گلدفيلد استراليا ليتيوم را در پروژه نورتيا در پيلبارا

۱۲ بازديد

 گلدفیلد استرالیا لیتیوم را در پروژه نورتیا در پیلبارا، استرالیای غربی تایید کرد. این پروژه دارای دسترسی جاده ای به بخش بسیار جنوبی منطقه است. واحد اولترامافیک Dalton Suite در مرکز آپارتمان با چندین ناحیه برشی/گسلی در سراسر منطقه نقشه برداری شده است. https://iroilmarket.com/

 

گلدفیلد استرالیا لیتیوم را در پروژه نورتیا در پیلبارا، استرالیای غربی تایید کرد. (اعتبار: الکس بنر از Pixabay)

 

Australian Goldfields Limited ("شرکت") (CSE: AUGF) (OTC: GRXXF) (فرانکفورت: G0A) از ارائه به روز رسانی اکتشافی برای پروژه Nortia واقع در پیلبارا، استرالیای غربی خوشحال است. این پروژه از 19 بلوک به مساحت 5510 هکتار تشکیل شده است و در 30 کیلومتری شرق شهر معدنی تاریخی Nullagine واقع شده است. این پروژه دارای دسترسی جاده ای به بخش بسیار جنوبی منطقه است. واحد اولترامافیک Dalton Suite به صورت موجود در مرکز آپارتمان با چندین ناحیه برشی/گسلی در سراسر منطقه ترسیم شده است.

https://did.li/ZepTY

https://tinyurl.com/mws8kzpe

در بازدید از سایت شناسایی در ماه فوریه، پنج نمونه شناور از مکان‌های مختلف در بخش جنوب غربی گروه ادعایی به دست آمد. نمونه ها به صورت بصری در مزرعه به عنوان پگماتیت شناسایی و به A.L.S ارسال شدند. آزمایشگاه های بریزبن، استرالیا، یک آزمایشگاه دارای گواهی ISO، برای assy. همه نمونه‌ها مقادیر غیرعادی لیتیوم را که از 8.3 ppm لی تا 74.1 ppm لیتیم متغیر بود، برگرداندند. هیچ یک از نمونه ها از قرار گرفتن در معرض پگماتیت در محل به دست آمد. نتایج نشان می دهد که احتمال وجود پگماتیت در محل در پروژه بسیار زیاد است و مقادیر لیتیوم بالاتری ممکن است وجود داشته باشد.

 

دسترسی به پروژه دشوار بود و تیم فقط می توانست مناطق نزدیک به مرز پروژه را ارزیابی کند. مدیریت در حال رایزنی با یک پیمانکار محلی برای بازگشایی مناطق پروژه از طریق مسیرهای خاکی موجود است. پس از تکمیل، ارزیابی زمینی مقیاس پروژه انجام خواهد شد. هدف از این برنامه شناسایی مناطقی از مواجهه با پگماتیت در محل و تعیین اینکه آیا آنها حاوی گریدهای بالقوه اقتصادی لیتیوم هستند یا خیر است. یک برنامه LANDSAT قبل از دسترسی به کار تکمیل خواهد شد تا اکتشاف آینده پروژه را بهتر هدایت کند.

 

پیلبارا دارای سابقه اخیر تولید لیتیوم است که در سال 2017 با معدن لیتیوم وودگینا Mineral Resources آغاز شد که یکی از بزرگترین عملیات لیتیوم سنگ سخت در جهان است. عملیات لیتیوم Pilbara Minerals Pilgangoora و Global Lithium Resources Marble Bar Lithium Deposit نیز در منطقه معدن پیلبارا قرار دارند.

 

به‌روزرسانی اخیر Novo Resources (نسخه خبری 28 ژانویه 2022)، ازدحام پگماتیت کورانا را شناسایی می‌کند، ازدحام بیش از 10 کیلومتر از پگماتیت‌های لیتیوم-سیزیم-تانتالوم در همان منطقه پروژه نورتیا. حداقل 200 پگماتیت با عرض 1-5 متر نقشه برداری شد و نمونه های متعددی جمع آوری شد. مشاهدات صحرایی نشان داد که نمونه ها حاوی کانی سازی Li2O در لپیدولیت و احتمالا اسپودومن هستند. Novo نشان می دهد که نتایج نمونه در انتظار است.

 

علاوه بر این، Tembourah Metals (نسخه خبری: 9 سپتامبر 2021) از کشف یک دسته پگماتیت در 2 کیلومتری شمال غرب پروژه جک روسیه (متعلق به یک گروه خصوصی) که در نزدیکی پروژه نورتیا قرار دارد، گزارش می دهد.

 

منبع: بیانیه مطبوعاتی شرکت

 

https://www.mixcloud.com/TimBoyd8/

https://www.sbnation.com/users/TimBoyd8

https://www.reverbnation.com/artist/famle714

https://loop.frontiersin.org/people/1731988/bio

https://unsplash.com/@timboyd8

https://www.evernote.com/shard/s489/sh/d6e7cd77-1fb2-c89c-1627-75f3b7a39894/2f703eef2918975539c869e4e88d48ac

https://www.liveinternet.ru/stat/iroilmarket.com/

https://coub.com/timboyd8

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/c60e6ce3-77ae-474e-a679-607b6f413830/Tim-B

https://seekingalpha.com/user/56186757/comments

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.