با شوهر غيرتي و بد دل چگونه برخورد كنيم ؟

۵۲ بازديد

 با شوهر غيرتي و بد دل چگونه برخورد كنيم ؟|مركز مشاوره آنلاين

بسياري از زنان از تعصب و اشتياق بيش از حد همسرانشان شكايت دارند. در واقع  اين اشتياق بيش از حد مي تواند باعث نااميدي و شكنجه در زندگي عادي شود. با ما در مركز مشاوره آنلاين گپچه همراه باشيد تا در مورد نحوه برخورد با اين موضوع بحث كنيم.

چگونه با يك شوهر غيرتي و متعصب رفتار كنيم؟

نحوه برخورد با متعصبان موضوع بحث ماست. غيرت يك ويژگي ذاتي بين زن و مرد است و هيچ تفاوتي بين غيرت زن و مرد وجود ندارد. برخي از افراد غيرت را بد معنا مي كنند كه اين امر مي تواند باعث آزارهمسران و بستگان را شود.

غيرت يك مرد به همسر و فرزندانش امري ذاتي و ضروريست و در واقع از اعتقادات و تعهدات او ناشي مي شود و تا زماني كه افراطي نباشد بخشي از ساختار مسئوليت مرد است.

زنان همچنين طالب غيرت مردان خود هستند وازهمسرانشان نسبت به وضعيت خود حساس باشند. اصولاً زنان از مرداني كه  نسبت به نحوه لباس و پوشش آنها بي تفاوت باشند نارضي اند.

زنان بدون شك اين حساسيت مردان را نوعي عشق ، علاقه و حمايت مي دانند و اگر به افراط و تفريط بپردازد ، محكوم به بدگماني افراطي مي شود.

به تعبيري مى‌ توان چنين گفت: حد و حدود غيرت تا جايى است كه از روى بدگمانى و همراه با سخت ‌گيرى افراطي نباشد ، مخصوصا براى كسانى كه خود اهل مراقبت‌ اند.

بسيارى از همسران حريم خويش را ميدانند و رعايت مى كنند و در اين صورت حساسيت نشان دادن بيشتر آثار منفى به دنبال خواهد داشت.

خصوصيات مردان متعصب

تعصب عبارت از نظر يا عقيده مطلوب يا نامطلوب و محبت يا نفرت نسبت به چيزي يا يك شخص است كه معمولاً  فرد را از تفكر منطقي درباره آن چيز يا شخص باز مي دارد.

مردان متعصب ، همه افراد متعلق به گروه هاي ديگر از جمله اجتماعي، مذهبي، جنسي، نژادي و غيره را به عنوان افراد پايين تر از خويش طبقه بندي مي كند و با آنان بر اساس اين انگيزش رفتار مي كند.

رفتار فرد متعصب نسبت به ديگران رنگ دشمني پيدا مي كند ولي در مورد خودش يك حالت خود شيفتگي يا عشق به خود داشته و خطاهاي خود را موجه ميداند و در انتقاد از رفتار و خطاهاي ديگران زياده روي مي كند.

عواطف و احساسات همراه با تعصب كه از بي تفاوتي تا كينه ورزي تلخ و خشونت بار مي تواند در تغيير باشد، از ديگر عوامل تشكيل دهنده تعصب مي باشد.

اعتقادات معين درباره رفتار با كساني كه تعصب عليه آنان به كار رفته است را از ديگر ويژگي‌هاي اين افراد است. اين رفتار به يكي از سه حالت بي تفاوتي نسبت به آنان، جلوگيري از هرگونه نقش فعال و تعقيب و آزار آن ها، يا تركيبي از سه حالت بروز مي كند.

كودك خيلي زود از تفاوت‌ هاي بين افراد آگاه مي شود، اما اين آگاهي از تفاوت ها به خودي خود هرگز به معناي داشتن تعصب نيست. تنها هنگامي كه فرد از نگرش‌هاي اجتماعي نسبت به اين تفاوت‌ ها آگاه مي‌شود و براي پذيرش نگرش‌هاي اجتماعي تحت فشار قرار مي گيرد، تعصب به وجود مي آيد در حالي كه رفتار تعصب آميز بعد از آن رخ مي دهد.

 

آموزش نحوه رفتار با شوهر متعصب و غيرتي

زن مي‌ تواند يك بار وقتي حال هر دو خوب بود بيرون از منزل با او در اين باره گفتگو كند و محترمانه و به دور از هيجان از خودش دفاع كند در «هفت هشت كلمه يا نهايت دو سه جمله ! نه يك سخنراني انقلابي وطولاني»

در آن چند كلمه با ادبيات خودش شبيه به اين را بگويد: «من پاك و مومن و عفيفم. غيرت تو را مي‌ پسندم و برخي كنترل ها را (اگر بدبيني اش غيرمستقيم است) و يا سوءظن هاي تو را (اگر واضح تهمت زده) را اهانت بزرگي به خودم تلقي مي‌كنم.

اما بروز خشم فقط حال ما را بدتر مي‌كند و گره را محكم ترميكند. تو را دوست دارم. تو حق داري و مي‌تواني از من در مورد برنامه هايم سوال كني. اما انتظار دارم دقت كني اين پرسش ها پليس بازي نشود. من و تو هم ديگر را دوست داريم و بايد مراقب تصويرِ محبوب خود، در ذهن هم ديگر باشيم.»

مهم ترين عملكرد زن در نحوه برخورد با شوهر غيرتي ايجاد حس حمايت، اطمينان و امنيت به همسرش است. عبادت هايش را مخفي نكند بگذارد شوهر او را مكرر در حال نماز و دعا ببيند. اين رياء نيست، او غريبه نيست.

زن مراعات  ومراقب رفتار با نامحرم را بيش از پيش در دستور كار خود قرار دهد. بهبود نوع پوشش ، حجاب و كنترل برخي از عادات و آداب و رسوم خانوادگي موثر است. پوشش ظاهري و طريقه ي آداب و معاشرتش با ديگران به ويژه آقايان را با دقت و بدون هيچ گونه سوء تعبيري انجام دهد.

داشتن صفحه در فيس بوك، چت و پيامك بازي در هر نوعش با هر كسي  مخرب اين اطمينان است.

زن مخفي كاري نكند و در مسير اطمينان سازي، شفاف سازي حركت كند. او را در جريان كارهاي عادي روزانه  خود بگذارد و

نه به عنوان گزارش دادن بلكه به عناوين مختلف از اينكه “چون مي دونم نگرانم ميشي” و “راستي مي دوني كه امروز بايد برم دكتر و...كه مهم ترين واصل موضوع” اجازه گرفتن از شوهر”است.

دوري از بحث و جدل و توجه به موضوعات عاطفي و … براي بهترين نحوه رفتار با شوهر متعصب و سختگير.

تمام اين امور بايد با آرامش، صبر و مهرباني انجام شود تا لايه هاي شك و ترديد به مرور از ذهن همسرتان پاك شود.

با وجود آنكه بد گماني بيماري است كه سبب آزار طرفين يك رابطه مي شود اما مي توان با كسب مهارت هاي كلامي و رفتاري ، همچون بالا بردن توان تحمل ابهام و محبت ورزي اين اكسير جادويي خلقت تا حد زيادي از پيشگيري اين بيماري و حتي درمان آن پيش رفت.

در اين بين چيزي كه مهم است اين است كه طرفين در وهله اول باور بر بدگماني خود داشته باشند و در وهله بعد خواهان تغيير در رفتار خود باشند و با به كار گيري مهارت هاي مختلف و كمك از مشاوره آنلاين  و زوج درمانگر در صدد بهبود رابطه ميان خود و طرف مقابلشان باشند.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاورين و متخصصان مجرب ما در مركز مشاوره آنلاين گپچه  در تماس باشيد.

منبع:گپچه

 

 

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

۴۵ بازديد

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

88xs_d2.jpg

ابزار پيش ساخته پلي يورتان يا پلي اورتان يكي از متريالهايي مي‌باشد كه پروسه كار طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه اكثر طراحان و فعالان در اين حوزه براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخليشان از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان مسلما داراي مزيت‌هاي بسياري است كه امروزه توانسته محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان بسيار سبك بوده و با نوعي تكنولوژي پليمري و با دانسيته و استحكام و مقاومت بالا توليد مي‌شود.

مزيت و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع زيادي علي الخصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي آن مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، مسلما يكي از گزينه‌هاي ما مي‌تواند اين ابزار باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي مختلف را دارد.
  • نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در مرور زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي‌شود.
  • مقاومت بسيار بالايي كه در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • رنگ پذيري بالايي دارد و سطح آن مي‌تواند با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ شود.
  • انعطاف پذيري بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • مقرون به صرفه بودن.
  • اين ابزارها از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.

با توجه به مزاياي ذكر شده، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما مي‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. براي نصب اين ابزار با وجود اينكه  داراي مزيت نصب سريع آسان است، لازم است از افراد نصاب و متخصص كمك بگيريم.

براي نصب اين ابزار بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. پس بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، نگران نباشيد؛ با چند شيوه و ترفند مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

موارد مصرف

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • ستون و سرستون چهارگوش و گرد پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

ابزار نور مخفي پلي يورتان

گلويي نورمخفي و يا ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته گزينه‌ مناسبي جهت استفاده و جايگزيني براي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

استفاده در دور سالن سقف پذيرايي، لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس، در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي، اتاق كودك، ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي، ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز، نورپردازي اتاق تلويزيون و ...

ويژگي‌هاي ابزار مخفي پلي يورتان

  1. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون اتلاف وقت و با كم‌ترين پرت مصالح.
  2. متنوع بودن در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك.
  3.  وزن بسيار كم و درحين حال مقاومت و استحكام بالا.
  4. مقرون به صرفه براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري.
  5.  قابليت رنگ‌پذيري بالا در دفعات مختلف بدون نياز به زير سازي و امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه
  6. قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت.
  7. عدم ايجاد ترك و تغيير شكل در مرور زمان.

شركت آركا دكور

مجموعه آركا دكور يكي از بهترين مجموعه هاي توليد كننده و اجرا كننده ابزارهاي پيش ساخته ساختماني است. اين شركت با تيمي ماهر كه از مهندسان و مشاوران حرفه اي تشكيل شده است، قادر است تا پيچيده ترين پروژه ها در اين زمينه را، به بهترين شكل به سر انجام برساند.

منتشر شده در وب سايت برنا

 

 

مكالمه زبان

۳۶ بازديد

مكالمه زبان

هدف از يادگيري هر زباني ارتباط برقرار كردن است. خيلي‌ها معتقدند بايد مدتي طولاني مطالعه كرد و بعد وارد مرحله مكالمه يا speaking شد. اين تفكر كاملاً اشتباه است. در مكالمه زبان شما ياد مي‌گيريد چطور در سريع‌ترين زمان ممكن به زبان ديگر حرف بزنيد. روش كار به اين صورت است كه با توجه به سطح زبان شما ساختارهاي ضروري براي برقراري ارتباط به زبان دلخواهتان را خواهيد آموخت. با روشي كه در اين مكالمات تلفني با شما كار مي‌شود، يادگيري اين ساختارهاي ضروري، حتي اگر مبتدي هم باشيد، در طي مدتي كوتاهي امكان پذير خواهد بوداين يعني در سريعترين زمان ممكن مي‌توانيد به هر زباني صحبت كنيد.


از مكالمه زبان مي ترسيد؟

ويل اسميت ميگه:

God placed the best things in life on the other side of fear

خداوند بهترين چيزهاي زندگي رو اون طرف ترس قرار داده.

پس نترسيد و از مكالمتون لذت ببريد.

 

معرفي گروه مكالمه زبان

يادگيري زبان مانند وارد شدن به جهاني جديد و شگفت انگيز است، البته همانقدر كه جذاب است سخت هم به نظر مي رسد، به همين سبب هم در بخش زبان آرموو مكالمات زبان را برگزيديم كه از طريق آن مي توان به ساده ترين و تاثير گذارترين شيوه ممكن به هدف نهايي يعني يادگيري زبان دست يافت، زير گروه هاي مكالمه زبان آرموو شامل موارد زير است:

 

زير گروه هاي گروه مكالمه زبان

  • مكالمه زبان انگيسي
  • مكالمه زبان تركي استانبولي[به زودي]
  • مكالمه زبان فرانسه[به زودي]
  • مكالمه زبان آلماني[به زودي]
  • مكالمه زبان اسپانيايي[به زودي]
  • مكالمه زبان عربي[به زودي]

 

 

mk73_s20.png

مشاور مكالمه زبان كيست؟

اين مشاوران از ميان اساتيد مجرب تمامي زباني انتخاب گرديده اند تا به شما مهارت مكالمه زبان در دنياي واقعي را بياموزند . اين مشاوران با سبب كسب سالها تجربه و دانش اندوزي در مقاطع مختلف دريافته اند كه صرف حفظ كردن كلمات و انجام تمرين هاي كتاب هاي درسي براي يادگيري زبان كافي نيست، مشاوران مكالمه تلفني زبان به شما مي آموزند كه چطور راحت و روان صحبت كنيد و بسته به نوع نياز شما به يادگيري زبان هدفتان، مكالمات و محاورات روزمره و هدفدار و به اصطلاح كار راه بنداز را با شما خواهند داشت، اين مشاوران در همان جلسه نخستين مكالمه سطح شما را محك زده و بر همين مبنا گام به گام برنامه ريزي مي نمايند تا به صورتي نامحسوس شما را به تبديل به يك انگليسي زبان، تركي زبان يا زبان مطبوع خودتان مبدل سازند.

 

ندونستن انگليسي با بيسوادي فرقي نداره، چطوري راحت مكالمه كنم؟

مكالمه زبان انگليسي

تا چند سال پيش استفاده از كامپيوتر به عنوان يك مهارت به قدري حياتي بود كه اگر نمي تونستي باهاش كاري كني انگ بي سوادي بهت زده ميشد، اما اين موضوع ديگه به عنوان يه چالش براي عصري كه در اون قرار داريم نيست، مهارت آموزي به حوزه هاي بيشتري رسوخ كرده و براي رشد و موندن در دنياي كسب و كار، زندگي، مهاجرت، كسب درآمد حداقل زباني كه بايد از اون اطلاع داشته باشيد انگليسيه، مطمنا همه به نوعي به دنبال مكالمه با اين زبان هستيم البته عده اي هم كاملا تخصصي به اين زبان نياز دارند براي همين هم مكالمه زبان ميتونه بهترين گزينه براي يادگيري مطرح باشه چون در هر سطحي كه به اين زبان مادر نياز داريد سطح بندي شده، باهاتون كار ميشه و در نهايت شمارو به زبان آموزي خبره تبديل ميكنه.

 

 

چه كساني مكالمه تلفني زبان را انتخاب مي كنند؟

اگر احساس مي‌كنيد كه برخلاف مهارت‌هاي خواندن و نوشتن، مهارت‌هاي گفتاري و شنيداري شما هنوز در سطح بسيار ضعيفي قرار دارد.

اگر از برقراري ارتباط به زبان بيگانه با ديگران احساس ترس و واهمه مي‌كنيد.

اگر از روش هاي خسته كننده‌اي كه در كلاس‌هاي تدريس زبان استفاده مي‌شود، خسته شده‌ايد.

اگر بدنبال روشي جذاب و شاد براي يادگيري زبان هستيد.

اگر بدنبال ادامه تحصيل در دانشگاه هاي معتبر هستيد و احتياج داريد كه نمره‌ي خوبي در آزمون تافل يا آيلتس كسب نماييد.

اگر به دنبال راه اندازي كسب و كاري جديد در كشوري ديگر هستيد و نيازمند كسب مهارت‌هاي ارتباطي و رهبري هستيد.

اگر مي‌خواهيد علاوه بر زبان ، مهارت‌هاي كسب و كار و مديريت خود را نيز ارتقا بخشيد.

مشكلات شايع بين زبان آموزان از زبان خودشان:

?- من مطمئنم اگه يه نفر كنارم بود كه به يه زبان ديگه صحبت كنه خيلي زود ياد ميگرفتم

من عربي دوره دبيرستانم خوب بود…حس ميكردم خيلي تو عربي قوي ام??

اما عراق كه رفتم فهميدم اصلا هيچي از عربي نميدونم

?- من مدت زياديه كه زبان رو شروع كردم??

ميرم دوره‌ها مختلف رو ميبينم هنگ ميكنم

اصلا تموم شدني نيستن!!مخصوصا مني كه زبانم ضعيفه!!

هر درسي يه هفته بخواد طول بكشه تموم نميشه كه؟؟

تا كجا بخونم تا چند وقت بخونم ميتونم بگم زبانم قوي شده

?- من دانشجوي رشته‌ي روانشناسي در مقطع كارشناسي هستم.

دوره ي دبيرستان و راهنمايي مشكل زيادي در درس زبان نداشتم و نمرات خوبي هم ميگرفتم،

اما از وقتي وارد دانشگاه شدم و متاسفانه درس زبان رو نتونستم پاس كنم شديدا به فكر افتادم.

تازه اين درس زبان عمومي بود و من حالا از گرفتن دروس متون روانشناسي به زبان انگليسي فراريم و حس ميكنم هيچوقت نميتونم پاسشون كنم!!

هم چنين فرصت رفتن به آموزشگاه هاي زبان رو هم ندارم

به دليل فعاليت هايي كه به عهده دارم اصلا نميتونم وقت زيادي صرف اين كار كنم.

?- ماجراي من هم تقريبا مثل بقيه آدمايي هست كه تلاش كردن زبان ياد بگيرن و متاسفانه موفق نشدن.

كلاس زياد رفتم ،كتاب زياد خريدم اما همه رو نصفه كاره رها كردم.

يادگيري زبان انگليسي جز اهداف من هست.

درواقع كلا آشنايي با زبانهاي خارجي و فرهنگهاي متفاوت جزعلاقمندي‌هاي منه .

كاملا به اين مساله واقفم كه جهت پيشرفت در كارم نياز به ياد گيري زبان انگليسي دارم.

بخاطر مشغله كاري زياد توانايي تمركز كردن روي مطالب علمي سنگين رو ندارم.

به اين نتيجه هم رسيدم كه كلاس رفتن اصلا براي من مفيد نيست و من بايد زبان انگليسي رو خودم ياد بگيرم.

اين مشكلات براتون آشنا نبود؟

خودتون چند بار باهاش درگير بودين ؟

ما تمامي مشكلات شما را كه در اين كامنت‌ها ديده و بررسي كرده ايم، البته قبل از راه‌اندازي آرمو خودمان هم با اين مشكلات دست به گريان بوده‌ايم به همين علت پيشنهاد مي‌كنيم از مشاور مكالمه ما استفاده نمائيد .

راستي مشكلات خودتون رو براي ما ارسال كنيد تا با مشاورانمان در ميان بگذاريم، ما هر روز به دنبال يافتن راهي براي ارائه بهترين خدمات براساس نيازهاي شمائيم….


 

 

مزاياي مكالمه تلفني زبان چيست؟

استفاده از زمان هاي مرده

ريختن خجالت

همه‌جا، همه‌وقت

مديريت زمان و كنترل اضطراب

سرعت در يادگيري

پيشرفت ناخودآگاه

تقويت مهارت شنيداري

خلاصي از انفعال

تمركز بر اهداف

يادتون نره يادگيري گرامر زبان براي اغلبمون در حد همون دانسته‌هاي مدرسه كفايت مي‌كنه، ولي محاوره و درك مطلبه كه رمز موفقيته و هنوز چالش خيلي‌هامونه، پس گوشي رو برداريد و هر چي دل تنگتون ميخواد بگين.

 

 

از كجا بفهمم مكالمه زبان برام مفيد هست؟

سمعي هستيد يا بصري؟

اين سوالي است كه جواب آن براي زبان آموزان مهم است، اگر نمي دانيد چطور بايد به جواب اين سوال برسيد با پاسخ دادن به اين سوالات كمكتان مي كنم.

برايتان خواندن كتاب آسانتر است يا گوش دادن به پادكست؟

عموما كتاب هاي صوتي گوش مي دهيد يا كاغذي مي خوانيد ؟

گوش فرا دادن به فايل صوتي يا خواندن نوشته كداميك عموما با حواس پرتي همراه است ؟

اگر در ميان سوالات بالا بيشتر به سمت خواندن كتاب يا مقالات كاغذي يا فايل هاي مكتوب علاقمند بوديد شما بصري هستيد و اگر بالعكس گوش دادن به فايل هاي صوتي و پادكست ها يا كتاب هاي صوتي را انتخاب مي نمائيد، شما در دسته افراد سمعي قرار داريد يعني استفاده از شنوايي برايتان آسانتر از بكارگيري حس بينايي است.

خب حال به سراغ اين مي رويم كه چرا دانستن جواب اين سئوال براي يك زبان آموز اهميت دارد؟  قسمت عمده اي ازمهارت هاي زبان آموزي به دانستن لهجه و اسپل صحيح لغات و آهنگ كلمات بستگي دارد، ناآشنايي با اين آواها صرف نظر از اينكه مخاطب شما را آزار مي دهد، در مواقعي موجب مي گردد با اداي ناصحيح كلمات معني ديگري از آن استنباط گردد، پس به عنوان يك زبان آموز بصري بايد بر روي مهارت هاي سمعي خود كار كنيد، نياز به كمي تغيير داريد، قدم به قدم خود را به سمت استفاده ازحس شنواييتان  هدايت نمائيد.

 

آيا شما هم با سناريوي پر تكرار خسته شدن از يادگيري زبان مواجه شده ايد؟

شايد شما هم تجربه بارها و بارها يادگيري ناكام زبان داشته باشيد يا جزو اون دسته از افرادي باشيد كه در مدرسه نمرات زبان عالي داشتيد ولي الان مي‌بينيد كه خيلي ضعيف هستيد، ريشه اين مشكل را در چند پاراگراف گرد آورده‌ايم:

فرار بودن!!!

اولين حقيقت تلخي كه يك زبان آموز با اون مواجه ميشه فرار بودن زبان دوم هست به اين معني كه شما هر قدر هم كه به زبان دوم مسلط باشيد اگر از از فضاي مكالمه و محاوره دور باشيد اون زبان را فراموش مي‌كنيد، يكي از دوستان من با نمرات عالي ليسانس فرانسه اش رو از يكي دانشگاه هاي معتبر گرفته، الان پس از چند سال دوري از فضاي مكالمه و محاوره، همه چيو فراموش كرده، به همين خاطر بايد در مكالمه هر زباني مداومت داشته باشيد.

براي اغلب ما Speaking يا همون مكالمه، غول مرحله آخره كه هميشه شكستمون ميده، پرتمون ميكنه به مرحله اول يعني چي؟ يعني دست كشيدن و خسته شدن از يادگيري زبان

تا شما خودتون رو به چالش نكشيد، ذهن شما خلاقيت به خرج نميده، همونجور تنبل مي مونه و شما هيچ پيشرفتي نمي‌كنيدحالا اگه يه انگليسي زبان يا فرانسوي زبان رو تو ايران نمي تونين پيدا كنين لااقل با مكالمه آنلاين خودتونو به چالش بكشيد


 

 

 

چطوري ميشه با مكالمه زبان مطالب رو راحت تر ياد بگيرم؟

حواس پرتي ممنوع

هر چقدر هم به يك زبان‌آموز بگويند كه سعي كن حواست پرت نشود فايده اي ندارد، چون واقعا دست خودش نيست و حواسش ناخواسته پرت مي‌شود چه بسا با اين تاكيد او را از يادگيري فراري هم مي‌كنيد، اين بايد و نبايدها از كودكي با او بوده، يادگيري هر چيزي به ويژه زبان‌هاي دشوار با گارد ذهني مواجه مي‌گردد به همين جهت بهترين راه، درگيري شما به صورت گفتاري، شنيداري در فرآيند يادگيري است، شما بايد در يك فرآيند درگير باشيد كسي كه بيرون از رينگ تنها به ميت و كيسه بوكس مشت ميزند بوكسور خوبي نمي‌شود ولي كسي كه پا به رينگ مي‌گذارد و مبارزه مي‌كند در نهايت يك مبارز واقعي مي‌گردد، به عنوان بهترين توصيه مي‌توانم بگويم، با هر كسي كه سر راهتان سبز شد و پتانسيل اين را داشت كه پارتنر زبانتان شود گفتگو كنيد ! زيرا گفتگو شما را به شدت درگير خود مي‌كند.

يكي از استادان من براي تقويت زبان فرزندانش توريست‌ها را به خانه خود دعوت مي‌كرد، اكنون فرزندانش انگليسي را با لهجه آمريكايي مانند زبان مادريشان صحبت مي‌كنند ، تمركز بدون شك يكي از مهم‌ترين فاكتورها براي موفقيت در زبان است.

 

 ما در آرموو خدمات مكالمه‌اي مهيجي براساس علايقتان تدارك ديده‌ايم، زيرا مي‌دانيم هيچ امري به اندازه حركت به سمت علايق، هوش و حواس ما را به خود معطوف نمي‌كند.

 

 

هزينه مكالمه تلفني زبان

هزينه مكالمات زبان آرموو از قرار دقيقه اي ???? تومان است كه در مقايسه با شيوه هاي مرسوم يادگيري كه اغلب پرهزينه، زمان بر و فاقد تاثير گذاري لازم است و عموما زبان آموزان را از يادگيري زبان منصرف مي سازد، مكالمات آنلاين از جميع جهات تاثير گذارتر و موفق تر و البته مقرون به صرفه تر است.

 

محدود كردن زبان براي من همانند محدود كردن جهانم است. لودويگ ويتگنشاين.

(اين نقل قول براي زبان آموزان مي تونه بسيار حياتي باشه چرا كه در زبان دوم ممكنه واژگاني وجود داشته باشه كه موضوعي رو فقط بشه با اون زبان بيان كرد و در زبان اول قادر به انجامش نباشيد در نتيجه محدود شدن به يك زبان، جهان شما رو محدود خواهد كرد.)

 

And finally، ماموريت ما در مكالمه زبان آرموو

ما در آرموو با توجه به نياز مبرم زبان آموزان به ابزاري براي يادگيري زبان در بازده زماني كوتاه، تلاش داشته ايم با بهره از پيشرفته ترين ابزار كه همان گفتگو و مكالمه متقابل است اين نياز را مرتفع سازيم، اگرچه در نگاه اول ممكن است اين شيوه بسيار ساده به نظر آيد ولي براساس تحقيقات و مراحلي يادگيري زبان كه به تفضيل برايتان آورده ايم مهم ترين اصل يادگيري هر زباني درگير بودن و چالش يرانگيز بودن آن است به همين لحاظ اين شيوه كارآمدترين شيوه حال حاضر است .

آنچه ما در آرموو برايتان آرزومنديم در چند عبارت خلاصه مي‌‌كنيم:

  • اميدواريم خودتون رو بهتر بشناسيد
  • جهانتون رو محدود نكنيد
  • درك متفاوتي از جهانتون داشته باشيد
  • يادگيري رو فتح كنيد
  • روحي ثانوي بسازيد
  • به قلب بومي زبان‌ها نفود كنيد
  • ايده هاتون رو كامل كنيد
  • افكارتون رو شكل بديد
  • بنايي به شهر زبان اضافه كنيد
  • در آخر تا جايي كه ممكنه از زبان لذت ببريد

همه‌ي اينها با يادگيري زبان ممكنه. پس با عشق به يادگيري زبانتون ادامه بديد و از فوايدش بهره‌مند بشيد.

راه هاي ارتباط با مشاور گفتگوي آنلاين زبان آرموو عبارت است از:

 

 

منبع: https://www.armoo.co/conversation/

 

Interior Designers Help Make Your House a Home

۴۲ بازديد

Interior Designers Help Make Your House a Home

Interior design is becoming increasingly popular everywhere the globe. There’s simply nothing more enjoyable than to relax in your own well-decorated and arranged home.


If you've got recently purchased a brand new house, you're probably cognizant of the stark walls and therefore the bland carpeting. It’s going to be an honest idea for you to rent an expert designer to assist you create your house desire a home. Designers will work with you to confirm a beautiful look that reflects the tastes and also the interests of your loved one relations. The advantages of hiring a designer are practically limitless.
There are some reasons why you'd want to rent an internal designer to figure on the home's aesthetic appeal for you. Designers should attend school to be told their trade and profession. They need literally spent years matching colors and palettes to form gorgeous homes in an exceedingly kind of different areas. These professionals fully understand what looks good in an exceedingly home and what to avoid.
As a replacement homeowner, you will not understand how to match certain colors and which patterns look right in an exceedingly particular room. Thanks to this, your own DIY attempts may set out looking quite ridiculous as far because the home's appeal goes.


Hiring an indoor Designer Makes Decorating Easier
Hiring an inside designer is truly a simple and worthwhile task. The inside design specialist will work with you to urge a sympathize with your interests and your design tastes.
For example, the designer may ask you what colors you wish and what form of overall look you're going for when it concerns your home. You will tell the designer that you simply are going for contemporary chic or more of a rustic feel, looking on your interests and therefore the area during which you're living. The professional will then be able to come up with a glance that's unique to your tastes in order that your home reflects these items.
The interior designer will always shoot ideas and opinions your way before putting any of those things into the finished product. They’ll show you a room's color scheme and therefore the overall feel of the house before they begin painting the walls. This offers you an opportunity to inform the designer if the result goes to be something you may love or if you'd just like the interior design specialist to come back up with another concept that better reflects your tastes.


Save Money on Interior Design
Hiring an expert interior design specialist is usually quite affordable. There are some things that designers can do for you. you'll be able to hire an indoor designer to come back up with a scheme for you and have their own workers get the designing done to avoid wasting time otherwise you can hire a designer to merely create a design scheme. This permits you to try to all of the work yourself together with your family so you'll save cash.
It is important that you just speak together with your designer to search out out what they provide and what their prices are like. Don’t be afraid to check different designers, since all designers charge differently and every one of them have their own unique design qualities.


Relax and luxuriate in Your Home
after the inside designer finishes the project, you may be left with a home that's gorgeous and well-organized. You may find that it's more enjoyable to return home at midnight after an extended day at work after you actually enjoy the way that your home looks. Entertaining guests also can be quite thrill when the proper variety of interior design has been incorporated into the house. There’s no reason for you and your loved ones to be stuck in a very home that's greenhorn and stark white. The correct colors and also the right design theme will make an enormous impact on the way every room looks.
Newer homes often have the essential colors added to walls and tan carpeting that does nothing for the home's aesthetic appeal. Hiring an expert interior design specialist will help the whole house to feel more leisurely and for you to really just like the way that every room happens to appear. You cannot fail when hiring this kind of professional for your own project needs.

 

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making furniture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

Bottom of Form

 

 

ماجراي جدايي پويان مختاري و نيلي افشار چيست؟

۳۸ بازديد

 

 
پويان مختاري و نيلي افشار از گرداننده‌گان سايت حضرات و گاد بت به نظر مي‌رسد از يكديگر جدا شدند و طلاق گرفتند. با توجه به صحبت‌هاي پويان مختاري احتمال طلاق گرفتن اين دو چهره مشهور كه با سايت‌هاي شرط بندي به اينجا رسيدند زياد است و ديگر هر كدام راه خودشان را برند

البته يك احتمال نيز وجود دارد كه تمامي اين ماجرا سناريويي از پيش تعيين شده باشد و هدف اين دو جلب توجه و بدست آوردن فالئر‌هاي بيشتر در اينستاگرام باشد.
 

 

جدايي پويان مختاري و نيلي افشار براي بار دوم

اين دو چهره قبلا يكبار از هم جدا شدند و بعد از گذشت چند هفته دوباره با هم وارد رابطه شدند و آشتي كردند، اما در اوايل ابان 99 دوباره با هم دعوا كردند و حال به احتمال زياد براي هميشه از هم جدا مي شوند.

 

نيلي افشار با انتشار ويديو از خودش در استوري مثل هميشه مي گويد:

من در سخت ترين روزها كنارت بودم، الان چه گناهي كردم چه دشمني باهام داري كه اينجوري با من رفتار ميكني، هر شب بايد دختراي ديگه را بياري خونه و منو يش اونا تحقير كني كه اونا شاد باشند؟ وقتي منو از مسافرت ميپيچوني و ميگي برو خونه كه با بقيه دخترا شاد باشي؟ وقتي من از همه چيز و همه كس گذشتم كه فقط با تو باشم و…

 

پويان مختاري نيز در چند استوري نوشت:

هر كاري كردم بسازمش يا تغيير ايجاد كنم نشد و نميشه، اين رابطه را ديگه راستش نميتونم ادامه بدم. از اينجا به بعدش هر دومون فقط سوخت ميديم هر دو از لحاظ روحي به نظرم منظقي بايد تموم شه همه چي هر چندم الام تموم شدست.

پويان مختاري كيست؟

پويان مختاري متولد ? مهر ماه ???? در شهرستان ايذه، خواننده ايراني اسـت. او فارغ‌التحصيل فوق ديپلم نقشه كشي صنعتي از دانشگاه اهواز اسـت.

 

فعاليت‌هاي موسيقي پويان مختاري!

او فعاليت خود را در زمينه موسيقي با سبك پاپ آغاز كرد و سپس كم كم سبك رپ را هم با آن تلفيق كرد. بعضي از موزيك هايش به زبان بختياري است.
 

رفتن پويان مختاري به تركيه

پويان مختاري در بهار ???? به تركيه مهاجرت كرد و ديگر به ايران برنگشت. او در اين باره در اينستاگرام خود نوشت: هيچوقت دوست نداشتم ايران را ترك كنم و تمام تلاشم را كردم، اما ديگر نشد، خداحافظ ايران. جالب است بدانيد كه پويان در حالي كه در ايران و بخصوص بين بختياري‌ها به شهرت زيادي رسيده بود،
 
بعد از مهاجرت به تركيه مانند بسياري ديگر، شروع به راه اندازي سايت‌هاي شرط بندي ورزشي كرد كه بسيار هم در اين كار موفق شد و از همين طريق درآمد بسيار زيادي به جيب زد و حالا شاهد زندگي فوق لاكچري او با همسرش يعني نيلي هستيم.
 
 

علت بازداشت پويان مختاري چيست؟

وب سايت‌هاي شرط بندي طبق قوانين كشور ايران غيرقانوني شناخته مي‌شوند. ظاهرا علت بازداشت وي تاكيد رئيس قوه قضائيه بر دستگيري عاملان ايجاد سايت‌هاي قمار و شرط بندي مي‌باشد.
 

نيلي افشار كيست؟

نيلي افشاري از رقصنده‌هاي ايراني ساكن استانبول تركيه است كه با نگين و نازنين، دو خواهر رقاص ايراني در آنجا دوست مي‌باشد. پويان در مطبي در كرج با نيلي كه در آنجا منشي بوده، آشنا شده و در بهار ???? به تركيه مهاجرت كرده و با او ازدواج كرده است.

درباره نيلي افشار شايعه‌اي وجود دارد كه پس از آنكه همسرش او را ترك كرد، فرزند خود را در بهزيستي گذاشت و به تركيه مهاجرت كرد.

شغل نيلي افشار مشخص نيست، اما به نظر مي‌رسد بيشتر وقت خود را صرف تبليغ سايت حضرات پويان مختاري مي‌كند.
 

 

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي

۵۲ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

كلاهبرداري حرف آخر ! آيا حقيقت دارد ؟‌

۴۸ بازديد

كلاهبرداري حرف آخر ، از شايعه تا واقعيت !

yy7x_a1.jpg

همه چيز در مورد كلاهبرداري حرف آخر ،‌ حرف آخر كلاهبردار است !  در طي چند سال اخير كه محبوبيت موسسه حرف آخر دو چندان شد حرف‌ها و شايعه‌اي مبني بر موسسه حرف آخر به گوش بعضي از خانواده‌ها و دانش‌ آموزان رسيده است كه از شما خواهشمنديم با خواندن كامل اين مقاله خود تصميم بگيريد كه آيا اين شايعه ها درست هست يا نه !

كلاهبرداري حرف آخر ! آيا حقيقت دارد ؟‌

موسسه حرف آخر سال ???? زير نظر بزرگترين دبير رياضي كشور استاد عبدالرضا منتظري پا عرصه آموزش نوين گذشته و در چند سال گذشته محبوبيت و نتايج درخشاني را به همراه داشته است همانطور كه در جريان هستيد موسسه حرف آخر در صدا و سيماي جمهوري اسلامي برنامه‌هاي متنوعي را براي شما دانش آموزان تهيه كرده و در راستاي عدالت آموزشي گوشه‌اي از زحمات و آموزش‌هاي دبيران خود را به صورت رايگان در اختيار دانش‌آموزان قرار مي‌دهد كه اين موضوع باعث شد تا ما موسسه حرف آخر در اخبار سراسري به عنوان بهترين برند آموزشي شناخته شده و مدارك بين المللي زيادي را دريافت نمايد.

حال بياييد بررسي كنيم كه چرا اين موسسه در سال‌هاي اخير پيشرفت زيادي داشته و باعث شده تا ديگر موسسات اين شايعات را در مورد موسسه حرف آخر بسازند و موسسه حرف آخر را كلاهبردار بدانند و كلاهبرداري حرف آخر را بر سر زبان ها بياندازند، انقلاب بزرگ موسسه حرف آخر در كنكور در زمينه استفاده از پويانمايي و انيميشن و الگوهاي تست زني به جاي تكنيك هاي تست زني مي باشد كه دانش آموز را از شر فرمول هاي زياد و يادگيري سخته مفاهيم نجات داده و دانش آموز را به هدف خود نزديك تر مي كند.

حفظ مطالب به روش حرف حرف آخر

بگذاريد مثالي برايتان بزنم شما قطعاً كتابي در زمينه هاي مختلف را مطالعه كرده ايد اما حال به ياد بياوريد كه چقدر از آن كتاب را به خاطر داريد؟ درسته! حجم زيادي از مطالب كتاب از خاطر شما فراموش شده است يا نه كتاب‌ها و رمان‌هاي بلند به نظر شما اگر به صورت فيلم در بيايند بيشتر لذت بخش هستند يا خواندن كتاب هاي وقت گير يا الان به اين فكر كنيد كه بعد از امتحان هاي مدرسه ديگر مطالب امتحان را فراموش مي كرديد اين به دليل حفظ كردن مطالب مي باشد.

الان اگر به شما شماره تلفني داده و بگويند كه آن را حفظ كنيد و 10 دقيقه بعد آن رابگوييد به راحتي اين كار را انجام ميدهيد اما اگر روز بعد دوباره از شما اين شماره را بخواهند ديگر اين شماره را به خاطر نداريد چون اين شماره وارد حافظه كوتاه مدت شما شده بود. بعد اما اگر شما دروس خود را به صورت شهودي سازي ياد بگيريد ديگر مطالب از ذهن شما خارج نخواهد شد مثل فيلمي كه درگذشت ديديد و الان جزئيات آن فيلم را هنوز به خاطر داريد نقطه قوت موسسه حرف آخر در همين زمينه مي باشد كه مطالبات شهودي سازي و مفهومي كردن دروس به شما آموزش داده مي شود

هنوز كلاهبرداري حرف آخر درست است ؟!

آيا با حرفهايي كه خوانديد هنوز اعتقاد داريد كه حرف آخر كلاهبردار است آيا تا به حال كسي پيدا شده از محتواي موسسه ايراد بگيرد يا بگويد فلان سوال كنكور با اين الگوها حل نمي‌شود خير تمامي سوالات كنكور با الگوهاي اساتيد موسسه قابل حل هستند و اگر دانش آموزي پيدا شود كه ادعا كند سوالي با الگوهاي قابل حل نخواهد بود از موسسه جايزه‌اي دريافت مي‌كند. حسن نيت موسسه آموزشي حرف آخر آنجا اثبات ميشود كه به هر عهدي كه با دانش آموز ببندد به آن پايبند خواهد بود. ما براي دانش آموزان برنامه اي تهيه كرديم تا طبق آن برنامه دروس خود را پيش ببرد و در كنار آن مشاورين مجربي را در اختيار دانش آموزان قرار داده تا سوالات مشاوره اي خود را از مشاوران بپرسند.

نتايج موسسه حرف آخر

اگر موسسه حرف آخر كلاهبردار مي‌دانيد و به كلاهبرداري حرف آخر معتقد هستيد به نتايج درخشاني موسسه نگاه كنيد اسامي رتبه برتر هاي موسسه را فقط در سال ?? برايتان مي گذارم تا بدانيد آيا موسسه مي تواند شما را برطرف كند يا نه

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 كنكور رياضي
  • هانا و روژين ياري رتبه 12 و 18 كنكور تجربي
  • فردين شقاقي رتبه 9 كنكور انساني
  • جعفر قرايي رتبه 27 كنكور تجربي
  • مهراد زارع رتبه 31 كنكور تجربي
  • محمد رضا خوشرو رتبه 59 كنكور تجربي
  • سجاد عليزاده رتبه 87 كنكور تجربي و 13 زبان
  • سجاد نوري رتبه 71 كنكور تجربي
  • تورج جعفري رتبه 187 كنكور تجربي
  • فردين باربد رتبه 203 كنكور تجربي

وديگر دوستان رتبه برتر كه به دليل زياد بودن اسامي با عرض معذرت قادر به نام بردن اسمشان نيستيم

ديدي كه كلي دانش آموز از منابع موسسه استفاده كردند و نتايج درخشاني را در كنكورهاي سراسري به دست آوردند حال با كنار گذاشتن اين شايعات با دريافت پكيج هاي موسسه به همراه مشاورين مجرب به جنگ با كنكور رفته و نتايج خوبي را در كنكور به دست بياوريد و در دانشگاه‌هاي معتبر تهران در رشته هاي تجربي و رياضي به هدف خود رسيده و آينده خود را تضمين نماييد

حقيقت در مورد كلاهبرداري حرف آخر

در تمامي موسسات قيمت ها به صورت متفاوت مي باشد ولي در موسسه حرف آخر قيمت‌هاي مصوب باعث شده تا دانش‌آموزان به صورت يكسان ديده شوند و تمامي تخفيف ها به صورت يكسان به تمام دانش آموزان تعلق پيدا كند شما دانش آموزان با مراجعه به فروشگاه موسسه حرف آخر مي توانيد از قيمت ها مطلع شده و منابع موسسه را دريافت نماييد به شايعات ديگر موسسات عليه حرف آخر اعتنا نكرده و با توجه به نتايج و مدارك حرف آخر از منابع موسسه استفاده كرده و مثل ديگر دانش آموزان در كنكور نتايج درخشاني را به دست بياوريد.

به نقل از حرف آخر و بر گرفته از مقاله كلاهبرداري حرف آخر ، از شايعه تا واقعيت !