روناتا، انتخاب اول افرادی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند

۱۲ بازديد

 

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا : انتخاب اول خانم های جذاب

 

خرید لوازم آرایشی برای بانوان یکی از خریدهای بسیار جذاب است. اکثر خانم‌ها به دلیل تمایل بیشتر به زیبایی و زیباتر دیده شدن به سمت خرید محصولات آرایشی و بهداشتی می‌روند. در نتیجه باید هنگام خرید، چه از لحاظ کیفیت محصول و چه تناسب آن محصول با نوع پوست خود، دقت لازم را داشته باشند.

محصول بی‌کیفیت یا نامتناسب با نوع پوست می‌تواند آسیب جبران‌ناپذیری به پوست بدن یا صورت وارد کند و تبعات زیادی به همراه دارد. چه بسا با خرید یک محصول ارزان و بی‌کیفیت آسیبی به پوست خود بزنیم که برای جبران آن باید چندین برابر آن محصول هزینه کنیم.

امروزه خرید اینترنتی لوازم آرایشی رایج شده است و بخش زیادی از درآمد خانوارها صرف تهیه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شود. روناتا یک فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی است که با جشنواره های پی در پی، تخفیف های بسیار ویژه ای را برای مشتریانش در نظر می *******د. از انواع ضد آفتاب و شامپوها گرفته تا انواع رژها و کرم‌پودرها و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی.

چرا خرید لوازم آرایشی اهمیت دارد؟

همانطور که گفتیم لوازم آرایش یکی از عمده خریدهای خانواده‌ها و به ویژه خانم‌های جوان است. به شکلی که افراد زیادی برای زیبایی پوست و سلامت آن هزینه‌های گزافی می‌کنند. با نگاهی به آمار و ارقام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران متوجه اهمیت این موضوع خواهیم شد.

e1_e0gj.jpg

تاثیر لوازم آرایش بر زیبایی

تاثیری که لوازم آرایش بر زیبایی چهره دارد بر کسی پوشیده نیست. از زیباتر شدن چهره گرفته تا برطرف کردن عیوب و نواقص صورت و پوست با لوازم آرایش امکان‌پذیر است.

داشتن موها و ناخن‌هایی زیبا، پوستی خوب و لطیف می‌تواند به خاطر استفاده از وسایل آرایشی و بهداشتی مرغوب باشد.

بالا بردن اعتماد به نفس و ایجاد حس خوب

از لحاظ روانشناسی هر انسانی و به ویژه خانم‌ها تمایل به زیبایی دارند و حس مثبت و خوبی از دیدن زیبایی می‌گیرند.

یک پوست خوب می‌تواند باعث شود زیباتر و جوان‌تر به نظر برسید. تصور کنید بتوانید با ریمل یا مداد چشم‌های خود را جذاب و گیرا یا درشت‌تر کنید، یا با رژ گونه جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسید.

با استفاده از لوازم آرایش و زیباتر شدن کاملا حس خوبی که در اطرافیانتان ایجاد می‌شود و انرژی‌های مثبتی را که به شما باز می‌گردد، درک خواهید کرد.

ضمنا با زیباتر شدن، اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت.

لوازم آرایش با کیفیت و تاثیر آن روی پوست

خرید اینترنتی لوازم آرایش با کیفیت نقش مهمی در سلامت پوست دارد و همواره توصیه ما خرید این وسایل از جاهای معتبر است. مواد بی کیفیت می‌تواند صدمه زیادی به پوست بزند و مشکلات جدی برای آن به وجود آورد.

البته منظور ما از خرید لوازم با کیفیت همیشه خرید گران‌قیمت‌ترین آن‌ها نیست، بلکه یک محصول با قیمت متناسب با پوست نیز می‌تواند کیفیت خوبی داشته باشد.

در نتیجه همیشه فریب قیمت محصول را نخورید و ببینید چه برندی با چه کیفیتی برای پوستتان زیبایی را به ارمغان می‌آورد.

با توجه به آب‌ و ‌هوایی که در آن زندگی می‌کنید ممکن است یک محصول به پوستتان سازگار باشد و یک محصول خیر. پس همه چیز را مد نظر قرار دهید.

همچنین در لوازم آرایش انواع ویتامین‌ها به کار می‌رود که به شادابی پوست کمک می‌کند. امروزه در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی انواع مواد ویتامینه و پروتئینه استفاده می‌شود تا سلامت پوست و موهایتان را تامین کند.

خرید اینترنتی محصولات آرایشی

از آن جایی که لوازم آرایشی ارتباطی مستقیم با پوست و سلامت آن دارد، اکثر افراد در خرید آن احتیاط به خرج می‌دهند و تمایل دارند از جایی خرید کنند که آن محصول علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت خوبی نیز داشته باشد.  خرید اینترنتی لوازم بهداشتی با کیفیت می تواند سلامت، لطافت و زیبایی پوست شما را تضمین کند.

در حال حاضر خریدهای اینترنتی برای وسایل و محصولات آرایشی بسیار رایج شده است. فرض کنید برای خرید یک وسیله باید در شلوغی شهر و ترافیک رفت‌ و ‌آمد کنید، گرما و سرما را تحمل کنید تا به فروشگاه مورد نظر بروید.

حالا دیگر نیازی به این کار نیست. با یک جستجوی ساده محصول مورد نظر در گوگل، به راحتی می‌توانید در هر جای شهر و کشور که هستید با خیال راحت از روناتا خرید اینترنتی انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

e2_0s7i.jpg

سعی کنید هنگام خرید از معیارها و استانداردهای انتخاب آن محصول اطلاع داشته باشید تا جنس بی‌کیفیت و قلابی به پوستتان صدمه نزند.

اگر به شکل اینترنتی خرید می‌کنید حتما از معتبر بودن فروشگاه مطمئن شوید و اصالت محصول را بررسی کنید.

همچنین در این بازار گسترده حواستان به کلاهبردارهای مجازی و اینترنتی باشد، اشخاصی که در ازای گرفتن پولتان محصول با کیفیتی برایتان ارسال نمی‌کنند و جنس قلابی برایتان می‌فرستند. پس در چنین شرایطی یک فروشگاه مجازی مطمئن باعث آرامش خیال خواهد شد.

روناتا، انتخاب اول افرادی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند

همانطور که گفتیم خرید لوازم و محصولات آرایشی به صورت مجازی و اینترنتی و این که از آن محصول و فروشنده مطمئن باشید همواره دغدغه افراد زیادی است.

نداشتن اعتماد به فروشگاه اینترنتی مورد نظر، نداشتن اطمینان از کیفیت محصولات یا ارسال نکردن آن‌ها، تقلب بودن محصولات و بسیاری مشکلات دیگر ممکن است گریبان‌گیر خریداران فضای مجازی شود.

امروزه استفاده از لوازم آرایشی و مراقبتی تقلبی در مقایسه با اصل بسیار شایع است و وجود لوازم فیک گاهی آنقدر زیادتر می‌شود که دیگر تشخیص آن از اصل بسیار دشوار خواهد بود.

خیلی از افراد تنها به این دلیل که این مواد قیمت پایین‌تری دارند از لوازم فیک و تقلبی استفاده می‌کنند، اما اگر کمی درباره خطراتی که متوجه آن‌ها است بدانند، هرگز مرتکب این اشتباه نخواهند شد.

در واقع مواد آرایشی بهداشتی تقلبی موادی هستند که با نام برندهای معتبر در بازار به فروش می‌رسند، اما محتویات درون بسته‌های آن‌ها در جایی دیگر تولید می‌شود و هیچ کنترلی روی ترکیبات استفاده شده در روند تولید وجود ندارد.

البته بعضی اوقات مردم آگاهی و اطلاعات کافی از ضررهای این مواد ندارند و تنها به دلیل نام یک برند برای خرید اقدام می‌کنند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم بیان کنیم که چرا نباید از لوازم فیک به جای اصل استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا، بستری امن و مطمئن برای خرید محصولات با کیفیت به وجود آورده است. روناتا با داشتن انواع محصولات بهداشتی و آرایشی خریدی آسان برای مشتری‌ها به وجود می‌آورد.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت، محصولاتی با قیمت ارزان و مناسب نیز برای خریداران فراهم آورده است. روناتا با داشتن درگاه پرداخت بانکی امن، تضمین اصالت کالاها و تیم پشتیبانی خوب، گامی در راستای رفاه خریداران لوازم آرایش به شکل اینترنتی برداشته است.

با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی روناتا خرید کنید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید. روناتا شرایطی را نیز فراهم کرده است که بتوانید هزینه کالا را پس از دریافت آن در محل پرداخت کنید.
این فروشگاه معتبر انتخاب اول افرادی است که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند و دوست ندارند اسیر هزینه‌های اضافی ناشی از استفاده از محصولات قلابی و بی‌کیفیت شوند.

 

وسواس فکری و انواع دیگر وسواس

۱۴ بازديد

وسواس فکری و انواع دیگر وسواس

برای درمان وسواس خود می توانید به کلینک آوان رواشناس در پاسداران مراجعه کنید https://avanclinic.ir

 

می‌خواهید از خانه بیرون بروید، اما چندین بار قفل در را باز و بسته می‌کنید تا از قفل بودن آن مطمئن شوید. حمام کردن شما بیشتر و طولانی ‌تر از افراد عادی است و یا هنگام راه رفتن در خیابان، روی خطوط، پا نمی‌ گذارید. این نشانه ‌ها بخشی از نشانه‌ های معضلی است که امروزه آن را اختلال OCD (اختلال وسواس فکری-عملی) می ‌نامند.

اختلال وسواس فکری

اختلال وسواس فکری - عملی جزو ?? دلیل عمده‌ی ناتوانی‌ های حاصل از بیماری در دنیا است و امکان ابتلا به آن در دنیای پر استرس کنونی، برای همه وجود دارد و شاید بسیاری از ما، بدون اینکه بدانیم از آن رنج می ‌بریم.افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری - عملی، یا دچار وسواس های عملی، یا دچار وسواس های فکری و یا دچار هردو باهم هستند. منظور از وسواس عملی، رفتارهایی است که فرد احساس می کند مجبور است آن ها را تکرار کند تا اضطرابش کاهش پیدا کند یا جلوی یک اتفاق بد گرفته شود.

 

اختلال وسواس فکری و عملی نوعی از وسواس است که بسیار بین افراد رایج است. ممکن است شمایی که این مقاله را می خوانید به این وسواس دچار باشید ولی از آن اطلاعی نداشته باشید. نگران نباشید چیز زیاد خطرناکی نیست ولی اگر از همین الان به فکر درمان آن نباشید در آینده ممکن است اذیت شوید. زیرا به طور کلی بیماری وسواس دارای فرآیند درمانی بسیار طولانی و طاقت فرسایی است. این روند در این وسواس بیشتر هم هست. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی از نشانه ها، انواع و روش های درمان این نوع وسواس به شما بدهیم.

 

وسواس فکری-عملی وسواسی است که در طولانی مدت ایجاد می شود. شخصی که دچار این وسواس است دچار افکاری می شود که مرتبا در ذهن او تکرارمی شوند و بر روی آن ها کنترلی ندارد و هم چنین علاوه بر این ممکن است رفتار هایی را از خود نشان بدهد که احساس کند نیاز است حتما چندین و چند بار آن رفتار ها را تکرار کند. در ادامه با علائم این بیماری آشنا می شویم.

 

شاید شنیده باشید که درمان وسواس فکری و عملی امری غیر ممکن است و یا این که به صورت کامل درمان نخواهد شد و از این قبیل صحبت ها. اما خب باید بدانید که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد بلکه حقیقت این است که وسواس یک بیماری با درمان طولانی مدت است و برای این که بتوانید انواع مختلف این بیماری را درمان کنید باید مو به مو و با دقت تمامی دستورالعمل ها را دنبال کنید.

 

قبل از هر چیز باید بدانید اولین قدم در مشاوره وسواس برای شروع درمان تشخیص درست است. شاید واقعا شما مبتلا به وسواس فکری و عملی نباشید و نوع دیگری از وسواس که بسیار به وسواس فکری و عملی شبیه است دچار شده باشید. بنابراین اولین قدم برای یک درمان موثر، تشخیص درست است.

 

روان درمانی برای وسواس فکری

‍خب ابتدا از همه در این جا برایتان روش های مختلف روان درمانی در وسواس فکری و عملی را توضیح می دهیم. به طور عمده این روش ها به دو دسته: درمان شناختی- رفتاری( CBT) و قرار گرفتن در معرض و جلوگیری از پاسخ( ERP) تقسیم می شوند. این درمان ها با توجه به سطح بیماری و علایم آن مورد استفاده قرار می گیرند.

 

جالب است بدانید در بیمارانی که هر دوی این روش ها به کار گرفته شده است تا حدود 60 درصد از میزان تکرار رفتارهای وسواسی کاسته شده است.

 

درمان شناختی  رفتاری CBT

برای اکثر مبتلایان به وسواس فکری و عملی روش درمانی شناختی- رفتاری( CBT) به کار گرفته می شود. این روش درمان یکی از  گسترده ترین روش های درمانی است که علاوه بر وسواس فکری و عملی برای سایر وسواس ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. البته دقت داشته باشید با این که این روش یکی از گسترده ترین روش های درمانی برای این وسواس می باشد اما روش ساده ای نیست و حتما نیاز است در حضور یک متخصص انجام شود.

 

 

اختلال وسواس موکنی

 

راه های درمان وسواس شستشو

 

درمان شناختی- رفتاری بسیار موثر است ولی مشکل آن این است که بسیار هزینه بر است. زیرا اگر نخواهید به بیمارستان بروید، باید کار خود را با یک متخصص درمانگر در منزلتان انجام دهید که هزینه آن بسیار زیاد است زیرا برای درمان کامل باید مدت زمان زیادی تحت درمان باشید. اخیرا برای کاهش هزینه ها کلینیک ها و بیمارستان ها طرحی تحت عنوان درمان دسته جمعی وسواس فکری و عملی را عملیاتی کرده اند. بر اساس این طرح چند نفر که از این نوع وسواس رنج می برند می توانند یک کلاس تشکیل دهند و فقط از یک درمانگر استفاده کنند. بدین ترتیب هزینه تمام شده برای هر فرد بسیار کمتر از تمرین خصوصی خواهد بود. علاوه بر مسائل مادی دانشمندان کشف کرده اند که کار کردن به روش های گروهی می تواند بسیار موثرتر از تحت درمان قرار گرفتن به صورت فردی باشد.

 

و در نهایت باید بدانید که روش درمانی شناختی- درمانی در اکثر موارد در دفتر شخص درمانگر به صورت هفتگی برگزار می شود و شما باید آموخته های خود را در طول هفته در منزل تمرین کنید. البته در موارد حاد تر این بیماری با توجه به تشخیص پزشک می تواند تعداد جلسات هفتگی بیشتر شود.

 

درمان وسواس

با ادامه ی متن همراه باشید تا شما را با ساده ترین و کاربردی ترین روش های مقابله با وسواس آشنا کنیم.

ساده ترین تکنیک غلبه بر وسواس فکری عملیساده ترین تکنیک غلبه بر وسواس فکری عملی -مشاور کو

وسواس فکری- عملی (OSD) چیست؟

 

در اصطلاح علم روانشناسی، وسواس عبارت است از الگوهای تکرار شونده ی افکار و رفتار که فرد علی رغم آگاهی از آن ها قادر به کنترل  شان نیست و در خصوص آن ها احساس اجبار می کند.

 

بنابراین یک فرد وسواسی اگر چه می داند که بیش از حد قایل به نظم و ترتیب است، وسایل را چک می کند و یا زیر دوش می ماند، اما قادر به کنترل و تغییر این وضعیت نیست.

 

این اختلال در طیف اختلالات اضطرابی رده بندی می شود و روش های درمانی مختلفی از جمله رفتاردرمانی شناختی، درمان مبتنی بر پذیرش و توجه، گروه درمانی و خانواده درمانی برای آن به کار رفته است.

رفتارهای وسواس گونه چه می گویند؟

 

رفتارهای وسواس گونه در حقیقت روشی هستند که ذهن برای کنترل افکار وسواسی و کاهش اضطراب به آن ها متوسل می شود.

 

به عنوان مثال تکرار شدن مداوم این فکر که ” آلودگی ها و میکرب ها در کمین اند ” باعث می شود تا فرد شروع به تمیز کردن بی اندازه ی وسایل خانه، شستن افراطی دست ها و حساسیت بیش از حد به رعایت بهداشت کند.

 

فرد از طریق انجام این رفتارهای تلاش می کند تا افکار وسواسی را کنترل کند و اضطراب را کاهش دهد.

 

بنابراین رفتارهای وسواسی همواره خبر از افکاری می دهند که آسیب زا، ناکارآمد و غیر منطقی هستند.

هر یک از رفتارهای وسواسی تان به چه فکری اشاره دارد؟

 

 

http://isms.pk/activity/p/4063585/

 

https://bandochoi.com/activity/p/1673080/

 

http://getabookmark.com/activity/p/6848/

 

https://twitter.com/GhalibShaikh707/status/1531963603816947716

 

https://cascade.org/node/6585#comment-69800

 

https://www.rohwrestling.com/content/who-deserves-shot-roh-world-tv-title?page=113#comment-121167

 

http://mail.party.biz/forums/topic/102196/dordle-best-puzzle-game-in-this-year/view/post_id/462706

 

https://lsmo.granicusideas.com/ideas/premium-green-tea-manufacturers-tea-businesses-offering-the-most-useful-green-tea

 

https://tore-dahl.23video.com/copenhagen-images-architecture-3-1

 

http://www.rn-tp.com/news/sea-and-sunshine-trip-eilat-march-29th-2022?page=5#comment-93145

 

https://heber-ut.granicusideas.com/ideas/online-slots-methods-to-support-you-get-more-often?page=2

 

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/service/blog/2017/08/12/birthday-reflections

 

https://www.party.biz/forums/topic/105166/adderall-30mg-for-sale/view/post_id/462665

 

https://uitvconnect.com/link/forums/topic/36472/sac-louis-vuitton-soldes-set-up-surrounded-1945/view/post_id/1280714

 

https://howellmi.granicusideas.com/ideas/buy-counterfeit-us-dollar-online?page=2

 

https://novicellfront.23video.com/as3-interview-nana

 

https://managementmania.com/en/blog/jerry-parker/tips-to-decorate-your-party-with-beautiful-balloons

 

 

 

درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم

۱۳ بازديد

 

درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم

 

 

درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم تا بهترین نتیجه را کسب نمائیم؟ دپارتمان زیست حرف آخر برای یادگیری بهتر زیست پیشنهاداتی ارائه کرده است. تاکنون در این باره که زیست شناسی مهم ترین درس رشته علوم تجربی در آزمون سراسری است، بارها صحبت شده و بیان تاثیر آن در تراز و رتبه داوطلب، تکرار مکررات خواهد بود. اما با این حال اشاره ای مختصر و اجمالی برای تاکید بیشتر به مطالعه اصولی زیست و لزوم توجه به این درس برای نتیجه گیری بهتر، خالی از لطف نمی باشد. استاد شعبانی و شاکری اساتید زیست حرف آخر تجربیات خود را به اشتراک گذاشته اند.

همانطور که شما نیز می دانید، زیست شناسی از دروس دارای ضریب بالا برای داوطلبان تجربی است که در قبولی رشته هایی که نیازمند کسب رتبه های عالی در کنکور می باشند، نقش پررنگی دارد. از همین رو باید مطالعه این درس به صورت روزانه در برنامه درسی قرار بگیرد و حداقل یک چهارم از کل زمان مطالعه هفتگی به این درس اختصاص یابد. این مدت زمان می تواند شامل خواندن مطالب کتاب، محتوای منابع و درسنامه های زیست و همچنین زدن تست باشد. اگر این پرسش برای شما نیز مطرح است که درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم و مراحل صحیح خواندن آن به چه صورت است، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

خواندن فصل به فصل بهتر است یا ترکیبی؟

قبل از هر چیز بهتر است این مسئله را مورد بررسی قرار بدهیم که بهتر است زیست را به صورت ترکیبی بخوانیم و یا اینکه فصل به فصل پیش برویم؟ اساسأ مطالعه زیست به هریک از این دو صورت، صحیح است و درصورتی که رویه شما برای خواندن این درس به یکی از این دو شیوه می باشد، بهتر است همان را ادامه دهید. درواقع بیش از اینکه روش و نحوه خواندن زیست مهم باشد، این میزان یادگیری و بازدهی شما است که باید مورد توجه قرار بگیرد. بنابراین روشی که با افزایش بازدهی شما همراه باشد، بهترین خواهد بود.

اما به طور کلی خواندن ترکیبی یا مبحثی درس زیست در ارتقاء سطح یادگیری یا همان بازدهی فرد، تاثیر بیشتری دارد. لذا بایستی ابتدا تمامی مباحث را از یکدیگر تفکیک نموده و سپس به مطالعه عمیق و مفهومی آنها بپردازیم. بنابراین برای اینکه بدانیم درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم باید مطالعه مفهومی و ترکیبی زیست را یاد بگیریم.

 

اکنون که دانستیم هردو روش مطالعه زیست درست هستند، قصد داریم در ادامه شیوه خواندن هریک را مورد ارزیابی قرار داده و آموزش دهیم. در ابتدا به سراغ خواندن مبحثی یا ترکیبی زیست می رویم.

 

نحوه مطالعه مباحث زیست کنکور

همانطور که گفته شد در این روش ابتدا باید تمامی مباحث موجود در فصل های مختلف زیست، از یکدیگر تفکیک شده و سپس ترتیب خواندن آنها را شرح دهیم. این کاری است که اکثر رتبه برترهای کنکور تجربی به آن توجه خاصی دارند و با دقت انجام می دهند. لذا در ابتدا و برای اینکه بدانیم مباحث درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم به تفکیک آنها پرداخته ایم.

 

دسته بندی مباحث زیست شناسی

  • زیست گیاهی

5 فصل از کتاب زیست کنکور در سه پایه تحصیلی رشته تجربی شامل، فصل های 6 و 7 پایه دهم، 8 و 9 پایه یازدهم و فصل 6 پایه دوازدهم، زیست گیاهی هستند. زیست گیاهی حرف آخر به صورت مجزا توسط استاد هومن روان تدریس شده است.

 

  • زیست ژنتیک

زیست ژنتیک نیز از 5 فصل تشکیل گردیده که تنها در زیست پایه های یازدهم و دوازدهم مشاهده می ‌شود و شامل فصل های 6 و 7 زیست یازدهم و  فصل های 1 و 3 و 4 زیست دوازدهم می باشند. پکیج ژنتیک حرف آخر با روش های پویانمایی توسط استاد شعبانی و شاکری تدریس شده است

 

  • زیست سلولی و مولکولی

این مباحث نیز مجموعأ 6 فصل از کتاب زیست‌ را به خود اختصاص داده که دربردارنده فصل یک زیست دهم به انضمام گفتار 2 این کتاب و همچنین فصل های 1، 2، 5، 6  و 7 زیست دوازدهم هستند.

 

  • زیست جانوری و انسانی

در فصل هایی از کتاب زیست نیز مکررأ به مباحث زیست جانوری و انسانی برخورد می کنیم که شامل فصل‌ های 1 تا 5 زیست دهم و فصل ‌های 1، 2، 3، 4، 5 و 7 زیست یازدهم می باشند.

اکنون با دسته بندی فصل های مرتبط و دارای مباحث یکسان، بهتر می دانیم که درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم تا نتیجه بگیریم. درواقع با این کار، ضمن آشنایی و تسلط بر مباحث زیست کنکور در فصول مختلف، می ‌توان برای چگونگی خواندن آنها و ترتیب مطالعه این مباحث، برنامه ریزی بهتری داشت.

 

ترتیب خواندن مباحث زیست

در دنباله پاراگراف قبل که برای مطالعه راحت تر، زیست را در دسته های ژنتیک، گیاهی، جانوری و انسانی، سلولی و ملکولی، قرار داده و بخش بندی کردیم، نوبت به مطالعه آنها به ترتیبی می رسد که شرح خواهیم داد. توصیه ما این است که ابتدا به سراغ خواندن مباحث جانوری و انسانی و زیست سلولی و مولکولی بروید. هر چند که در برنامه قطاری حرف آخر نحوه مطالعه از زیست دهم تا دوازدهم توضیح داده شده است.

بر این اساس باید به ترتیب زیر برای خواندن زیست اقدام نمائید:

  • قدم اول، خواندن کامل و دقیق فصل‌ های 1 تا 5 زیست دهم که شامل مباحث جانوری و انسانی است.
  • سپس به مطالعه فصل 1 تا 5 زیست یازدهم از همان مبحث جانوری و بدن انسان بپردازید.
  • در ادامه زیست دوازدهم یا زیست سلولی و مولکولی به غیر از فصول 3 و 4 که مربوط می شود به ژنتیک را مطالعه نمائید.

 

در دنباله این موضوع که درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم و پس طی مراحل بالا، تقریبأ موفق به خواندن تمام مباحث زیست سلولی و مولکولی، بدن انسان و جانوری خواهیم شد. از این پس می توانید به مطالعه بخش های مربوط به زیست گیاهی و ژنتیک بپردازید. البته شما می توانید ترتیب فوق را به صورت برعکس انجام دهید. به این معنی که ابتدا مباحث ژنتیک و گیاهی را بخوانید و سپس به سراغ سایر بخش ها بروید.

 

به این ترتیب که:

  • ابتدا فصل 6 و 7 زیست دهم و 8 و 9 زیست یازدهم که ارائه دهنده مباحث گیاهی زیست کنکور هستند را مطالعه نمائید.
  • سپس به خواندن فصل 6  و 7 زیست یازدهم و 3 و 4 زیست دوازدهم که دربردارنده مباحث ژنتیک می باشند، بپردازید.

 

تا این بخش از مقاله دانستیم که مباحث زیست و ترتیب مطالعه فصل های آن به چه صورت است. در ادامه این محتوا و برای پاسخ به این سوال که درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم به روش مطالعه فصل به فصل کتاب و ارائه برخی راهکارها و پیشنهادات برای افزایش کیفیت مطالعه و بازدهی خواهیم پرداخت.

 

مراحل مطالعه فصل به فصل کتاب زیست

روش خواندن هر فصل از زیست شناسی برای کنکور به شرح زیر است:

 

?- در مرحله اول باید هر فصل از کتاب را یک بار به طور کامل بخوانید.

?- سپس هر فصل را متناسب با کتاب تست خود، تقسم بندی کنید.

?- اکنون هریک از این بخش ها را با دقت خوانده و زیر نکات مهم خط بکشید.

?- در اقدام بعدی در این راستا که درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم و برای یادگیری بهتر مطالب می توانید از منابع کمکی و درسنامه های زیست نیز استفاده کنید.

?- در این مرحله نوبت به تست زنی می رسد. درواقع پس از اتمام هر فصل از کتاب، باید تست های مربوط به همان فصل را حل کنید. اگر هنوز در زدن تست دچار مشکل هستید، زیاد مهم نیست چون در حال حاضر، هدف یادگیری بهتر است.

?- نکات مهم مربوط به هر بخش را که با کشیدن خط استخراج کرده اید، یادداشت کنید.

?- اکنون با اتمام این مراحل برای هر فصل به خوبی می دانیم که هر فصل از درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم و می توانیم به سراغ فصل بعدی رفته و همین مسیر را اجرا کنیم.

?- برای دوره فصل های خوانده شده نیز تنها کافیست یک بار دیگر مطالب همان فصل را به همراه نکاتی که استخراج و یادداشت کرده اید، مطالعه نمائید. سپس با گذشت حداقل ?? ساعت به سراغ تست های مفهومی همان فصل بروید. در هنگام مشاهده جواب تست ها، پاسخ تشریحی آنها را نیز بخوانید. به این ترتیب ضمن یک مرور دوباره و یادگیری نکات جدید، علت جواب های اشتباه خود را نیز می فهمید.

?- در پایان این مراحل و پس از انجام کلیه موارد فوق، خلاصه نویسی را فراموش نکنید.

 

نکته: بهتر است در هنگام خواندن درس زیست، مدت زمان مطالعه هر فصل را یادداشت کنید تا در ماه های نزدیک به کنکور و هنگام جمع بندی بدانید که برای مرور هر فصل به چه مقدار زمان نیاز دارید.

 

خلاصه نویسی زیست کنکور

هدف و نحوه انجام خلاصه نویسی زیست کنکور با سایر دروس مانند ریاضی و یا فیزیک متفاوت می باشد. درواقع خلاصه نویسی دروسی همچون فیزیک و ریاضی با هدف افزایش سرعت عمل دوره مطالب و نکات مهم بوده و برای مرور چندین باره درس کمک بزرگی محسوب می شود. اما هدف از خلاصه نویسی درس زیست، ایجاد یک تسلط کلی بر روی محتوای هر فصل است و اینکه پیش از دوره هر فصل، یک دید کلی از اطلاعات آن در اختیار داشته باشیم. در حقیقت، به این وسیله مطالب هر فصل به شکلی پایدار در ذهن ما تثبیت می گردند و در حین مطالعه کتاب نیز، تمرکز و توجه بر روی جزئیات مهم کتاب، بیشتر می شود.

حالا که یادگرفتیم که درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم باید به خلاصه نویسی و یادداشت برداری از نکات مهم و به درد بخور نیز توجه داشته و با هر بار خواندن کتاب، نکات و خلاصه هر فصل را نیز مرور کنیم. برای خلاصه نویسی بهتر مطالب، کتاب الگو تا رتبه حرف آخر نیز ارائه شده است.

 

لزوم خواندن کتاب درسی در کنار منابع زیست

معمولا این سوال نیز بسیار پرسیده می شود که آیا با وجود منابع کمک درسی متنوعی که تعدادشان کم نیست و البته برخی از آنها کیفیت آموزشی بالایی دارند، خواندن کتاب درسی زیست لزومی دارد؟ یا اینکه تنها خواندن درسنامه ها و منابع کمکی، کفایت می کند؟ نظر تمام کارشناسان کنکور به طور قطعی بر این است که به رغم استفاده از بهترین منابع آموزشی و کمک درسی، بازهم به هیچ عنوان از کتاب درسی و محتوای آن نباید غافل شوید. درواقع همانطور که از نام کتب کمک آموزشی مشخص است، آنها مکمل مطالبی هستند که در کتاب درسی ارائه می گردد.

شاید بپرسید، منابع درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم و چطور به طور همزمان از هردوی آنها استفاده کنیم؟ شما بایستی پس از هربار مطالعه درس زیست و به ویژه پس از هر فصل به سراغ درسنامه های زیست و یا سایر منابع آموزشی رفته و یک بار دیگر درس مورد نظر را از این طریق مطالعه کنید. این کار می تواند بنا به نیاز داوطلب چند بار تکرار شود. به این ترتیب، پس از برخورد با نکات جدید می توانید آنها را یادداشت نموده و در مطالعات بعدی و پیش از خواندن درس جدید آنها را مرور کنید.

 

اصول مطالعه و یادگیری درس زیست

 پس از آشنایی با ترتیب خواندن مباحث زیست و همچنین نحوه مطالعه فصل به فصل این درس و خلاصه نویسی آن، بد نیست یک برنامه کلی از چگونگی خواندن این درس و عملکرد خود در هنگام مطالعه نیز داشته باشیم. در این صورت به خوبی می دانیم که مباحث و هر فصل از درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم تا ملکه ذهن ما گردند. بر این اساس، مراحل پروسه مطالعه درس زیست از قرار زیر می باشد:

 

  • اصل اول یادگیری

زیست، درسی حفظی و مفهومی است که خواندن آن باید ترکیبی از یادگرفتن مطالب و حفظ کردن آنها باشد. به این معنی که ابتدا باید درس را خوب بفمید تا بتوانید آن را حفط کنید.

 

  • پیش مطالعه

این اقدام برای آشنایی کلی با مطالب پیش رو صورت می گیرد به ویژه برای افرادی که اولین بار قصد خواندن زیست را دارند. به این صورت که نگاهی تیتروار به عناوین فصل و اشکال و قسمت هایی که بولد شده اند، بیاندازیم.

 

  • خواندن مفهومی

فهمیدن مطالب به طور دقیق و عمقی بدون توجه به سرعت و ریتم مطالعه، اصل مهمی است که کمک می کند یاد بگیریم درس زیست را برای کنکور چگونه بخوانیم و یاد بگیریم.

 

  • بازگو کردن مطالب

در این مرحله، هر پاراگراف را یکبار بخوانید سپس آن را برای خود بازگو کرده تا کاملا یاد بگیرید. دقت در جملات مهم و عبارات کلیدی برای یادگیری عمیق و اصولی الزامی است.

 

  • حفظ کردن مطالب

اکنون نوبت به حفظ کردن متن و تسلط بر محتوای کتاب می رسد. تنها در صورتی می توانید خط به خط مطالب کتاب زیست را حفظ کنید که قبلا آنها را یاد گرفته باشید. درواقع باید در هنگام حفظ کردن، تمام سطرها در ذهن شما تداعی شوند. در غیر این صورت نیاز به تکرار بیشتر و درک بهتر مطالب دارید. سعی کنید سرعت خواندن خود را افزایش دهید این کار موجب افزایش دقت و همچنین تداعی سریع تر سطرهای بعدی در ذهن می شود.

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna161

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=http://harfehakhar.com

https://gitlab.bsc.es/ZainDale1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/ZainDale1

 

با شیوه های بسته بندی ورق گالوانیزه آشناشوید

۱۴ بازديد

هنگام‌ خرید ورق گالوانیزه  باید به ضخامت، ابعاد و وزن آن دقت داشته باشید. نوع بسته‌بندی ورق گالوانیزه با توجه به رول یا شیت بودن آن متفاوت است و گاها کیفیت بسته بندی صادراتی آن بسیار متفاوت می باشد. اما جهت فروش داخلی نسبتا شبیه بوده، که اطلاعات دقیق آن را از مرکز فروش ورق گالوانیزه بپرسید. ورق گالوانیزه از نظر ابعادی و شیوه‌های بسته‌بندی تنوع نسبتاً زیادی داشته و مطمنا  بسته بندی سفارشی اگر مدنظر مشتری باشد در تعیین قیمت ورق نقش خواهد داشت.

حتی بارها دیده شده که بسته‌بندی غیراصولی ورق گالوانیزه موجب وارد آمدن آسیب و خساراتی به این ورق شده است. از این رو و به دلیل اهمیتی که موضوع بسته بندی ورق گالوانیزه دارد، بازرگانی آرادآهن تصمیم گرفت با انتشار مقاله‌ای، مشتریان خود را نسبت به این مسئله و انواع شیوه‌های بسته بندی ورق گالوانیزه آگاه سازد. پس با ما در این مقاله همراه باشید.

خرید ورق گالوانیزه

برای خرید ورق گالوانیزه باید به صورت دقیق، مشخصات فنی آن را تعیین کنید. منظور از مشخصات فنی ورق گالوانیزه ابعاد، ضخامت و وزن آن است که با قیمت ورق نیز رابطه‌ی مستقیمی دارد. به طور کلی ورق‌های گالوانیزه با ضخامت‌های 0.18 تا 6 میلی‌متر و در عرض 1 یا 1.25 متر تولید می‌شوند.

از دیگر مشخصات مهمی که باید هنگام خرید به آن دقت داشته باشید، میزان کوتینگ یا ضخامت لایه‌ی پوششی سطح ورق است. سطح ورق‌های گالوانیزه در طول فرایند تولید و یا گالوانیزه شدن با یک لایه یکنواخت عنصر روی پوشش داده می‌شوند و این لایه به آن‌ها خواصی چون: مقاومت در برابر خوردگی، زنگ زدگی و .. خواهد داد. منظور از درصد پوشش یا کوتینگ ضخامتی است که این لایه روی دارد و با میزان ،مقاومت و طول عمر ورق رابطه‌ی مستقیمی دارد. بنابراین باید حداقلی از میزان کوتینگ ورق را با توجه به شرایط جغرافیایی و محیطی محل اجرای پروژه‌ی خود تعیین کرده و در هنگام خرید در نظر بگیرید.

اهمیت بسته بندی ورق گالوانیزه

بسته بندی از دیگر فاکتورهایی است که هنگام خرید ورق گالوانیزه باید در مورد آن از مرکز فروش اطلاعاتی را درخواست کنید. اما چرا بسته بندی ورق گالوانیزه تا این حد حائز اهمیت است؟ اصلاً بسته بندی ورق گالوانیزه چه مزایایی دارد؟

قابلیت جابه‌جایی: ورق‌های گالوانیزه معمولاً وزن زیادی دارند که جابه‌جا کردن آن‌ها را بسیار دشوار می‌کند. به خصوص که شکل ورق مانندشان باعث آسیب پذیری آن‌ها در هنگام جابه‌جایی خواهد شد. به همین دلیل در اکثر موارد ورق‌های گالوانیزه را به صورت رول شده بسته بندی می‌کنند، تا حمل و نقل راحت‌تر و ایمن‌تری داشته و به سلامت به مقصد برسند.
جلوگیری از آسیب: بدون شک سطح صیقلی و صاف ورق گالوانیزه را دیده‌اید. به علاوه این سطح با لایه‌ی از عنصر روی پوشانده شده است. در صورتی‌که این مقطع فولادی به درستی بسته بندی نشود، احتمال اینکه سطح و یا لایه‌ی پوششی آن آسیب ببیند، بسیار زیاد خواهد بود.
افزایش طول عمر: انبارداری و نگهداری ورق گالوانیزه در حالت کلاف و بسته بندی شده بسیار راحت‌تر است. به علاوه ورق رول شده کمتر در معرض شرایط آسیب‌زایی محیطی و جغرافیایی قرار گرفته و در مدت زمان بیشتری خواص خود را حفظ خواهد کرد.

شیوه های بسته بندی ورق

برای بسته بندی ورق‌های گالوانیزه از تجهیزات، وسایل و روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که هر کدام از آن‌ها درجات متفاوتی از امنیت را برای ورق فراهم می‌کنند که در نتیجه قیمت نهایی فروش ورق گالوانیزه را تحت شعاع قرار می‌دهند. در ادامه به توضیح این شیوه‌ها خواهیم پرداخت:

شیوه‌ی 601: در این روش دو لبه درونی و بیرونی ورق توسط چهار تسمه شعاعی و یک تسمه محیطی تحت پوشش قرار می‌گیرند؛ اما سطح ورق همچنان در معرض آسیب بوده و محافظت خاصی برای آن در نظر گرفته نمی‌شود. به همین دلیل از این شیوه در مواقعی استفاده می‌کنند که نیاز به جابه‌جایی‌های طولانی و انبارداری‌های بلند مدت نباشد.
شیوه‌ی 621: در این روش با استفاده از چهار تسمه شعاعی و دو تسمه محیطی لبه‌ها محافظت شده و به علاوه سطح ورق نیز با ورق‌های محافظ پوشش داده می‌شود تا در برابر رطوبت محفوظ بماند. استفاده از شیوه‌ی بسته بندی 621 به دلیل ایجاد سطح بالایی از ایمنی و هزینه‌های مناسب بسیار رایج و متداول است.
شیوه 631: تنها تفاوتی که این شیوه با شیوه‌ی 621 دارد، استفاده از پالت‌های چوبی است که برای حمل و نقل ورق امنیت بیشتری را به همراه خواهد داشت.
شیوه 641: برای بسته بندی ورق گالوانیزه در این روش از شش تسمه شعاعی و سه تسمه محیطی استفاده می‌شود. به علاوه سطح ورق نیز کاملاً با پوشش‌های امنیتی محافظت می‌شود. در واقع این شیوه از بسته بندی ورق گالوانیزه بسیار ایمن است، اما به دلیل نیاز به هزینه‌های بالا تنها در مواردی از آن استفاده می‌شود که نیاز به انبارداری و نگهداری طولانی مدت ورق باشد.
شیوه 651: تنها تفاوتی که این شیوه با شیوه بسته بندی 641 دارد، استفاده از پالت‌های چوبی برای حمل و نقل و جابه‌جایی آسان‌تر و ایمن‌تر است. مسلماً اجرای این شیوه نیز به هزینه‌های زیادی نیاز دارد و به شدت بر روی قیمت نهایی خرید ورق گالوانیزه اثر می‌گذارد. از این رو این شیوه، تنها برای صادرات به سایر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت ورق

قیمت ورق‌ فولادی به نوع، ابعاد و کیفیت آن بستگی دارد. برای مثال ورق گالوانیزه می‌تواند در دو نوع گالوانیزه گرم و یا سرد تولید شود. ورق‌های گالوانیزه گرم از ضخامت کوتینگ بالا و مقاومت زیادی برخوردار هستند. در مقابل ورق‌های گالوانیزه سرد به دلیل اینکه در دماهای بالا قرار نمی‌گیرند، کیفیت ظاهری خود را حفظ کرده اما لایه‌ی پوششی عمیقی را به خود جذب نمی‌کنند. از این رو مقاومت و استحکام کمتری در مقایسه با ورق‌های گالوانیزه گرم خواهند داشت.کیفیت از دیگر فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت ورق گالوانیزه است. این مشخصه‌، رابطه‌ی مستقیمی با برند و مارک ورق دارد. هرچه کارخانه‌ تولیدکننده ورق مجهزتر و به روزتر باشد و از مواد اولیه‌ی مرغوبتری استفاده کند؛ به طور قطع ورق تولیدی از کیفیت بالاتر و در نتیجه قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهد شد.

شایان ذکر است که شما می‌توانیدلیست قیمت ورق گالوانیزه در انواع برندها و سایزها را در سایت آرادآهن مشاهده نمایید. همچنین در صورتی که به مشورت با متخصصان نیازمند هستید و یا سوالی در این زمینه خرید ورق گالوانیزه دارید، می‌توانید با شماره‌ی 34055-031 تماس گرفته و به صورت رایگان از راهنمایی کارشناسان فروش ما استفاده کنید.

فروش ورق گالوانیزه

فروش ورق گالوانیزه توسط مراکز مختلفی در سراسر کشور صورت می‌گیرد. اما از آنجایی که کیفیت و اصالت این محصول بسیار حائز اهمیت است توصیه می‌کنیم که خرید خودرا تنها در مراکز معتبرثبت نمایید.

مراکز فروش ورق معمولاً محصولات خود را از تولیدکنندگان معتبر تأمین نموده و در هنگام فروش ورق گالوانیزه قیمت‌های خود را براساس تعرفه‌ها به شما اعلام می‌کنند. در این صورت می‌توانید آسوده خاطر باشید که به ورق فولادی با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب دست پیدا کرده‌اید.

مرکز پخش انواع ورق فولادی در ایران

از دیگر خدمات ویژه بازرگانی آراد آهن امکان ثبت سفارش به صورت غیرحضوری است. شما می‌توانید با سفارش آنلاین ورق سیاه و گالوانیزه از طریق فرم‌های مشخص شده در سایت، محصولات خود را درخواست کرده و بعد از دریافت مشاوره‌ی رایگان در کوتاهترین زمان ممکن آن‌ها را در هرنقطه از کشور تحویل بگیرید.

منبع : دانشجو اینترنشنال

سردخانه گوشت و ماهی چیست؟

۱۲ بازديد

 

سردخانه گوشت و ماهی چیست؟

ذخیره سازی سرد یک سیستم کامپیوتری یا حالت عملیاتی است که برای نگهداری داده های غیرفعال طراحی شده است.

 

نمونه‌هایی از انواع داده‌هایی که ممکن است ذخیره‌سازی سرد برای آنها مناسب باشد، شامل اطلاعاتی است که یک کسب‌وکار برای رعایت مقررات لازم است، و همچنین ویدیو، عکس‌ها و داده‌هایی که برای اهداف پشتیبان‌گیری، بایگانی یا بازیابی فاجعه ذخیره می‌شوند، نگهداری کند.

 

مزایا و نمونه های سردخانه

ذخیره‌سازی اولیه با کارایی بالا معمولاً برای داده‌های غیرفعال که به مدت طولانی یا نامحدود نگهداری می‌شوند بسیار گران در نظر گرفته می‌شود. اولویت های طراحی برای ذخیره سازی سرد ممکن است شامل هزینه کم، ظرفیت بالا و دوام داده باشد.

 

بازیابی داده ها و زمان پاسخ می تواند برای یک سیستم ذخیره سازی سرد بسیار کندتر از دستگاه ها یا سیستم هایی باشد که برای داده های فعال طراحی شده اند.

 

انتخاب‌های رسانه‌ای رایج عبارتند از Linear Tape-Open (LTO) و هارد دیسک کالا (HDD).

 

سرویس‌های ابری عمومی که ذخیره‌سازی سرد را هدف قرار می‌دهند عبارتند از Amazon Glacier، Google Cloud Nearline و ردیف آرشیو Microsoft Azure Blob Storage. این خدمات در مقایسه با عرضه‌های ذخیره‌سازی ابری جایگزین فروخته شده توسط آمازون، گوگل و مایکروسافت، در دسترس بودن داده‌های کمتری را با قیمت پایین‌تر به ازای هر گیگابایت ارائه می‌کنند.

 

 

چگونه میتوان سردخانه کم هزینه طراحی کرد ؟

چه عواملی برای تجارت سردخانه نیاز به تجزیه و تحلیل دارند!

اگر می خواهید برای ساخت سردخانه برای سبزیجات برنامه ریزی کنید، باید نکات زیر را در نظر بگیرید

 

انواع سردخانه - ابتدا باید نوع سردخانه ای را که می خواهید ایجاد کنید مشخص کنید. مانند اینکه آیا به سردخانه تک محصولی نیاز دارید یا سردخانه چند محصولی. بر اساس نیاز خود، باید ادامه دهید. از هزینه نگهداری در سردخانه برای سبزیجات مطلع شوید و سپس ادامه دهید.

 

مکان - این یکی دیگر از عوامل مهم است. موقعیت مکانی نقش مهمی دارد. اگر می خواهید سبزیجات را در سردخانه خود نگهداری کنید، باید سردخانه خود را در نزدیکی زمین های کشاورزی نگهداری کنید. بنابراین، پس از برداشتن سبزیجات از خشکی، به راحتی می توانند به سردخانه برسند. شما همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا به زمینی برای اجاره نیاز دارید تا می خواهید زمین را برای تجارت سردخانه خریداری کنید.

 

دستگاه خنک کننده – این نکته مهم دیگری است، قبل از سرمایه گذاری در تجارت سردخانه، باید نوع دستگاه خنک کننده ای را که می خواهید خریداری کنید، شناسایی کنید. همیشه انواع ماشین های خنک کننده، قابلیت های آنها، سوابق مصرف برق را بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید.

 

فن آوری کنترل دما – در اتاق سردخانه، همیشه نیاز به پیاده سازی فناوری پیشرفته برای کنترل دمای داخل سردخانه برای سبزیجات مختلف است. تکنولوژی کنترل دما بسیار مهم است زیرا با استفاده از این سیستم کنترل می توانید تا زمانی که بخواهید سبزیجات را در سردخانه خود تازه کنید. برای راه اندازی یک انبار سرد سبزیجات باید تمام مراحل را بدانید و باید تمام داده ها را جمع آوری کنید و سپس ادامه دهید

 

چگونه سردخانه می تواند تکامل یابد

پروژه محاسبات باز (OCP)، که توسط فیس بوک هدایت می شود، شامل ابتکاراتی است که به ذخیره سازی سرد اختصاص داده شده است. کمیته ذخیره‌سازی OCP بر توسعه مشخصات و نرم‌افزارهایی که برای ایجاد نوآوری در سخت‌افزار و تسهیل کارایی و ارزش بیشتر در نظر گرفته شده‌اند، تمرکز دارد.

 

پروژه OCP برای ایجاد فضای ذخیره سازی سرد با ظرفیت بالا و کم هزینه، HDD های ضبط مغناطیسی شینگل را با قابلیت چرخش به پایین به عنوان یک فناوری بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای ذخیره سازی سرد شناسایی کرد. فیس بوک همچنین علاقه خود را به فلاش کم استقامت برای ذخیره سازی سرد ابراز کرده است.

 

فیس بوک تأسیسات ذخیره سازی سرد را به عنوان بخشی از مراکز داده خود در Prineville، Ore، و Forest City، N.C ساخته است. اولویت های طراحی شامل مصرف انرژی کم، کارایی سیستم، تراکم بالا، مقیاس پذیری، دوام داده ها و محافظت از آینده است. فیس‌بوک درباره استفاده از کدگذاری پاک‌سازی برای حفاظت از داده‌های کارآمد در فضا بحث کرده است

 

https://mub.me/QiBw

https://t.ly/VYXl.

 

https://www.tripadvisor.com/Profile/tracip920

https://www.4shared.com/u/a39seZeB/TraciPorter7.html

https://www.indiegogo.com/individuals/29366365

https://www.mixcloud.com/TraciPorter7/

https://www.sbnation.com/users/TraciPorter7

https://www.reverbnation.com/artist/female2314

https://loop.frontiersin.org/people/1831359/bio

https://www.wattpad.com/user/TraciPorterh

https://www.evernote.com/shard/s724/sh/598825d0-f4a0-24a7-fb00-f49eee259cba/1eb4e62105876972ab7a32c6463406e8

https://www.liveinternet.ru/stat/arantabrid.com/

https://knowyourmeme.com/users/traciporter7

گلدفیلد استرالیا لیتیوم را در پروژه نورتیا در پیلبارا

۱۱ بازديد

 گلدفیلد استرالیا لیتیوم را در پروژه نورتیا در پیلبارا، استرالیای غربی تایید کرد. این پروژه دارای دسترسی جاده ای به بخش بسیار جنوبی منطقه است. واحد اولترامافیک Dalton Suite در مرکز آپارتمان با چندین ناحیه برشی/گسلی در سراسر منطقه نقشه برداری شده است. https://iroilmarket.com/

 

گلدفیلد استرالیا لیتیوم را در پروژه نورتیا در پیلبارا، استرالیای غربی تایید کرد. (اعتبار: الکس بنر از Pixabay)

 

Australian Goldfields Limited ("شرکت") (CSE: AUGF) (OTC: GRXXF) (فرانکفورت: G0A) از ارائه به روز رسانی اکتشافی برای پروژه Nortia واقع در پیلبارا، استرالیای غربی خوشحال است. این پروژه از 19 بلوک به مساحت 5510 هکتار تشکیل شده است و در 30 کیلومتری شرق شهر معدنی تاریخی Nullagine واقع شده است. این پروژه دارای دسترسی جاده ای به بخش بسیار جنوبی منطقه است. واحد اولترامافیک Dalton Suite به صورت موجود در مرکز آپارتمان با چندین ناحیه برشی/گسلی در سراسر منطقه ترسیم شده است.

https://did.li/ZepTY

https://tinyurl.com/mws8kzpe

در بازدید از سایت شناسایی در ماه فوریه، پنج نمونه شناور از مکان‌های مختلف در بخش جنوب غربی گروه ادعایی به دست آمد. نمونه ها به صورت بصری در مزرعه به عنوان پگماتیت شناسایی و به A.L.S ارسال شدند. آزمایشگاه های بریزبن، استرالیا، یک آزمایشگاه دارای گواهی ISO، برای assy. همه نمونه‌ها مقادیر غیرعادی لیتیوم را که از 8.3 ppm لی تا 74.1 ppm لیتیم متغیر بود، برگرداندند. هیچ یک از نمونه ها از قرار گرفتن در معرض پگماتیت در محل به دست آمد. نتایج نشان می دهد که احتمال وجود پگماتیت در محل در پروژه بسیار زیاد است و مقادیر لیتیوم بالاتری ممکن است وجود داشته باشد.

 

دسترسی به پروژه دشوار بود و تیم فقط می توانست مناطق نزدیک به مرز پروژه را ارزیابی کند. مدیریت در حال رایزنی با یک پیمانکار محلی برای بازگشایی مناطق پروژه از طریق مسیرهای خاکی موجود است. پس از تکمیل، ارزیابی زمینی مقیاس پروژه انجام خواهد شد. هدف از این برنامه شناسایی مناطقی از مواجهه با پگماتیت در محل و تعیین اینکه آیا آنها حاوی گریدهای بالقوه اقتصادی لیتیوم هستند یا خیر است. یک برنامه LANDSAT قبل از دسترسی به کار تکمیل خواهد شد تا اکتشاف آینده پروژه را بهتر هدایت کند.

 

پیلبارا دارای سابقه اخیر تولید لیتیوم است که در سال 2017 با معدن لیتیوم وودگینا Mineral Resources آغاز شد که یکی از بزرگترین عملیات لیتیوم سنگ سخت در جهان است. عملیات لیتیوم Pilbara Minerals Pilgangoora و Global Lithium Resources Marble Bar Lithium Deposit نیز در منطقه معدن پیلبارا قرار دارند.

 

به‌روزرسانی اخیر Novo Resources (نسخه خبری 28 ژانویه 2022)، ازدحام پگماتیت کورانا را شناسایی می‌کند، ازدحام بیش از 10 کیلومتر از پگماتیت‌های لیتیوم-سیزیم-تانتالوم در همان منطقه پروژه نورتیا. حداقل 200 پگماتیت با عرض 1-5 متر نقشه برداری شد و نمونه های متعددی جمع آوری شد. مشاهدات صحرایی نشان داد که نمونه ها حاوی کانی سازی Li2O در لپیدولیت و احتمالا اسپودومن هستند. Novo نشان می دهد که نتایج نمونه در انتظار است.

 

علاوه بر این، Tembourah Metals (نسخه خبری: 9 سپتامبر 2021) از کشف یک دسته پگماتیت در 2 کیلومتری شمال غرب پروژه جک روسیه (متعلق به یک گروه خصوصی) که در نزدیکی پروژه نورتیا قرار دارد، گزارش می دهد.

 

منبع: بیانیه مطبوعاتی شرکت

 

https://www.mixcloud.com/TimBoyd8/

https://www.sbnation.com/users/TimBoyd8

https://www.reverbnation.com/artist/famle714

https://loop.frontiersin.org/people/1731988/bio

https://unsplash.com/@timboyd8

https://www.evernote.com/shard/s489/sh/d6e7cd77-1fb2-c89c-1627-75f3b7a39894/2f703eef2918975539c869e4e88d48ac

https://www.liveinternet.ru/stat/iroilmarket.com/

https://coub.com/timboyd8

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/c60e6ce3-77ae-474e-a679-607b6f413830/Tim-B

https://seekingalpha.com/user/56186757/comments

 

 

سایتهای اموزش سئو در ایران

۱۵ بازديد

معرفی 10  سایت برتر آموزش سئو در ایران

سئو از جمله اصلی ترین و مهم ترین عملیاتی است که جهت ارتقا عملکرد وب سایت ها صورت می گیرد. با کمک سئو یا همان بهینه سازی یک وب سایت، می توان تعداد بازدیدکنندگان سایت را افزایش داده و در نتیجه سود بالایی برای صاحبان کسب و کار به وجود آورد. آشنایی با سئو اولین و اصلی ترین گامی است که برای سئو وب سایت خود می بایست بردارید. به همین منظور در ادامه بهترین سایت های آموزش سئو فارسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

سایت مدیر وب

مدیر وب از جمله وب سایت های آموزش سئو تکنیکال بوده و شامل چندین پکیج و دوره آموزشی بهینه سازی سئو می شود. در این وب سایت انواع مختلفی از مقالات مرتبط با دنیای سئو وجود داشته و توسط مهران منصوری فر تدریس می شود. جهت آموزش و یادگیری سئو در مدیر وب می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://modireweb.com/ شوید.

 

سایت نیوسئو

سایت نیوسئو فعالیت خود را در تیر ماه سال 1993 آغاز کرد. مدیریت این سایت زیر نظر امیر قمصری بوده و به دلیل تجارب جامع و کافی، این سایت توانست تنها در مدت 5 ماه به رتبه یک آموزش سئو در گوگل دست پیدا کند. جهت آموزش و یادگیری سئو در نیوسئو می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://www.newseo.ir شوید.

فعالیت های تیم آموزشی سایت نیوسئو به شرح زیر می باشد:

  • بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجوگر
  • تولید محتوای نوین و سئو شده
  • بهینه سازی وب مسترتولز و تحلیل آن
  • ساخت حرفه ای بک لینک
  • بازاریابی اینترنتی
  • تولید مقالات و کتاب های مرتبط با سئو
  • سایت برتر آموز
  • سایت برتر آموز یکی از جامع ترین سایت های آموزشی است که دوره ها و پکیج های آموزشی مختلفی در آن به فروش می رود. این سایت در حال حاضر دارای دوره های آموزش سئو، اینستاگرام، فتوشاپ، وردپرس، زبان آلمانی، زبان انگلیسی، زبان ترکی و ‌..‌. می باشد. برتر آموز در حوزه آموزش سئو و سایت توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب کند چرا که سعی شده است تا آموزش سئو به آسان ترین شکل ممکن به علاقه مندان ارائه گردد. جهت آموزش و یادگیری سئو در برتر آموز می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://bartaramouz.ir شوید.

 

 

سایت seoedu

سایت seoedu نیز از جمله سایت هایی است که در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت ها فعالیت می کند.  مدیریت این سایت توسط محمدرضا دهقانی صورت می گیرد و دوره های غیر حضوری آموزش سئو، تولید محتوا، رپورتاژ آگهی، ساخت PBN، طراحی سایت، انتخاب کلمات کلیدی و ... در این سایت وجود دارد. جهت آموزش و یادگیری سئو در seoedu می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://seoedu.ir/ شوید.

سایت سئوکار

سایت سئوکار در ابتدا به عنوان یکی از وب سایت های تحقیقاتی در زمینه های کامپیوتری، فنی و مهندسی فعالیت می کرد و پس از گذر زمان به عنوان یکی از وب سایت های آموزشی بهینه سازی سئو وب سایت ها شناخته شد. سئوکار دارای چندین کارشناس سئو و برنامه نویس بوده و خدمات گوناگون سئو را انجام می دهد. کاربران می توانند در صورت نیاز به بخش آموزش سئو این وب سایت رجوع کرده و اطلاعات لازم را به صورت رایگان دریافت نمایند. جهت آموزش و یادگیری سئو در سئوکار می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://seokar.com/ شوید.

سایت وب وان

وب وان از دیگر سایت های آموزش سئو سایت می باشد. این سایت توسط بهنام شبرندی  تاسیس شده و با تاکید بر استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، خدمات با کیفیتی را همراه با پشتیبانی آنلاین به کاربران ارائه می دهد. از جمله فعالیت های اصلی این سایت می توان به آموزش و مشاوره سئو اشاره کرد. جهت آموزش و یادگیری سئو در وب وان می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://webone.co/  شوید.

سایت تهران لرن

تهران لرن از جمله سایت های موفقی و تازه تاسیسی است که حوزه سئو و بهینه سازی وب سایت ها فعالیت می کند. این وب سایت در سال ???? توسط فرشاد حاتمی کیا راه اندازی شده است و هم اکنون دوره های آموزشی نوین و با کیفیتی را ارائه می دهد. از جمله دوره آموزشی این وب سایت می توان به دوره لینک سازی عملی اشاره کرد. جهت آموزش و یادگیری سئو در تهران لرن می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://tehranlearn.com/ شوید.

سایت وب سیما

وب سیما نیز از دیگر سایت های مرتبط در حوزه سئو سایت است. این وب سایت توسط امین اسماعیلی راه اندازی شده و هم اکنون دوره های آموزشی گوناگونی در این سایت ارائه می شود. از جمله دوره های این وب سایت می توان به دوره تدوین استراتژی سئو، آموزش حرفه ای تولید محتوا، آموزش تکنیک های حرفه ای سئو، سئو تکنیکال و ... اشاره کرد. دوره آموزش اصلی این وب سایت ?? ساعته بوده و دارای پشتیبانی آنلاین و دائمی است. جهت آموزش و یادگیری سئو در وب سیما می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://websima.academy/ شوید.

سایت مدیر سرور

وب سایت مدیر سرور توسط پیمان محمدپور راه اندازی شده است. این وب سایت قصد دارد تا به کاربران خود کمک کند تا بتوانند کسب و کار خود را به سادگی و در سریع ترین زنان ممکن راه اندازی کنند. دوره های آموزشی این وب سایت شامل جدید ترین متد های دیجیتال و مارکتینگ می باشد. جهت آموزش و یادگیری سئو در مدیر سرور می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://www.modireserver.com/ شوید.

سایت نوین

سایت نوین از سال ???? به عنوان همکار رسمی گوگل مشغول به فعالیت بوده و تاکنون توانسته است در چندین جشنواره وب و موبایل برگزیده شده و به رتبه های خوبی دست پیدا کند. از جمله خدمات اصلی این وب سایت می توان به آموزش سئو، مشاوره برندینگ و بازاریابی دیجیتال، رپورتاژ خبری، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی تجربه کاربری، تبلیغات خبری، بازاریابی شبکه های اجتماعی و ... اشاره کرد. کاربران می توانند از مجموعه آموزش های سئو این وب سایت به صورت رایگان استفاده نمایند. جهت آموزش و یادگیری سئو در نوین می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://www.novin.com/ شوید.