معرفي سايت ايزي تولز

۲۸ بازديد

معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

 

e1_9xz1.jpg

سايت ايزي تولز با هدف ارائه ي انواع ابزارهاي آنلاين طراحي شده است. استفاده از ايزي تولز به كاربران اين امكان را مي دهد تا بتوانند محاسبات پيچيده و زمان بر را در كوتاه ترين زمان ممكن انجام بدهند. اين سايت به شما اجازه مي دهد تا به ابزارهاي عمومي كه ممكن است در هر كجا به آن ها نياز داشته باشيد دسترسي پيدا كنيد.

ابزارها و تكنولوژي هايي كه در سايت ايزي تولز به آن ها دسترسي خواهيد داشت

 

در هنگام ورود به سايت ايزي تولز كافي است تعيين كنيد كه دنبال چه ابزاري هستيد پس از آن مي توانيد خيلي ساده به آن دسترسي داشته باشيد.مطمئنا افراد نمي توانند پيش بيني كنند كه در كجا وكي به چه ابزاري نياز داريد. افراد نمي توانند همه ي ابزارهاي مورد نياز را با خود حمل كنند بنابراين لازم است كه به دنبال يك راه حل مناسب باشند. سايت ايزي تولز به عنوان يك مرجع براي ابزارهاي محاسباتي شناخته مي شود. اين سايت به كاربران امكان مي دهد كه تعيين كنند چه ابزاري را نياز دارند سپس آن ابزار را خواهند داشت.

ايزي تولز با شناسايي نيازهاي كاربران اين امكان را ايجاد كرده است كه كاربران بتوانند به ابزارهايي در زمينه

  • تكنولوژي
  • سلامتي
  • مذهبي
  • مالي
  • حقوقي
  • مهندسي
  • رياضي
  • زمان
  • ساير موارد

است كه هر كدام از اين بخش ها زير شاخه هاي خود را دارند. مهم ترين ويژگي كه مي توانيم براي سايت ايزي تولز در نظر بگيريم كاربري آسان آن است كه باعث مي شود كاربران بتوانند به ميزان زيادي در زمان خود صرفه جويي كنند. زماني كه گزينه مورد نظر خود را محاسبه كرديد مي توانيد اطلاعات را به صورت اسكن يا كپي داشته باشيد. كافي است مستندات خود را ارائه كنيد و پس از محاسبه از ميزان و ويژگي هاي آن مطلع شويد. پژوهشگران، محققان و ديگر افراد جامعه نياز دارند كه در برخي موارد داده هايي را ارزيابي و محاسبه كنند. بيشتر افراد با روش هاي محاسبه ي اين داده ها آشنايي ندارند براي حل اين مشكل سايت ايزي تولز موقعيتي را براي كاربران ايجاد كرده است كه به سادگي اطلاعات مورد نياز خود را محاسبه كنند.

بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

تكنولوژي: امروزه با پيشرفت دنياي ديجيتال افراد به ابزارها و اطلاعاتي نياز دارند تا بتوانند كارهاي خود را سريع تر پيش ببرند. شما براي ورود به فضاي مجازي نياز به پسوردهاي مطمئن داريد يكي از خدماتي كه در اين بخش مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد ايجاد پسورد است.

ساخت كد Hash براي بهبود ابزارهاي كاربردي

ساخت باركد و ساخت كيو آر كد كه جزء ضروريات در دنياي تجاري امروز است. شما در اين بخش مي توانيد به كيبورد فارسي آنلاين، بررسي دامنه ها، ساخت اعداد تصادفي و تبديل متن به باينري و بالعكس دسترسي داشته باشد.

سلامتي: با مراجعه به اين بخش مي توانيد به ابزارهايي دسترسي داشته باشيد كه در سلامت شما بسيار تاثير گذار است افراد در طول بارداري و رژيم هاي مختلف لازم نيست زمان زيادي را صرف محاسبه ي زمان، سنجش كالري و... كنيد كافي است اطلاعات خود را در زمينه ي :

شاخص توده ي بدني

محاسبه وزن ايده آل

سوخت و ساز پايه

كالري غذايي پر مصرف

مساحت سطح بدن

زمان بارداري و تاريخ زايمان

اضافه وزن هر هفته بارداري

مذهبي: در قسمت مذهبي سايت ايزي تولز مي توانيد به ابزارهاي جالبي كه جنبه سرگرمي نيز دارند مانند محاسبه ابجد صغير و كبير، طالع بيني ازدواج با ابجد، تعبير خواب و فال حافظ دسترسي داشته باشيد.

مالي: بيشتر افراد در طول روز نياز دارند به محاسبه ي برخي از امور نظير محاسبه ي سود و قسط وام، محاسبه هزينه انتقال سند، محاسبه كميسيون ملك، محاسبه سود سپرده بانكي، محاسبه پس انداز، محاسبه سود و قسط در بازار، جستجوي شماره كارت و بانك، تبديل تومان به ريال و بالعكس بپردازند. با مراجعه به ايزي تولز مي توانيد به سادگي در كوتاه ترين زمان ممكن اين موارد را محاسبه كنيد.

حقوقي: محاسباتي كه در زمينه حقوقي انجام مي گيرد بسيار پيچيده است و معمولا افراد عادي از محاسبه ي آن عاجز هستند. سايت ايزي تولز موقعيتي را براي شما ايجاد كرده است تا بتوانيد به سادگي موارد حقوقي پيچيده مانند محاسبه نيم عشر دولتي، حق الزحمه داوري، محاسبه هزينه دفترخانه، هزينه دادرسي،مهريه به نرخ روز، خسارت تاخير تاديه، محاسبه حقوق بيكاري و هزينه كارشناسي هاي مختلف را انجام دهيد.

افرادي كه به دنبال ابزارهاي مهندسي هستند مي توانند نسبت به محاسباتي نظير تبديل واحد، ظرفيت خازن، مقاومت الكتريكي، ساخت آكواريوم و... اقدام كنند.

رياضيات: استفاده از علم رياضيات در جنبه هاي مختلف زندگي كاربرد دارد افراد در زمان انجام امور مختلف نياز دارند كه مواردي مانند توان، جذر، درصد، لگاريتم را محاسبه كنند. از ديگر ضرورياتي كه به علم رياضي وابسته است و مي توانيد با سايت ايزي تولز سريعا به آن دسترسي داشته باشيد محاسبه فاكتور، ميانگين، تشخيص اعداد اول، دسترسي به معادلات درجه يك و دو براي حل مسائل گوناگون است. انجام ساده ي اين محاسبات مي تواند باعث شود به ميزان زياد در زمان صرفه جويي كنيد.

محاسبه زمان شامل مواردي نظير تاريخ روز، تبديل تاريخ شمسي به ميلادي ، محاسبه اختلاف دو تاريخ متفاوت، كرنومتر آنلاين را مي توانيد در هنگام ورزش و فعاليت هاي بدني مي توانيد به سادگي از اين قابليت استفاده كنيد و زمان مورد نظرتان را ثبت كنيد. يكي ديگر از امكانات اين بخش تايمر و شمارش معكوس است.

ساير ابزارها: ايزي تولز اين امكان را براي شما به وجود آورده است كه با استفاده از اين بخش به محاسبه ي مواردي بپردازيد كه شايد چندان مرسوم نباشد.

همچنين اگر شما توسعه دهنده هستيد و به آدرس سايت مپ ما نياز داريد مي توانيد بر روي لينك سايت مپ كليك كنيد.

سايت هاي ابزارهاي محاسباتي مانند ايزي تولز در سراسر دنيا به كاربران اين امكان را مي دهند كه فرايند محاسبات را با استفاده از ابزارهاي آنلاين در كوتاه ترين زمان ممكن انجام دهند. طراحي سايت ايزي تولز كه توسط سايت ايزي ديزاين انجام شده است به گونه اي است كه مي تواند نيازهاي كاربران مختلف را در زمينه هاي گوناگون برطرف كند. شما مي توانيد در هر زمان و مكاني كه حضور داريد براساس نيازهايتان به ابزار مورد نظر خود در زمينه سنجش و محاسبات دسترسي داشته باشيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

 

 

 

وكيل در غرب تهران

۲۳ بازديد

وكيل در غرب تهران

وكيل پايه كسي است كه پس از اتمام مدرك ليسانس يا بالاتر در حقوق يا فقه و زمينه هاي حقوق اسلامي يا معادل آن در سمينار، يك رقابت رقابتي در وكلا مي سازد كه سالي يك بار برگزار مي شود. ، او به طور متوسط نمرات و سطحي را به دست آورد كه مي تواند به عنوان كارآموز قانون در ميان رقباي متعدد خود پذيرفته شود.

وكيل پايه يك دادگستري به چه كسي گفته ميشود ؟ | وبلاگ | دفتر وكيل پايه يك  دادگستري و مشاور حقوقي

محدوده غرب تهران را معمولا با مراكز تجاري و اداري در صادقيه مي شناسند و اگر به دنبال وكيل در صادقيه هستيد و مياز به مشاوره حقوقي داريد مي توانيد با دفتر وكيل در تهران هماهنك كنيد و در خصوص مشاوره حقوقي با وكيل ديه و وكيل تصادفات مهريه نفقه و يا وكيل طلاق توافقي با دفتر وكيل در تهران تماس بگيريد. و با شماره هاي ذيل تماس بگيريد.

09129401482

09129401481

09128963121

ليست وكلاي تهران

 

 

نرم افزار شمارش افراد دوربين مداربسته

۲۳ بازديد

نرم افزار شمارش افراد دوربين مداربسته

دانستن آمار و اطلاعات دقيقي از ميزان تردد مشتريان در ساعات مختلفي از شبانه روز در مراكز و فروشگاه هاي بزرگ مي تواند كمك شاياني به نحوه مديريت و ارائه خدمات متناسب با نياز مشتريان داشته باشد. همچنين وقوع حوادثي مانند زلزله آتش سوزي و …نيز بر ضرورت وجود سيستم هاي پردازش تصوير جهت نظات بر رفت و آمد در مراكز تجاري بزرگ مي افزايد.

قابليت شمارش افراد يكي از چندين ويژگي تكنيك پردازش تصاوير يا VCA است. VCA مخفف عبارت video content analytic است كه تكنولوژي آن در برخي از دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه تعبيه گرديده است. اين قابليت راه حلي شگفت انگيز و داراي ويژگي هاي هوشمندانه اي است كه مي تواند انتخابي ايده آل براي بسياري از مراكز و سازمان هاي بزرگ با ضرورت شمارش افراد يا مشتريان باشد. شمارش افراد يكي از مجموعه ويژگي هاي دوربين هاي اسمارت يا هوشمند است. دوربين هاي با قابليت شمارش افراد معمولا به صورت عمودي در ورودي هتل ها، سوپر ماركت ها، موزه ها و … نصب مي شوند. اين دوربين ها مي توانند تعداد افرادي را كه به مكان مورد نظر وارد و يا از آن خارج مي گردند، شمارش كرده و در زمان واقعي به نمايش بگذارند. از ديگر قابليت هاي VCA مي توان به Traffic monitoring(جهت تشخيص توقف وسايل نقليه، موانع ترافيكي، حركت وسايل نقليه خلاف جهت و…)، Motion detection(قابليت تشخيص حركت)، Face Detection (قابليت تشخيص چهره) و … اشاره نمود. دوربين هايي از اين دست مجهز به پردازنده هاي تصويري قوي هستند در نتيجه رنج قيمتي بالاتري نسبت به ساير دوربين هاي معمولي دارند.

 

الگوريتم شمارش افراد در دوربين هاي نفر شمار

مكانيسم شمارش افراد بر اساس الگوريتم هاي خاص ايجاد شده در دستگاه صورت مي گيرد. اين الگوريتم ها خود بر پايه عواملي همچون پارامتر هاي ظاهري مشترك در افراد تعريف مي گردند. براي مثال هر انسان داراي دو دست دو پا و سر و شانه است. و يا بر اساس استاندارد تعريف شده براي عرض شانه ها مي تواند تعريف گردد. مكانيسم عملكرد آن بدين گونه است كه براي مثال در مكان مورد نظر مانند درب ورودي فروشگاه يك خط فرضي در نظر گرفته مي شود. به طوريكه با عبور افراد از اين خط فرضي دستگاه آن را بعنوان يك رفت يا يك آمد در نظر مي گيرد. همچنين دستگاه اين قابليت را دارد كه جهت حركت افراد را نيز بر اساس پردازش تغييرات موجود در تصوير  مورد بررسي قرار دهد. پس مي توان جهت حركت را نيز براي دستگاه مشخص كرد تا تنها افرادي كه وارد يا خارج مي شوند شمارش شوند.

برخي از مزاياي اين سيستم:

  1. شمارش لحظه اي تعداد واقعي مشتريان كه امكان مقايسه تعداد افراد مراجعه كننده را در طول هفته با اواخر هفته ميسر مي سازد.
  2. امكان تشخيص ساعت هاي پيك حضور مشتريان در فروشگاه را فرآهم مي كند.
  3. هدفمندي و استراتژي هاي بازاريابي را بهبود مي بخشد.
  4. امكان نظارت بر توزيع نيروي هاي انساني را فرآهم مي كند.

با توجه به اينكه هر فناوري داراي درصدي از ميزان خطا مي باشد مي توان گفت كه حداكثر دقت در شمارش افراد بر اساس نوع و مدل دوربين هاي تحت شبكه با قابليت شمارش افراد يا people counting نزديك به 98 درصد مي باشد. دوربين مدار بسته هايك ويژن، داهوا ، بوش و اكسيس از جمله بهترين برندهاي توليد كننده دوربين هاي نفر شمار هستند.

  1. دوربين مدار بسته پانوراما
  2. دوربين مدار بسته و اهميت آن در تجارت / نصب دوربين مدار بسته در فرودگاه
  3. خطاي تنظيمات DVR / باز يابي فيلم ها در دوربين مدار بسته
  4. تكنولوژي ANR در دوربين مداربسته

محافظت از پوست در برابر آفتاب: راه پيشگيري از آفتاب سوختگي

۲۶ بازديد

محافظت از پوست در برابر آفتاب: راه پيشگيري از آفتاب سوختگي

 

آيا قرار گرفتن در معرض آفتاب سودمند است؟

 

همه ما بارها شنيده ايم كه بايد در معرض نور خورشيد قرار بگريم تا بدن بتواند ويتامين D توليد كند زيرا اين ويتامين به طور طبيعي در اكثر غذاها وجود ندارد. امروزه به لطف تكنولوژي پيشرفته به تعداد زيادي غذا در روند توليد ويتامين D اضافه مي شود، به طوري كه مانند روزهاي قديمي براي توليد ويتامين D نيازي به آفتاب نبوديم البته بيرون رفتن و بيرون بودن براي اكثر مردم خوشايند است و همانطور كه مي دانيد انجام تمرينات بسيار بهتر از نشستن در مقابل تلويزيون و فعال نبودن فيزيكي است. با اين حال، بايد هنگام خروج از خانه از پوست مراقبت خوبي كرد تا از آفتاب سوختگي جلوگيري شود.

خطرات قرار گرفتن در معرض آفتاب چه هستند؟

 

مهم ترين خطر قرار گرفتن در معرض آفتاب آفتاب سوختگي است. اگر زير ميكروسكوپ بسيار قوي براي پوست آفتاب سوخته نگاه كنيد، متوجه مي شويد كه سلول هاي پوستي و رگ هاي خوني آسيب مي بينند. اگر پوست چندين بار آفتاب سوخته شود، شروع به خشك شدن، چين و چروك، تغيير رنگ و مشكلات ديگر خواهد كرد. با اين حال، هنگامي كه پوست آفتاب سوخته مي شود، به نظر مي رسد ضخيم تر مي شود، واقعيت اين است كه پوست ضعيف مي شود و در نتيجه به راحتي آسيب مي بيند. با اين حال، مهم ترين خطر ناشي از قرار گرفتن در معرض خورشيد، افزايش خطر ابتلا به سرطان پوست است كه در حال حاضر شايع ترين نوع سرطان است. پزشكان بر اين باورند كه در بيشتر موارد مي توان از سرطان پوست با اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب جلوگيري كرد.

چگونه مي توان از اثرات مضر نور خورشيد اجتناب كرد؟

Hair Styling Mac Styler 5525 

استفاده از كرم ضد آفتاب

 

نور خورشيد پرتوهاي ماوراي بنفش نامرئي را به زمين مي فرستد كه مي تواند باعث آسيب به پوست شود، بنابراين پوست بايد از خورشيد محافظت شود. امن ترين راه براي محافظت از پوست اين است كه از قرار گرفتن در معرض خورشيد جلوگيري كنيد. اجتناب از ترك تا آنجا كه ممكن است در طول ساعاتي كه خورشيد در وسط آسمان است. در برخي از مناطق جغرافيايي خورشيد به طور مستقيم تر مي درخشد و شما آفتاب سوختگي بيشتري در ساحل، استخرهاي در فضاي باز، درياچه ها، اقيانوس ها، محيط هاي نظامي و حتي در برف خواهيد داشت. اگر شما در اين محيط ها هستيد و از پوست خود محافظت نشده اند، شانس آفتاب سوختگي افزايش خواهد يافت. اگر شما در حال بيرون رفتن, شما بايد راهنمايي براي حفظ سلامت پوست خود را دنبال كنيد.

در سايه ها بمانيد

 

هنگام خروج از خانه سعي كنيد تا حد امكان در سايه بمانيد و از درخت به عنوان پناهگاه استفاده كنيد. اگر مي خواهيد در ساحل استراحت كنيد، از چتر بزرگي براي جلوگيري از آفتاب سوختگي استفاده كنيد.

استفاده از كرم ضد آفتاب

 

كرم ضدآفتاب حاوي موادي است كه پوست را از اشعه هاي مضر خورشيد محافظت مي كند. كرم هاي ضدآفتاب در لوشن ها يا اسپري ها در دسترس هستند و خواص حفاظتي آن ها متفاوت است. هر چه درجه حفاظت از كرم ضدآفتاب بيشتر باشد، توانايي آن در محافظت از پوست در برابر خورشيد بيشتر است. از كرم ضد آفتاب منقضي شده اجتناب كنيد و هر سه سال يك بار آن را تغيير دهيد. هنگام خريد كرم ضدآفتاب به موارد زير توجه كنيد:

آبرسان پوست نرمال تا خشك هيدرا جنيوس لورال

استيك پاكسازي پوست سيمپل حاوي زغال چوب بامبو حجم ?? گرم

اسكراب لايه بردار پوست سينت ايوز مدل Apricot وزن 170 گرم

 

شليل در بارداري با چه فوايد و عوارضي همراه است؟

۳۰ بازديد

از جمله ميوه هاي خوشمزه و پرخاصيت كه براي استفاده در دوران حاملگي مناسب بوده شليل مي باشد كه به دليل ارزش غذايي بالا و مواد مغذي فراواني كه دارد براي تامين سلامتي بدن بسيار مفيد بوده و مي توان به عنوان يك ميان وعده عالي در اين دوران مصرف نمود. از اين رو سعي داريم در اين مطلب به جهت آگاهي شما عزيزان به بررسي خواص و مزاياي خوردن شليل در بارداري بپردازيم.

مزايا و مضرات مصرف شليل در بارداري

شليل ميوه اي بوده كه از لحاظ ظاهري شباهت زيادي به هلو دارد و از عطر خاصي برخوردار مي باشد كه بسيار خوشمزه و خوش طعم بوده و به نوعي براي زنان حامله كاملا وسوسه برانگيز مي باشد. خوردن شليل همچون مصرف هلو در بارداري داراي مزاياي متعددي مي باشد. آنتي اكسيدان هاي موجود در ميوه شليل باعث ايجاد نوعي مكانيسم دفاعي در برابر عوامل خطرناكي همچون چاقي و سرطان مي شود.

از آنجايي كه تغذيه مادران در دوران حاملگي بسيار مهم مي باشد بنابراين بايد نسبت به مصرف مواد غذايي مختلف توجه زيادي داشته باشند تا مانع از بروز عوارض و خطرات احتمالي شوند. خوردن شليل در واقع در بهبودي و تقويت دستگاه ايمني و همچنين ايجاد شادابي و طراوت پوست تاثيرگذار بوده ولي بايد قبل از مصرف آن حتما به خوبي شسته شود چرا كه مواد موجود بر روي پوست ميوه امكان دارد سمي بوده و داراي باكتري ها و انگل هاي مختلف باشند كه همين امر موجب به خطر افتادن سلامتي مادر و جنين خواهد شد.

ويژگي هاي تغذيه اي شليل

اين ميوه غني از مواد مغذي بوده و داراي كالري بسيار كمي مي باشد. با خوردن اين ميوه مي توانيد مواد مغذي زيادي را در تغذيه خود داشته باشيد. شليل در واقع منبع گسترده اي از آنتي اكسيدان ها و تركيبات فنولي بوده و قادر مي باشد فيبر لازم براي بدن را فراهم نمايد.
شليل به خاطر اين كه داراي ويتامين هاي زيادي مي باشد موجب شده به ميان وعده اي عالي و مغذي تبديل گردد. اين ميوه علاوه بر دارا بودن انواع ويتامين هاي مختلف همچنين حاوي مواد معدني گوناگوني همچون پتاسيم، منيزيم و كلسيم مي باشد و عاري از هر گونه كلسترول مضر مي باشد. با مصرف هر ??? گرم شليل مي توانيد حدود ?? كالري بدست آوريد.

مزاياي مصرف شليل

در ادامه مجموعه اي از انواع خواص و فوايد شليل براي تامين سلامتي مادر و جنين را در اختيارتان قرار داده ايم.

پيشگيري از نقص هاي زايمان

مصرف شليل در زمان حاملگي در پيشگيري از بروز نقص هاي مادرزادي در جنين كمك كننده مي باشد. مواد معدني، ويتامين ها و اسيد فوليكي كه در شليل وجود دارد احتمال ايجاد نقص هاي لوله عصبي همچون اسپينا بيفيدا را كاهش داده و باعث بهبودي و تامين سلامت جنين مي شود.

مراقبت از سلامتي چشم ها

شليل حاوي لوتئين مي باشد كه نوعي ماده غذايي تاثيرگذار در بهبودي سلامت چشم بوده و درصد ابتلا به بيماري هاي چشمي را در دوران حاملگي كاهش مي دهد. همينطور لوتئين همچون آنتي اكسيداني قوي عمل نموده و درصد ابتلا به آب مرواريد هسته اي را به حداقل مي رساند. ويتامين A و بتاكاروتن موجود در شليل در تامين سلامتي چشم ها مفيد بوده و ميزان بينايي فرد را تقويت نموده و از خطر مبتلا شدن به رمد چشم و كوري پپيشگيري مي كند.

موثر در رشد و تكامل چنين

ميوه شليل منبعي غني از فيبر و ويتامين ث بوده كه در رشد و نمو جنين بسيار موثر مي باشد و مواد مغذي موجود در آن عاملي كمك كننده در رشد ماهيچه ها و رگ هاي خوني جنين مي باشد همينطور پتاسيمي كه در شليل وجود دارد از گرفته شدن عضله ها ممانعت كرده و ميزان انرژي را در طي دوران حاملگي بالا مي برد.

توسعه سلامت پوست

شليل داراي ريبوفلاوونويدها، لوتئين، بتاكاروتن، ويتامين ث و آنتي اكسيدان هايي مي باشد كه پوست شما را در برابر صدمات احتمالي محافظت مي نمايد و ميزان سلامتي پوست را در طي دوره حاملگي بالا مي برد. ويتامين ث در ساخت كلاژن موثر بوده و بافت پوستي را حفاظت مي كند. لوتئين تاثير مراقبت از نور را تامين كرده و پوست را از صدمات راديكال آزاد و اشعه هاي ماوراي بنفش ايمن نگه مي دارد.

جلوگيري از خطر هيپوكالمي

پتاسيمي كه در شليل وجود دارد براي كاركرد مناسب سلول ها و اعصاب در طي دوره بارداري خيلي مفيد مي باشد. پتاسيم در واقع به مخلوط پروتئين و جريان سوخت و ساز كمك كرده و باعث متعادل شدن ميزان الكتروليت شده و در تقويت ماهيچه ها موثر مي باشد. شليل از ايجاد اختلالاتي همچون هيپوكالمي كه امكان دارد بر سلامتي عضله ها اثرات منفي داشته باشد جلوگيري مي كند.

جلوگيري از مبتلا شدن به سرطان

كلروژنيك اسيد موجود در شليل در جلوگيري از بروز سرطان موثر بوده و اين اسيد از رشد كردن سلول هاي سرطاني كولون و ريه نيز ممانعت مي كند.

پيشگيري از احساس ضعف و بي حالي

پتاسيمي كه در شليل وجود دارد از گرفته شدن عضله هاي ماهيچه مادر در دوران حاملگي ممانعت نموده و ميزان انرژي را در طي دوران حاملگي بالا مي برد.

موثر بر سلامت دستگاه گوارش

برنامه غذايي فيبر دار داراي خاصيت قليايي و مواد مغذي مي باشد كه در بهبودي هضم و تامين سلامتي تاثيرگذار مي باشد. همانطور كه فيبر باعث جذب راحت آب شده و حركات روده را تقويت مي كند و همچنين از ابتلا به يبوست، ايجاد زخم و گاستريت در طي دوران حاملگي ممانعت مي كند، ميوه شليل نيز در سم زدايي موثر بوده و انواع سموم مختلف را از بدن خارج مي كند.

عوارض مصرف شليل در دوران حاملگي

مصرف شليل به مادراني كه به ديابت و آلرژي ابتلا دارند به هيچ عنوان سفارش نمي شود. اگر كه نسبت به انواع ميوه ها حساسيت داريد پيش از افزودن هر ميوه اي به برنامه غذايي خود با پزشك خود صحبت نماييد.

در اين مطلب به معرفي مزايا و عوارض خوردن شليل در بارداري و همچنين ارزش تغذيه اين ميوه پرداختيم كه اميدواريم برايتان مفيد و سودمند بوده باشد. ضمن اينكه براي اطلاع از فوايد و يا مضرات احتمالي مصرف ديگر ميوه ها نظير خربزه در بارداري و موز در بارداري مي توانيد كليك نماييد.

منبع :  https://exiryab.com/blog/%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/1664/

https://infogram.com/untitled-chart-1h7j4dv1zrop94n?live
https://qiita.com/MaiaSande6
https://slides.com/maiasande6
https://letterboxd.com/MaiaSande6/
http://www.authorstream.com/MaiaSande6/

https://www.atlasobscura.com/users/maiasande6

 

 

چرا نوشتن پايان نامه حقوق و مشورت با ما كمك مي كند؟

۲۷ بازديد

مشاوره انجام پايان نامه حقوق با قيمت ارزان

مشاوره در نوشتن پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري در حقوق

انجام پايان نامه حقوق در مقطع كارشناسي ارشد و دكتري براي بسياري از دانشجويان اين رشته دشوار و طولاني مدت است، بنابراين گاهي روند شروع فرايند پايان نامه از انتخاب مورد تا جلسه دفاع بيش از حد معمول طول مي كشد. اما اين ها دلايلي براي سرخوردگي و دلسرد شدن نيستند، بلكه دانشجويان حقوق بايد به دنبال راهي براي انجام پايان نامه حقوق در كيفيت و در زمان معمول باشد.

 

چرا نوشتن پايان نامه حقوق و مشورت با ما كمك مي كند؟

تقريبا همه ما مي دانيم كه حضور يك مشاور نه تنها در انجام پايان نامه حقوق، بلكه در هر چيزي بسيار مفيد خواهد بود. آنچه حضور مشاور را در توسعه و نوشتن پايان نامه لازم مي سازد، اهميت جايگاه اين حوزه در عناوين كارشناسي ارشد و دكتري است. قطعا هر چه پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري در حقوق قوي تر باشد، براي كار آينده و آموزش دانشجويان مفيدتر خواهد بود. حل و فصل مسائل جاري چيز ديگري است كه با حضور مشاور كاملا ً امكان پذير است. علاوه بر اين، مشاور به راهنمايي دانش آموزان از طريق بخش هاي مختلف پايان نامه كمك مي كند تا دانش آموز بتواند از مراجع بهتر بهره مند شود و سريع تر در مسير درست قرار گيرد.

وقتي با شما از يك مشاور استفاده مي كنيم، بايد كاملا ً از تجربه و تحصيلات آنها آگاه باشيد. تيم پژوهشي تهران با همكاري پژوهشگران و فارغ التحصيلان برجسته دانشگاه هاي معتبر، راهنماي دانشجويان را در تمام انجام پايان نامه حقوقي ارائه مي دهد.

 

سرعت و دقت كار در نوتن پايان نامه حقوق

دانشجويان بايد در تكميل پايان نامه حقوق خود نرخ بالايي از عمل داشته باشد تا تحقيقات خود را به موقع تكميل كنند. حمايت مشاوران با تجربه به سرعت بخشيدن به تحقيقات در مسير درست كمك مي كند و زمان را صرفه جويي مي كند. البته انجام يك پايان نامه سريع به معناي از دست دادن دقت نيست، بلكه تجربه بالاي محققان صحت تحقيق را تضمين مي كند.

 

آينده دانشگاهي و شغلي با انجام پايان نامه حقوق

با انجام پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري خوب است به روش انجام پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري در حال حاضر نگاه كنيد:

 

انتخاب موضوع پايان نامه حقوق

يكي از سخت ترين بخش هاي يك پايان نامه قانوني براي دانشجويان، انتخاب موضوعات است. تقريباً از نيم سال دوم، دانشجويان به دنبال موضوعات مختلف و ارزيابي منافع خود بوده اند تا موضوع مناسب براي پايان نامه انتخاب شوند. سرپرستان همچنين به هدايت دانش آموزان به مناطق كاري اشاره اي نمي كنند. اما گاهي اوقات ايده بدي نيست كه دانشجويان از مشاوران و فارغ التحصيلان رشته خود كمك بستانند؛ كساني مثل آنها كه نه چندان دور از اين راه آمدند و هزارتوهايش را خوب مي شناسند. مشاوران ما از دانشجويان راهنمايي اين رشته هستند تا موضوعي را انتخاب كنند كه با گرايش تحصيلي آنها مطابقت داشته باشد؛ موضوعي كه هم جاري است و هم مربوط به مدرك دانشجويي. انتخاب موضوع پژوهشي مناسب به ناپديد شدن يك دانش آموز پس از دفاع از پايان نامه كمك مي كند و به او اجازه مي دهد تا مقاله ISI را بپذيرد و منتشر كند و به ادامه مطالعات خود ادامه دهد.

https://naimaduar4.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Dani-Sama-92
https://www.twitch.tv/naimaduar4
https://www.openstreetmap.org/user/NaimaDuar4
https://www.tripadvisor.com/Profile/danisJ1591QS
https://www.4shared.com/u/e0oKPswu/NaimaDuar4.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28168329
https://www.mixcloud.com/NaimaDuar4/
https://www.sbnation.com/users/eshalcomb4
https://www.reverbnation.com/female418?profile_view_source=header_icon_nav
https://unsplash.com/@naimaduar4

 

خريد ممبر گروه يا دانلود بانك شماره موبايل؟! تجربه هاي چند ميليوني ايده كاو

۲۸ بازديد

تلگرام به عنوان محبوب ترين و پركاربردترين شبكه پيام رسان در ميان كاربران ايراني، انتخابي عالي براي تبليغات كسب و كار و محصولات به شمار مي رود. در اين شبكه اجتماعي امروزه بيشترين كاربران ايراني عضو هستند و از آن استفاده مي كنند. به همين دليل مي توان با خريد ممبر گروه در اين شبكه پيام رسان به تبليغ كسب و كارهاي مختلف پرداخت.

البته بايد بگوييم در كنار تلگرام شبكه هاي پيام رسان ديگري همچون اينستاگرام، واتساپ و … نيز وجود دارند. اما با اين حال باز هم بيشتر كاربران ترجيح مي دهند از تلگرام به عنوان پيام رسان استفاده كنند. زيرا تلگرام از قابليت ها و ويژگي هاي بسيار متنوعي برخوردار است كه استفاده از آن را براي كاربران آسان مي نمايد.

اگر قصد انجام تبليغات در شبكه هاي پيام رسان را داشته باشيد، مسلما بهترين كار خريد ممبر واقعي تلگرام است. تا در گروه هاي تلگرامي به تبليغ كسب و كار و محصول خود بپردازيد. اين شبكه پيام رسان اين امكان را به شما مي دهد كه بيشترين كاربر واقعي ايراني را در گروه خود داشته باشيد و بتوانيد ميزان فروش محصولات خود را افزايش دهيد.
ديگه به قيمت دلار فكر نكن! ثبت نام كن، درآمد دلاري داشته باش

ديگه به قيمت دلار فكر نكن! ثبت نام كن، درآمد دلاري داشته باش

خريد ممبر گروه تلگرام

براي خريد ممبر گروه روش هاي بسيار زيادي وجود دارد. اما از ميان تمامي اين روش ها، بهترين انتخاب خريد ممبر از ايده كاو است. مي توانيد با اطمينان از واقعي بودن اين ممبرها، اعضاي گروه خود را افزايش دهيد. هر چه تعداد ممبرهاي گروه تلگرامي بيشتر باشد، اعتماد مشتري نيز بيشتر جلب خواهد شد. كه اين مسئله فروش بيشتر را نيز براي كسب و كارهاي مختلف به همراه خواهد داشت.

البته اين نكته را در نظر داشته باشيد كه ممبرهاي واقعي تلگرام را از سامانه هايي خريداري كنيد، كه مطمئن باشيد واقعي هستند. در غير اين صورت هزينه زيادي را براي خريد ممبر پرداخت خواهيد كرد، در حالي كه هيچ سودي براي كسب و كار شما در پي نخواهد داشت.

از سوي ديگر اگر ممبرهاي تلگرامي شما واقعي نباشند، اعتماد مشتري و خريدار نيز جلب نخواهد شد. زيرا تصور مي كند كه اين گروه فيك با هدف ديگري راه اندازي شده است، از اين رو ترجيح مي دهد به سراغ سايت فروش معتبر ديگري رود. پس خريد ممبر واقعي نه تنها مي تواند در تبليغ كسب و كار شما تاثيرگذار باشد، بلكه مي تواند فروش بيشتري را نيز براي شما به همراه داشته باشد.
ممبر واقعي تلگرام رايگان براي افزايش ممبر گروه

آيا مي توان ممبرهاي واقعي را در تلگرام به صورت رايگان تهيه كرد؟ روش هايي وجود دارد كه مي توان با استفاده از آنها به صورت رايگان اقدام به خريد ممبر تلگرام نمود. البته اين نكته را در نظر داشته باشيد كه افزايش ممبر گروه تلگرام به صورت واقعي، كار چندان ساده اي نيست. براي افزايش ممبر واقعي تلگرام رايگان بايد زمان و هزينه بسيار زيادي صرف كنيد.

پس نمي توانيد انتظار آن را داشته باشيد كه در كوتاه ترين زمان ممكن بتوانيد ممبرهاي واقعي گروه تلگرامي خود را افزايش دهيد. از سوي ديگر تنها جذب ممبرهاي واقعي تلگرام دشوار نيست، بلكه نگهداري آنها در گروه نيز اهميت بسيار زيادي دارد كه بايد به آن توجه كنيد. براي آنكه تمامي اين سختي ها را تجربه نكنيد، كافيست از ايده كاو اقدام به خريد ممبر واقعي تلگرام با هزينه مناسب و ارزان نماييد.

مسلما اين راهكار ساده ترين و مقرون به صرفه ترين روش براي افزايش ممبرهاي تلگرام شما خواهد بود. زيرا شما مي توانيد تنها با پرداخت هزينه كمي، ممبرهاي واقعي خود را در تلگرام افزايش دهيد. كه افزايش ممبر با خود تبليغات بيشتر و فروش بالاتر را به همراه خواهد داشت.

خريد ممبر واقعي تلگرام
خريد 100 ممبر گروه تلگرام براي رمز ارز ها

اگر تنها نياز به خريد تعداد كمي ممبر در گروهتلگرامي خود داريد، مي توانيد از روش اد اجباري استفاده كنيد. در اين روش اقدام به خريد 100 ممبر واقعي تلگرام مي نماييد، بدون آنكه نگران ريزش آنها باشيد. زيرا در روش خريد ممبر اد اجباري زماني كه ممبرهاي واقعي در يك گروه عضو مي شوند، ديگر نمي توانند گروه را ترك كنند.

حتي در صورتي كه پس از عضويت گروه را ترك كنند، به صورت خودكار مجددا در گروه عضو مي شوند. پس با اين روش به سادگي مي توانيد به ممبرهاي واقعي خود در تعداد مشخص دست يابيد. البته از آنجايي كه خريد ممبر گروه تلگرام به تعداد مشخص و بدون ريزش كار دشواري است، بهتر است اين كار را به كارشناسان با تجربه ايده كاو بسپاريد.

شما هزينه اي را براي خريد ممبرهاي واقعي تلگرام در نظر مي گيريد، كه اگر اين هزينه را براي ممبرهاي قابل ريزش استفاده كنيد، به نتيجه دلخواه خود دست نخواهيد يافت. پس لازم است اقدام به خريد ممبرهاي واقعي تلگرام با روش اد اجباري نماييد. تا  گروه شما به سادگي ممبرهاي خود را از دست ندهد.
خريد ممبر واقعي ايراني تلگرام با قيمت ارزان

آيا مي دانيد كه شما مي توانيد با پرداخت هزينه اي ارزان و مناسب، اقدام به خريد ممبر واقعي ايراني تلگرام نماييد؟ به گونه اي كه كاربران واقعي خود تصميم به عضويت در گروه  شما را بگيرند و نيازي به اد اجباري نداشته باشيد؟ اما چگونه اين كار انجام مي شود؟ بايد بگوييم نرم افزارهاي بسياري وجود دارند كه كاربران واقعي زيادي در آنها عضو هستند.

زماني كه شما از اين برنامه ها استفاده كنيد، مي توانيد درخواست عضويت در  گروه تلگرامي را براي شماره تلفن آنها ارسال نماييد. با اين كار شما محصولات و كسب و كار خود را به كاربران واقعي معرفي مي كنيد و به آنها اجازه مي دهيد تصميم بگيرند كه عضو گروه شما شوند يا خير. براي آنكه بتوانيد بيشترين ممبر واقعي ايراني را در تلگرام به گروه خود جذب كنيد، بايد تبليغات زيادي در اين برنامه ها انجام دهيد.

اصولا تعداد زيادي از اين افراد گروه شما را بررسي مي كنند و ممكن است بعد از آن گروه را ترك كنند. اما برخي ديگر ممكن است در زمان بازديد، با پست هاي خاصي مواجه شوند كه رضايتشان را براي ماندن در گروه جلب كند. با اين كار شما نه تنها بازديد از گروه خود را در ميان كاربران افزايش مي دهيد، بلكه مي توانيد به افزايش ممبر واقعي تلگرام خود با قيمت ارزان نيز كمك كنيد. 
خريد ممبر تلگرام بدون ريزش

ساده ترين و مقرون به صرفه ترين روش براي خريد ممبر گروه تلگرام بدون ريزش، خريد ممبر از سايت هاي معتبر است. ايده كاو با روش هاي مختلفي اقدام به خريد ممبرهاي واقعي براي گروه تلگرامي مي نمايد، كه معمولا بدون ريزش هستند. زيرا كاربراني كه در اين گروه ها عضو مي شوند، افرادي هستند كه محصولات و خدمات در راستاي كسب و كار خودشان است، يا آنكه پست هاي گروه توجه آنها را به خود جلب مي كند.

از سوي ديگر نيز مي توان با خريد ممبر واقعي اد اجباري، بدون ريزش اقدام به افزايش ممبرهاي تلگرام نمود. اين روش ساده و كم هزينه است. اما با اين حال مي توان از روش هاي ديگري نيز براي افزايش ممبرهاي تلگرام استفاده كرد. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه افزايش ممبر در گروه تلگرام، در فروش و ارائه خدمات كسب و كارها تاثيرگذار خواهد بود.

از اين رو بهتر است به جاي خريد ممبرهاي فيك براي گروه تلگرامي خود، اقدام به خريد ممبرهاي واقعي نماييد. با خريد ممبرهاي واقعي شما اعتماد مشتري ها را به خود جلب نموده و مي توانيد فروش بيشتري داشته باشيد. كه در نتيجه درآمد شما را نيز افزايش خواهد داد.

خريد ممبر واقعي تلگرام ارزان از ايده كاو

ايده كاو به عنوان يكي از سايت هاي معتبر افزايش ممبر تلگرام، با ارزان ترين قيمت، واقعي ترين ممبرها را به گروه تلگرامي شما مي افزايد. از اين رو اگر به دنبال خريد ممبر واقعي تلگرام ارزان هستيد، بهتر است به سايت ايده كاو مراجعه نموده و اقدام به ثبت سفارش خريد ممبر نماييد. شما نيازي نيست هزينه بسيار زيادي براي تبليغات كسب و كار خود بپردازيد.

مي توانيد تنها با خريد ممبر در تلگرام به تبليغ خدمات و محصولات كسب و كار خود بپردازيد. زيرا اين شبكه پيام رسان بيشترين تعداد ممبر ايراني را دارد كه هر يك ممكن است از خدماتي كه كسب و كار شما ارائه مي دهد، خوشش آيد. از اين رو با خريد ممبرهاي واقعي در اين شبكه پيام رسان، مي توان با صرف هزينه مقرون به صرفه اقدام به تبليغ كسب و كار خود نمود.

خريد ممبر براي گروه تلگرام، به معرفي كسب و كار و محصولات و خدمات شما كمك بسياري مي نمايد. كه در نتيجه اين مسئله فروش محصولات و خدمات شما را نيز افزايش داده و در كسب درآمد بالاي شما تاثيرگذار خواهد بود. پس بهتر است از اين شبكه پيام رسان نهايت استفاده را براي تبليغ كسب و كار خود ببريد.
بانك شماره موبايل

خريد بانك شماره موبايل

دومين روش خريد بانك شماره موبايل است. نمونه اي از بانك هاي اطلاعاتي كه در دنياي ديجيتال امروز مي تواند براي كسب و كارهاي مختلف موثر باشد، بانك شماره موبايل است. امروزه از بانك اطلاعاتي شماره موبايل براي ارسال پيامك تبليغاتي گسترده، پيامك انبوه و تلفن ماركتينگ استفاده مي شود. به گونه اي كه مي توان با استفاده از اطلاعات موجود در اين بانك هاي اطلاعاتي، به راحتي و در فضاهاي مختلف مجازي اقدام به تبليغ كسب و كارهاي جديد نمود.

يكي از بهترين مرجع هاي سفارش و خريد بانك شماره موبايل، سامانه ايده كاو است. مي توانيد از طريق اين سايت به راحتي به بانك اطلاعات مشاغل مختلف دسترسي داشته باشيد. تا بسته به كسب و كاري كه آغاز نموده ايد، تبليغات خود را براي اين شماره ها ارسال نماييد. تمام شماره هايي كه توسط ايده كاو جمع آوري شده اند، خاص و هدفمند هستند. علاوه بر آن اين شماره ها همگي فعال بوده و دسترسي كسب و كارها را به مشتري آسان مي نمايد.

بدون ترديد استفاده از تكنيك هاي جديد تبليغات در شبكه هاي مجازي، مي تواند كيفيت تبليغات را به راحتي افزايش دهد. كه در نتيجه اين مسئله جذب مشتري بيشتر و فروش بيشتر را نيز براي محصولات اين كسب و كار به همراه خواهد داشت. پس اگر به دنبال تهيه بانك شماره موبايل معتبر هستيد، كافيست به سايت ايده كاو مراجعه نماييد.

خريد بانك شماره موبايل
خريد بانك شماره تلفن مشاغل از ايده كاو

بانك شماره تلفن مشاغل كه توسط ايده كاو ارائه شده است، تمام مشاغل را در سراسر كشور از يكديگر تفكيك نموده است. به گونه اي كه كسب و كارهاي جديد مي توانند به سادگي و بر اساس اصناف و مشاغل مورد نظر خود، اقدام به خريد اين شماره موبايل ها نمايند. با خريد اين نمونه بانك هاي اطلاعاتي هر كسب و كاري مي تواند به صورت هدفمند اقدام به ارسال پيامك انبوه تبليغاتي نمايد.

از سوي ديگر بايد بگوييم تمام شماره هاي موبايلي كه در بانك شماره موبايل مشاغل وجود دارند، به روز شده هستند. پس مي توانيد با اطمينان هزينه نموده و اقدام به خريد اين بانك هاي اطلاعاتي موبايلي نماييد. تمامي اين شماره هاي تلفن از طريق ربات هاي طراحي شده، به صورت شبانه روز از سايت هاي مختلف همچون ديوار، شيپور، اينترنت و … جمع آوري شده و تفكيك مي شوند.

پس خريد بانك اطلاعاتي شماره تلفن مي تواند يك راهكار عالي و در عين حال كم هزينه، براي انجام تبليغات به شمار رود. اين روش تبليغات بيشترين سود را براي كسب و كارهاي نوپايي به همراه دارد كه توان صرف هزينه بالا براي انجام تبليغات ندارند. آنها مي توانند در كوتاه ترين زمان ممكن كسب و كار و محصولات خود را به تمام مردم كشور تبليغ و معرفي نمايند. تا در كنار شناخته شدن، بتوانند محصولات خود را به فروش رسانده و به سود خوبي نيز دست يابند.
اهميت خريد بانك شماره تلفن مشاغل

همانطور كه پيش از اين بيان نموديم هر نوع كسب و كاري براي آنكه در ابتداي مسير موفقيت خود، بتواند به تمام دنيا معرفي شود، بايد تبليغات انجام دهد. اما از آنجايي كه بيشتر كسب و كارهاي جديد قادر نيستند از روش هاي پر هزينه براي انجام تبليغات خود استفاده كنند، لازم است به سراغ روش هاي ديگري كه از هزينه كمتري برخوردارند روند.

از ميان روش هاي تبليغات كم هزينه بايد به خريد بانك شماره موبايل اشاره كنيم. البته بايد به اين مسئله نيز اشاره كنيم كه تنها كسب وكارهاي جديد از اين روش به سود خوبي دست نمي يابند، بلكه همه كسب و كارها مي توانند از طريق بانك اطلاعاتي موبايل به راحتي تبليغات انجام دهند. اما اين روش تبليغاتي براي كسب و كارهايي كه به تازگي فعاليت خود را آغاز نموده اند و مخاطبي ندارند، بهتر مي تواند كمك كند.

البته كسب و كارهايي كه سالهاست در حال انجام فعاليت هاي مختلف در بازار هستند نيز، براي آنكه بتوانند از طريق شبكه هاي اجتماعي محبوب همچون تلگرام، اينستاگرام، واتساپ و … محصولات خود را معرفي كنند، به سراغ خريد بانك اطلاعاتي شماره موبايل مي روند. البته اين نوع كسب و كارها بيشتر بانك شماره موبايل مرتبط با حوزه كاري خود را خريداري مي كنند. تا بتوانند محصولات خود را به افرادي معرفي نمايند كه آنها را شناخته و با اطمينان براي خريد محصولاتشان اقدام كند.
انواع روش هاي استفاده از بانك شماره موبايل

از بانك موبايل مشاغل مي توان به روش هاي مختلف استفاده كرد. تا بتوان به معرفي كسب و كار و محصولات پرداخت. از جمله اين روش ها بايد به موارد زير اشاره كنيم:

    بازاريابي تلفني:

يكي از روش هاي پركاربرد استفاده از بانك اطلاعات موبايل، بازاريابي تلفني است. اين روش از سرعت پاييني برخوردار است، اما بسيار تاثير بالايي براي انجام تبليغات دارد. البته اين نكته را در نظر داشته باشيد كه اين روش تبليغاتي به هيچ عنوان براي استفاده بر روي چند هزار شماره به بالا مناسب نخواهد بود.

    پنل پيامكي:

روش ديگري كه مي توان از آن براي تبليغات استفاده كرد، پنل پيامكي است. اين روش را بايد بهترين روش براي بازاريابي در ايران به شمار آوريم. زيرا مي توان از طريق كاملترين بانك شماره موبايل استفاده كرده و از طريق پنل پيامكي اقدام به ارسال اس ام اس انبوه تبليغاتي بر روي شماره هاي مورد نظر نمود.

اين روش نسبت به روش هاي ديگر هزينه كمتري در بر دارد و البته سريع تر نيز انجام مي شود. در كنار آن بايد به بازخورد عالي و سريع پنل پيامكي نيز براي انجام تبليغات اشاره كنيم. البته مسلما در كنار اين مزاياي عالي، پنل پيامكي داراي معايبي نيز خواهد بود. از جمله معايب اين روش تبليغات بايد به بلك ليست و عدم ارسال لينك تبليغاتي اشاره نمود. البته مي توان از طريق پيامك صوتي نيز اقدام به انجام تبليغات نمود، اما اين روش هزينه بسيار بالايي را با خود به همراه خواهد داشت.

ارسال پيام انبوه در واتساپ

    ارسال پيامك انبوه در تلگرام و واتساپ:

در نهايت نيز بايد به ارسال پيامك در شبكه هاي اجتماعي محبوب همچون واتساپ و تلگرام اشاره نماييم. بسياري از كسب و كارهاي جديد با خريد پنل تبليغاتي انبوه واتساپ، از بانك شماره موبايل خود استفاده مي كنند تا در اين شبكه پيام رسان اقدام به ارسال پيامك تبليغاتي نمايند. اما اين روش نيز معايبي را با خود به همراه خواهد داشت. از مهمترين اين معايب بايد به ارسال محدود پيام در طول روز اشاره كنيم.

در صورت خريد پنل تبليغاتي واتساپ، روزانه تنها مي توان 70 پيامك تبليغاتي ارسال كرد. كه اين مسئله خود منجر شده است تا هزينه انجام تبليغات در اين شبكه پيام رسان بالا باشد. البته بايد بگوييم در شبكه هاي پيام رسان مي توان محتواي تصويري و صوتي را بدون هيچ گونه محدوديتي ارسال كرد. كه اين مزاياي استفاده از روش تبليغات پيامكي در واتساپ منجر شده است تا بسياري از كسب و كارها امروزه از اين روش براي انجام تبليغات استفاده كنند.
آيا بانك هاي اطلاعاتي شماره موبايل تفكيكي هستند؟

بايد بگوييم بسياري از بانك هاي اطلاعاتي براي سهولت استفاده، دسته بندي شده اند. برخي از اين بانك هاي شماره موبايل مربوط به شماره موبايل استان ها و شهرستان هاي كشور هستند كه شامل شماره تلفن هاي همراه اول و ايرانسل هستند. در حالي كه دسته ديگر بانك شماره موبايل مشاغل و اصناف هستند.  اين بانك ها توسط كسب و كارهايي خريداري مي شود كه تمايل دارند با مشاغلي كه در حوزه فعاليت آنها هستند همكاري كنند.

از اين رو بانك شماره تلفن اصناف و مشاغل خاصي كه مد نظرشان است را خريداري كرده، از اين طريق اقدام به بازاريابي و معرفي محصولات و كسب و كار خود مي نمايند. تمامي اين بانك هاي شماره موبايل به صورت دائمي در حال به روز رساني شدن هستند. پس هيچ شماره موبايل تكراري را نمي توانيد در اين بانك ها بيابيد.

البته بانك شماره موبايل سايت ايده كاو با دقت بالايي تهيه شده است و به همين دليل مي توان با اطمينان از طريق اين بانك اطلاعاتي، اقدام به انجام تبليغات انبوه نمود. در صورتي كه تمايل نداريد خودتان اقدام به ارسال پيامك تبليغاتي نماييد، يا آنكه انجام اين كار براي شما دشوار است، مي توانيد انجام تبليغات انبوه را به كارشناسان ايده كاو بسپاريد. تا در كوتاه ترين زمان ممكن و با هزينه مقرون به صرفه اي، بازاريابي پيامكي را براي شما انجام دهند.

منبع :   https://www.afkarnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-26/1096640-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%85%D8%A8%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%88

منبع : 

 

تعمير تلويزيون در اصفهان با سرويس تلويزيوني اديب سرويس

۱۹ بازديد

تعمير تلويزيون در اصفهان با سرويس تلويزيوني اديب سرويس

تعمير تلويزيون در شرق تهران يكي از خدماتي است كه سرويس http://adibservice.com تلويزيون در زمينه تعمير تلويزيون به كاربران ارائه مي دهد. براي اين كه روند تعمير تلويزيون به بهترين وجه ممكن باشد، گروهي از كارشناسان اين مركز تمام مراحل را آغاز كردند. علاوه بر اين با توجه به ساختار تلويزيون از ابزارها و تجهيزات پيشرفته اي براي تعمير اين تلويزيون استفاده شد و به اين ترتيب هرگونه مشكل و خرابي از بين خواهد رفت.

نكات تعمير تلويزيون

اغراق نيست كه بگوييم تلويزيون ها همان طور كه در فروش تافته از هم جدا مي شوند، در خدمت و تعمير تلويزيون ها جاي ويژه اي دارند. در بخش مدل ها، تلويزيون هاي LED با پيشوند KDL و KLV شروع مي شوند و با اندازه تلويزيون به صورت اينچ ادامه مي دهند و به دنبال آن سري توليد و نسخه توليد مي شوند. به عنوان مثال KDL-46EX520 يك تلويزيون LED ?? اينچي با سري EX و نسخه ??? اين نمايندگي است.

در بخش تعمير تلويزيون، مدل تلويزيون بسيار مهم است زيرا هر مدل تلويزيوني مشكلات مشترك خاص خود را دارد. بنابراين قبل از تماس با اولين فروشنده تلويزيون بايد مدل تلويزيون را روي جلد پشتي تلويزيون بخوانيد. اگر نمي توانيد مدل را در تلويزيون خود بخوانيد، مي توانيد با كتابچه راهنماي تلويزيون يا كارت گارانتي خود كمك دريافت كنيد. بخشي از كارت گارانتي براي مدل تلويزيون است.

در محل تعمير تلويزيون   https://mub.me/oX4o

تعمير تلويزيون در محل يكي از خدمات تخصصي ارائه شده توسط آژانس خدمات تلويزيون است كه توسط نماينده اي از مهندسان متخصص و كارآمد در منطقه، به منظور رضايت مشتريان و آسايش هموطنان عزيز انجام مي شود.

نماينده سرويس سوني يا ال جي تي وي و تلويزيون سامسونگ با كمك بزرگترين گروه ارائه دهندگان خدمات در محل و همچنين مجهزترين آژانس تماس با خدمات مختلف اين مركز در خدمت همه هموطنان محترم است. كاربران گرامي مي توانيد درخواست خود را براي نياز به استفاده از سرويس تلويزيون چهره به چهره از طريق يكي از كانال هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت ارسال كنيد. كارشناسان ما بلافاصله پس از تماس به محل مورد نظر ارجاع داده مي شوند و عمليات لازم را آغاز خواهند كرد.

تعمير تلويزيون در اصفهان

سرويس تلويزيوني دستگاه هاي تخصصي تلويزيون در سراسر شرق آژانس هايي را تأسيس كرده است تا همه كاربران جاروبرقي ها براي تعمير تلويزيون ها در شرق به راحتي با يك كارشناس تماس گرفته و تعميرات تلويزيوني خود را براي ما باقي بذارند.

آژانس تلويزيوني در تلاش براي ايجاد شعبه در تمام مناطق شمال شرق و شرق بوده است تا همنوعان عزيز ما در اسرع وقت به متخصصان تلويزيون دسترسي پيدا كنند و تنها با يك تماس در كوتاه ترين زمان ممكن، تكنسين تلويزيون به جاي او حضور خواهد داشت. تلويزيون خود را حل كنيد.

منبع :   تعمير تلويزيون در اصفهان

 

http://www.aytoloja.org/jforum/user/profile/198622.page

https://www.bitsdujour.com/profiles/RFQ9OU

https://www.mapleprimes.com/users/RhonaCast4

https://www.tetongravity.com/community/profile/RhonaCast4/

https://www.f6s.com/dani-sama49

http://www.escortpicture.com/RhonaCast4

https://www.intensedebate.com/people/RhonaCast44

https://www.openlearning.com/u/danisama-r2y73m/

 

 

 

چه سنگي براي مصارف ساختماني بهتر است؟

۲۸ بازديد

 چه سنگي براي مصارف ساختماني بهتر است؟

سنگ ها به عنوان يكي از مهمترين مصالح ساختماني و همچنين اقلام زيبايي دهنده سازه هاي مختلف شناخته مي شوند كه مي توان آنها را در انواع اقسام مدل هاي مختلف مشاهده نمود. سنگ ها از نظر ساختار و استحكام به انواع اقسام مختلف دسته بندي مي شوند كه هريك از آنها كارايي متفاوتي نسبت به يكديگر داشته و در بخش هاي متفاوت ساختمان به كار گرفته مي شوند. انتخاب سنگ مناسب و نصب آن به دست افراد متبحر اين اطمينان را به شما مي دهد تا بتوانيد به مدت طولاني از زيبايي ديوار خود نهايت لذت را ببريد. كيفيت سنگ انتخابي شما به عوامل مختلفي بستگي خواهد داشت كه در اين رابطه بايد اطلاعات مختلفي كسب نماييد. انتخاب مركز خريد معتبر از اهميت ويژه اي برخوردار است چرا كه در صورت خريد سنگ از مراكز معتبر اين اطمينان را خواهيد داشت كه بهترين نوع سنگ را با قيمت مناسب خريداري كرده ايد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

 

سنگ آنتيك

سنگ آنتيك به عنوان يكي از بهترين انتخاب ها براي زيباسازي بخش هاي مختلف ساختمان است. سنگ هاي آنتيك از كنار هم قرار گرفتن خرده سنگ هاي ديگر به دست مي آيند كه طي فرآيند هاي خاصي به وسيله چسب به يكديگر متصل شده و ساختاري مستحكم به وجود آورده اند. اين سنگ ها وزن بالايي داشته و معمولا براي تزيين ديوار و ستون هاي داخل ساختمان به كار گرفته مي شوند. البته امكان استفاده از آن براي ديوار هاي حياط و خارج ساختمان نيز وجود دارد. يكي از اصلي ترين معايب اين سنگ مربوط به وزن بالاي آن است كه به اين دليل امكان نصب آن بر روي ديوار وجود ندارد. توجه داشته باشيد كه اين سنگ ها به دليل اندازه هاي مناسبي كه دارند كمترين هدر رفت را خواهند داشت و از اين رو با استفاده از آن مي توانيد در ميزان هزينه هاي خود نيز صرفه جويي كنيد. سنگ هاي آنتيك در دو نوع مصنوعي و طبيعي به بازار عرضه شده اند و مي توانيد آن را در انواع اقسام رنگ ها و اندازه هاي مختلف خريداري كنيد.

خريد سنگ آنتيك

براي خريد سنگ آنتيك راه و روش متعددي پيش رو خواهيد داشت كه هر يك از اين روش ها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند. تا چندي پيش براي خريد و استعلام قيمت سنگ آنتيك بايد به يكي از فروشگاه هاي سنگ در سطح شهر مراجعه مي شد اما امروزه وب سايت هاي متعددي در اين زمينه فعاليت مي كنند كه با مراجعه به آنها مي توانيد ليست كاملي از انواع مختلف سنگ ها را مشاهده كرده و نسبت به خريد اقدام كنيد. شركت ما به عنوان يكي از بهترين ها در اين زمينه شناخته مي شود كه اقدام به ارائه انواع اقسام سنگ ها نموده و كليه اشخاصي كه سنگ هاي مورد نياز خود را از اين شركت خريداري كرده اند رضايت كامل خود را اعلام كرده اند و اين امر نشان از كيفيت بالاي محصولات آن دارد. كارشناسان شركت نيز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات پشتيباني هستند و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت كنيد.

 

آبنما چيست؟

حياط يكي از مهمترين بخش هاي ساختمان است كه زيبايي آن براي همگان حائز اهميت است. براي زيبايي بخشيدن به فضاي حياط خود روش هاي متعددي را مي توانيد انتخاب كنيد و خريد آبنما يكي از بهترين ها در اين ميان است. آبنما ها را مي توان در بخش هاي مختلف حياط استفاده نمود كه به دليل جنس سنگي اين محصول، امكان شكستن و يا از بين رفتن آن وجود نداشته و مي توان به مدت طولاني از آن استفاده كرد. آبنماها در انواع اقسام مدل ها و اندازه هاي مختلف ارائه شده اند و از اين رو هر فردي مي تواند متناسب با خواسته خود بهترين قيمت آبنما را براي خريد انتخاب كند. آبنما ها تنها براي فضاي حياط استفاده نمي شوند و مي توان از آنها در فضاي داخلي مراكز اداري و شركت ها نيز استفاده نمود. آبنما ها نوعي انرژي مثبت در وجود فرد ايجاد مي كنند و گردش آب نشانه اي از حياط را در انسان ها زنده خواهد كرد.

انواع آبنما

آبنما ها در انواع اقسام طرح ها و جنس هاي مختلف ارائه شده اند كه آبنماهاي سنگي بيشترين محبوبيت را در ميان ساير انواع مدل هاي آن دارند. آبنما هاي صخره اي به عنوان يكي از محبوب ترين ها در اين ميان شناخته مي شوند كه براي ساخت اين آبنماها از سنگ هاي مختلف طبيعي استفاده مي شود. اين آبنما ها را مي توان به صورت آماده نيز خريداري نمود اما امكان ساخت آن در محل نيز وجود دارد. آبنما هاي ديواري يكي ديگر از انواع آبنما ها به شمار مي روند كه اين نوع آبنما ها اغلب در استخر، روف گاردن، رستوران، هتل، ساختمان هاي اداري و تجاري و... مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

 

قيمت سنگ نما

سنگ نما به عنوان يكي از كاربردي ترين سنگ ها در ساختمان سازي به شمار مي روند. براي تزيين نماي ساختمان مي توان از سنگ هاي مختلفي استفاده نمود. البته در انتخاب سنگ نما بايد به موارد مختلفي توجه داشته باشيد كه يكي از مهمترين موارد مربوط به وزن سنگ مي شود. سنگ هاي به كار رفته براي نماي ساختمان بايد وزن كمي داشته باشند تا پس از گذشت زمان و قرار گرفتن در شرايط محيطي متفاوت نيفتند. سنگ تراورتن يكي از بهترين انتخاب ها براي سنگ نما مي باشد كه مي توان آن را در رنگ هاي مختلفي خريداري كرد.

قيمت سنگ نما به عوامل مختلفي بستگي دارد و يكي از مهمترين عوامل تاثيرگذار بر قيمت، نوع سنگ انتخابي شما خواهد بود. برخي سنگ ها مانند مرمر و گرانيت ميزان قيمت بالايي دارند اما سنگ تراورتن را مي توانيد با قيمت مناسب تري خريداري كنيد. با مراجعه به وب سايت اينترنتي شركت ما مي توانيد اطلاعات دقيقي در رابطه با انواع سنگ هاي مختلف كسب نموده و با توجه به مزيت ها و همچنين قيمت هريك از سنگ ها نسبت به خريد بهترين نوع آن اقدام كنيد. شركت ما به جهت جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه بهترين محصولات با نازلترين ميزان قيمت ها نموده است.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

 

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/10023181

https://telegra.ph/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85-12-16

https://reda.sa/activity/p/622018/

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/35d7ea10e1c

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:24646706

 

 

دوربين مداربسته AHD چيست؟

۱۷ بازديد

دوربين مداربسته AHD چيست؟

تكنولوژي AHD توسط كمپاني كره اي با نام Nextchip به بازار عرضه شد. دوربين هاي توليد شده با تكنولوژي AHD در ابتدا تنها قابليت ارائه تصاوير با كيفيت 1.4 مگاپيكسل را داشتند. اما به مرور زمان و ارتقا بازار رقابتي، شركت نسخه 5 مگاپيكسلي از اين دوربين را نيز روانه بازار نمود.

دوربين هاي Analog High Definition و يا به اختصار AHD، همانطور كه از نام آن ها پيداست، در واقع دوربين هايي با قابليت ارائه تصاوير آنالوگ با كيفيت بالا هستند. دوربين هاي مدار بسته AHD با نام دوربين هاي آنالوگ HD نيز خوانده مي شوند.  هدف از توليد اين نوع دوربين ها در واقع ارائه محصولي بود كه بتواند ضعف هاي موجود در كيفيت پايين تصاوير ارسالي توسط دوربين هاي آنالوگ را جبران نموده و در عين حال  هزينه هاي بالاي دوربين هاي تحت شبكه را نيز نداشته باشد.

نحوه عملكرد دوربين هاي مداربسته AHD چگونه است؟

انتقال ديتا در اين دوربين ها در بستر آنالوگ صورت مي گيرد. ابتدا تصاوير دريافت شده در چيپ AHDTX در دوربين پردازش شده و سپس از طريق كابل كواكسيال به  DVR منتقل مي شوند. در DVR اطلاعات توسط چيپ  AHDRX دريافت و سپس به صورت ديجيتال ضبط مي گردد. نكته بسيار مهم در اين تكنولوژي، قابليت انتقال تصاوير در حجم بيشتر و كيفيت بالاتر است.

 دوربين هاي مداربسته AHD چه مزايايي دارند؟

  1. توانايي ارائه تصاوير با روزولوشن بالا : دوربين هاي آنالوگ قديمي تنها توانايي ارائه تصاويري با كيفيت 0.6 مگاپيكسل را داشتند. اما امروزه با تكنولوژي تعبيه شده در دوربين هاي  AHD اين دوربين ها توانايي ارسال تصاويري تا 5 مگاپيكسل را نيز دارند.
  2. امكان ارسال تصاوير تا فواصل 500 متر: يكي از مشكلات معمول در راه اندازي يك سيستم مداربسته آنالوگ عدم ارسال صحيح تصاوير در فواصل بالاتر از 100 متر مي باشد. دوربين هاي جديد  AHD  اين قابليت را دارند تا تصاوير را بر روي كابل  RG59 تا  فاصله 500 متر بدون هيچگونه قطعي و يا نويز ارسال نمايند.
  3.  استفاده از بستر ارزان قيمت آنالوگ مانند كابل RG59 و…: يكي از مزاياي اين دوربين ها اين است كه حساسيت بسيار كمتري نسبت به كيفيت كابل مورد استفاده در سيم كشي دارند.
  4. قيمت مناسب: دوربين هاي  AHD در هنگام ورود به بازار عليرغم كيفيت و عملكرد بهتر نسبت به دوربين هاي آنالوگ، قيمتي بسيار مناسب و برابر با آنها دارند. از اين رو با استقبال گسترده اي از طرف مصرف كنندگان روبرو شدند. به طوريكه امروزه ديگر دوربين هاي آنالوگ به ندرت مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

 

 

مطالب مرتبط

  1. كاربرد سيستم حفاظتي و امنيتي
  2. سرعت شاتر در دوربين مداربسته
  3. نصب دوربين مدار بسته در ادارات و سازمان ها
  4. مقالات جديد درباره تكنولوژي هاي دوربين هاي مداربسته