت آماده تهیه کنید می بینید که به مرورزمان، مزه قهوه تان عوض شده است. این به شرطی است که آسیاب قهوه هم در همان زمان اتفاق افتاده باشد. گاهاً برخی از فروشنده ها، آسیاب های خود را قبلاً آماده کرده اند و آن را به فروش می رسانند که این مساله، وضع را بدتر خواهد کرد.
  • انتخاب دانه های قهوه با کیفیت در درجه اول بر عهده خود شماست این در حالی است که شما از کیفیت دانه های قهوه آسیاب شده آماده، هیچ اطلاعی ندارید. قطعاً دانه های رست شده با کیفیت بالاتر می تواند مزه و طعم بی نظیری داشته باشد و بالعکس که این مساله با خرید آسیاب بر اساس اطمینان و سلیقه شما خواهد بود.
  • یکددست بودن آسیاب قهوه نیز بسیار مهم است، قطعاً افرادی که مهارت زیادی در دم آوری قهوه دارند این مساله را به خوبی درک می کنند و یکدست بودن آسیاب یکی از آیتم های مهم برای داشتن یک نوشیدنی بی نقص است!

 منبع: https://baamardom.ir/201223/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%88-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c/

 

ترفندهای مخفی برای افزایش فالوور اینستاگرام

۹ بازديد

عنوان: ترفندهای مخفی برای افزایش فالوور اینستاگرام

 

اگر می خواهید برند خود را گسترش دهید و فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید، این مقاله را از دست ندهید! در این مقاله به معرفی و آموزش تکنیک های مختلف برای جذب مخاطب یا افزایش فالوور در اینستاگرام می پردازیم. برای موفقیت در جذب فالوور واقعی اینستا با ما همراه باشید.

آیا کسب در آمد از اینستاگرام با فالوور کم امکان پذیر است، اولین سوالی که برای استارت آپ های کسب و کار در اینستاگرام مطرح می شود این است:

 

آیا اینستاگرام برای بازاریابی مناسب است؟

پاسخ قطعا بله است. اما اگر بخواهیم دلایل خود را برای پاسخ بیان کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

وجود طیف وسیعی از مخاطبان فعال در اکثر آثار

فعالیت بیش از 25 میلیون برند در اینستاگرام

بیش از 500 میلیون کاربر فعال در 24 ساعت شبانه روز

جذابیت پلتفرم اینستاگرام برای تبلیغات

و بسیاری دلایل دیگر، مانند برندسازی شخصی، که باعث می شود اینستاگرام ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد و شما را تشویق می کند که فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید. می توان گفت اینستاگرام یکی از بهترین پاسخ هایی است که می توان به این سوال داد که چگونه می توان از اینترنت درآمد کسب کرد.

انواع روش ها برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام

اولین سوال بعد از ایجاد اکانت اینستاگرام معمولا این است که چگونه فالوور جذب کنیم؟ خوب، وقتی دلایل حضور در اینستاگرام را دانستید، وقت آن است که ببینید چگونه می توانید مخاطبان خود را در اینستاگرام جذب و رشد دهید. روش ها و ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام بسیار زیاد است، اما کاربردی ترین روش ها عبارتند از:

1- استفاده از تقویم محتوا

تقویم محتوایی چیست؟ تقویم محتوایی به شما کمک می کند تا محتوای خود را در اینستاگرام منتشر کنید و از قبل برای روزهای مهم و مناسبت های خاص آماده شوید.

ایده های متقاعد کننده، تمرکز بیشتر روی محتوا، انتشار به موقع پست ها و اجتناب از محتوای تکراری از مهمترین مزایای استفاده از تقویم محتوا برای اینستاگرام است.

 

مزیت مهم استفاده از تقویم محتوایی این است که پس از مدت کوتاهی، فالوورهای شما همیشه مشتاق مطالب جدید و جذاب خواهند بود و این باعث ارتقا و در نهایت افزایش فالوور فوری شما می شود.

 

2- استفاده از تصاویر و کلیپ های جذاب و با کیفیت

اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. بنابراین توصیه می کنیم از ارسال تصاویر و فیلم های بی کیفیت به صورت جداگانه خودداری کنید! محتوای بی کیفیت علاوه بر عدم جذب کاربران جدید، باعث فرار فالوورهای شما نیز می شود. برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام باید از بهترین و با کیفیت ترین محتوای ویدیویی برای کسب و کار خود استفاده کنید.

3- استفاده از قسمت آنالیز اینستاگرام

اگر حساب کاربری خود را به حساب تجاری تغییر دهید، اطلاعات بسیار خوبی در مورد مخاطبان خود دریافت خواهید کرد. این اطلاعات به شما کمک می کند بهترین زمان برای انتشار محتوای خود را بیابید و به راحتی سن، جنسیت و مکان افراد را شناسایی کنید.

تجزیه و تحلیل صفحه اینستاگرام به شما کمک می کند تا فالوورها و فالوورهای خود را بشناسید و به شما در ایجاد استراتژی محتوا کمک کند. و همانطور که در بالا ذکر شد، داشتن تقویم محتوا و استراتژی محتوا به رشد فالوور اینستاگرام شما کمک می کند.

4- افرادی که با برند شما در تعامل هستند را تگ کنید

تگ کردن افراد، پست پست شده آنها را قابل مشاهده می کند، حتی اگر آن افراد دنبال کننده شما نباشند. برای درک این بخش به مثال زیر توجه کنید:

فرض کنید شما صاحب یک باشگاه بدنسازی هستید و افراد مختلفی هر روز به باشگاه شما می آیند. می توانید از این افراد عکس یا فیلم بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و نام آنها را برای پست منتشر شده تگ کنید.

این نه تنها می تواند تعامل کاربران را افزایش دهد، بلکه آنها را به دنبال کردن صفحه شما تشویق می کند. این تکنیک در بسیاری از صفحات تجاری قابل استفاده است.

5- استفاده از هشتگ های هدفمند در بیو اینستاگرام

بیو اینستاگرام باید مختصر، ساده و تا حدی جذاب نوشته شود تا کاربر در یک نگاه از نوع فعالیت و دلیل دنبال کردن شما آگاه شود.

استفاده از کلمات کلیدی در دسکتاپ مانند هشتگ در اینستاگرام یکی از تکنیک هایی است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

هنگام استفاده از هشتگ ها مراقب باشید تا خوشحال نشوید.

6- پرس و جوهای کاربر

یکی از مسائلی که در طول زمان می تواند برای صفحه اینستاگرام شما ایجاد شود، ثابت بودن پست های ارسال شده در اینستاگرام است. اگر صفحه شما پست‌های خنثی را برای مدت طولانی منتشر می‌کند، احتمالاً با کاهش تعامل کاربر و ترک تحصیل مواجه خواهید شد.

پست‌های خنثی محتوایی هستند که دارای ثروت کم هستند. یکی از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام، تولید محتوای بحث‌برانگیز و ایجاد پست‌های ویروسی است. این کار باعث محبوبیت بیشتر پست شما و افزایش شانس جذب فالوورهای جدید می شود.

7- استفاده از آیکون اینستاگرام در وب سایت و فرمت ایمیل

یکی از رایج ترین راه ها برای جذب فالوور، درج آیکون های رسانه های اجتماعی در وب سایت شما است. این به کاربران اجازه می دهد تا صفحات شما را به راحتی و در کمترین زمان ممکن دنبال کنند. تو هم همینطور

می توانید از افزونه هایی استفاده کنید که آخرین پست های ارسال شده در اینستاگرام را در وب سایت شما نمایش می دهند.

AccessPress Instagram Feed یکی از افزونه هایی است که به خوبی برای شما کار می کند. قرار دادن آیکون ها در قالب و عضویت در ایمیل نیز روشی هوشمندانه برای افزایش فالوور است.

8- انتشار مطالب اینستاگرام در سایر شبکه های اجتماعی

ارسال پست های اینستاگرام در کانال ها و گروه های فیس بوک، توییتر و تلگرام می تواند به رشد صفحه شما کمک کند. این به افرادی که شما را در سایر شبکه های اجتماعی فالو می کنند این امکان را می دهد که صفحه اینستاگرام شما را بشناسند و در صورت تمایل شما را دنبال کنند.

برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرام مقاله دانلود ویدیوهای اینستاگرام را مطالعه کنید.

9- چگونه می توان فالوورهای انجام مسابقات و کمپین های تبلیغاتی را افزایش داد؟

برگزاری مسابقه یا جشنواره فرصتی برای افزایش فالوور در اینستاگرام است. یکی از روش هایی که اغلب شرکت ها برای افزایش فالوور خود در اینستاگرام استفاده می کنند، برگزاری مسابقه و ایجاد کمپین های تبلیغاتی مختلف است.

به عنوان مثال می توانید از کاربران بخواهید که با ایجاد یک هشتگ ویژه برای شما پست بگذارند یا از آنها بخواهید که دوستان خود را در پست ذکر کنند.

همچنین می توانید صفحه خود را از طریق صفحات بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. پیشنهاد می کنیم برای تغییرات در فعال سازی اکانت اینستاگرام قسمت غیرفعال سازی رمز 2 مرحله ای اینستاگرام را مطالعه کنید.

 

10- تعامل جامع برای افزایش فالوور در اینستاگرام

یکی از اشتباهاتی که می توانید در شبکه های اجتماعی مرتکب شوید عدم توجه به کاربران و کانال ارتباطی یک طرفه است. این کار باعث دلسردی کاربران و تورم صفحه شما می شود. سعی کنید تا حد امکان به نظرات پاسخ دهید و تعامل کاربران را افزایش دهید. این باعث افزایش اعتماد و وفاداری کاربران می شود.

 

طبق الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، هر چه بیشتر با کاربران تعامل داشته باشید، شانس بیشتری برای نمایش پست‌های خود در بخش Feed دارید. فقط توجه کنید که رفتار و فعالیت غیر عادی باعث بلاک شدن در اینستاگرام خواهد شد، یعنی شما دیگر نمیتوانید فعالیتی در آن داشته باشید.

https://www.webtalk.co/n/43939564

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-nicesmmpanel-com-Nicesmmpanel-It-is-the-best-and-cheapest-SMM-panel-in-the-world-Best-choice-for-Resellers-and

https://cascade.org/node/6583?page=105#comment-77822

https://www.rohwrestling.com/content/roh-world-tv-champion?page=81#comment-132420

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/post_id/520936

https://coralvilleoakdale.extremebodyshaping.com/blog/2016/05/26/farrells-saved-my-life

https://tore-dahl.23video.com/vandkunsten-architects-torpedohallen-4

http://www.rn-tp.com/news/class-2016-2017-welcome?page=117#comment-116358

https://den-sociale-virksomhed.23video.com/nbg-katjamov

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2016/09/03/taking-it-to-the-mat

https://13vhz1.videomarketingplatform.co/thunderhead-lesson-1mov

http://arsiv.csgb.gov.ct.tr/BASIN-VE-HALKLA-%C4%B0L%C4%B0%C5%9EK%C4%B0LER/KAMU-SPOTLARI/emodule/12161/eitem/4515#.Yw3ngHZBzrf

https://bikramyogaleicestermain.liveeditaurora.com/blog/2013/09/19/cockers-talks-bikram-yoga-in-daily-mail

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/post_id/520937

https://iowacitysouth.extremebodyshaping.com/blog/2018/01/31/congratulations-to-our-10000-winner

کانسیلر

۹ بازديد

کانسیلر

 

کانسیلر یا تصحیح کننده رنگ یکی از لوازم آرایشی است که برای پوششش دهی برخی عیب و نقص صورت از آن استفاده می کنند. از کانسیلر برای پوشاندن و مخفی کردن لکه های سیاه صورت، گودی زیرچشم، لکه های پیری و منافذ بزرگ صورت که قابل رویت هستند، به کار گرفته می شود.

 

تفاوت کانسیلر و کرم پودر؟

کانسیلر شباهت زیادی به کرم پودر دارد با این تفاوت که اندکی ضخیم تر بوده و می توان از آن برای پوشاندن رنگدانه های مختلف و یک رنگ کردن سطح پوست استفاده کرد. البته که کانسیلر رنگ دانه های بیشتری دارند. از کانسیلر می توان به تنهایی و یا همراه یک کرم به عنوان کرم پایه استفاده شود.

 

تاریخچه کانسیلر

اولین کانسیلری که تولید و وارد بازار شد در سال 1954 میلادی از کارخته مکس فکتور به جهانیان نمایان شد.

 

قیمت کانسیلر

کانسیلرها قیمت متفاوتی دارند و نسبت به نوع آن براساس برند شرکت و اندازه و کاربرد آن در قیمت های متنوعی در بازار موجود می باشند که می توانید نسبت به تهیه و خرید آن ها اقدام کنید.

 

انواع کانسیلر

کانسیلر به طور کلی در دو نوع مایع و جامد وجود دارد. می توانید بسته به نوع استفاده و راحتی خود از مدل دلخواهی که موجود است، استفاده کنید.

نوعی کانسیلر هم وجود دارد که به آن " آرایش استتار" می گویند، از این نوع کانسیلر برای پوشش دهی های عمیق و قوی تر مثل خطوط ایجاد شده در شکم بعد از زایمان و پوشاندن زخم های عمیق و ... استفاده می شود.

 

 

انتخاب کانسیلر مناسب

برای انتخاب کانسیلر مناسب پوست خود بهتر است از رنگ هایی با یک الی دو درجه روشن تر استفاده کنید. استفاده از رنگ های روشن تر باعث می شود پوشش دهی و مخفی کردن لکه های تیره و سیاه بهتر انجام شود. برخی رنگ های کانسیلر همان رنگ پوست هستند به این نوع رنگ ها رنگ های نود (Nude) می گویند.

برخی افراد نیز برای محو کردن و پوشش دهی آکنه (جوش) های صورت، لکه های قرمز و لکه های ناشی از خونریزی و... از کانسیلر های رنگ های سبز و آبی استفاده می کنند.

از کانسیلر های بنفش رنگ هم برای روشن کردن چهره های رنگ پریده و زرد رنگ به کار می رود.

 

 

کانسیلر مایع

کانسیلر مایع یکی از انواع کانسیلر هاست که گونه رایج تر و محبوب تر کانسیلر است و بیشتر از نوع جامد از آن استفاده می شود چرا که در اکثر پوست ها جواب می دهد.

همان طور که در ابتدای مقاله هم گفتیم از کانسیلر برای ایجاد رنگ پوستی یکنواخت و یک رنگ استفاده می شود. این نوع کانسیلر بهتر است همراه کمی پودر استفاده شود تا از ایجاد شدن چین و چروک در صورت و خطوط ریز جلوگیری شود.

 

کانسیلر جامد (سفت)

این نوع کانسیلر برخلاف نوع مایع آن کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. کانسیلر جامد برای موارد خاص کاربرد دارند چرا که پوشانندگی و ضخامت بیشتری نسبت به نوع مایع آن دارند. البته کانسیلر جامد به دلیل بسته بندی و داشتن شکل ماژیکی استفاده راحت تری نیز دارد و از این جهت هم ممکن است مورد استقبال برخی افراد قرار گیرد.

 

کانسیلر لک

از این نوع کانسیلر برای مخفی کردن جوش و آکنه استفاده می شود. نکته ای که در انتخاب این نوع کانسیلر ها حائز اهمیت است و باید به آن توجه کرد انتخاب کانسیلر رنگ مناسب پوست می باشد. نکته دیگری که مهم است این است که باید این کانسیلر از نوع معمولی کمی لایه ضخیم تری در پوست ایجاد کند. کانسیلر لک ویرایش علاوه بر پوشش دهی حاوی مواد ضد آکنه نیز می باشد که به مرور در بهبود جوش و جای جوش نقش موثری را ایفا خواهد کرد. البته از این کانسیلر باید فقط در نقاط جوش دار (نه پوست صاف) استفاده کنید.

 

کانسیلر روشن کننده _ برجسته کننده

این نوع کانسیلر که اخیرا بیشتر مورد استفاده و توجه قرار گرفته است یک تکنیک آرایشگری است که برای برجسته کردن استفاده می شود. این نوع کانسیلر مناسب ترین نوه کانسیلر برای کانتورینگ صورت نیز به شمار می رود. هم چنین می توان به عنوان روشن کننده برای روشن تر کردن آن قسمت از نواحی صورت که می خواهید نیزاستفاده کنید.

 

کانسیلر مدادی

این نوع کانسیلر که از نوع کانسیلر جامد است به شکل مداد و یا ماژیک است و استفاده راحت تری نیز دارد. از این کانسیلر برای شکل دادن خطوط ابروها و خطوط داخلی مژه ها استفاده می شود.

 

کانسیلر کرم

کانسیلر کرم هم از نوع کانسیلر جامد است که پوشانندگی بسیار بالایی دارد و جلوه سنگینی به پوست خواهد داد.

 

آماده سازی پوست صورت قبل از آرایش

آماده سازی کردن پوست قبل از میکاپ امری بسیار مهم است که نباید نادیده گرفته شود. برای آماده سازی پوست می توان بعد از شست وشوی صورت از کرم های مرطوب کننده و نرم کننده در ابتدا استفاده کرد. می توان از پرایمر که به عنوان ماده اولیه آرایش است، استفاده نمود.  دومین مرحله استفاده از کانسیلر برای قسمت های لازم مثل لکه های تیره زیر چشم و یا فرم دادن به شکل ابروها و... استفاده کرد. می توان برای نقاط و لکه های قرمز صورت نیز از کانسیلرهای مخصوص استفاده نمود.با یک براش مخصوص بهتر است کانسیلر را محو کنید.

 

براش کانسیلر

براش یا قلم مو نیز یکی از لوازم آرایشی مهم است که در مواردی مثل استفاده از کانسیلر کاربرد دارند.  براش کانسیلر یک قلم مو مخروطی شکل و باریک است که برای بهتر محو شدن کانسیلر و پخش صحیح تر کانسیلر از آن استفاده می شود.

 

 

تفاوت کانسیلر و کانتور

برخی افراد کانسیلر را با کانتور اشتباه می گیرند و تصور می کنند هر دو یک چیز مشترک را معنا می دهند. این در حالی است که همان طور که به اندازه کافی توضیح دادیم کانسیلر یکی از لوازم آرایشی است که برای پوشش دهی عیوب صورت استفاده می شود ولی کانتور نوعی تکنیک است که در میکاپ و گریم به کار گرفته می شود و در بین قسمت های مختلف صورت تمایزی ایجاد می کند که تمام اجزای صورت خوش فرم تر و جذاب تر به نظر برسند.

 

برای انتخاب و خرید کانسیلر مناسب پوست خود می توانید به کانسیلر مراجعه کنید.

 

منبع : رایان موزیک

ارکان پرونده برای رعایت تکلیف

۷ بازديد

1. موضوع تعهد: موضوع تعهد ممکن است مالی باشد مانند انتقال مالکیت یا غیر مالی مانند انجام عمل بدون انجام آن.

2. متعهد: مدیون ممکن است یک، دو یا چند نفر باشد.

3. رابطه حقوقی: رکن سوم تعهد، نوع رابطه حقوقی است که متعهدله را مکلف به انجام یا خودداری از انجام کاری به نفع متعهد می کند که ممکن است ناشی از عقد یا شرط قانونی باشد; بر این اساس گفته می شود: التزام یک عمل ازدواج است.

مبحث اول: ارکان پرونده برای رعایت تکلیف

گفتار 1: وجود تعهد قانونی یا قراردادی

اولین موضوع در مورد تعهد به ایفای تعهد، وجود عامل ایجاد تعهد یا الزامات است، اگرچه منشأ این الزامات یا تعهدات ممکن است قرارداد یا قانون به شرح زیر باشد:

1. منشأ تعهدات و الزامات «قرارداد» است: در این صورت شخص مکلف به انجام یا خودداری از انجام یا ملزم به انتقال اموال، منافع یا حقوق به شخص ثالث به موجب قرارداد است. مبنای این نوع انتقال و انجام تعهدات، قرارداد طرفین است نه قانون

2. منشأ تعهدات و الزامات «ضمانت اجباری» است: ضمانت نامه اجباری با الزامات خارج از قرارداد زمانی معنا پیدا می کند که شخصی به مال، جان یا حیثیت شخص ثالث لطمه وارد کند. کندی بدون قرارداد بین طرف آسیب دیده یا علت حادثه. مبنای ضمان قانون است نه قرارداد.

قانونگذار در ماده 307 ق.م موارد زیر را از دلایل ضمان قهری دانسته که به اختصار توضیح می دهیم:

1-2. تجاوز به عنف و آنچه در قاعده تجاوز قرار می گیرد: در تعریف تجاوز مقرر شده است که تجاوز به عنف، غصب خودسرانه حق دیگران، و گرفتن مال دیگران بدون اجازه است.

2-2. تخریب: تخریب جمع ویرانی و وسیله تخریب و تخریب و سوزاندن است و شرعاً به این معناست که عمداً یا سهواً بدون اذن مالک مال دیگری را تخریب کند و به دو صورت تخریب مستقیم است و قابل یافتن است.

2-3. تسبیب: تسبیب در لغت به معنای تاندون یا عامل است. اما از نظر حقوقی، علمای حقوق علت را این گونه تعریف کرده اند: «در مورد اتلاف مال مستقیماً مسئول ضرر نیست، بلکه مقدمه ای بر ضرر می کند». در مورد ارتباط علت و عامل، عامل مسئول است نه علت، مگر اینکه علت آنقدر قوی باشد که ضرر معمولاً مستند به آن باشد.

4-2. تکمیل: اگر شخصی به دستور شخص دیگری که معمولاً یک عمل پرداختی است، عمل کرده باشد، یا آن شخص عادتاً خود را برای انجام چنین عملی آماده کند، نماینده مستحق اجرت المثل عمل خود است، مگر اینکه ثابت شود که قصد انجام آن را داشته است. انجام دهید. فعل (ماده 336 ق.م.) و نیز کسی که عمداً یا سهواً چیزی را که مستحق آن نیست دریافت می کند، مکلف است آن را به صاحب آن تسلیم کند یا اگر گمان نادرست بدهکار باشد باید آن را بپردازد. بدهی. و حق دارد آن را به کسانی که به ناحق گرفته اند برگرداند.

نامه دوم: درخواست وفای متعهدله یا انقضای مدت انجام

ادعای تعهد به انجام تعهد این است که با وجود درخواست متعهدله یا انقضای مدت مقرر در قانون یا قرارداد، متعهدله به تعهد خود عمل نکرده باشد.

.

https://independent.academia.edu/JennyTucker496

http://jobs.ict-edu.uk/user/arturopena2/

http://ict-edu.uk/user/arturopena2/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=4099c023-adad-4663-8eb3-3748a97cfe35

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://www.vakilagah.com/

http://entrance-exam.net/forum/members/arturopena2.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:ArturoPena2

https://www.pubpub.org/user/arturo-pena

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:ArturoPena2

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://www.vakilagah.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/ArturoPena2

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/ArturoPena2