اتصال تصاویر دوربین مدار بسته به کامپیوتر

۱۶ بازديد

اتصال تصاویر دوربین مدار بسته به کامپیوتر

 یکی از مشکلاتی که ممکن است در هنگام نصب دوربین مدار بسته پیش بیاید اختلال در انتقال تصاویر به کامپیوتر است. اگر شما برای نصب دوربین مدار بسته تصمیم دارید که از اینترنت استفاده نکنید و دوربین مداربسته را بدون دی وی ار به کامپیوتر خود متصل کنید ادامه این مطلب را بخوانید.

 

مفهوم انتقال تصویر دوربین مداربسته

سیستم مداربسته در حالت کلی و پیش فرض امکان نمایش تصاویر دوربین های مداربسته را در محل ضبط آن فراهم خواهد کرد. در صورتی که تصاویر را روی تجهیزاتی به غیر از دستگاه ضبط دریافت کنید، انتقال تصویر انجام داده اید. این انتقال می تواند بر روی لپ تاپ، کامپیوتر و یا تلفن همراه باشد. البته اصول انتقال تصویر در تمامی این تجهیزات ثابت است.

همچنین در صورتی که قصد خرید دوربین مدار بسته دارید به شما پیشنهاد می کنیم برند هایک ویژن  را انتخاب کنید. دوربین هایک ویژن از کیفیت بالایی برخوردار است و خدمات پشتیبانی فنی و پس از فروش آن در ایران قابل قبول است.

بررسی انتقال تصویر در دوربین های آنالوگ

در موضوع انتقال تصویر ممکن است این تصور ایجاد شود که فقط به دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP) نیاز است. در حالی که این تصور کاملا اشتباه است و سیستم های مداربسته آنالوگ نیز امکان انتقال تصویر را برای شما فراهم می کنند. تفاوت چندانی در انتقال تصویر دوربین آنالوگ با شبکه وجود ندارد. بنابراین اگر تنها نگرانی شما در تهیه سیستم آنالوگ، انتقال تصویر است، موضوع را حل شده بدانید.

 

روش های انتقال تصویر بدون آی پی استاتیک و با IP استاتیک

در روش های معمول انتقال تصویر شما نیاز به اینترنت خواهید داشت. اگر شما نیاز به انتقال تصویر بدون اینترنت دارید باید از شبکه داخلی و یا شبکه وایرلس استفاده نمائید برای اطلاعات بیشتر مقاله انتقال تصویر بدون اینترنت را مطالعه کنید.

  • انتقال تصویر دوربین مدار بسته با آی پی استاتیک
  • انتقال تصویر دوربین مدار بسته بدون آی پی استاتیک (به صورت P2P )
  • انتقال تصاویر با سرویس ساتا (با استفاده از فضای ابری داخلی)

 

  • انتقال تصویر دوربین مداربسته با آی پی استاتیک

اولین گام برای انتقال تصویر دوربین مداربسته با کمک IP Static این است که خط اینترنت مورد استفاده دارای آی پی استاتیک (IP Static) باشد. برای این منظور باید از شرکتی که خدمات اینترنت به شما ارائه کرده است، آی پی ثابت یا همان آی پی استاتیک درخواست کنید. پس از آن باید تنظیماتی را روی مودم صورت گیرد. در این تنظیمات منابعی از شبکه داخلی را به اشتراک می گذارید که این منابع می توانند هر چیزی باشند. به طور مثال برای انتقال تصویر، دستگاه دی وی آر را به اشتراک می گذارید. با این کار اگر فردی IP Address شما را وارد کند می تواند به دستگاه دی وی آر شما دسترسی داشته باشد و تصاویر دوربین مداربسته را مشاهده نماید.

بیشتر بخوانید :  سوئیچ اچ ار یو ای ، ردیاب خودرو

دلیل استفاده از آی پی ثابت در نصب دوربین مدار بسته

به طور معمول با هر بار اتصال به اینترنت آدرس آی پی شما تغییر می کند. به عبارت دیگر هنگامی که مودم را روشن می کنید از طرف ارائه دهنده سرویس اینترنت، یک آدرس آی پی متغییر به آن اختصاص می یابد. در نتیجه با تغییر آدرس آی پی مودم احتمال اختلال و یا کاهش سرعت  انتقال تصویر وجود دارد.

  • انتقال تصویر دوربین مداربسته p2p یا بدون آی پی استاتیک

در تکنولوژی انتقال تصویر P2P، هر دستگاه یک کد منحصر به فرد دارد که در واقع کد P2P است. در این روش نیازی به تنظیمات و عملیات خاصی وجود ندارد. با تمام شبکه های اینترنت سازگاری دارد و فقط کافیست دستگاه به اینترنت متصل شود. کدP2P  را به همراه نام کاربری و رمز عبور در نرم افزار گوشی وارد می کنید و به سرعت تصاویر دوربین مداربسته برای شما قابل دسترس خواهند بود. در حال حاضر این قابلیت در بسیاری از دستگاه های نظارتی، وجود دارد.

این روش به آسانی  قابل انجام است و نیازی به استفاده و دریافت آی پی استاتیک ندارد.  انتقال تصویر دوربین مدار بسته P2P، به راحتی این امکان را بوجود می آورد که تنها با اسکن کردن کد QR ، به دستگاه دی وی آر انتخابی دسترسی داشته باشید. با استفاده از نرم افزارهای مربوطه کاربر می تواند از هر نقطه با تلفن همراه خود در صورت وجود اینترنت به تصاویر دوربین های مدار بسته مورد نظر دسترسی داشته باشد.

  • انتقال تصاویر با سرویس ساتا (با استفاده از فضای ابری داخلی)

سرویس ساتا، سرویس ابری داخلی است که برای استفاده از آن باید دستگاه ضبط کننده ( NVR،DVR وXVR) را در آن ثبت کنید. به این ترتیب به سرویس ساتا وصل شده اید و با هر گیرنده متصل به اینترنت، تصاویر دوربین‌های مداربسته قابل دسترسی است. این سرویس به صورت رایگان تصاویر را با سرعت و کیفیت خوبی روی هر وسیله متصل به اینترنت انتقال می‌دهد. تنها هزینه پرداختی در این روش، هزینه اینترنت به شرکت‌های خدمات اینترنتی است.

تجهیزات مورد نیاز برای انتقال تصویر

با توجه به این که دستگاه های مختلف از تجهیزات متفاوتی برای انتقال تصویر پشتیبانی می کنند با این حال بیشتر دستگاه های مداربسته امکان انتقال تصویر بر روی این تجهیزات را فراهم می کنند:

انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر یا لپ تاپ

تجهیزات مورد نیاز برای انتقال تصویر روی کامپیوتر یا لپ تاپ شامل: انواع PC یا کامپیوتر و لپ تاپ با سیستم عامل ویندوز Windows یا مک MAC OS  است. البته ممکن است نرم افزار انتقال تصویر شما، امکان انتقال تصویر را روی نسخه های خیلی جدید یا خیلی قدیمی تر از این سیستم عامل ها را فراهم نکند. در صورت چنین مشکلی به وب سایت تولید کننده مراجعه کنید و نرم افزار مناسب را در صورت وجود دانلود کنید.

*** برخی از برندها و محصولات مداربسته امکان انتقال تصویر بر روی لینوکس را فراهم می کنند.

انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

تجهیزات مورد نیاز برای انتقال تصویر روی موبایل عبارتند از انواع تلفن همراه هوشمند یا تبلت با سیستم عامل اندروید Android، آی او اس IOS و ویندوز موبایل. احتمال این که نرم افزار انتقال تصویر شما، امکان انتقال تصویر را روی نسخه های خیلی جدید یا خیلی قدیمی تر از این سیستم عامل ها را فراهم نکند وجود دارد. در این صورت نیز می توانید با مراجعه به وب سایت تولید کننده، نرم افزار مناسب را در صورت وجود دانلود کنید.

بسترسازی انتقال تصویر اینترنتی دوربین مداربسته

انتقال تصویر اینترنتی دوربین مداربسته کار پیچیده ای نیست. نیازهای اصلی و اولیه در انتقال تصویر شامل موارد زیر است:

دستگاه ضبط کننده ( DVR, XVR و NVRیا سرور با قابلیت اتصال به شبکه): دستگاه مرکزی که برای ضبط تصاویر از آن استفاده می شود، باید امکان اتصال به شبکه را داشته باشد. البته تقریبا تمامی دستگاه های جدید ضبط کننده دوربین مداربسته چنین قابلیتی را دارند.

اینترنت در محل ضبط تصاویر دوربین: در محل ضبط تصاویر وجود اینترنت ضروری است. پیشنهاد ما برای کاهش اختلالات احتمالی در انتقال تصویر استفاده از آی پی استاتیک است. IP Static یا IP Valid با درخواست شما برای IP از شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت برای شما فراهم خواهد شد.

اینترنت در محل پخش تصاویر دوربین: اینترنت برای دیدن تصاویر دوربین ها ضروری است. بعد از انجام انتقال تصویر اینترنتی شما می توانید در هر محلی تصاویر دوربین های مداربسته خود را مشاهده نمائید.

هزینه انتقال تصویر اینترنتی دوربین مداربسته

انتقال تصویر با اینترنت هیچ گونه هزینه ای به جز بستر اینترنتی مورد نیاز و اجرای آن توسط کارشناس نخواهد داشت. تجیهزات ضبط مداربسته که به تازگی تولید می شوند، امکان انتقال تصاویر اینترنتی را دارند. در صورت عدم استفاده از این قابلیت، این امکان برای شما در باقیست و می توان در هر زمان دیگری انتقال تصاویر دوربین مداربسته را انجام دهید.

اینترنت مورد نیاز برای  انتقال تصویر دوربین های مداربسته

برای مشخص شدن میزان اینترنت مورد نیاز برای انتقال تصویر باید گفت کاملا به شرایط و نوع مصرف شما وابسته است. هر چه سرعت اینترنت شما بالاتر باشد و انتقال تصویر با کیفیت و تعداد دوربین بیشتری صورت گیرد، شما حجم بیشتری از اینترنت را مصرف خواهید کرد. در کنار این مسئله میزان تماشای تصاویر دوربین ها نیز موثر است. اگر تصاویر دوربین ها را بیشتر به صورت اینترنتی تماشا کنید قطعاً حجم بیشتری از اینترنت را نیاز خواهید داشت. گرچه بعد از مدتی میزان مصرف سیستم مداربسته به صورت حدودی با توجه به میزان نیاز خود به دست خواهید آورد.

آیا کیفیت در انتقال تصاویر دوربین مداربسته متفاوت است؟

بله، کیفیت انتقال تصویر دوربین ها معمولا با توجه به میزان ثبات و سرعت نرم افزارهای انتقال تصویر آنها مشخص می شود. برندهای بزرگ و معتبر دوربین های مداربسته هزینه زیادی را برای طراحی و ارتقای نرم افزارهای خود پرداخت می کنند. بنابراین یکی از مزیت های استفاده از برندهای بین المللی، دسترسی به نرم افزارهای به مراتب با ثبات تر و سریع تر است. علاوه براین امکان دانلود آخرین نسخه های نرم افزار از وب سایت شرکت فراهم خواهد بود.

انتقال تصویر دوربین مداربسته و پیشگیری از هک شدن

  • توصیه اکید ما بر این است که نام کاربری و پسورد اکانت های پیش فرض دستگاه را تغییر دهید.
  • پس از اعمال تنظیمات توسط نصاب دوربین مداربسته، حتما رمز دستگاه را تغییر دهید.
  • اغلب دستگاه ها دارای یک یوزر و پسورد یکسان هستند یا بدون رمز هستند. همچنین، نیاز است هر چند وقت یکبار رمزهای مورد استفاده را تغییر دهید.
  • رمزی که انتخاب می کنید باید بر اساس کاراکترهای خاص و تعداد مشخص باشد. همچنین شامل حروف بزرگ، کوچک و اعداد باشد.
  • توجه داشته باشید برای هر کدام از افراد که قرار است بر تصاویر دوربین مدار بسته نظارت داشته باشد، یک اکانت کاربری مخصوص بسازید و سطح دسترسی آن ها نیز می توانید محدود کنید.
  • از اشتراک شناسه یا ID دستگاه و آی پی استاتیک خود در بین افراد پرهیز نمایید. به این ترتیب امنیت دستگاه و محیط شبکه را حفظ خواهید کرد.

 

آموزش انتقال تصویر بدون نیاز به آی پی ولید

 

 

DVR های شرکت نگهبان سیستم با استفاده از فناوری روز در جهت تسهیل نظارت

از راه دور ویژگی انتقال تصویر بدون نیاز به آی پی ولید را به سیستم های ضبط کننده دیجیتالی خود اضافه نموده .

 
روش کار :

 

استفاده از قابلیت Esee جهت انتقال تصاویر در اینترنت بدون نیاز به Valid IP Address

 

پیش نیاز ها :

  
1- نیاز به یک ارتباط اینترنتی در محلی که دی وی آر نصب شده است دارید.
2-
مودم اینترنت شما باید قابلیت UPNP را پشتیبانی کند.
مراحل اجرای کار :
1-
قبل از هر کاری بایستی قابلیت UPNP را بر روی مودم اینترنت خودتان فعال نمایید.
2-
دستگاه دی وی آر را به شبکه (مودم اینترنت) متصل نمایید.
3-
وارد قسمت تنظیمات شبکه ای دستگاه دی وی آر خود شوید و مطمئن شوید که

دستگاه شما دارای آی پی در رنج شبکه ی داخلی است و توانایی برقراری ارتباط با اینترنت را دارد.

همچنین در صورتی که قابلیت UPNP را روی مودم اینترنتتان فعال کرده باشید،

عبارت UPNP is initializing بر روی صفحه ی دستگاه دی وی آر شما فعال می گردد.

 

4- به خاطر داشته باشید که علاوه بر اینکه باید آدرس آی پی، آدرس زیر شبکه، آدرس دروازه ی پیش فرض و آدرس سرور دی ان اس را وارد نمایید، حتما بایستی تیک عبارت Esee روی این صفحه خورده باشد.
5-
در صورتی که مودم اینترنت شما UPNP را پشتیبانی کند و تیک Esee خورده باشد، جلوی عبارت Esee یک عدد 9رقمی خواهید دید. این عدد در حقیقت آدرس دستگاه دی وی آر شما در تکنولوژی Esee میباشد.
6-
حالا به سایت www.dvrskype.com بروید و در قسمت Device ID، آدرس Esee (همان عدد 9 رقمی بالا) را وارد نمایید. Username و Password شما همان نام کاربری و کلمه ی عبوری است که از آن برای اتصال به دستگاه دی وی آر و دیدن تصاویر آن بصورت محلی و مستقیم استفاده میکنید. (نام کاربری پیش فرض admin و کلمه ی عبور پیش فرض خالی می باشد).

 

7- با زدن دکمه ی Login شما هر کجای دنیا که باشید میتوانید به تصاویر دوربین هایتان که توسط دستگاه های دی وی آر ELM مدیریت میشوند دسترسی داشته باشید.

 

 

دستگاه بخور سرد

۱۲ بازديد

دستگاه بخور سرد

دستگاه بخار مناسب، گلودرد را کاهش می دهد ، خارش چشم و بینی را کاهش می دهد ، خشکی پوست را تسکین می دهد و در درمان سردردهای سینوسی و میگرن موثر است. برخی از کودکان و بزرگسالان دچار خون دماغ می شوند که علت بسیاری از آنها خشکی هوا است و با انتخاب بهترین دستگاه بخور سرد و گرم و خرید آن می توان مجاری تنفسی خشک را کاهش داد و خونریزی مکرر بینی را درمان کرد.

دستگاه بخور چیست؟

دستگاه‌ بخور، وسیله ای است که آب یا مایعات دیگر را به بخار تبدیل می کند که هوای خشک محیط شما را مرطوب می کند. این دستگاه برای مناطق خشک آب و هوایی مناسب است.

 

از دستگاه‌های بخور یا رطوبت ساز از زمان های بسیار قدیم و به اشکال مختلف استفاده می شده است. این دستگاه که هم برای مصارف خانگی و هم برای استفاده های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد ، در مدل ها و طرح های مختلف موجود است.

 

اما هنگام خرید دستگاه بخور ، علاوه بر قیمت و مارک ، سوالاتی نیز در مورد گرم یا سرد بودن آن وجود دارد ما در ادامه این مطلب به راهنمای خرید دستگاه‌ بخور میپردازیم باما همراه باشید.

 

دستگاه بخور صورت چیست؟

دستگاه بخور صورت وسیله ای برای بخور دادن برای پوست صورت است، گرما دادن به پوست صورت ، پوست شما را زیبا و شاداب می کند. همانطور که می دانید ، آنها در گذشته پوست را برای زیبایی پوست و صورت گرم می کردند ، از پوشیدن حوله داغ تا بخار دادن با آب جوش که خطرات زیادی نیز به همراه داشت. اما امروز با خرید بخور صورت می توانید پوستی نرم ، زیبا و جوان با سهولت و بدون خطر داشته باشید.

چرا از بخور استفاده کنیم؟

به طور کلی ، رطوبت ایده آل در داخل و هر فضای بسته دیگر بین 30 تا 50 درصد است ، اما از آنجا که این مقدار معمولاً کمتر از مقدار استاندارد در یک محیط بارگیری شده است ، باید از دستگاه بخور استفاده کرد. زیرا رطوبت سازها با افزایش بخار آب موجود در هوا و ایجاد میزان رطوبت مورد نیاز در محیط ، میزان خشکی محیط را افزایش می دهند.

بنابراین ، با کاهش سطح رطوبت در زمستان و افزایش تابستان، استفاده از بخور سرد و گرم برای از بین بردن مشکلات و علائم سرماخوردگی و بیماری های تنفسی توصیه می شود.

به طور کلی ، اواپراتورهای امروزی از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند ، مخزن آب متحرک، خروجی و تنظیم کننده بخار با قابلیت چرخش 360 درجه و فضای کمی برای ریختن انواع خوشبو کننده‌ ها و رایحه های دستگاه.

البته ، اکثر دستگاه ها عملکردهای مختلف دیگری مانند چراغ قوه ، کلیدهای تایمر و. . در دستگاه قرار داده شده است که می توانید با چند فلش علامت گذاری کنید.

اهمیت انتخاب بهترین دستگاه بخور سرد و گرم

اما یکی از مهمترین مزایای بخور دادن پیشگیری و درمان سرماخوردگی است. به همین دلیل ، پزشکان توصیه می کنند یک دستگاه بخور در اتاق کودک قرار دهید تا کودک و نوزاد بتوانند در هنگام خواب راحت نفس بکشند. بخور گرم نیز در تسکین علائم سرماخوردگی برای بزرگسالانی که سرما خورده اند بسیار مثر است. علاوه بر بخور خانگی ، بخار و رطوبت ساز مخصوصی در داخل اتومبیل وجود دارد که علاوه بر مرطوب سازی ، خوشبو کننده های داخل خودرو را نیز شامل می شود.

موارد قابل توجه قبل از انتخاب و خرید بخور گرم و سرد

به مواد و کیفیت ساخت آن توجه کنید: بستگی به سازنده و برندی که انتخاب می کنید، بدنه دستگاه بخور می تواند از پلاستیک یا فولاد ساخته شود.

استفاده آسان برای همه: تعویض آب مخزن ، روشن و خاموش کردن آن ، استفاده از تایمر و سایر عملکردهای دستگاه نباید خیلی پیچیده باشد و توسط همه انجام شود.

میزان صدا تولید شده: صدای تولید شده توسط دستگاه های بخور ارزان قیمت معمولاً آزار دهنده است. پس اگر از سر کار بر می گردید و حالتان مطلوب نیست این صدا شما را آزار خواهد داد.

امکانات: مانند کنترل از راه دور ، کنترل خودکار رطوبت محیط ، خاموش شدن خودکار پس از اتمام آب ، وجود مخزن خشک کن ، کلید برای تنظیم میزان بخار تولید شده ، چراغ آتش و تایمر و… که می تواند روی دستگاه تعبیه شده باشد. بدیهی است که وجود این موارد بر قیمت وسیله تاثیر خواهد گذاشت.

گارانتی و کارایی

قیمت این دستگاه ها عموما بالاست، بنابرین باید از یک برند و فروشگاه معتبر تهیه کنید. معمولا اکثر دستگاه های با کیفیت 12-18 ماه گارانتی دارند.

بهترین دستگاه بخور سرد و گرم چی بگیرم؟

انتخاب برند یکی از مهم ترین مراحل در خرید این وسیله هست. به دلیل ارتباط آن با سلامتی و قیمت بالایی که دارد، باعث می شود این حساسیت بیشتر هم شود. اما نگران نباشید در ادامه پست بهترین مارک ها و دستگاه های بخور سرد و گرم را به شما معرفی خواهیم کرد.

منبع:

https://speakerdeck.com/snmme

https://active.popsugar.com/@behtarinyab/profile

https://ello.co/film-mag

https://rabbitroom.com/members/behtarinyab/profile /

https://www.producthunt.com/@mansoor_ghenae

https://www.livejournal.com/profile?userid=91106896&t=I

https://forum.reallusion.com/Users/3004327/behtarinyabcom

https://www.walkscore.com/people/164332172409/behtarinyab

https://anchor.fm/behtarinyae

https://www.podomatic.com/podcasts/behtarinyab-com

https://www.intensedebate.com/people/behtarinyab

https://www.awwwards.com/mansoor-ghenae/favorites

https://www.wattpad.com/user/behtarinyab

https://www.viki.com/users/behtarinyab_com_670/about

https://www.kiva.org/lender/mansoor4152

https://behtarinyabcom.contently.com /

https://www.turnkeylinux.org/user/1736727

https://app.vagrantup.com/behtarinyabs

معروف ترین شرکت های لیزر موهای زائد بدن؟

۱۱ بازديد

معروف ترین شرکت های لیزر موهای زائد بدن؟


داشتن مو خوب است، اما وقتی در جاهایی رشد می کند که نمی خواهد رشد کند، داستان کاملاً متفاوت می شود. سال هاست که خانم ها به دنبال راهی برای از بین بردن موثر موهای زائد بدون موفقیت هستند. در سال 2019، بازار جهانی محصولات حذف موهای زائد 4.01 میلیارد دلار ارزش داشت و پیش بینی می شود تا سال 2027 به 4.94 دلار افزایش یابد.

اما حتی با وجود گزینه های مختلف موجود در بازار، اکثر ابزارهای رفع موهای زائد هنوز تا حد زیادی بی اثر و موقت هستند. بیشتر آنها با مشکلات اضافی دیگری مانند موهای زیر

وتاثیرآن لیزر موهای زائد


پوستی، بریدگی تیغ، بثورات، برآمدگی ها و سوختگی همراه هستند. سپس روش های دیگری مانند اپیلاسیون و لیزر بالینی که قیمت های گزافی دارند و از دسترس افراد عادی دور هستند. در تلاش برای تغییر این روایت، محصولی را معرفی کرده است که به طور کامل از شر موهای زائد خلاص می شود، بدون هیچ گونه مصالحه یا شکست.

اولین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی با قابلیت خنک کننده به نام پالس لایت را معرفی می کند که یکی از رایج ترین درمان های زیبایی پوست برای رفع دائمی موهای زائد می باشد. نور پالسی با ساطع طول موج های نور پراکنده بین 470 تا 1200 نانومتر کار می کند. این بدان معنی است که IPL می تواند ناحیه بزرگتری از پوست را در زمان کمتری نسبت به لیزر درمانی بهبود بخشد. سپس انرژی نوری ساطع شده فولیکول های مو را هدف قرار می ده

وچه خواصی وچه چیزی ارائه میدهد؟


بهتر از هر نوار مومی، تیغ یا کرم اصلاح موجود در بازار. این دستگاه همچنین مجهز به فناوری خنک کننده یخ است که دستگاه شرکت رابین مدیکال همچین مزایارو دارد که تجربه حذف موهای زائد بدون درد را ارائه می دهد. علاوه بر مکمل هایی که در هفته اول با ریزش موی قابل مشاهده نتایج نشان می دهند.

هر کس می تواند خود را با قیمتی بسیار پایین تر از قرار ملاقات های معمولی سالن داشته باشد. با پرداخت یک بار هزینه، مصرف کنندگان می توانند لیزر موهای زائد را در خانه انجام دهند که نیازی به شارژ یا شارژ مجدد ندارند. در ضمن این دستگاه دارای لوله کوارتز قوی می باشد که ماندگاری آن 30 سال بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به اصلاح دارد. و برای القای اطمینان، ضمانت بازگشت یک روزه وجه را در صورت شکست ارائه می دهد.

درباره ی لیزرموهای زائد بدن


اعتقاد بر این است که زیبایی به معنای احساس خوب روی پوست است. این شرکت به مشتریان خود کمک می کند تا از راحتی خانه خود به پوستی درخشان دست یابند. علاوه بر این، یک برس پاک‌کننده صورت هوشمند، یک غلتک کریستالی و یک ست گو-گو، و یک کیت میکرودرم ابریژن حرفه‌ای که با نتیجه هر چیزی که در یک سالن ساخته می‌شود رقابت می‌کند.

با تداوم تمرکز بر محیط زیست، اطمینان حاصل می کند که تمام محصولات خود با موادی بسته بندی می شوند که 100? قابل بازیافت هستند. این شرکت همچنین با کاشت درخت برای هر خریدی که در وب سایت خود انجام می دهد کمک می کند.

لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتی که ارائه می دهند مراجعه کنید

1

نکته ای که متخصصین میخواهند درباره ی لیزرمو زائدبدانند؟

2 ? 3


4 زیبایی، ما از متخصصان برای سه تکنیک برتر استفاده می کنیم که آنها کاملاً به آنها سوگند یاد می کنند. در اینجا، از بسیاری از کارشناسان صنعت در مورد ترفندهای ایمنی خرابی که همیشه در جیب خود نگه می دارند خواهید شنید. همه ما به دنبال این هستیم که رژیم زیبایی خود را تا جایی که می توانید ساده کنیم، و گاهی اوقات بهترین روال ها به راحتی هستند.

5 ? 6

همانطور که درمان های داخل مطب به جریان اصلی تبدیل شده اند و ابزارهای حرفه ای درجه یک وارد حمام های ما شده اند، علاقه به دستگاه های تجهیزات پزشکی رابین مدیکال  با فناوری پیشرفته افزایش یافته است. یک حوزه خاص در حال افزایش بوده است: بازار لیزر موهای زائد با نرخ کمتر از 20 درصد در سال در حال رشد است. این علاقه عمدتاً به دلیل لوازم خانگی، بهبود فناوری حرفه ای و (تا حدی) کاهش هزینه ها است.

7 ? 8

ومطالبی دیگرکه در باره ی ان مروری می کنند

9 ? 10


11 اما با هر درمانی، اقدامات احتیاطی وجود دارد. این دقیقاً همان چیزی است که من با دکتر تیفانی کلی، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره، در مورد قسمت اخیر مدرسه زیبایی پاک صحبت کردم. خود قسمت به طور کلی در مورد حذف موهای زائد بود، اما ما زمان زیادی را صرف لیزر کردیم.

12 ? 13

در حالی که کلی از طرفداران این روش است (او خودش چندین درمان انجام داده و آن را «استاندارد طلایی» می نامد)، او خاطرنشان می کند که این روش خالی از ایراد نیست.

14 ? 15

بهترین لیزر موهای زائد برای بدن های پر مو

16 ? 17


18 اصلاح مستمر می تواند دردناک باشد - به معنای واقعی کلمه. استفاده منظم از تیغ یا تیغ های برقی می تواند پوست را تحریک کند، مانند سوختگی با تیغ یا موهای زائد دردناک (که هر دو می توانند منجر به هایپرپیگمانتاسیون یا زخم شوند). یک راه حل جایگزین با خطر کمتر و نتایج دائمی تر وجود دارد: لیزر موهای زائد با آسیب رساندن به فولیکول های مو - بدون آسیب رساندن به پوست اطراف آنها در صورت استفاده صحیح - عمل می کند تا رشد مو را در طول زمان کاهش دهد. به گفته متخصص پوست و موسس گروه پوست و لیزر، دکتر آرش اخوان، برای ایمن ترین نتیجه، دستگاه باید متناسب با نوع پوست شما تنظیم شود. او می گوید: "تنها خطر سوختگی است که این را مجموعه رابین مدیکال اصلا توصیه نمیکند، اما اگر تنظیمات به درستی تنظیم و درمان شود، معمولا بسیار ایمن و موثر است."

19 ? 20

بررسی لیزر موهای زائد بدن بعد از شناخت تمامی دستگاه های بازار

21 ? 22


23 از بین بردن موهای زائد از هر نوعی می تواند دردناک، پرهزینه و زمان بر باشد. اگر می توانید در خلوت منزل خود از دستگاهی برای رفع موهای زائد استفاده کنید که باعث درد نمی شود و نیازی به چندین بار شارژ هزاران دلاری نیست؟ به نظر می رسد تقریباً بیش از حد خوب است که درست باشد. بنابراین وقتی در مورد سیستم حذف موهای زائد، کیت لیزر موهای زائد که می توانید در خانه از آن استفاده کنید، شنیدیم، متوجه شدیم که باید آن را امتحان کنیم. چهار سردبیر محصول را آزمایش کردند و نظرات صادقانه خود را ثبت کردند.

 

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/725267/

https://www.webtalk.co/n/43077248

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-rabinmedical-com-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-10-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D9%88-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D9%87 

https://cascade.org/node/6589#comment-71378

https://www.rohwrestling.com/content/android-app-update-available-1?page=5#comment-124263

http://mail.party.biz/forums/topic/110360/vilitra-20-mg-overview-benefits-side-effects-price/view/post_id/477032

https://www.newsworldindia.in/facebook-messenger/blackberry-india-launches-evolve-and-evolve-x-price-specifications/305360/

https://tore-dahl.23video.com/vandkunsten-architects-torpedohallen-3

http://www.rn-tp.com/news/hosting-delegations?page=1#comment-98587

https://den-sociale-virksomhed.23video.com/bamse-uden-kylling-20220613

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2014/12/31/gratitude-for-2014

https://www.party.biz/forums/topic/110390/watch-globaltv-com-activate-easy-steps-to-activate/view/post_id/477033

https://uitvconnect.com/link/forums/topic/41395/louboutin-soldes-do-you-understand-ugg/view/post_id/1287282

https://leafsnation.mapleleafs.com/season/leaf-leaf-season-3?page=1#comment-233191

https://novicellfront.23video.com/as3-some-hanne

https://iowacitysouth.extremebodyshaping.com/blog/2016/12/07/there-is-no-i-in-team-farrells

https://integrativenutrition.liveeditaurora.com/blog/2018/11/07/are-you-struggling-to-sleep-at-night

https://www.realgabinete.com.br/portalweb/Biblioteca/Apresenta%C3%A7%C3%A3o/emodule/781/eitem/21

 

 

Music Promotion Services Marketing

۱۲ بازديد

Music Promotion Services Marketing

Cheapest Spotify plays premium

Is Spotify the best platform for those people who are looking for their favorite music and has lots of services for all kinds of people even artists and normal people.

Cheapest Spotify plays are a choice for those artists who cannot afford so much money but for this reason they can do it. The definition of Spotify plays is related to all tracks that you're released and they have been hurt by so many people who can be your future fans.

There is one website that can give lots of services in the field of Spotify promotion services but you need to first make understandable things for yourself. The name of the website is black white promotion services. This website can offer so many services in the field of everything like Instagram YouTube and Spotify and stuff like that. If you are a new artist and you are reading this brief information you need to focus on the goals that you have in your mind, please on the artistic life that you made for yourself. As you may probably know Spotify plays can help you to be seen by so many people.

 

For the new artist cheapest Spotify plays can be a good and appropriate choice for themselves to improve their artistic life. Artists like Jay Z and Beyonce starting a journey like this. But you need to focus on the other services that you can get from back white promotion. All the people can be an artist but the exceptional people can be real artists. So they do not lose any opportunity and they try to make great things for themselves, especially in the office of life.

The cheapest black white promotion has a range of variable prices the prices here is it starts from $10 to $1,000 but you have to know that all the prices that exist on the cheapest Spotify play in black white promotion have to discount. All the choices of a Spotify please can give you more than 1000 plays or the structure that you mate for yourself especially for artistic like so they can give you everything based on the goals that you made for yourself.

All the choices of Spotify play that exist on black white promotion can be in a high-quality version.

In conclusion, the cheapest Spotify plays can allow you to have a real-life this apply for yourself so if you want to know more about the cheapest Spotify plays premium you need to go through black white promotion website to figure out what is the best things for you.

 

Buy Beatport Downloads

the Beatport is the best place for people especially the artist who wants to be at the top place, there is a website which would be called the black-white promotion. In black white promotion, you will get to Buy beat port downloads. It means that if you have tracks. You can have so many people who are going to be your fans. And they also download your tracks so many times, this is one of the assets that you will need for yourself. The main part of Buying Beat port download is related to the choices that you can get on the Black white promotion website.

 

The main goal of Beatport is to placed you on top list of so many songs but the website which is Black white promotion can help you to move further against all of your competitors. Your competitors also can be new and other famous artist like Beyonce, if you want to know what are the main features of Beatport download, you can access to Black white promotion services. So this would main a real opportunity for yourself. Actually this would help you to be on top list on beat port strategies.

 

 

 

What is the Beatport

The Beatport online streaming service, which has long been promoting and attracting fans, is now available to DJs for the first time through the DJ Pioneer app. This service is available through the latest version of the Pioneer We DJ iPhone application with the free download, but the cost of this service is paid by paying a Beatport LINK subscription. And will soon be available for Rekordbox DJ software. Which provides DJs with access to the tracks offline without the need for the Internet.

Also, this would be a great explanation for those people who wants to have Beat port downloads so in Black white promotion you can have a source of the help of promotion for yourself. However, there is now access to millions of songs, going to different styles and searching. Cracks are loaded on the decks with the We DJ app almost too soon, and crack analysis is done in the background,

How can we access to Beatport downloads

Buying beat port download is related to some websites that are offering the services in this field like black white promotion. So if you are a DJ, you can have the main features of download on Beatport.

Conclusion

In this article we discussed about Buying Beatport download so if you want to access to this options please go to black white promotion.

https://cutt.ly/jKNFmSK

  https://mub.me/HbFO

https://llk.dk/dr4y87

 

https://www.intensedebate.com/people/KayBush3d

https://www.authorstream.com/KayBush3/

https://www.f6s.com/kay-bush

https://letterboxd.com/KayBush3/

https://devpost.com/kaybush3

https://www.openlearning.com/u/kaybush-rdu6yh/

https://www.bitsdujour.com/profiles/dLQcic

https://www.zillow.com/profile/KayBush3

http://recipes.mentaframework.org/user/profile/212954.page

https://qiita.com/KayBush3

 

 

 

فروش بلوک سیمانی در مشهد

۱۳ بازديد

 

 

بلوک سبک

بلوک سیمانی  یکی از پرمصرفترین انواع بلوک ساختمانی در ایران است که به دلیل فراوانی و در دسترس بودن مواد اولیه آن و همچنین ارزانی نسبی قیمت آن در ایران به یکی از پرکاربردترین انواع مصالح ساختمانی برای تیغه چینی و دیوارکشی تبدیل شده است. بلوک سیمانی از سه مصالح پایه شامل سیمان، ماسه و آب تشکیل شده است که با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن به دو نوع بلوک سنگین و سبک تقسیم میشود. در صورتی که از ماسه در تولید بلوک سیمانی استفاده شود به آن بلوک سیمانی15 در 50 سنگین و در صورتی که از پوکه معدنی یا صنعتی در تولید بلوک سیمانی استفاده شود به آن بلوک سیمانی سبک گفته میشود. در تولید بلوک سیمانی سنگین ماسه ای معمولاً از ماسه شکسته استفاده میشود زیرا ماسه شکسته اصطکاک بیشتری بین اجزا ایجاد میکند و از این رو نیروی اصطکاک مابین دانه های ماسه به افزایش مقاومت و یکپارچگی بلوک سیمانی 15 در 50 کمک میکند. همچنین یکی از مسائل بسیار مهمی که در تولید بلوک سیمانی به آن باید توجه شود طرح اختلاط مهندسی ماسه و سیمان و آب است.

 

222_w4jd.jpg

بلوک های سیمانی سبک در اقسام دیواری و سقفی به منظور کاهش بار، تبادل حرارتی و صوتی در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این بلوک ها از بتن های سبک  ساخته می شوند. وزن مخصوص بلوک های سیمانی سبک از ??? تا ???? کیلوگرم بر مترمکعب می باشد. مقاومت فشاری متوسط ? نمونه آن ها باید حداقل ?? کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و حداقل مقاومت فشاری یک نمونه ?? کیلوگرم بر سانتیمترمربع باشد.

 

بلوک سبک استاندارد

تاییدیه شهرداری برای محصولات استاندارد

وزن مناسب بلوک سیمانی استاندارد

اگر بخواهیم وزن بلوک های سیمانی ساده و سبک را مقایسه کنیم باید ابتدا هر کدام از آن ها را در ابعاد ??*??*?? سانتیمتر مورد بررسی قرار دهیم. وزن هر عدد بلوک سیمانی حدود ?? الی ?? کیلوگرم می باشد. اگر از پوکه به جای شن در محصول استفاده شود، وزن آن به ?? الی ?? کیوگرم می رسد.

برای خرید بلوک سبک استاندارد، گام مهمی که هر پیمانکار یا کارفرما باید بردارد، انتخاب تامین کننده یا برند مناسب و معتبر میباشد. در صورتی که خرید بلوک ساختمانی از مراکز غیر معتبر صورت گیرد، ضررهای مالی بسیاری برای کارفرما ایجاد خواهد کرد، که در طول زمان ضررهای جانی نیز ممکن است به آن اضافه گردد.

اگر چه بلوک سبک یک عضو غیر باربر برای تیغه چینی ساختمان است، اما نمیتوان در خرید آن و یا انتخاب تامین کننده معتبر آن دچار اهمال یا کوتاهی شد. بازار مصالح ساختمانی، بازار گسترده ای است که مصالح را با انواع قیمت به بازار عرضه می کنند. اما چیزی که باعث تمایز تولید کنندگان با هم میشود، نحوه ساخت و رعایت اصول استاندارد در ساخت محصول میباشد.

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید بلوک سیمانی سبک باید به آن دقت شود، نشان استاندارد سازمان ملی ایران است که مراتب اخذ آن باید از جانب تامین کننده طی شده و در ساخت تک تک خروجی ها لحاظ گردد.
در ادامه حول شاخص های اعطای امتیاز به تامین کننده و محاسبه امتیاز و نمره قبولی یا عدم اعتبار آن برند، بحث میگردد.

تولید کننده بلوک سبک با آزمایشات کنترل کیفی

کنترل کیفی مصالح ساختمانی

تامین کننده ای در بازار مصالح ساختمانی دارای اعتبار و اصالت کالا شناخته میشود که محصولات خود را در آزمایشگاه های کنترل کیفی مورد بررسی قرار داده و آن را از لحاظ استانداردهای مشخص شده از جانب دستگاه های اجرایی به اثبات رسانده باشد. تمامی بلوک های سبک ساختمانی تولید شده توسط آن برند باید دارای نشان استاندارد ملی ایران باشد. زمانی یک بلوک مجوز شماره ???? سازمان استاندارد ملی را دریافت میکند که از لحاظ ظاهری، مقاومت، وزن و میزان جذب رطوبت رواداری های مجاز را رعایت کرده باشد.

نکات اجرایی بلوک سیمانی چیست؟

پیش از استفاده باید بلوک‌ها را به خوبی تمیز و رویشان را خیس کنید تا به بهترین شکل ممکن با ملات به یکدیگر بچسبند.

شاقول بودن دیوار و عمود بودن دو دیوار نسبت به هم (گونیا بودن) در حین اجرای هر رج دیوار بررسی گردد.

یکی از کارهای اشتباه خرد کردن بلوک‌ها است چرا که این کار از مقاومت آن‌ها کم می‌کند. در حد امکان بلوک‌ها به صورت سالم و یک تکه اجرا گردد.

ملات خوب ملاتی است که از ماسه و سیمان کافی ساخته شده باشد. این ملات باید در بخش‌های پایین و دیواره‌های بلوک‌ها نیز پخش شود.

اگر در سقف تیرچه و بلوک از بلوک‌های سیمانی جهت پر کردن فضای بین تیرچه‌ها استفاده شد حتما بلوک‌های ابتدا و انتها با پلاستیک مسدود شوند تا بتن داخل آن‌ها نرفته و وزن سقف سنگین نشود.

امروزه  در کلان‌شهرها و ساختمان‌های مدرن استفاده از بلوک سبک رونق فراوانی یافته است از مهم‌ترین مزایا استفاده از بلوک سیمانی سبک می‌توان موارد زیادی را نام برد.

افزایش سرعت ساخت

عایق صوت و حرارت

سبک‌تر شدن سازه نهایی

استاندارد بودن بلوک

به همین دلیل است که در شهرهای بزرگ مانند مشهد استفاده از بلوک سبک سیمانی در ساختمان‌سازی هرروز تقاضای بیشتری پیدا می‌کند.

فروش بلوک سیمانی در مشهد

اگرچه بلوک سازه کریمی در استان خراسان و شهر مشهد نمایندگی و عاملیت توزیعی ندارد. ولی امکان فروش بلوک سیمانی به سازندگان مشهد فراهم است.

خریداران بلوک سبک می‌تواند با سفارش بلوک سبک به کارخانه بلوک سازه کریمی با خیالی آسوده بلوک سبک را در پروژه خود تحویل گرفته و استفاده نمایند.

 

بلوک کریمی  تولید کننده بلوک سیمانی استاندارد با جدیدترین روش آمادگی دریافت سفارش از تمام نقاط کشور را داراست. به دلیل ظرفیت بالای تولید این سفارشات در اسرع وقت آماده تحویل هستند.