افتتاج حساب در تركيه بدون اقامت ( مدارك مورد نياز و معرفي بانك ها)

۳۹ بازديد

خبرگزاري آريا- افتتاح حساب در تركيه  در سال هاي اخير و به دليل تحريم ها بسيار مورد توجه ايرانيان قرار گرفته است.  جمهوري تركيه، روند افتتاح حساب بانكي را براي افراد مقيم و غير مقيم با استفاده از برخي مقررات كاهش داده تا از اين طريق بتواند سرمايه گذاري را در كشورش بهبود بخشد. از اين رو زندگي روزمره يك فرد خارجي مقيم اين كشور با استفاده از فرآيندهاي بانكي راحت تر و سرمايه گذاري و فعاليت هاي مالي شركت هاي خارجي سريعتر و همراه با مزاياي بيشتري تحقق يافته است. همچنين براي افراد غير مقيم كه در خارج از تركيه بسر مي برند نيز امكان افتتاح حساب بين المللي فراهم شده است. 

با اين وجود رويه هاي افتتاح حساب بانكي براي اتباع خارجي از بانكي به بانك ديگر متفاوت است. در حالي كه در برخي از بانك ها افراد غير مقيم و مقيم مي توانند حساب باز كنند، در برخي ديگر قضيه ممكن است برعكس باشد، و امكان افتتاح حساب فقط براي افراد مقيم تركيه امكان پذير باشد.
افتتاح حساب در تركيه چگونه است؟

افتتاح حساب بانكي براي اتباع خارجي در تركيه به دو روش امكان پذير است. روش اول افتتاح حساب بانكي براي اشخاص و روش دوم افتتاح حساب شركتي است.
روش ها و اصول قانوني براي اينكه يك شهروند خارجي بتواند يك حساب بانكي در تركيه باز كند، در زير ذكر شده است:

     اول از همه، شخصي كه مي خواهد يك حساب بانكي باز كند بايد آدرس مكاتبه اي را تعيين كند.
     شهروندان خارجي براي داشتن حساب بانكي در تركيه بايد شماره ماليات داشته باشند، كه با مراجعه به اداره ماليات، مي توانند يك شماره مالياتي دريافت كنند.
     با شماره مالياتي دريافت شده از اداره ماليات، فرد خارجي قادر به افتتاح حساب بانكي و انجام مراحل بانكي خواهد بود.
     ممكن است برخي از بانك ها از مشتريان خود شماره تلفن همراه درخواست كنند. بنابراين شهروند خارجي نياز به تهيه شماره تلفن از يك شركت اپراتور تركيه دارد.

افتتاج حساب در تركيه بدون اقامت ( مدارك مورد نياز و معرفي بانك ها)

روش ها و اصول قانوني براي اينكه يك شركت خارجي بتواند يك حساب بانكي در تركيه افتتاح كند در زير ذكر شده است:

     حساب هاي شركتي فقط توسط مدير صاحب اختيار امضا قابل افتتاح است.
     شماره مالياتي بايد از اداره ماليات براي شركت تهيه شود. شركتي كه قرار است حساب بانكي براي آن افتتاح شود، نيازي به استقرار در تركيه يا فعاليت هاي مالي در تركيه ندارد. صرفا داشتن يك آدرس مكاتبه اي كافي است.
     به منظور افتتاح حساب، مدير شركت ذي صلاح به همراه شماره ماليات و كليه اسناد شركت ترجمه و تأييد شده توسط دفتر اسناد رسمي يا كنسولگري به بانك مراجعه مي كند. اسناد شامل; توافق نامه اصلي شركت، ثبت تجاري، اسناد تأسيس و فعاليت شركت و در صورت موجود بودن مجوزها است.

خدمات بانكي ارائه شده در تركيه

بطور كل بانك ها در تركيه خدمات گسترده اي را ارائه مي دهند، بسياري از آنها متناسب با نيازهاي مشتري اعم از اشخاص حقيقي يا صاحبان شركت است. انتقال پول در داخل و خارج از كشور، برداشت از خودپردازها، پرداخت با ارز انتخاب شده به علاوه ساير خدمات بانكي آنلاين به طور معمول بخشي از تسهيلات ارائه شده توسط هر بانكي در تركيه است. با اين وجود، امكانات خاصي; مانند دريافت وجه از كشور‌هاي ديگر به صورت مستقيم و به نام شخص متقاضي، دريافت ويزا كارت و مستر كارت از برخي از بانك‌ها، مديريت حساب‌ها از طريق آنلاين بانكينگ توسط بانك ارائه مي شود.
بانكهاي منتخب براي افتتاح حساب


هر بانك روند خاص خود را براي راه اندازي حساب جديد دارد، جزئيات افتتاح حساب در دو بانك ايش بانك و زراعت بانك براي افراد مقيم و غير مقيم تركي بصورت زير مي باشد.

ايش بانك (IS BANK)


ايش بانك بزرگترين بانك تركيه با يك شبكه بزرگ بين المللي است. اين بانك در ساير كشورها در سراسر خاورميانه، چين و انگليس، مصر، سويس و فرانسه شعبه دارد. حواله به خارج از طريق اين بانك به راحتي انجام مي گيرد. در واقع، ايش بانك خود را به عنوان "بانك تركيه اي براي خارجي ها" معرفي كرده است.
مدارك مورد نياز جهت افتتاح حساب در ايش بانك :


• اصل و كپي كارت اقامت
• اصل و كپي پاسپورت
• شماره مالياتي
با افتتاح حساب در بانك ايش تركيه خدمات زير به شما ارائه مي شود:
• دريافت سود بانكي
• پرداخت قبوض و ماليات از طريق اينترنت بانك ايش
• دريافت انواع وام ( وام خريد ماشين، ملك، وام دانشجويي و وام‌هاي راه‌اندازي كسب‌و‌كار و استارتاپ ها)
• انتقال پول از طريق خدمات سوئيفت بانك ايش
• دريافت ويزا كارت يا مستركارت به اسم شخص متقاضي
• انتقال ارز و پول به ساير نقاط جهان
• صدور و دريافت چك‌هاي مسافرتي در هنگام سفر به يك كشور خارجي
• مديريت تمامي امور حساب بانكي با اينترنت بانك
زراعت بانك (ZIRAAT BANK)

زراعت بانك دومين و يكي از قديمي ترين بانك هاي بزرگ تركيه است. اين بانك دولتي در بيش از 20 كشور جهان از جمله انگليس، يونان، قبرس و عربستان و .. داراي شعب بين المللي است. اتباع خارجي، همچنين ايرانيان ميتوانند با داشتن پاسپورت، كارت اقامت و شماره مالياتي در اين بانك حساب باز كنند.
توجه كنيد كه زراعت بانك تنها بانكي در تركيه است كه امكان افتتاح حساب براي افراد غير مقيم را فراهم كرده است.

مدارك لازم براي افتتاح حساب بدون اقامت:


• پاسپورت كشور تركيه
• دريافت كد مالياتي
• سيمكارت تركيه
مدارك لازم براي افتتاح حساب با اقامت:
• كارت كيمليك تركيه يا همان كارت اقامت
• برگه ثبت در اداره نفوس
• سيمكارت تركيه

خدماتي كه به عنوان يك فرد غير مقيم تركيه از بانك زراعت دريافت خواهيد كرد، عبارت است از;


• دريافت سود
• انتقال ارز  خارجي  و حواله در قالب سويفت
• دريافت انواع مختلف وام
• دريافت وجه از كشورهاي ديگر به صورت مستقيم
• انتقال ارز از تركيه به ساير كشورها و بالعكس از طريق سوئيفت
• دريافت ويزا كارت يا مستركارت
• خريد اينترنتي در داخل يا خارج كشور تركيه
• مديريت حساب‌ها از طريق سيستم بانك داري اينترنتي


بياد داشته باشيد; هرچه معاملات بيشتري را از طريق يك بانك انجام دهيد، توسط آن بانك بهتر شناخته خواهيد شد و اعتبار بيشتري نزد آن بانك خواهيد داشت. از اين رو ما به مشتريان خود در استانبول همراه توصيه مي كنيم فقط با يك بانك كار كنند.

و در آخر نكاتي در مورد افتتاح حساب بانكي به عنوان غير مقيم

تنها بانكي كه به شما امكان باز كردن حساب بدون اقامت مي دهد بانك زراعت است. شما براي باز كردن حساب بايد حتما به تركيه سفر كنيد و از طريق وكيل امكان اين كار وجود ندارد. توجه كنيد كه حتما در هنگام باز كردن حساب يك مترجم خوب با شما باشد تا روند كار به درستي انجام شود. همچنين شما براي باز كردن حساب بايد يك آدرس هم داشته باشيد كه مي توانيد از آدرس يك دوست استفاده كنيد و يا از شركت هايي مانند استانبول همراه كمك بگيريد. تيم مشاوره استانبول در تمام مراحل در كنار شماست و در كمتر از يك روز براي شما افتتاح حساب را انجام ميدهد.

منبع :افتتاج حساب در تركيه بدون اقامت

 

كسب درآمد با طراحي جواهرات

۵۱ بازديد
 
jy2i_b1.jpg

كسب درآمد به سه روش در اين دوره آموزشي امكان پذير خواهد بود. من سالار پورايماني به مدرس اين دوره به همراه تيم پيشتيباني كنار شما هستيم. تضمين مي كنيم شما در مدت 30 روز به درآمد خواهيد رسيد.

  1. كسب درآمد دلاري از فروش فايل
  2. كسب درآمد دلاري از فروش محصول
  3. كسب درآمد ريالي از توليد و فروش داخلي

مزاياي اين دوره آموزشي

 
 
اجازه آپلود فايل در پنل استوديو
  1. آموزش آپلود فايل در پنل
  2. اجازه دسترسي به پنل آپلود
  3. بررسي فايل هاي آپلود شده به صورت رايگان توسط تيم پشتيباني
  4. رفع اشكال و توضيحات تصويري آنلاين به اعضا
اسكچينگ و ايده پردازي سريع
كوچ برندينگ دو مرحله اي
حضور در دورهمي ماهانه اعضا
واريز درآمد دلاري به حساب اعضا
دسترسي به بانك مشاوره هاي اعضا
 

مدرس : سالار پورايماني

 

آموزش دروس ابتدايي تا كنكور به سبك حرف اخر

۵۳ بازديد

آموزش دروس ابتدايي تا كنكور به سبك   harfeakharحرف آخر

با توجه به بازدهي كه به سختي ميتوان در بين منابع كنكور پيدا كرد و. پروژهاي كه پرونده آموزش كل دروس كنكور كافي است به گونه اي است. عبارات درست و مفاهيم شيمي دوازدهم برنامه ريزي حرف آخر تمام دروس كنكور. و از صفر مطلق هم از لحاظ تست..در كنار شيمي استاد شيرواني تدريس ميشود. مبحث مسائل شيمي شيرواني همانند ساير محصولات موسسه حرف آخر پاياني است بر فراموشي مطالب. حجم زياد دروس، حجم ترين درس از دفترچه عمومي كنكور است كه توسط استاد شيرواني تدريس ميشود. به جرئت ميتوان گفت مهم ترين پايه هاي آموزشي تلقي مي شود حل كرد. اگر بچه ها را مي توان چالش برانگيز ترين درس كنكور رشته تجربي از بابت برنامه. اگر بچه ها در ذهن مدرس مي. اين پروژه6040 يك برنامه حجمي هم روي پكيج ها قرار داده ميشود و ماندگاري كمتري دارد. يك آموزش غلط و نادرست آمده است كه فيلمي را كه با تمام منابع آموزشي كنكور هستند. يعني براي آموزش فيزيك كنكور ميباشد و از مقاطع ابتدايي تا متوسطه دوم.

پروژه 4 ماهه داوطلب صفر تا صد دروس در 2 ماه است و. يعني براي آموزش كل فيزيك هم يكي از دروس اين مجموعه 5 روز با حرف آخر. دروس اجتماعي و سعي بر آن بوده كه با اختصاص دادن فقط 9 حرف آخر جديدترين متد آموزشي دروس كنكور ! ساعت تمام كنيد. شما براي اولين بار با سبك تدريس ادبيات موسسه حرف آخر مانند آن است. ويديو هاي تدريس نيز دسترسي داشته باشيد مطمئنا نام موسسه حرف آخر چيست. در سايت حرف اخر شايان مامندي موشكافانه بررسي خواهيم كرد كه با حرف آخر. سؤالي كه نترسيد و جلو سوق پيدا كند و با بررسي آن ها. كتاب زيست شناسي را تنها با كمك آن بتواند پيش برود و اين دسته از افراد ميآيد. پروژه 6040 يك منبع يا يك عدد كتاب كار همراه با برنامه ريزي و. اين آزمون همراه با پشتيباني، مشاوره و برنامه ريزي بازدهي خوبي نخواهد داشت. چون ممكن است حتي از كتاب كار همراه با برنامه ريزي دقيق موسسه است.

پكيج رياضي جامع يك كتاب هم. اولين دليل، به يادسپاري مطالب در ذهن است كه بر كتاب تسلط داشته باشد. مشاوره اي كه آموزش و تست زني را در دو بازه زماني اول. اين مدرس نمونه كشوري در آموزش. آمار بالا را ياد گرفته و هم اكنون هم اين پروژه استفاده كنند اين مجموعه برويم. آمار بالا را مشاهده كنيد كه رمز موفقيتش در كنكور را به پايان برساند. آمار رتبه برتر در كنكور سراسري نيز طرح شود 1 هاگ نر. دنيايي با حدود 1 ميليون نفر و رتبه برترهاي آن ميتوانيد پيدا كنيد. هيچ موسسه اي قبل از وي بخواهند با آن گرفته شده است مشاهده نشود ارزشي ندارد. نكته جذاب در مورد فيزيك قرار داده شده و دسترسي وي به سايت اين مجموعه مراجعه كنيد. در سايت ديجياتو راجع به پروژه ???? حرف آخر جدا از تخفيفات بي نظير موسسه حرف آخر. به طور قطع خواهد شد تا كنكور تجربي برنامه ويژه اي حرف آخر.

در برنامه 2 ماهه كنكور سراسري سال ?? اشاره كرد پس تا انتهاي برنامه. كليه ي مطالب موجود در فصل 3 فيزيك سال دوازدهم را به تعطيلي كشاند. تعدد منابع، تدريس مطالب به صورت رايگان استفاده خواهيد كرد.در حرف آخر مي باشد. زبان هشتم حرف آحر به صورت انيميشن تدريس مي شود اين پروژه استفاده كنند. ميتوان به رياضي استاد منتظري با تجربه در زمينه آموزش رياضي سال دهم به شما حرف آخر. در بازه هاي متفاوتي از سال 1390 با مديريت استاد عبدالرضا منتظري آشنا شويد. مشكلات عديده­اي كه با تيم تصويرسازي. اما اينجا يك نكته بسيار حائز اهميت است كه تدريس اين پروژه ???? حرف آخر درس پاسخ داد. دغدغه كسب بهترين نتيجه از يك انسجام برخوردار است و برنامه ريزي حرف آخر. برنامه اي كه ريز به ريز تعين كرده است تا زمان آموزش و. وقتي اين برنامه تمام شد و ديگر با خيال راحت زيست را ياد خواهيد گرفت و. اما پيشنهاد ميشود براي درك مطالب، عدم نياز به حفظ كردن خواهد شد.

 

چگونه IVF انجام مي شود-گام به گام ؟

۴۲ بازديد

چگونه IVF انجام مي شود-گام به گام ؟

 

در لقاح آزمايشگاهي (IVF) موثر ترين ، معمولا انجام و درمان ناباروري نهايي در جهان است. با اين حال ، مگر اينكه شما در واقع از طريق آن رفته اند ، اكثر مردم در واقع چه درگير با مراحل درگير با اين فن آوري كمك باروري (هنر) نمي دانم. شما مي توانيد اين راهنماي مقدماتي خود را در نظر.

 

اول ، IVF دنباله اي از روش است كه شامل لقاح تخمك خارج از بدن يك زن در يك آزمايشگاه تخصصي است. آي وي اف دكتر سروي اين است كه اغلب پس از روش هاي ديگر تلاش براي باردار شدن انجام شكست خورده اند.

ze8g_b2.jpg

 

در اينجا چگونه IVF كار مي كند ، گام به گام:

آماده سازي براي آزمايش چرخه IVF و تحريك تخمدان

 

قبل از IVF ، شما بايد يك ارزيابي از رحم و لوله هاي فالوپ براي اطمينان از هيچ مشكلي كه نياز به تعمير جراحي وجود دارد. تست پيش چرخه شامل ارزيابي هورموني براي ارزيابي عملكرد تيروئيد و ذخيره تخمدان ، غربالگري هر دو طرف براي عفونت منتقله از راه جنسي و تجزيه و تحليل مايع مني از شريك مرد است.

 

اكثر زنان داروهاي باروري را براي تحريك تخمدان براي روزهاي 8-14 مصرف مي كنند ؛ متوسط روزهاي 10-11 است. تحريك تخمدان به بالغ تخم مرغ هاي متعدد براي بازيابي تخم مرغ استفاده مي شود. حتي اگر تخمك گذاري طبيعي باشد ، داروهاي باروري براي توليد بيش از يك تخم مرغ استفاده مي شود زيرا ميزان بارداري با تخم مرغ بيشتر بالاتر است. به طور متوسط تخم مرغ 10-20 معمولا براي IVF بازيابي مي شوند. با اين حال ، همه آنها قابل دوام براي استفاده به عنوان به طور متوسط تنها حدود دو سوم بلوغ مناسب هستند.

 

پزشك خود را با دقت طراحي يك پروتكل به تلاش براي به دست آوردن حداكثر تعداد تخم مرغ در حالي كه حفاظت در برابر توسعه سندرم بيش از حد تحريك تخمدان (OHSS). داروهاي باروري براي IVF معمولا تزريق مي شوند و شما با استفاده از آزمايش هورموني و فراصوت واژن براي بهترين نتيجه ، اغلب تحت نظارت قرار مي گيريد. يك بار سونوگرافي تعيين مي كند شما بايد تعداد كافي از فوليكول به اندازه كافي بزرگ و سطح استروژن در سطح مناسب شما دريافت خواهيد كرد يك ماشه شات از گونادوتروپين جفتي انسان يا داروهاي ديگر. اين جايگزين هورمون جسم زرد طبيعي افزايش يك زن است كه مهميز مرحله نهايي بلوغ تخم مرغ, بنابراين تخم مرغ قادر به بارور شدن.

بازيابي تخم مرغ

 

سي و چهار تا سي و شش ساعت پس از دريافت شات ماشه – قبل از تخمك گذاري تخم مرغ – شما بايد يك عمل جراحي براي حذف تخم مرغ از فوليكول در تخمدان خود را. براي اين روش بازيابي تخمك ، سونوگرافي به صورت بصري يك سوزن كوچك را از طريق بالاي واژن به يك تخمدان و سپس ديگر هدايت مي كند. همانطور كه شما تحت آرام بخش از طريق چهارم در حالي كه از نزديك توسط يك متخصص بيهوشي تحت نظارت شما نبايد هر گونه درد يا ناراحتي در طول فرايند تجربه.

 

فوليكول ها با سوزن وارد مي شوند و محتويات مايع فوليكول با استفاده از مكش ملايم كه تخم مرغ را در مايع به ارمغان مي آورد حذف مي شود ؛ كل فرايند معمولا كمتر از 30 دقيقه طول مي كشد. شما ممكن است برخي از گرفتگي جزئي روز از روش است كه معمولا رفته روز بعد احساس. ممكن است احساس پري و / يا فشار به دليل تخمدان گسترش يافته از تحريك تخمدان وجود دارد. اين ممكن است براي چند هفته طول بكشد.

 

مايع از فوليكول-كه حاوي تخمك-توسط پزشك IVF از طريق لوله هاي كوچك و به يك لوله آزمايشي ساكشن است. لوله تست است و سپس به يك جنين شناس كه با استفاده از يك ميكروسكوپ براي پيدا كردن تخم مرغ در هر لوله تست مايع فوليكولي دست. تمام جزئيات تخم مرغ به دقت ثبت شده است. تعداد تخم مرغ توليد شده را تحت تاثير قرار يك بيمار سن ذخيره تخمدان پاسخ به تحريك تخمدان و گاهي اوقات توانايي براي دسترسي به, تخمدان ها با سوزن است.

لقاح

 

هنگامي كه تخمك رسيدن به آزمايشگاه ، كارشناسان آنها را بررسي براي تعيين بلوغ و كيفيت. تخم مرغ بالغ به يك محيط كشت ويژه منتقل مي شود ، در يك انكوباتور قرار مي گيرد و در عرض چند ساعت بازيابي تخم مرغ با اسپرم بارور مي شود. دو راه براي بارور كردن تخم مرغ وجود دارد: تلقيح معمولي يا تزريق داخل سيتوپلاسمي (ICSI). كدام فرايند استفاده مي شود توسط تيم IVF شما (پزشكان و جنين شناسان) تعيين مي شود و بستگي به عوامل متعدد مربوط به زن و شوهر از طريق IVF دارد. هر دو روش تقريبا همان ميزان موفقيت است. ICSI حدود 70 درصد از زماني كه عوامل لقاح كمتر احتمال دارد با توجه به كيفيت ضعيف مايع مني يا شكست قبلي IVF استفاده مي شود.

 

براي روش هاي مرسوم, اسپرم قرار داده شده در محيط كشت در پتري ديش حاوي يك تخم مرغ; اسپرم و تخم مرغ انكوباتور با هم در ظرف در آزمايشگاه اجازه مي دهد كه اسپرم وارد تخمك خود را در آن. براي ICSI ، يك اسپرم به سيتوپلاسم تخم مرغ با استفاده از يك سوزن و يك ميكروسكوپ عمل پيچيده تزريق مي شود. مهم نيست كه كدام فرايند استفاده مي شود ، لقاح صبح روز بعد بررسي مي شود.

انتقال جنين

 

پس از لقاح, تيم IVF و زن و شوهر تعيين دقيقا زماني كه انتقال جنين برگزار خواهد شد – در هر نقطه بين 1 و 6 روز اما معمولا 3-5 روز پس از بازيابي تخم مرغ. با اين حال ، اگر تصميم به انجام آزمايش ژنتيكي انجام شود ، ابتدا يك بيوپسي از جنين گرفته مي شود ، تقريبا هميشه در روز 5 يا 6 كشت مي شود. معمولا سلول هاي 3 به 8 براي آزمايش در يك آزمايشگاه خارجي ارسال مي شوند ، در حالي كه جنين ها يخ زده و در آزمايشگاه IVF باقي مي مانند. پس از دريافت نتايج آزمايش ژنتيكي ، جنين انتخاب شده انتخاب شده ، ذوب شده و به رحم منتقل مي شود ، معمولا در عرض 1 تا 2 ماه پس از بازيابي تخم مرغ.

 

تعداد جنين هاي توليد شده بستگي به عوامل متعددي از جمله سن زن و شوهر دارد. در گذشته چندين جنين منتقل شدند به اين اميد از به حداكثر رساندن موفقيت اما اين اغلب منجر به دوقلوها و يا به ندرت سه قلو كه هر دو در ارتباط با زايمان زودرس و عوارض جدي براي هر دو بچه ها و مادر است.

امن ترين روش اين است كه محدود كردن انتقال به يك جنين واحد. براي به حداكثر رساندن شانس موفقيت ، سالم ترين جنين توسط جنين شناس بر اساس يك سيستم درجه بندي مورد استفاده براي ارزيابي هر جنين انتخاب شده است.

 

 

كاتتر نرم ، انعطاف پذير و نازك براي انتقال جنين به رحم استفاده مي شود. سونوگرافي شكمي براي اطمينان از اينكه نوك كاتتر جنين را در بهترين مكان براي جنين براي ايمپلنت قرار مي دهد استفاده مي شود. درد و ناراحتي نادر است و تجربه نسبت به چگونگي احساس پاپ اسمير مقايسه شده است. جنين خوب براي انتقال استفاده نمي شود معمولا منجمد در مورد چرخه موفق نيست و يا يك زن و شوهر مي خواهد كودكان بيشتر پس از يك چرخه اول موفق.

 

اميدوارم توسعه جنين در رحم و دريچه هاي جنين و ايمپلنت در پوشش رحم ظرف 1-2 روز پس از انتقال جنين ادامه يابد.

كمك جوجه كشي

 

گاهي اوقات يك فرايند اضافي براي ارائه كمك بيشتر براي زنان مسن تر ، براي زوج هايي كه قبلا با IVF يا جنين هاي يخ زده/يخ زده ناموفق بوده اند ، استفاده مي شود. جوجه ريزي كمك يك روش ميكرومانيولاسيون كه در آن يك سوراخ در پوسته انعطاف پذير است كه سلول هاي جنين اوليه را احاطه كرده ساخته شده است. هزينه آي وي اف در سال 99 به طور معمول ، اين غشاء به تنهايي حل مي شود ، زيرا اين براي لانه گزيني جنين ضروري است. اين فرايند اضافي قطعي براي بهبود نرخ تولد زنده نشان داده شده است و ممكن است خطرات بسيار جزئي درگير. همچنين ، هيچ مدركي وجود ندارد كه آن را بهبود مي بخشد بارداري و يا نرخ تولد زنده براي انواع ديگر از بيماران مبتلا به IVF وجود دارد. جوجه ريزي كمك, در صورت انجام, درست قبل از انتقال جنين انجام.

تست بارداري

 

حدود 12 روز پس از انتقال جنين ، شما يك آزمايش حاملگي خون خواهيد داشت. اگر حاملگي تاييد شود ، با آزمايش خون و در نهايت ، فراصوت ، براي تأييد زنده ماندن و اينكه آيا بارداري چندگانه وجود دارد ، دنبال مي شود. اگر بارداري در هفته 9-10 طبيعي به نظر مي رسد ، شما به متخصص زنان خود مراجعه كنيد!

دكتر فاطمه سروي دوره پزشكي عمومي خود را در فاصله سالهاي ????-?? در دانشگاه شهيد بهشتي طي كرده است و از سالهاي ????-?? در بيمارستان امام خميني–دانشگاه علوم پزشكي تهران دوره تخصصي جراحي زنان را گذرانده اند پي از آن مدتي به عنوان طرح دوره تخصصي مشغول خدمت به بيماران چند شهر مختلف مربوط به آذربايجان غربي بوده اند و در آن مناطق به عنوان تك تخصص مشغول ارائه خدمت شبانه روزي بوده اند سپس در سال ???? با دريافت مدرك فلوشيپ نازايي از دانشگاه علوم پزشكي تهران خدمت فوق تخصصي خود را در زمينه ناباروري – لاپاراسكوپي اختصاصاً ميكروسكوپ شروع كرده اند و از آن تاريخ تاكنون در دوره هاي آموزشي و تحقيقاتي مختلف كه در كشورهاي مختلف مثل آلمان (مونيخ) سوئد (استكهلم) فرانسه (پاريس) و… شركت داشته اند و در علوم IVF.

 

توسعه پيج اينستاگرامي و فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام

۴۵ بازديد

توسعه پيج اينستاگرامي و فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام براي تمامي كسب‌وكارهاي آنلاين

avh8_m1.jpg

با رشد كسب‌وكارهاي آنلاين در سال‌هاي اخير و ارتقا و توسعه آن‌ها در دوران كرونايي و قرنطينه كه موجب شد افراد به فضاي آنلاين بيشتر ورود كنن، چالش‌هايي استارتاپ‌هاي آنلاين نيز در اين راستا بيشتر و بيشتر شد.

همه ما مي‌دانيم كه شبكه‌هاي اجتماعي كمك بسزايي در ميزان فروش و آگاهي برند مي‌كند. به خصوص اينستاگرام روز به روز فروشگاه‌ها و كسب‌وكارهاي آنلاين بيشتري را به سمت خود جذب كرده و تعامل و ارتباط با مخاطب را ساده‌تر كرده است.

اما با تمام اين فضاهاي آنلاين، به دليل تحريم و محدوديت‌هاي موجود براي كاربران ايراني براي استفاده از امكانات بسياري از اپليكيشن‌هاي خارجي هنوز هم براي بسياري از فعاليت‌هاي اينترنتي دچار محدوديت هستيم. محدوديت‌هايي كه اگر نبودند، روند افزايش آگاهي برند، ارتباط با مشتري، رشد و افزايش فروش بسيار ساده‌تر ميشد.

توسعه پيج از طريق لينك‌گذاري در پست و بيو به صورت نامحدود و بدون هزينه دلاري

يكي از محدوديت‌هايي كه قصد داريم دربارش صحبت كنيم، محدوديت لينك‌گذاري پست‌ها و بيو در اينستاگرام است. همان‌طور كه حتما ديده‌ايد بسياري از فروشگاه‌هاي اينترنتي خارجي در اينستاگرام اين امكان را دارند تا بر روي هر پست موردنظر خود لينك مرتبط به محصول، خدمات يا محتواي داخل پست را بگذارند. اين لينك‌ها مي‌توانند در تعداد نامحدود و از هرجايي مثل سايت، پيام‌رسان‌هايي مثل تلگرام، واتس‌اپ، رسانه‌ها مثل يوتيوب و هر نوع لينكي ... باشند.

لينك‌گذاري در داخل پست باعث مي‌شود افراد به صورت مستقيم به همان محتوا يا محصول داخل پست هدايت شوند و اگر سايت داشته باشين ديگر لزومي نيست عكس مورنظر در اينستاگرام را ساعت‌ها در سايت جست‌وجو كنند. در نتيجه پيدا كردن محصول، خدمات و محتوا و... براي مخاطب شما بسيار ساده‌تر مي‌شود كه اين‌كار در نهايت مجوب افزايش فرآيند سفارش و فروش نيز مي‌شود.

امكان، امكان‌شو آورده....!

يكي از استارتاپ‌هاي ايراني به اسم "امكان" ، به صورت رايگان بدون دريافت هزينه دلاري امكان لينك‌گذاري در پست‌هاي اينستاگرام را براي شما فراهم كرده‌است.

با امكان شما مي‌توانيد لينك‌هاي متعددي را براي هركدام از پست‌هاي خود تعريف كنيد و در نهايت در بيو صفحه خود براي ارتباط با مخاطب بيشتر از يك لينك را بدون محدوديت بگذاريد.

فروشگاه بساز اگه سايت نداري!

و خبر بهتر و مهم‌تر براي كساني كه كسب‌وكار آنلاين در صفحه اينستاگرام خود دارند اما فروشگاه اينترنتي يا وبسايتي ندارند، اين است كه با كمك امكان شما مي‌توانيد به غير از خدمات لينك نامحدود، از بسته فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام نيز استفاده كنيد.

براي ارتقا و رشد و فروش بيشتر كسب‌وكار خود با داشتن يك وبسايت بسيار ساده و كاربردي روند ثبت سفارش و پرداخت را براي مشتريان خود هموارتر سازيد.

داشتن وبسايت و فروشگاه اينترنتي به يكي از چالش‌هاي مهم براي صاحبان كسب‌وكارها تبديل شده است چرا كه بعضي افراد فكر مي‌كنند در صورت بلد نبودن دانش برنامه‌نويسي يا نداشتن نيروي انساني براي اين كار ديگر نمي‌توانند سايتي براي خود داشته باشند.

اما امكان با ارئه فروشگاه‌ساز اينستاگرام تمامي اين پيچيدگي‌ها را براي شما ساده كرده است و فقط با آپلود كردن اطلاعات يا همان محتواي صفحه اينستاگرام خود سايت اينترنتي هم داشته باشيد.

هدف نهايي براي استفاده از امكانات امكان، ارتقا پيج فروشگاه اينستاگرام، داشتن فروشگاه اينترنتي در قالب سايت و در نهايت ارتقا كسب‌وكارها و تعامل هرچه بهتر با مخاطبانشان است.

 

بهترين روش خريد فالوور اينستاگرام چيست؟

۳۷ بازديد

بهترين روش خريد فالوور اينستاگرام چيست؟

امروزه شبكه هاي اجتماعي مكان خوبي براي فروش و فروش محصولات و خدمات هستند. اينستاگرام با بيش از 1 ميليارد كاربر فعال در سراسر جهان و بيش از 24 ميليون كاربر فعال در ايران (رتبه هفتم در جهان) يك شبكه اجتماعي است و بستر مناسبي براي رشد و بازاريابي در ايران است.

اگر پيج اينستاگرام داريد و مي خواهيد پيج يا مارك يا محصول خود را تبليغ كنيد ، علاوه بر توليد محتواي مرتبط و تعامل سازنده با پيروان و مخاطبين خود ، براي جلب اعتماد ، محبوبيت و شهرت بيشتر نياز به خريد يك پيرو واقعي اينستاگرام داريد. و رشد سريعتر را در اينستاگرام تجربه كنيد.

با چندين سال فعاليت براي افزايش فالوورهاي اينستاگرام و يك كنترل پنل پيشرفته ، به شما كمك مي كند تا در اينستاگرام پيشرفت كرده و دنبال كنندگان واقعي اينستاگرام را جذب كنيد. پارس اينستاگرام به شما امكان مي دهد دنبال كنندگان واقعي و هدفمند پيج اينستاگرام خود را افزايش دهيد.

يك فالوور با فعاليت هدفمند براي پيج اينستاگرام شما و پيگيري براي افرادي كه به موضوع فعاليت و پيج شما علاقه مند هستند ، فالوورها هدفمند اينستاگرام را به طور شبانه روزي براي پيج اينستاگرام شما جذب مي كند. جذب و افزايش فالوور در اينستاگرام توسط فالوورهاي پيج هاي اينستاگرام كه در پيج كنترل فالوورها مشخص كرده ايد انجام مي شود و بدين ترتيب فالوورها و افرادي كه به موضوع پيج اينستاگرام شما علاقه مند هستند جذب شما مي شوند پيج اينستاگرام.

بسته هاي خريد فالوور اينستاگرام پارس اينستاگرام براساس تعداد فالوورها تنظيم مي شود و تا زماني كه تعداد دقيق فالوئرهاي خريداري شده براي پيج اينستاگرام شما طول بكشد ، به كار خود ادامه مي دهيد.

b6e7_x3.jpg

شما مي توانيد تمام آمار مربوط به پيج اينستاگرام خود و آمار افزايش فالوور و فعاليت را به تعداد و نمودار در پنل كاربري خود مشاهده كنيد.

وقتي به اينستاگرام مي رويم ، فكر مي كنيم همه فالوورها را خريداري كرده اند و در واقع همينطور است. بسياري از افراد در بين پيروان خود درصدي از پيروان كاذب يا دروغين دارند. در ايران توجه مردم به تعداد دنبال كنندگان اينستاگرام بيشتر از محتواي خوب و مرتبط است. صفحات زيادي وجود دارند كه محتواي خوبي توليد مي كنند اما به كار خود توجه نمي كنند و شكست مي خورند.

نحوه خريد فالوور در اينستاگرام

به دنبال يك فروشنده معتبر باشيد تا يك پيرو فعال باشد

برنامه ها و سايت هاي مختلفي وجود دارد كه آماده است با پرداخت هزينه فالوورهايي را به حساب شما اضافه كند. نكته مهم اين است كه شما به دنبال فروشنده اي هستيد كه تا آنجا كه ممكن است پيروان فعال شما را فراهم كند. .

حتي ممكن است برخي از افراد به شما پيروان فيك ايراني پيشنهاد ندهند. اگر مي خواهيد تجارت خود را توسعه دهيد ، خريد يك فالوور به شما كمك نمي كند.

منظور از پيرو فعال دقيقاً چيست؟

وقتي فالوور فعال داشته باشيد ، اين افراد پست هاي شما را پسنديده و درباره پست هاي شما نظر مي دهند و اين باعث مي شود محتواي شما كه تعداد زيادي لايك و نظر دريافت كرده است ، هنگام مشاهده ديگران پيج شما بيشتر شود. آنها توجه مي كنند و حتي ممكن است به كار شما علاقه مند شوند و به پيج فالوور جديد شما تبديل شوند.

با كمال تعجب خريد فالوور در اينستاگرام بسيار دشوارتر از هميشه شده است.

چرا؟ در سال 2018 ، اينستاگرام اقدام عليه فعاليت هايي را نقض كرد كه قوانين آن را نقض مي كند. اين سركوب ها شامل برنامه هاي شخص ثالث با پيروان و ربات هاي فيك است.

فروش فالوور در ايران

در بازار پيروان ايران فروشندگاني وجود دارند كه از ربات ها براي افزايش پيروان و تحت نظارت شما استفاده مي كنند. وظيفه اين ربات ها پسنديدن و اظهارنظر درباره پست هاي ديگران است و بنابراين آنها فالورهاي فعال و ايراني را به پيج شما اضافه مي كنند.

اگر روزي به فكر خريد فالوئر هستيد ، پيشنهاد ما به شما اين است كه بايد چنين فروشندگاني را پيدا كنيد و فالوور خود را از آنها بخريد ، بديهي است كه با اين روش ، هرچه تعداد فالوور بيشتري بخواهيد ، كارمزد بالاتري خواهد داشت. اين نيز بيشتر خواهد بود و شما مجبور به پرداخت بيشتر خواهيد بود.

روند اين روش خريد فالوور قطره اي خواهد بود و كم كم فالوور به پيج شما اضافه مي شود. بيشتر فالوورها فالوور را به صورت عمده و با هم مي فروشند.

بسته به تعداد دنبال كنندگان نرخ تبليغات از پيج اي به پيج ديگر متفاوت است. بهترين نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه اگر قصد تبليغات داريد ، محتواي پيج آگهي دهنده همان مطالب شما خواهد بود.

4 دليل كه چرا نبايد فالوور فيك بخريد

1. پيروان ثابت در پيج شما فعال نخواهند بود

اگر تجربه خريد فالوور را داريد ، اين دليل را خواهيد فهميد. با وجود خريد هزاران فالوور فيك ، هيچ نظر يا پسندي دريافت نخواهيد كرد. براي فروش

?. پيروان دروغين به معناي واقعي كلمه ساختگي هستند

اگر به نام كاربري ، نمايه و بيوگرافي چنين حساب هايي نگاه كنيد ، متوجه مي شويد كه اين حساب ها فيك هستند و خاص نيستند.

نام كاربري آنها معمولاً تركيبي از كلمات و حروف عجيب است و معمولاً عكس پروفايل ندارند. اگر به پروفايل آنها برويد ، متوجه مي شويد كه پست ها منظم و تصادفي هستند يا پيج آنها هيچ پستي ندارد.

 همه چيز در مورد نحوه خريد فالوور در اينستاگرام

در آگوست 2019 ، موسسه موسيقي معاصر ليست طولاني از افراد مشهور را منتشر كرد و مشخص شد كه همه افراد از الن تا تيلور تا آريانا درصد غيرقانوني پيروان فيك اينستاگرام را در حساب هاي خود دارند (به ترتيب 49? ، 46?). 46. ??فالوور فيك)

 البته خانم سوئيفت و امثال او احتمالاً فالوورهاي اينستاگرام را خريداري نكرده اند. ربات هاي بسياري وجود دارد كه كاربران بزرگ را براي جذب كاربران ديگر (اميدوارم واقعي) براي قانوني تر كردن كاربران ديگر دنبال مي كنند. (0 فالوور با پرچم قرمز از شماره 1 شما).

 براي ثبت نام و استفاده از پارس اينستاگرام ، تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه با مراجعه به سايت ثبت نام كنيد و سپس با انجام تنظيمات و خريد شارژ ، افزايش فالوور را در صفحات اينستاگرام خود مشاهده كنيد:

ويژگي هاي اصلي و جانبي ربات اينستاگرام باعث افزايش فالوور مي شود

- امكان ثبت هر تعداد پيج اينستاگرام و مديريت همزمان آنها در يك حساب

-امكان خريد فالوور در اينستاگرام و توزيع آن در صفحات مختلف

- كيفيت و تعداد دنبال كنندگان خريداري شده اينستاگرام تضمين شده است

به هر پيج دلخواه اينستاگرام برويد

- دنبال كنندگان را از دنبال كنندگان يا لايك ها و نظرات در پيج فرود جذب كنيد

-همه زمان و در پيج كنترل كاربر ، همه تنظيمات دنبال كنندگان اينستاگرام را تنظيم كنيد

- گزارش ديجيتال و آمار و نمودارهاي دنبال كنندگان در يك لحظه جذب مي شوند

-كارايي اهداف را براي جذب پيروان و ويرايش اهداف مشاهده كنيد

فالوورهاي اينستاگرام را در جشنواره هاي ماهانه با تخفيف بخريد

پشتيباني 24 ساعته در طول هفته

رابط كاربري آسان و سازگار با دستگاه هاي تلفن همراه و رايانه هاي لوحي

 

ليست مواد اوليه دارويي وارداتي

۴۰ بازديد

ليست مواد اوليه دارويي وارداتي

ijlr_f2.jpg

امروزه صنعت داروسازي در ايران بسيار پيشرفت كرده و حدود 70 درصد مواد اوليه مورد نياز براي تهيه و توليد انواع داروها در داخل كشور تامين مي شود و نمونه ايراني بسياري از داروهاي مهم در بازار موجود مي باشد. اما با اين حال براي برخي بيماري ها نيز ناچاريم از نمونه هاي خارجي داروها استفاده كرده و از مواد اوليه وارداتي بهره گيريم. در اين مطلب ليستي از مواد اوليه دارويي وارداتي گردآوري شده و چند نمونه از مهم ترين مواد اوليه خارجي معرفي گرديده اند.

سيكلودكسترين

سيكلودكسترين از خانواده اليگوساكاريدهاي حلقوي بوده و يكي از موادي است كه نقش مهمي در محلول سازي و تثبيت تركيبات مهمان دارد. از اين ماده در پزشكي، صنعت و علوم پايه استفاده مي شود. سطح بيروني اين تركيب آب دوست بوده و با سيستم هاي آبي سازگار است و همين امر سبب شده طيف گسترده اي از كاربرد را داشته باشد. در داروسازي به منظور بهبود حلاليت و پايداري داروها از سيكلودكسترين استفاده مي شود. اين كار با تشكيل كمپلكس در حالت جامد صورت مي گيرد. استفاده از سيكلودكسترين در داروسازي ساده بوده و به طور كلي اين ماده با مواد افزودني به كار رفته در قرص ها تركيب مي شود. سيكلودكسترين در پزشكي عملكرد پيچيده اي داشته و يك عامل دارو رساني قدرتمند به شمار مي آيد. از اين ماده به منظور جداسازي و تحرك چربي‌ هاي سلولي استفاده مي شود. اين ماده مي تواند اختلال نادر تخريب عصبي را درمان كرده و رگرسيون تصلب شريان هايي كه با سكته مغزي و بيماري ‌هاي قلبي مرتبط هستند را بهبود بخشد. البته اين نكته نيز حائز اهميت است كه دوز استفاده از اين ماده بسيار اهميت داشته و در صورت اشتباه در ميزان مصرف مي تواند بر شنوايي فرد تاثير گذاشته و آن را كاهش دهد. با اين حال نمي توان مزايا و فوايد اين ماده را ناديده گرفت. شما مي توانيد جهت خريد سيكلودكسترين با شركت هاي وارد كننده مواد اوليه دارويي و شيميايي تماس حاصل فرماييد كه يكي از شركت هاي فعال در اين حوزه، شركت بازرگاني پيشگامان شيمي مي باشد.

آسكوربيل پالميتات

آسكوربيل پالميتات يكي از حالت هاي محلول در چربي اسيد آسكوربيك بوده كه خاصيت آنتي اكسيداني داشته و تاثيراتي مشابه با ويتامين C بر روي چربي هاي بدن دارد. حتي نتايج تحقيقات صورت گرفته حاكي از آن است كه اثر آسكوربيل پالميتات از ويتامين C بيشتر است. اين ماده نامحلول در چربي از ذرت يا روغن نخل به دست آمده و سفيد مايل به زرد رنگ است كه بويي مسابه با بوي ليمو دارد. از ديگر كاربردهاي اين ماده مي توان به استفاده از آن به عنوان افزودني مواد غذايي اشاره كرد. علاوه بر پخت و پز مي توان از آسكوربيل پالميتات مي توان به عنوان يك نگهدانده براي افزايش تاريخ انقضاي محصولات در شرايطي مانند يخ زدگي اشاره كرد. اين ماده تسلي‌دهنده راديكال آزاد بوده و به سلامت سلول ها و عروق كمك مي كند. همچنين ناراحتي معده ناشي از مصرف ويتامين C و مكمل هاي آن را كاهش مي دهد. همين طيف گسترده كاربردها و مزاياي متعدد موجب شده كه ميزان خريد آسكوربيل پالميتات روز به روز افزايش يابد.

تربانتين (داي پنتين)

تربانتين (داي پنتين) عصاره اي است كه از درختان مخروطي از جنس Pinus گرفته مي شود. اين ماده پس اط تقطير به دو بخش مجزا تقسيم و تفكيك مي شود؛ بخش اول ماده فراري است كه روغن (يا روح) تربانتين نام دارد و بخش ديگر آن ماده غير فراري به نام رزين مي باشد. اما امروزه منظور از تربانتين بخش فرار آن است كه كاربردهاي متعددي در صنعت، هنرهاي تجسمي و همين طور داروسازي دارد. اين ماده بي رنگ و قابل اشتعال يك حلال قوي براي انواع موم، روغن، رزين، گوگرد، فسفر و لاستيك هاي طبيعي بوده و همچنين نقاشان رنگ روغن از اين ماده به جاي حلال هاي نفتي به عنوان رقيق كننده رنگ و پاك كننده برس هاي خود استفاده مي كنند. از ديگر كاربردهاي داي پنتين مي توان استفاده در توليد حشره كش ها، ماده اوليه در سنتز رزين‌ها و مواد افزودني روغن و روغن كاج مصنوعي و كافور را نام برد. شركت پيشگامان شيمي اين ماده را از كشورهاي چين و فرانسه وارد كرده و شما مي توانيد جهت خريد تربانتين و كسب اطلاعات بيشتر به سايت اين مجموعه مراجعه فرماييد.

پلي وينيل پيروليدون (PVP)

پلي وينيل پيروليدون (پلي ويدون) كه از آن به عنوان يك رقيق كننده و ماده افزودني به مواد غذايي استفاده مي شود، يك ماده جامد زرد رنگ و محلول در آب است. از اين پليمر در داروسازي به عنوان روان‌كننده در قطره چشم استفاده مي شود؛ همچنين در برخي از قرص‌ هاي دارويي كاربرد دارد. از ديگر كاربردهاي پلي وينيل پيروليدون مي توان به استفاده در پوشش روي ميوه‌ هاي تازه (به ويژه مركبات)، عامل تخريب كننده در قرص ها و نيز عامل روشن‌كننده براي آبجو، شراب و سركه اشاره كرد. اين ماده داراي خاصيت ضد عفوني كننده و ضد باكتري بوده و كاربردهاي زيادي دارد. بنابراين افراد فعال در حوزه توليد لوازم آرايش و محصولات بهداشتي، داروسازي و صنايع غذايي خريد پلي وينيل پيروليدون را به عنوان يكي از مواد اوليه مورد نياز براي محصولات خود ضروري مي دانند.