ریست پشورد دستگاه ذخیره ساز

۱۵ بازديد

سیر تا پیاز مطب هوشمند

 

 

مطب هوشمند از زیر مجموعه های ساختمان هوشمند است. ساعات کاری کوتاه در طول روز چالش هایی را برای کاربران به وجود می آورد. مطب هوشمند این چالش ها را برطرف می کند

 

 

مطب هوشمند یکی از زیرمجموعه های ساختمان هوشمند است. نقش سلامتی و بهداشت در زندگی امروز انسان غیرقابل انکار است. بالارفتن میانگین سن جامعه یاپیری جمعیت در کنار کاهش تولد و بیماری های نوظهوری مانند کرونا اهمیت این مقوله را در زندگی بشر بیش از پیش نمایان کرده است. بخش اعظم حفظ سلامت جامعه با اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی به ثمر می رسد. خط دوم حفظ سلامت جامعه، مراکز درمانی هستند.

از جمله مراکز درمانی مهم می توان به مطب پزشکان اشاره کرد. مطب هوشمند امکاناتی را برای پزشک و بیماران فراهم می کند که رفاه آن ها را افزایش خواهد داد. سیستم مورد استفاده و شرکت تولید کننده تجهیزات  تعیین کننده امکانات قابل ارائه هستند. عوامل دیگری مانند بودجه هوشمند سازی و زیرساخت پروژه نیز می توانند بر امکانات مطب هوشمند اثر گذار باشند.

مطب هوشمند

براساس تعریف ارایه شده درباره خانه هوشمند، این مکان ها امکان کنترل بخش های مختلف از طریق موبایل را برای کاربر فراهم می کنند. مطب هوشمند یکی از زیر مجموعه های خانه (ساختمان) هوشمند است. در این مطب ها کنترل کلیه بخش ها از طریق اپلیکیشن خانه هوشمند انجام می شود.

 

امکان تعیین سطوح دسترسی برای پزشک، دستیار و … در کنار زمانبندی، کاهش مصرف انرژی، تعریف سناریوهای مختلف از جمله امکاناتی است که اغلب سیستم های هوشمند برای کاربران فراهمی می کنند.

امکانات قابل ارائه در یک مطب هوشمند

زیرساخت موجود، شرکت تولید کننده و بودجه در نظر گرفته شده  محدودیت هایی را برای سیستم هوشمند به وجود می آورند. بدون در نظر گرفتن محدودیت ها امکانات زیر در یک مطب هوشمند قابل ارائه هستند. ذکر این نکته ضروری است که برخی امکانات وابسته به کاربری مطب (از نظر نوع دستگاه های تخصصی مورد استفاده) ممکن است متغیر باشد.

  • کنترل هوشمند سیستم های سرمایش و گرمایش
  • کنترل هوشمند تردد
  • کنترل هوشمند روشنایی
  • پریز هوشمند
  • سیستم امنیتی هوشمند
  • درب باز کن هوشمند
  • نورپردازی هوشمند
  • و

با بهره گیری از این امکانات علاوه بر رفاه بیشتر پزشک و مراجعان، شاهد کاهش چشمگیر مصرف انرژی خواهید بود. این امکانات علاوه بر مطب هوشمند در آزمایشگاه هوشمند، مراکز تصویربرداری هوشمند، داروخانه هوشمند و سایر مکان های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان نیز قابل ازائه هستند.

سیستم امنیتی و حفاظتی چیست    فروشگاه خانه هوشمند     اسمارت سکیوریتی      شهر هوشمند

 

تجهیزات هوشمند سازی مطب

هر یک از امکانات یاد شده برای مطب هوشمند به وسیله تجهیزات متفاوتی ارائه می شوند. به عنوان مثال برای کنترل تجهیزات روشنایی می توان از کلید لمسی هوشمند استفاده کرد. کنترل هوشمند دما توسط ترموستات هوشمند انجام می شود. نورپردازی هوشمند به کمک ماژول نورپردازی هوشمند و سایر امکانات یاد شدهخ اغلب به وسیله رله هوشمند ارائه می شوند.

تعریف سناریو و زمانبندی عملکرد تجهیزات از طریق اپلیکیشن انجام می شود. البته سخت افزار مورد استفاده در مطب هوشمند باید قابلیت اجرای سناریوها را داشته باشد. بنابراین تعریف سناریو و زمانبندی یکی از امکانات مجموعه مطب هوشمند است.

نمونه سناریوهای مطب هوشمند

یکی از جذاب ترین بخش های خانه هوشمند امکان تعریف سناریو است. منظور از سناریو مجموعه عملیاتی است که به صورت منظم و برنامه ریزی شده پشت سرهم انجام می شوند. یکبار لمس صفحه موبایل کافی است تا مجموعه ای از عملیات مورد نظر شما به اجرا در بیایند. در ادامه به بررسی چند نمونه از سناریوهای مطب هوشمند می پردازیم.

سناریو آغاز فعالیت

یکی از چالش های همیشگی مطب ها و ساختمان هایی که در طول روز چند ساعت فعال هستند، تنظیم دمای مطلوب است. به عنوان مثال ساختمانی که به مدت 20 ساعت سیستم های تهویه آن خاموش بوده اند قطعا هوا و دمای مناسبی ندارد.

یکی از راهکارهای غلبه بر این مشکل روشن گذاشتن سیستم های سرمایش و گرمایش به صورت مداوم است. این روش علاوه بر افزایش سرسام آور هزینه های مصرف انرژی و آلودگی محیط زیست، چالش های ایمنی نیز میتواند داشته باشد.

راهکار غلبه بر این چالش روشن کردن سیستم های سرمایش و گرمایش قبل از آغاز به کار مطب است. در صورت استفاده از مطب هوشمند این چالش برای همیشه حل خواهد شد. شما می توانید به راحتی و به کمک موبایل در هر لحظه دستگاه های مورد نظر را روشن و خاموش کنید. اما قسمت جذاب ماجرا از اینجا آغاز می شود.

پس از نصب و راه اندازی سیستم هوشمند وارد اپلیکیشن شوید و یک سناریوی ورود تعریف کنید. این سناریو می تواند به دو صورت زمانبندی شده و یا دستی اجرا شود. سناریوی ورود می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • روشن شدن سیستم های سرمایش و گرمایش
  • روشن شدن چای ساز یا قهوه جوش
  • کنار رفتن پرده ها
  • روشن شدن نور داخلی تابلو مطب
  • روشن شدن آب سردکن
  • روشن شدن دستگاه های پزشکی که برای شروع به کار نیاز به گرم شدن دارند
  • و

همه این فرآیندها با یکبار لمس صفحه موبایل و اجرای سناریوی ورود انجام خواهند شد. در صورتی که امکان زمانبندی برای مطب هوشمند تعریف شده باشد، با یک برنامه ریزی زمانی، سناریوی مورد نظر هر روز در زمان مشخص اجرا خواهد شد.

سناریوی خروج از مطب

اصولا هنگام خروج از منزل یا محل کار، کارهایی را به صورت روتین انجام می دهیم. خاموش کردن لامپ ها، باز کردن پرده ها و چک کردن خاموش بودن وسایل برقی از این دسته هستند. با تعریف یک سناریوی خروج برای مطب هوشمند می توانید این کارها را نیز به راحتی با یک بار لمس صفحه موبایل انجام دهید. این سناریو را نیز می توانید به صورت زمانبندی شده اجرا کنید.

البته در صورتی که هر روز سر یک ساعت مشخص مطب هوشمند خود را ترک خواهید کرد.

به نظر شما چه سناریوی جذاب دیگری می توان در این مطب تعریف کرد؟

 

 

رادیو وایرلس ها در دوربین مداربسته

۲۰ بازديد

رادیو وایرلس ها در دوربین مداربسته

طراحی ، نصب و راه اندازی سیستم های نظارت تصویری ( دوربین مداربسته ) می تواند دارای چالش هایی باشد ، یکی از این چالش ها مسافت سیم کشی می باشد .
برای مثال اگر دوربینی از دستگاه مرکزی ( Server – NVR) فاصله ی یک کیلومتری داشته باشد ، امکان سیم کشی وجود ندارد ، حال تصور فرمائید این فاصله به ??km یا ??km و یا بیشتر ارتفاع یابد ، چگونه می توان این مشکل را مرتفع ساخت ؟
راه حل استفاده از رادیو وایرلس ها می باشد و در این مقاله به بحث و بررسی انواع رادیو وایرلس ها (تجهیزات شبکه بیسیم) خواهیم پرداخت .

 

نحوه کارکرد ارتباطات رادیویی در سیستم های دوربین مداربسته

در صورتی که بخواهید از طریق بستر شبکه ، بصورت بی سیم دوربینی را نصب کنید ، می بایست از دوربین های تحت شبکه استفاده نمایید .
دوربین و NVR را به یک دستگاه فرستنده و گیرنده متصل نمایید که در ادامه توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد .

انواع ارتباطات

? P2P

در این حالت رادیو ها به صورت نظیر به نظیر متصل می شوند و رادیوی سومی نمی تواند به شکل شبکه اضافه شود .

 

? P2mP

در این نوع از ارتباطات یک رادیو به عنوان اکسس پوینت و سایر رادیوها به عنوان استیشن نصب خواهند شد .

توصیه می شود از رادیو وایرلس های دارای گارانتی اصلی استفاده نمایید تا در صورت بروز خرابی دچار مشکل نشوید .
همچنین برای نصب رادیو وایرلس ها می بایست مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیویی تهیه نمایید .

 

 

نحوه نصب رادیو وایرلس ها

برای نصب رادیو وایرلس ها موارد متعددی باید بررسی شوند که به چند مورد از آنها اشاره خواهد شد .

? باند فرکانس

برای اتصال دو رادیو وایرلس هر دو سمت می بایست دارای یک باند کار ی باشند که در تکنولوژی  wifi دو باند ?.? و ?.? وجود دارد .

? فاصله

برای انتخاب رادیو وایرلس مناسب ، فاصله بسیار مهم می باشد و باید از رادیویی استفاده نمایید که دارای آنتن با برد مناسب باشد .

? زاویه ی تابش

هر آنتن دارای زاویه تابشی می باشد که آنتن نظیر آن باید در این زاویه قرار بگیرد .

? پهنای باند
در نظر داشته باشید قبل از انتخاب رادیو وایرلس یکی دیگر از مواردی که باید رعایت گردد میزان پهنای مورد نیاز می باشد .
برای محاسبه ی پهنای باند نرم افزار های متعددی وجود دارد که می توانید در همین سایت دانلود و پهنای باند مورد نیاز را محاسبه نمایید .

? فرکانس
برای داشتن یک لینک پایدار می بایست از فرکانسی استفاده شود که کمتر اشغال باشد .

همچنین مواردی مانند سطح نویز ، ارتفاع و … نیز برای داشتن لینک وایرلس مهم می باشند که در مقالاتی که در آینده تالیف خواهد شد به آن ها نیز خواهیم پرداخت .

رادیو وایرلس چیست ؟

رادیو وایرلس دستگاهی است که می تواند اطلاعات را مدوله و به بسته های انتقالی تبدیل نماید برای مثال شرکت میکروتیک تولید کننده ی رادیو وایرلس هایی مانند Netmetal 5 می باشد .

 

آنتن چیست ؟

آنتن وسیله ای است که می تواند اطلاعات و بسته های تولید شده توسط رادیو را مخابره نماید .

 

انواع آنتن ها:

 

?- Flat
این دسته از آنتن ها زاویه تابش تا ?? درجه را دارند .

?- Omni
این آنتن ها زاویه تابش ??? درجه دارند و برای اکسس پوینت ها بسیار مناسب می باشند .

?- Sector
آنتن هایی هستند که زاویه ی تابش ??? درجه دارند و برای دکل های مخابراتی مناسب می باشند .

نتیجه گیری

استفاده از رادیو وایرلس ها و ارتباطات بی سیم در سیستم های مداربسته در سال های اخیر رواج بسیاری یافته و استفاده از این تکنولوژی در صورتی که تمامی اصول نصب و پیکربندی رعایت شود و بسیار مناسب و کاربردی می باشد .

https://ello.co/jack_studies_sneakers/post/eoijuwxyqae8cdu1ba0sqa

https://vk.com/id678874755?w=wall678874755_1334%2Fall

https://www.gatesofantares.com/activity/p/1613334/

https://checkpointforarts.com/activity/p/807702/

مروری کامل بر توضیحات متا

۱۸ بازديد

مروری کامل بر توضیحات متا

توضیحات متا چیست؟ توضیحات متا عبارت کوچکی است که در زیر وب سایت شما در SERP ظاهر می شود که حاوی اطلاعاتی در مورد صفحه شما است. این طراحی شده است تا خلاصه‌ای از محتوای صفحه شما را در اختیار کاربران قرار دهد تا کاربران بدانند آیا صفحه به سؤال آنها پاسخ می‌دهد یا خیر. به طور سنتی، طول توضیحات متا حداکثر به 155 کاراکتر می‌رسد، به استثنای دوره‌های آزمایشی، مانند زمانی که Google به طور موقت طول توضیحات متا را تا 320 نویسه افزایش داد.

 

توضیحات متا چیست؟

 

چرا باید به طول توضیحات متا اهمیت بدهم؟

مهم است که در محدوده کاراکتر در طول توضیحات متا باقی بمانید  سئو سایت اصفهان تا قسمتی از توضیحات شما توسط موتور جستجو قطع نشود و در SERP ناقص ظاهر شود. ماندن در طول توضیحات متا به جلب توجه بهتر مصرف کنندگان کمک می کند.

 

آیا توضیحات متا اهمیتی دارد؟

آره. توضیحات متا یک ابزار ارزشمند هم برای کاربران و هم برای موتور جستجو در مورد مدیریت سئو است. هنگامی که صفحه در SERP ظاهر می شود، کاربران آن را اسکن می کنند تا ببینند آیا به درخواست آنها پاسخ می دهد یا خیر. یک توصیف با کیفیت می تواند تأثیر مثبتی بر تعداد افرادی که از طریق سایت شما کلیک می کنند داشته باشد. به نوبه خود، این می تواند ترافیک و تعامل شما را افزایش دهد و رتبه شما را در SERP بهبود بخشد.

 

چگونه توضیحات متا را می نویسیم؟

در اینجا یک تفکیک پنج مرحله ای، بر اساس توصیه ها و پیشنهاداتی است که گوگل در دستورالعمل های وب مستر خود بیان کرده است، در مورد چگونگی نوشتن توضیحات موثر که به رشد CTR شما از لیست های شما در SERP و تبدیل شدن به یک متخصص در SEO کمک می کند.

 

دقت و کیفیت

نگرانی اولیه برای توصیف کیفیت همیشه دقت است. خلاصه باید به درستی محتوا را توصیف کند و انگیزه ای را برای کاربران ایجاد کند تا روی این پیوند خاص کلیک کنند. به خاطر داشته باشید که درست مانند بقیه مطالب شما، پر کردن کلمات کلیدی یا استفاده از فهرستی از کلمات کلیدی، زمینه یا اطلاعات مفید کمی را برای کاربر فراهم می کند. این یک تجربه کاربری ضعیف ایجاد می کند و باعث تشویق کلیک نمی شود. توضیحات متا باید قطعه هایی از محتوای با کیفیت بالا باشد.

 

. محدودیت شخصیت

مهمترین متن را نزدیک ابتدای تگ توضیحات قرار دهید. گوگل محدودیت کاراکتری را برای طول توضیحات متا تعیین نمی کند، اما تعداد کاراکترهای نمایش داده شده برای کاربران در SERP را محدود می کند. بهترین روش این است که طول توضیحات متا را بین 120-150 کاراکتر نگه دارید. این تضمین می کند که کل توضیحات شما هم روی دسکتاپ و هم در تلفن همراه ظاهر می شود.

 

 

 

قوام و اصالت

از آنجایی که توضیحات متا همیشه برای کاربران نمایش داده نمی شود، صاحبان سایت تمایل دارند اهمیت آنها را نادیده بگیرند. به خصوص در حال حاضر از آنجایی که DMOZ دیگر نقشی در این فرآیند نخواهد داشت، برندها باید اطمینان حاصل کنند که هر صفحه دارای توضیحات منحصر به فرد و با کیفیت است، به خصوص برای صفحاتی که متن روی آنها وجود ندارد. توضیحات یکسان نباید در چندین صفحه وب سایت استفاده شود. هر صفحه از محتوا چیزهای متفاوتی را برای کاربر ارائه می دهد، بنابراین توضیحات متا باید به طور مشابه منحصر به فرد باشد و آنچه که صفحه را مهم و مرتبط می کند، بیان کند.

 

از دعوت به اقدام استفاده کنید

توضیح را به عنوان متن اصلی در یک آگهی جستجو در نظر بگیرید. آنچه را که صفحه ارائه می دهد توصیف کنید و سپس از کلمات زبان عملی استفاده کنید، مانند «آموزش چگونه…»، «کشف چگونه…»، «درباره... بخوانید»، «از مزیت استفاده کنید...»، «ثبت نام برای یک دوره آزمایشی رایگان…» .

 

دستورالعمل های روبات ها در صورت نیاز

از آنجایی که DMOZ دیگر عملیاتی نیست، دستورالعمل روبات های NOODP دیگر استفاده نخواهد شد. با این حال، گوگل همچنان به صاحبان سایت اجازه می دهد تا اگر می خواهند از نمایش هر نوع قطعه ای در SERP توسط موتور جستجو جلوگیری کنند، از دستورالعمل روبات های "nosnippet" استفاده کنند. این باعث می شود که نتیجه فقط عنوان را نشان دهد. تکه هایی که در زیر لینک های وب سایت شما در SERP ظاهر می شوند، نقش مهمی در ایجاد توجه و ترافیک برای وب سایت شما دارند. آنها ارتباط شما را با خوانندگان احتمالی نشان می دهند.

 

توضیحات متا می‌تواند تأثیر قوی بر روی اینکه آیا افراد از طریق نتیجه SERP شما روی محتوای شما کلیک می‌کنند یا خیر، داشته باشد. برای ایجاد توضیحاتی کار کنید که الهام بخش و مجذوب کاربر باشد به طوری که او تمایل داشته باشد کلیک کند و ببیند چه چیز دیگری ممکن است در مورد موضوع بگویید.

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/comments/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejournal.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

https://www.sbnation.com/users/TahmiKain3

https://www.4shared.com/u/3kHVPut0/TahmiKain3.html

https://www.liveinternet.ru/stat/parsianandishseo.ir/

https://justpaste.it/7t0gr

https://trello.com/tahmikain

https://visual.ly/users/tahmikain3/portfolio

https://www.mixcloud.com/TahmiKain3/

https://coub.com/tahmikain3

http://www.wikidot.com/user:info/tahmikain3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sDTNoXZMMYqovZa5LJ_FQw

https://qiita.com/TahmiKain3

https://www.quora.com/profile/Tahmi-Kain

https://weheartit.com/TahmiKain3/uploads

https://www.cplusplus.com/user/TahmiKain3/

https://devpost.com/tahmikain3

https://logopond.com/TahmiKain3/profile/533234/?filter=&page=

https://list.ly/tahmikain3/lists

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11141823

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1664955.page

https://independent.academia.edu/SkyBrady15

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=FelixbBin1

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:FelixbBin1

https://www.pubpub.org/user/sky-brady-17

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://parsianandishseo.ir/

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:FelixbBin1

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://parsianandishseo.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php?title=User_talk:FelixbBin1&action=submit

 
 

 

 

 

بازاریابی وابسته چیست (و چگونه شروع کنیم

۲۶ بازديد

بازاریابی وابسته چیست (و چگونه شروع کنیم)

بازاریابی وابسته در سال 2021 چیست؟

به نظر ایده آل است، اینطور نیست؟ شما یک وب سایت راه اندازی می کنید، چند لینک وابسته اضافه می کنید و شروع به کسب درآمد غیرفعال می کنید که همیشه آرزویش را داشتید.

بسیاری از وبلاگ نویسان از این راه درآمد بالایی دارند. به عنوان مثال، رایان رابینسون در سایت ryrob.com هر ماه پنج رقم میانه به دست می آورد.

با این حال، وبلاگ نویسی تنها راه کسب درآمد از بازاریابی وابسته نیست. میکروسایت‌ها، فهرست‌های ایمیل و بازاریابی ویدیویی تنها چند روشی هستند که مردم برای کسب درآمد آنلاین از آن‌ها استفاده می‌کنند.

اگرچه همه افراد از بازاریابی وابسته شش رقمی نمی گیرند، اما می توانید از نکات و استراتژی هایی برای بهبود سایت خود و افزایش درآمد خود استفاده کنید.

بازاریابی وابسته فرآیند کسب درآمد (کمیسیون) است که هر بار که محصولات یا خدمات یک شرکت را تبلیغ می کنید و فروش را انجام می دهید. شما فقط هر بار که فروش را انجام می دهید، حقوق دریافت می کنید، درست مانند یک نماینده فروش فقط کمیسیون.

اکنون قبل از اینکه وارد بازاریابی وابسته شوم، اجازه دهید به شما بگویم که چرا باید به آن اهمیت دهید.

از زمانی که هفته کاری 4 ساعته منتشر شد، به نظر می رسد همه هدف یکسانی دارند.

برای بیدار شدن در صبح، لپ تاپ خود را باز کنید و به چیزی شبیه به این نگاه کنید:

راهنمای بازاریابی وابسته 2021

این رویا است، درست است؟

هنگام خواب پول در بیاورید.

آماده بیشتر دانستن هستید؟ بیایید با اصول اولیه شروع کنیم - چیست و چه کسی از آن استفاده می کند.

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته به تبلیغ محصولات دیگران در ازای پورسانت کوچک برای هر فروش می پردازد. احتمالاً در بسیاری از وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید، عناوینی با علامت «پیوند وابسته» یا «پست حمایت‌شده» دیده‌اید. یا شاید قبلاً اولین قدم را برداشته اید و در یک شبکه وابسته ثبت نام کرده اید.

اگر در بازاریابی وابسته جدید هستید، بیایید نحوه عملکرد آن را پوشش دهیم.

ابتدا، یک برنامه یا شبکه وابسته را پیدا کنید که به آن علاقه دارید. به نمای کلی برنامه، از جمله نوع محصولات یا خدمات، روش های پرداخت، و کمیسیون هایی که ارائه می دهند نگاه کنید.

اگر برای شما جذاب است، ثبت نام کنید و منتظر تایید پذیرش خود باشید. سپس، شروع به ایجاد محتوا، اضافه کردن پیوندهای سفارشی برنامه کنید. این پیوندها زمانی را که یکی از کاربران شما خریدی انجام می‌دهد، ردیابی می‌کنند و کمیسیون کمی دریافت خواهید کرد.

شما می توانید با شرکت های فردی یا شبکه های وابسته کار کنید، جایی که ثبت نام کرده و برنامه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. برای سهولت در انتخاب، برنامه ها به طور کلی به دسته بندی تقسیم می شوند. پس از تأیید، شروع به تبلیغ پیوندهای وابسته خود در وب سایت خود، در خبرنامه ها، در رسانه های اجتماعی و هر جای دیگری که مجاز به اشتراک گذاری پیوندها هستید، کنید.

هنگامی که به حداقل سطح پرداخت رسیدید، شبکه برای شما یک پرداخت ارسال می کند. روش های پرداخت متفاوت است و معمولاً شامل پی پال، حواله های بانکی و چک می شود.

بیایید نگاهی عمیق تر به بخش های یک سیستم بازاریابی وابسته موفق بیندازیم.

بازرگان

گاهی اوقات به عنوان خالق، فروشنده، نام تجاری، خرده فروش یا فروشنده نیز شناخته می شود. این حزب است که محصول را ایجاد می کند. این می تواند یک شرکت بزرگ مانند Dyson باشد که جاروبرقی تولید می کند.

یا ممکن است یک فرد مجرد مانند ماریا کوز باشد که دوره های آنلاین را به کارآفرینان زن می فروشد.

از کارآفرینان انفرادی گرفته تا استارت‌آپ‌ها تا شرکت‌های عظیم Fortune 500، هر کسی می‌تواند تاجر پشت برنامه بازاریابی وابسته باشد. آنها حتی نیازی به مشارکت فعال ندارند. آنها فقط باید محصولی برای فروش داشته باشند.

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاریابان وابسته

این حزب گاهی به عنوان ناشر نیز شناخته می شود. شرکت‌های وابسته همچنین می‌توانند از افراد مجرد تا کل شرکت‌ها متغیر باشند. یک تجارت بازاریابی وابسته می تواند ماهانه چند صد دلار کمیسیون یا ده ها میلیون دلار تولید کند.

اینجا جایی است که بازاریابی اتفاق می افتد. یک شرکت وابسته یک یا چند محصول وابسته را تبلیغ می کند و سعی می کند مشتریان بالقوه را در مورد ارزش محصول تاجر جذب و متقاعد کند تا در نهایت آن را خریداری کنند.

این را می توان با اجرای وبلاگ بررسی محصولات تاجر به دست آورد. مثلا:

نمونه ای از یک وب سایت وابسته

همچنین می‌تواند یک سایت کامل برای یافتن محصولات جالب مرتبط با موضوع خاص و تبلیغ آن محصولات وابسته باشد.

نمونه ای از یک وب سایت وابسته

(به همین دلیل است که I'm Breke یکی از محبوب ترین سایت های شبکه وابسته است)

مصرف کننده

مشتری یا مصرف کننده سیستم وابسته را به گردش در می آورد. بدون فروش، هیچ کمیسیونی برای تقسیم وجود ندارد و هیچ درآمدی برای تقسیم وجود ندارد.

شرکت وابسته سعی می‌کند در هر کانالی که مناسب می‌داند، برای مصرف‌کننده بازاریابی کند، خواه این شبکه اجتماعی، بیلبوردهای دیجیتال یا از طریق یک موتور جستجو با استفاده از بازاریابی محتوا در وبلاگ باشد.

مصرف کننده باید بداند که بخشی از یک سیستم بازاریابی وابسته است. معمولاً یک سلب مسئولیت کوتاه مانند «اگر مواردی را در این سایت خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کمی کسب کنم. از اینکه از کار ما حمایت می کنید سپاسگزاریم.» خوبه.

مصرف کننده معمولاً قیمت بالاتری را به بازاریاب وابسته نمی پردازد، زیرا هزینه شبکه وابسته از قبل در قیمت خرده فروشی گنجانده شده است.

https://www.blogtalkradio.com/hyehewitt7
https://www.viki.com/users/hyehewitt7_406/about
https://visual.ly/users/hyehewitt7/portfolio
http://www.wikidot.com/user:info/hye-hewitt
https://www.yelp.ca/user_details?userid=6u7Fh3NoXr_z3c9RRlJWgQ
https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxpgpovx6k?live
https://slides.com/hyehewitt7
https://500px.com/p/hyehewitt7?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/HyeHewitt7
https://www.reddit.com/r/business/comments/ssua85/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%DB%8C%D8%A7%D8%A8/
https://www.cplusplus.com/user/HyeHewitt7/
https://8tracks.com/hyehewitt7

بهترین ماسک های صورت برای انواع پوست های مختلف

۱۶ بازديد

بهترین ماسک های صورت برای انواع پوست های مختلف

 

برخی از مواد وجود دارد که هنگام تلاش برای مراقبت از پوست نمی توانید آن ها را از لیست خود حذف کنید، و عسل قطعا در صدر لیست قرار دارد. این غذای اصلی آشپزخانه از عصر حجر در غذا و دارو استفاده می شده است. در اینجا دلایلی وجود دارد که پوست شما نیز آن را دوست دارد.

 

فواید عسل برای پوست

 

عسل به طور طبیعی آنتی باکتریال است که به مبارزه با آکنه کمک می کند. عسل سرشار از آنتی اکسیدان ها است و با رادیکال های آزاد مضری که به پوست شما آسیب می رسانند مبارزه می کند.

 

این یک مرطوب کننده طبیعی است که رطوبت هوا را جذب می کند و پوست شما را مرطوب و صاف می کند. و می تواند به از بین بردن سبوم اضافی (روغن) کمک کند که ممکن است منافذ شما را مسدود کند، که منجر به آن جوش های مزاحم می شود.

 

با استفاده از عسل خام و فرآوری نشده بیشترین فواید را خواهید داشت. و اگر مایل به خریدی عالی  هستید، عسل گون نهاوند را در صدر انتخاب هایتان قرار دهید. این عسل که از گیاه گون در کوهستان های بکر نهاوند برداشت می شود، یک ابر غذای ضد باکتریایی با هزاران فواید برای تقویت سیستم ایمنی و مراقبت از دستگاه گوارش است.

 

نحوه استفاده از عسل روی صورت

 

همه ما برای محصولات مراقبت از پوست پول خرج می کنیم، اما گاهی اوقات بد نیست از سرم های فانتزی صرف نظر کنیم و عسل خوب مصرف کنیم. می توانید از آن برای شستن صورت، تهیه اسکراب یا درمان هفتگی با ماسک عسل خانگی برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید. عسل یک مکمل عالی برای هر رژیم مراقبت از پوست است.

 

در اینجا چند ماسک وجود دارد که برای انجام یک آرایش صورت در خانه مناسب هستند. با پوست تمیز شروع کنید و قبل از استفاده از ماسک، یک پارچه گرم و مرطوب را روی صورت خود قرار دهید تا منافذ پوست باز شود. پس از شستشوی ماسک، صورت خود را با آب سرد برای بستن منافذ بشویید. سپس یک روغن خوب مثل روغن بنفشه یا زیتون روی صورت خود بمالید.

 

8 دستور العمل ماسک صورت عسل

 

در اینجا سوغات نهاوند قصد دارد 8 دستور العمل ساده برای تقویت و درمان پوست را به شما معرفی کند. موردی را پیدا کنید که برای نوع پوست شما یا مشکلی که می خواهید به آن رسیدگی کنید، مناسب باشد.

 

1.ماسک صورت عسل برای پوست های مستعد آکنه

 

متخصصان پوست عاشق جوش شیرین هستند زیرا هم ضد التهاب و هم ضد باکتری است. آن را با آب لیمو لایه بردار و عسل تسکین دهنده ترکیب کنید تا یک ماسک ملایم اما موثر برای کمک به کنترل آکنه داشته باشید.

 

  • 1 قاشق چایخوری لیمو
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 1 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • آب لیمو، عسل و جوش شیرین را به یک کاسه کوچک اضافه کنید. خوب مخلوط کنید و به آرامی روی صورت و گردن بمالید.
  • از ناحیه نزدیک چشم خودداری کنید (آب لیمو و عسل هر دو گزنده می شوند). با مالیدن آن به پوست خود آن را به اسکراب تبدیل نکنید. بعد از 15 دقیقه ماسک را ابتدا با آب گرم و سپس با آب سرد پاک کنید.

 

 

احتیاط در استفاده از آب لیمو: اگرچه لیمو دارای خاصیت روشن کنندگی است، اما می تواند پوست را به نور حساس کند. صورت خود را کاملاً بشویید و اگر بلافاصله بعد از آن زیر نور خورشید قرار گرفتید، پوست صورت خود را تا حد امکان بپوشانید.

 

2.ماسک صورت عسل برای پوست های چرب

 

ماسک های خاک رس برای کنترل پوست چرب عالی هستند. عسل به از بین بردن چربی اضافی کمک می کند و خاک رس چربی های جذب شده  آن را از بین می برد. در حالی که به آرامی لایه برداری می کند.

 

بنتونیت و قرمز مراکشی دو تا از بهترین انتخاب های خاک رس برای متعادل کردن روغن های طبیعی هستند. و هر دو دارای خواص ضد باکتریایی برای درمان پوست مستعد آکنه هستند.

 

  • 1 قاشق چایخوری عسل
  • 1 قاشق چایخوری خاک رس بنتونیت یا خاک رس قرمز مراکشی
  • 1 قاشق چایخوری سرکه سیب

خاک رس، عسل و سرکه سیب را در یک کاسه کوچک  ترکیب کنید (هنگام کار با خاک رس هرگز از فلز استفاده نکنید). با هم مخلوط کنید و به آرامی روی صورت و گردن بمالید. بعد از 15 دقیقه ماسک را ابتدا با آب گرم و سپس با آب سرد پاک کنید.

 

3.ماسک عسل برای التهاب صورت (یا پوست حساس)

 

چای سبز و عسل دو ماده ای هستند که هر کدام بر روی قرمزی و التهاب پوست اثر ضد التهابی دارند. این ترکیب تسکین دهنده به اندازه کافی برای پوست های حساس ملایم است (اگر نگران هستید یک تست حساسیت انجام دهید). هر دو ترکیب آنتی اکسیدان های قوی هستند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و پوست آسیب دیده را ترمیم می کنند.

 

  • 1 قاشق چایخوری پودر ماچا
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 1 قاشق چایخوری روغن بادام شیرین یا جوجوبا

 

پودر ماچا، عسل و روغن را در یک کاسه کوچک ترکیب کنید و خوب مخلوط کنید. (اگر پودر ماچا ندارید، یک کیسه چای سبز را باز کنید و از برگ‌های آن استفاده کنید.) آن را روی صورت بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

 

4.ماسک  عسل برای پوست های خشک

 

عسل و آووکادو ترکیبی عالی از ترکیبات آبرسان برای پوست های خشک هستند. بادام آسیاب شده به آرامی لایه برداری می کند و چربی های خوب آن باعث می شود پوست شما بسیار نرم شود. اگر می خواهید مزایای مرطوب کنندگی بیشتری داشته باشید، یک قاشق غذاخوری روغن به مخلوط اضافه کنید.

 

  • 2 قاشق غذاخوری عسل (یا 1 قاشق غذاخوری عسل و 1 قاشق غذاخوری روغنی مانند جوجوبا یا بادام شیرین)
  • یک چهارم آووکادو، له شده
  • 2 قاشق غذاخوری بادام، ریز آسیاب شده

 

عسل و آووکادو را به یک کاسه کوچک اضافه کنید و با هم له کنید. بادام آسیاب شده را هم بزنید. روی صورت و گردن بمالید و بعد از 15 تا 20 دقیقه با آب گرم بشویید.

 

5.ماسک عسل برای تغییر رنگ

 

ماسک‌های زردچوبه معمولاً برای صاف کردن رنگ پوست و کاهش خطوط ریز و لکه‌های تیره یا جای زخم استفاده می‌شوند. عسل یک اثر سفید کنندگی جزئی می افزاید در حالی که آب لیمو و ماست به آرامی لایه برداری می کنند تا از شر پوست مرده خلاص شوند و رشد سلول های جدید را تشویق کنند.

 

  • 1 قاشق چایخوری آب لیمو
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 1 قاشق غذاخوری ماست
  • 1/4 قاشق چایخوری پودر زردچوبه

 

همه مواد را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید. یک لایه نازک را روی کل صورت و گردن خود بمالید. 20 دقیقه استراحت کنید و با آب گرم بشویید. ماسک را به صورت هفتگی تکرار کنید یا از مخلوط به عنوان یک درمان روزانه لکه ها با مالیدن آن بر روی مناطق تیره رنگ استفاده کنید. نتایج 2-3 ماه طول می کشد.

 

6.ماسک عسل برای مبارزه با آلودگی

 

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است که نه تنها پوست را ترمیم می کند، بلکه به مبارزه با رادیکال های آزاد که به پوست آسیب می رسانند نیز کمک می کند. آلودگی ناشی از هوا یا آسیب اشعه ماوراء بنفش می تواند باعث التهاب پوست شود. این ماسک ترکیبی از عسل و ویتامین E برای محافظت و ترمیم همزمان است.

 

-1 کپسول ویتامین E

-1 قاشق غذاخوری عسل

 

هر دو ماده را در یک کاسه کوچک ترکیب کنید تا به شکل خمیر درآید. به مدت 15 دقیقه روی صورت بمالید و سپس با آب گرم و یک پارچه شستشو بشویید. ممکن است برای پاک کردن کل ماسک نیاز به شستشوی مکرر داشته باشد.

 

7.ماسک عسل برای پوست های حساس

 

بلغور جو دوسر اغلب یک ماده ضروری برای پوست های تحریک شده یا حساس است. خواص تسکین دهنده آن به بیماری هایی مانند اگزما یا پسوریازیس کمک می کند. خواص ضد التهابی بلغور جو دوسر همراه با اجزای ضد باکتری عسل، این ماسک را به انتخابی عالی برای پوست های مستعد آکنه که به راحتی تحریک یا حساس می شوند، تبدیل کرده است.

 

  • 1 قاشق غذاخوری عسل گشنیز نهاوند
  • 2 قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر پخته شده

 

 

عسل و بلغور جو دوسر را با هم مخلوط کنید تا خمیر غلیظی تشکیل شود و با نوک انگشتان روی صورت یا پوست تحریک شده بمالید. قبل از شستن با آب گرم، بگذارید 15-20 دقیقه بماند.

 

8.ماسک عسل برای پیری پوست

 

تخم مرغ حاوی لوتئین است که به آبرسانی و ترمیم بافت پوست کمک می کند. خواص حفظ رطوبت عسل، همراه با سفیده تخم مرغ و خواص سفت کنندگی آن، ترکیبی قوی  برای مبارزه با پیری پوست ایجاد می کند.

 

با افزودن اینها به عملکرد سلولی حمایتی که چند قطره کندر ایجاد می کند، ماسکی سرشار از خواص تقویت کننده پوست خواهید داشت.

 

  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • سفیده تخم مرغ 1عدد
  • 2 قطره اسانس کندر

 

 

سفیده تخم مرغ و عسل را مخلوط کرده، کندر را به آن اضافه کنید و به صورت و گردن بمالید. از ناحیه چشم دوری کنید.

 

عطر کندر نیز فضای آرامش بخشی را ایجاد می کند، پس بنشینید و اجازه دهید ماسک کار را انجام دهد. بعد از 10-15 دقیقه با آب گرم آن را بشویید.

منبع: https://soghatnahavand.ir/

 

https://disqus.com/by/bobbymiller4/about/

https://en.gravatar.com/soghatnahavand

https://www.quora.com/profile/Bobby-Miller-344

https://www.indiegogo.com/individuals/28664629

https://soundcloud.com/user-804956295

https://buddypress.org/members/bobbymiller4/profile/

https://speakerdeck.com/bobbymiller4

https://issuu.com/bobbymiller41

 

فایروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعی

۱۸ بازديد

فایروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعی

فایروال سوفوس XG ، ترکیبی قدرتمند و مبتکرانه از هوش مصنوعی و سندباکس است که توسط کارشناسان با تجربه شرکت Sophos طراحی و به مرحله اجرا درآمده و دائما در حال به‌روزرسانی و افزایش کیفیت خدمات است تا به عنوان یک محصول بی‌رقیب در سطح اول امنیت دنیا قرار گیرد. این محصول قادر به شناسایی و متوقف کردن انواع تهدیدات و بدافزارهای ناشناخته و هوشمند است و همچنین می‌تواند نظارت کاملی را بر روی تمامی ترافیک‌های مشکوک ورودی و خروجی داشته باشد.

Sophos فایروالی که همانند شما فکر می‌کند

شرکت Sophos روش جدیدی برای مدیریت رول‌های فایروال و پالیسی‌های امنیتی ارائه می‌کند. در این روش جدید و منحصر به فرد شما قادر خواهید بود تا کاربران، نرم افزارها و پالیسی‌های شبکه را به طور کامل در یک رول فایروال منعطف و مرکزی مدیریت کنید.

لایسنس اورجینال سوفوس

مدیریت از طریق Cloud

Sophos Central یک پلتفرم کامل مدیریت از طریق Cloud که به وسیله آن می‌توانید تمامی محصولات Sophos از جمله فایروال XG را مدیریت کنید. به وسیله این محصول تنظیمات روزانه، مانیتورینگ و مدیریت ایمنی شبکه بسیار آسان می‌گردد.

با استفاده از Sophos Central شما می‌توانید تمام راهکارهای امنیتی خرید فایروال سوفوس خود را در قالب یک کنسول مدیریت کنید. Intercept X و مابقی ابزارهای Sophos Suite به راحتی در دسترس شما هستند.

فایروال XG به صورت یک ماشین مجازی پیکربندی شده در Azure Marketplace موجود است و از قالب‌های Azure Resource Manager پشتیبانی می‌کند و باعث ساده‌سازی Custom Deployments می‌شود.

لایسنس سوفوس

فایروال XG بهترین تکنولوژی‌های امنیتی را با یک دیگر ادغام کرده و در قالب یک راهکار ارائه می‌کند، که این امر باعث می‌شود تا شما نیازی به نصب و ادغام این تکنولوژی‌ها با Azure را نداشته باشید.

فایروال   سوفوسXGs به طور کامل با Sophos Server Protection ادغام می‌گردد تا سیستم مانیتورینگ سلامت، شناسایی لحظه‌ای تهدیدات و پاسخ خودکار به رویدادها را در قالب یک کنسول ارائه دهد

. سوفوس، امنیت با بیشترین کارایی

محصولات سخت افزاری XG با قیمت‌هایی متفاوت، کارایی در سطح استانداردهای صنعتی ارائه می‌دهند.

نمایندگی سوفوس

 

طراحی شده برای بهترین عملکرد

تمام مدل‌ها دارای تکنولوژی multi-core اینتل، میزان RAM کافی و هارد دیسک‌های solid-state هستند.

 

توسعه‌پذیر براساس نیازهای شبکه شما

شرکت Sophos ماژول‌های ارتباطی زیادی شامل Wi-Fi، 3G/4G، DSL واتصالات مس یا فیبر را ارائه می‌دهد.

 

تجارت پایدار

محصولات Sophos باعث می‌شود که تجارت شما حتی لحظه‌ای از دسترس خارج نشود.

 

روش تولید خمیر کاغذ برای کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

۱۹ بازديد

روش تولید خمیر کاغذ برای کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

 

پس از قطع شدن درختان ، چوب ها با ماشین های مخصوص خرد می شوند و به ورقه های نازک چیپسی تبدیل می شوند. و سپس بسته به نوع مورد نیاز وارد چرخه تولید خمیر کاغذ به صورت شیمیایی و یا چرخه تولید خمیر کاغذ به صورت مکانیکی می شوند.

 

در روش شیمیایی ابتدا از یک محلول قلیایی برای هضم چوب استفاده می شود. سپس به آن محلول سدیم سولفات و یا سولفیت که البته سولفات رایج تر است را می افزایند که موجب حذف لیگنین می شود و به این ترتیب مقوای قهوه ای رنگی با کیفیت بالا تولید می شود که البته می توان طی مراحلی آن را سفید رنگ نیز کرد.

کارتن سازی در کرج

در روش مکانیکی ورقه ها را از یک رنده خاص برای حذف بافت مقاوم چوب از جمله لیگین استفاده می شود. به دلیل اینکه این روش بازدهی صد در صد ندارد، کاغذ تولیدی بی کیفیت است. اما چون هزینه کمی دارد به صورت گسترده ای استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

 

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت

۲۰ بازديد

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت

معراج هم در دسته بهترین شرکت های هواپیمایی کشور قرار می گیرد. این شرکت هواپیمایی یکی از خوش قول ترین شرکت های هواپیمایی کشور است و این خوش قولی به دلیل تاخیر بسیار اندک پروازهای این ایرلاین است. علاوه بر این به دلیل فعالیت گسترده این ایرلاین در مقاصد مختلف داخلی و بین المللی و ناوگان نسبتا بزرگ این ایرلاین می توان معراج را یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی کشور دانست.

eee_9ctk.jpg

علاوه بر این معراج در زمینه تعمیرات هواپیماها نیز دست قدرتمندی داشته و موفق به کسب گواهینامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی شده است. این گواهینامه برای اولین بار توسط معراج به دست آمد. خدمات غذایی و کترینگ قابل قبول این ایرلاین از دیگر مواردی است که باعث رضایت خاطر مسافران پروازهای این ایرلاین شده است.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع : شهران گشت

روش صحیح کاشت نهال

۱۹ بازديد

هر کاری اگر در ابتدا اصولی و صحیح شروع شود در انتها نتایج مطلوبی کسب خواهد شد، اگر تصمیم به احداث باغ و یا کاشت درخت و نهال را دارید میتوانید با استفاده از این مطالب نتایج بهتری کسب کنید.

روش صحیح کاشت نهال

در این پست آموزشی با روش صحیح کاشت نهال همراه شما کشاورزان عزیز هستیم. مهم‌ترین نکته در زمان کاشت نهال طوقه یا یقه است که باید آن را بشناسیم. طوقه جایی است که اولین ریشه‌ها را به ساقه متصل می‌کند. این محل باید ?? سانتی‌متر بالاتر از سطح خاک قرار بگیرد.

این کار باعث می‌شود طوقه و ریشه دچار پوسیدگی و آلودگی‌های باکتریایی و قارچی نشود. درخت دارای ? نوع ریشه عمقی و سطحی است که ریشه‌های نوع اول وظیفه جذب مواد غذایی گیاه (?? درصد مواد جذبی) و ریشه‌های عمقی وظیفه جذب آب را برعهده دارند.

عناصر غذایی قابل جذب در ?? الی ?? سانتی‌متری سطح خاک قرار دارند بنابراین کاشت صحیح و استقرار مناسب ریشه‌ها باعث می‌شود جذب حداکثری را شاهد باشیم.  باید توجه داشت که نباید نهال را داخل گودال کشت کرد. با این کار سطح دسترسی ریشه‌های جذبی از عناصر غذایی دور شود. همچنین تجمع دایمی آب اطراف طوقه باعث بروز بیماری‌های باکتریایی و قارچی و پوسیدگی خواهد شد.

کاشت نهال به روش صحیح

مهم‌ترین نکته در زمان نهال کاری این است که ناحیه طوقه یا یقه را بشناسیم. طوقه محل اتصال اولین ریشه‌ها به ساقه است.

محل طوقه باید از سطح خاک باغ ?? سانتی‌متر بالاتر باشد. تصور عموم مردم و کارشناسان بر این است که محل پیوند که بالاتر از طوقه قرار دارد باید بالاتر از سطح خاک باشد که این باور کاملا درستی است. این امر برای جلوگیری از پوسیدگی‌ها و بیماری‌های طوقه و ریشه امری ضروری است که این نکته عموما رعایت می‌شود.

شاید دوست دارید بدانید که چرا تکنیک استقرار درست درخت در خاک اهمیت دارد!!؟ علت معلوم و ساده‌ای دارد. درخت دارای ? نوع ریشه عمقی و سطحی است. ?? درصد جذب عناصر غذایی توسط ریشه‌های سطحی یا همان ریشه‌های موئین انجام می‌شود. جذب در ریشه‌های سطحی به صورت انتخابی و در ریشه‌های عمقی به صورت توده ای صورت می‌گیرد.

 توجه داشته باشید که به علت فعالیت میکروارگانیسم‌ها و خصوصا باکتری‌ها، عناصر غذایی قابل دسترس در ?? الی ?? سانتی‌متری خاک قرار دارند. چراکه در این ناحیه اکسیژن به مقدار کافی برای میکروارگانیسم‌ها و ریشه وجود دارد.

استقرار صحیح ریشه‌ها باعث افزایش دسترسی به این عناصر برای جذب بیشتر و افزایش کیفیت جذب می‌شود. ریشه‌های عمقی وظیفه جذب آب را بر عهده دارند که عناصر غذایی از این طریق بصورت توده‌ای جذب می‌شوند. این ریشه‌ها اهمیت کمتری در باردهی درخت دارند.

از این رو باید دقت داشت که ریشه‌ها در بالاترین سطح خاک قرار بگیرند تا با توسعه سطحی خود امکان جذب بیشتر عناصر و ماندگاری بیشتر را برای درختان فراهم کنند. در کشاورزی اصولی دنیا، درختان را در زمان کاشت با ایجاد تپه‌ای در سطح خاک در نوک تپه و یا روی پشته‌ها کشت می‌کنند.

 

کشاورزان عزیز باید دقت کنید که کاشتن نهال در داخل گودال برای ایجاد تشتک آبیاری روشی کاملا اشتباه است چرا که دسترسی ریشه‌های جذبی از سطح جذب دور می‌شود. این درختان عمر پایین و کیفیت بسیار پایینی در باردهی خواهند داشت. از طرف دیگر حضور همیشگی آب در محل طوقه و ریشه باعث می‌شود قارچها و باکتری‌های بی‌هوازی مخرب رشد کرده و پوسیدگی و نابودی نهال را باعث شوند.

 

بعد از حفر گودال ابتدا باید میزان لازم برای خاک ریختن در گودال و استقرار مناسب ریشه‌ها را تخمین بزنیم. این خاک باید همان خاک سطح مزرعه باشد و نیازی به استفاده از شن و ماسه بادی و کود دامی نیست. هیچ کدام از اینها بستر مناسبی برای ریشه‌ی نهال کوچک و حساس ما نیست چون هیچ کدام از اینها غذای گیاه نیست. یقه ، گلو یا طوقه باید ?? سانتی متر بالاتر از سطح خاک قرار بگیرد. قسمت پیوند که بیشتر کشاورزان به آن اشاره میکنند بالاتر از قسمت یقه قرار دارد.

دقت کنید گیاه ما حالا بصورت تپه‌ای کاشته شده و نه بصورت گودالی. نکته بعدی که شاید برای شما ایجاد سوال کند این است که من سیستم آبیاری مجهزی ندارم. برای نهالی که به روش تپه‌ای کاشته شده چطور این آبیاری را انجام دهم؟ اگر به دنبال جواب تخصصی و کامل هستید به سایت نهالستان اکین نهال مراجعه کنید.

 این کار مسلما نسبت به روش قبلی کار پر زحمت‌تری است اما برای کسی که هزینه می‌کند و قرار است یک زندگی را از دل خاک بیرون بیاورد این زحمت در مقابل زحماتی که بعدا برای جلوگیری از خسارات روش‌های غلط باید انجام بگیرد اصلا زیاد نیست. به تصویر زیر دقت کنید می‌بینید که اطراف نهال کاشته شده با خاک اطراف باغ یک تشتک ایجاد شده است. این تشتک باعث می‌شود که آب در اطراف ریشه مانده و سریعا وارد خاک شود یعنی دقیقا همان‌جایی که ریشه مستقر شده است.

قبل از کاشت به خاک گودال حدود ??? الی ??? گرم گوگرد پاستیلی یا گوگرد گرانول ?? درصد اضافه شود. علاوه بر این بر اساس آزمایش خاک و یا نوع نهال از کودهای دیگر نیز میتوان استفاده کرد.

https://akinnahal.com/

 

 

 

التخطیط لقضاء أوقات الفراغ للشباب

۱۶ بازديد

یعد وقت الفراغ لدى الشباب فی المجتمع من أهم القضایا التی یعتبر استخدامها الصحیح فی المستقبل وشخصیة الشباب فی غایة الأهمیة.

التخطیط لقضاء أوقات الفراغ للشباب

 

یعد وقت فراغ الشباب قضیة مهمة یمکن اعتبارها مصدرًا للاعتراف بالشباب والهویة. سیکون للاستخدام الصحیح لوقت الفراغ تأثیر إیجابی على حیاة الفرد والمجتمع ، وسیؤدی الاستخدام غیر السلیم له إلى مشاکل وأضرار لا یمکن إصلاحها.

 

فی حالة الشباب والمراهقین ، فإن استخدام وقت الفراغ مهم للغایة لأن شباب المستقبل متوافقون مع الوطن ومصیرهم مرتبط بمصیر المجتمع. ازداد وقت الفراغ فی مجتمع الیوم بسبب تقلیص ساعات العمل الرسمیة ، ولکل شخص بضع ساعات لاستخدامها حسب أفکاره ومرافقه وخطته.

 

لاحظ أنه فی المجتمعات الصناعیة ، یختلف وقت الفراغ عن "ساعات الفراغ" فی المجتمعات التقلیدیة. وقت الفراغ المناسب یزید من کفاءة العمل ومثل أی صناعة أخرى ، تم إنشاء "صناعات ترفیهیة" لتنویع أوقات الفراغ. فی هذا الصدد ، فی هذا القسم من Namnak ، ندرس العوامل البشریة غیر الداخلیة للضرر الاجتماعی.

 

وقت فراغ الشباب

أوقات فراغ الشباب فی مجتمع الیوم

نقاط مهمة حول أوقات الفراغ للشباب

 

موضوع مهم ومؤثر

 

تعتبر کیفیة قضاء وقت الفراغ مصدر قلق دائم بین الشباب والمراهقین بسبب دخولهم المفاجئ فی المجتمع وبالتالی زیادة احتمالیة السلوکیات غیر المتوازنة.نصف سکان بلدنا هم من الشباب الذین یمکنهم بناء الدولة بالتخطیط المناسب للطاقة. بکثرة وبکثافة. یمکن أن یؤدی تجاهل طاقة الشباب إلى انحرافات وأضرار اجتماعیة.

 

لا ینبغی أن یقتصر الإثراء فی أوقات الفراغ على برامج محدودة وهو أمر مهم للغایة. یجب أن یکون الملء الأمثل لأوقات الفراغ على جدول أعمال المجمعات الثقافیة مثل المدارس وما إلى ذلک. ومن السمات البارزة لوقت الفراغ حریة الاختیار ونوع النشاط ؛ ومع ذلک ، یُسجل الآباء أطفالهم فی فصول ترفیهیة وفنیة وریاضیة وعسکریة وما إلى ذلک لملء وقت فراغ أطفالهم بعد نهایة المدرسة ، بغض النظر عن اهتماماتهم ، مما یجعل المراهقین والشباب غیر مرحب بهم. رأی الناس غیر الشباب أنفسهم لم یعد یعتبر وقت فراغ.

 

یتعین على الشباب فی أوقات فراغهم اتخاذ قرارات لملئه بأنفسهم ، وإلا خلال الصیف ، بسبب عدم وجود خطط لإثراء البطالة لدیهم ، سیزداد معدل الجریمة وسوء السلوک الاجتماعی بین الشباب.

 

تساعد المرافقة مع الأصدقاء السیئین فی إحداث الشذوذ وتقیید الشباب لتعلیمهم والبحث عن دخل مزیف وغیر مشروع لأنفسهم ، لذا فإن وقت الفراغ الذی کان من الممکن أن یؤدی إلى تقدمهم وتقدمهم سیؤدی إلى خرابهم وسقوطهم.

أهمیة التخطیط الترفیهی للمراهقین والشباب

 

 

العوامل البیئیة للأضرار الاجتماعیة للشباب

 

هناک فئتان فعالتان فی إحداث ضرر اجتماعی ، الفئة الأولى: النمو السکانی ، وعدم الاستقرار الاجتماعی ، والبطالة ، والتضخم والفقر ، والفئة الثانیة: الأسرة ، والبیئة المدرسیة ، ومجموعة الأقران.

 

 

 

أسباب الأسرة

 

المؤسسة الاجتماعیة الأولى التی تلبی الاحتیاجات الأساسیة والحیویة للإنسان هی الأسرة لأن جمیع الناس یتأثرون بأفکار وأفکار وسلوکیات أفراد أسرهم بعد الولادة ، لذلک فإن الأسرة هی المؤسسة الأولى التی تؤثر على عملیة السلوک. للعیوب الأسریة تأثیر سلبی على الإنسان وتعرضه للاختلال.

 

تعلیم

 

العوامل التی تؤثر على التکیف والتنشئة الاجتماعیة للمراهقین والشباب هی نوعیة التعلیم والنجاح أو الفشل فی التعلیم والدورات التدریبیة. الطالب المنتظم فی المدرسة والناجح فی العملیة التعلیمیة سیکون أقل ضعفًا.

 

ترفیه الشباب

اثر التعلیم على الاضرار الاجتماعیة للشباب

 

الأقران

 

العامل الآخر الذی یسبب الأذى الاجتماعی هو الارتباط بأصدقاء سیئین. إن المیل إلى تکوین صداقات سیئة ، والذی یمکن أن یؤدی إلى ارتکاب مخالفات ، یرجع إلى حقیقة أن بعض العائلات تهمل أطفالها وتوفر الأرضیة للمیل إلى تکوین صداقات سیئة. المراهقون الضعفاء وغیر المصحوبین بذویهم ، وفی بعض الحالات یکون المراهقون ذوو الوالد الوحید أکثر عرضة من غیرهم من المراهقین.

 

یؤدی تغییر القاعدة العاطفیة للعائلة إلى أقرانها إلى استسلام هؤلاء الأشخاص لمطالبهم بقبول أصدقائهم. ضغط الأقران ووجود أصدقاء سیئین یتسبب فی ارتکاب الأشخاص للجرائم وفی هذه الحالة یستمع الناس أکثر من الأصدقاء. الآباء.

 

 

أزمة الهویة الشبابیة

 

 

 

کانت مؤسسة الأسرة تعمل بشکل أکثر فاعلیة فی الماضی مما تفعله الیوم. والیوم للأسف ضعفت لغة الحوار والتفاهم بین المراهقین وأولیاء الأمور ولا یوجد جسر بینهم بسبب الخلافات الجسیمة بین الجیلین القدیم والجدید.

 

عندما یخضع المراهقون لتغییرات جسدیة ، فإنهم یبحثون أیضًا عن هویتهم ؛ فی هذا الوقت ، یجب على الأسرة والتعلیم أن یلعبوا دورهم بشکل صحیح وأن یعدوا منصة مناسبة لتحدید المراهقین والشباب حتى لا یواجهوا أزمة هویة.

 

أزمة الهویة الشبابیة

منع أزمة الهویة الشبابیة

 

عدم المساواة الاجتماعیة

 

ومن الأسباب التی تسبب الإحباط والفشل لدى الشباب والمراهقین وتؤدی إلى غضبهم هو أن فرص التعلیم والتوظیف والزواج والرفاهیة والمرافق الترفیهیة. . . نظرًا لمحدودیة الموارد ، وعدم القدرة على تنفیذ إدارة شاملة ، ولم یکن الافتقار إلى التوزیع العادل والفعال متاحًا على قدم المساواة لجمیع الشباب ، وظلت احتیاجات بعض الشباب فی المجتمع دون إجابة.

 

هؤلاء الشباب الذین یواجهون هذه الإحباطات فی المجتمع لیس لدیهم مکان للتنفیس عن غضبهم وطاقاتهم المدمرة التی سببها الفشل. الشاب الذی لا یستطیع التنفیس عن غضبه یجب أن ینفیس عن ذلک.

 

حضاره

 

من العوامل الأخرى التی تؤثر على شخصیة الإنسان هی الثقافة ، لأنه بعد الطفولة یوضع الإنسان فی مسار التیارات الثقافیة ، ویؤدی تأثیر ثقافة المجتمع إلى تغییر فی الشخصیة والسلوکیات الطبیعیة والشاذة ، ویجب على المراهقین اتباع العادات والتقالید الدینیة والأخلاقیة تعرف علیهم وتقبلهم.

 

من العوامل التی تسبب الضیق والقلق لدى الإنسان وتخلق مجمعات نفسیة وتناقضات داخلیة فیه وتخرجه من مجرى التصرف ورد الفعل الطبیعی ، هی المواقف العصیبة وغیر الملائمة ومشاعر الحرمان المختلفة.

 

تعتبر التطورات الثقافیة والاجتماعیة والتکنولوجیة من بین العوامل التی تخفض معنویات الناس وتعطل عملیة التنشئة الاجتماعیة. إذا انتشر نمط منحرف فی المجتمع وأصبح ثقافة المجتمع ، فیمکن أن یصبح داخلیًا وتطبیعًا فی وجود الشباب.

 

للمعتقدات الدینیة والثقافة الأخلاقیة فی المجتمع دور کبیر فی صحة السلوک البشری والعلاقات ومنع التشویه ، ووجود الثقافة المبتذلة وغیر الأخلاقیة عامل مهم فی تضلیل الفرد.

العوامل المؤثرة فی شخصیة وسلوک الشباب

 

وسائط

 

المؤسسة الثالثة المؤثرة فی تنمیة شخصیة الأفراد هی وسائل الإعلام التی تلعب دورًا رئیسیًا فی توعیة المراهقین ، فقد تطورت وسائل الإعلام وتطورت کثیرًا ، والتی على الرغم من مزایاها العدیدة ، إلا أن لها عیوبًا أیضًا.

 

تقوم وسائل الإعلام بعرض مشاهد قبیحة وغیر تقلیدیة وصور عنیفة وتصویر الحیل الإجرامیة فی الأفلام فی ألعاب الکمبیوتر المثیرة والمحفزة والصحافة وشبکات التلفزیون والإنترنت على المستخدمین وخاصة الشباب والشباب یتأثرون سلبًا ومیلهم لارتکاب غیر طبیعی. یزید الأفعال.

 

تلفزیون الإعلام والثقافة قادر على تزوید الجمهور بفرصة رؤیة احتیاجاتهم مرة أخرى والانخراط فی شیء ما کانوا یتجنبونه دائمًا. یمکن للتلفزیون أن یغیر الطریقة التی ینظر بها الشباب والمراهقون إلى أوقات الفراغ.

اضرار الشباب الترفیهیة والاجتماعیة

 

إذا کان لدى المراهقین وقت فراغ غیر مخطط له بعد إغلاق الفصول الدراسیة والانتهاء من الاختبارات ، یتم توفیر موقف مؤلم لهم ، فهم غیر ملمین بمساحة البرامج اللامنهجیة المفیدة.

 

یجب إثراء أوقات فراغ الشباب والمراهقین لمنع الضرر الاجتماعی. لذلک ، یجب توفیر وسائل ترفیه صحیة ومرافق لقضاء وإثراء أوقات الفراغ للمراهقین والشباب.

 

المیل إلى الاتصال الافتراضی غیر مناسب تمامًا لاستنزاف الإثارة وقضاء الوقت. لا یوجد مکان للعالم الحقیقی للتنفیس عن هذه المشاعر ، فإذا أمضى الناس وقتهم فی علاقات افتراضیة ، فسیقل تفاعلهم مع الآخرین فی مکان العمل والعائلة. تزید العلاقات الافتراضیة من انحرافات الناس عن نقاط ضعف الغد. إذا کان التفاعل مباشرًا ، یکون الضرر الاجتماعی أقل.

 

التواصل الافتراضی للشباب

امتلاء أوقات فراغ الشباب بالفضاء السیبرانی

 

الترفیه قضیة متعددة الأبعاد ترتبط ارتباطًا مباشرًا بالقضایا الاقتصادیة والثقافیة. إن التخفیف من الملل والمتعة والتسلیة وإتاحة إمکانیة رفع مستوى المعلومات والمشارکة الاجتماعیة المجانیة وتنمیة المواهب تلعب دورًا رئیسیًا فی الترفیه.

 

تشمل التطبیقات الترفیهیة التجدید ، وتجنب ملل الحیاة الیومیة ، والهروب من المهام المتکررة المفروضة ، وإصلاح المشاکل العصبیة التی تسببها حیاة الآلة ، واکتساب الحیویة ، وإشباع الرغبات العدوانیة للناس وتقویة العواطف.

المؤسسات الاجتماعیة وترفیه الشباب

 

تلعب الأسرة دورًا مهمًا للغایة فی قضاء وقت الفراغ لأن کل شخص یقضی ساعات طویلة فی المنزل فی الراحة ، وتناول الطعام ، والاسترخاء ، والتحدث مع أفراد الأسرة الآخرین ، والدراسة ، واللعب ، وما إلى ذلک. تتأثر بها وتؤثر علیها أیضًا.

 

على سبیل المثال ، تؤثر ظروف عمل أفراد الأسرة على الطریقة التی یقضون بها أوقات فراغهم ، وإذا عاد أفراد الأسرة إلى المنزل بعد یوم شاق ، فلا یمکنهم أن یکونوا مبدعین ونشطین وملیئین بالعاطفة فی المنزل.

 

وقت الفراغ مع العائلة

دور المؤسسات الاجتماعیة فی ملء أوقات فراغ الشباب

 

المدرسة:

 

یعد تطویر مهارات أوقات الفراغ لدى الطلاب أحد الأدوار المهمة الموکلة للمؤسسات التعلیمیة فی المجتمعات المتقدمة ، ویمکن للجامعات أیضًا تشجیع الأفراد على تعلم المهارات الفنیة والترفیهیة والعلمیة.

 

فی مرحلة التخرج ، من الضروری الانتباه إلى مدى ملاءمة هذه المهارات مع ظروف الأفراد ومرافقهم ، حیث یمکن للجامعات تنفیذ الأنشطة اللامنهجیة على نطاق أوسع من خلال الجمعیات الطلابیة.

 

المراکز الدینیة:

 

تلعب المعتقدات الدینیة للأفراد وحرمة الشؤون الدینیة والتعلق العاطفی للأفراد بهذه الأمور دورًا مهمًا فی کیفیة قضاء أوقات فراغهم. یمکن لهذه المراکز أن تساعد الشباب من خلال تأثیرهم الروحی على عقول وعقول الشباب حتى یتمکنوا من قضاء أوقات فراغهم بشکل صحیح ومناسب.

 

الحکومی:

 

تلعب الحکومات دورًا خاصًا فی التخطیط لتحسین وقت الفراغ وإثراء أوقات الفراغ ، بالنظر إلى سلطاتها ومواردها الهائلة.

 

الأضرار الاجتماعیة للشباب

تخطیط المؤسسات الاجتماعیة لقضاء أوقات الفراغ للشباب

 

تتزاید العلل الاجتماعیة فی المجتمع مع زیادة أوقات الفراغ غیر المخطط لها والإجازات غیر المستهدفة ، لذا فإن التخطیط لزیادة إنتاجیة أوقات الفراغ مهم للغایة.

 

الشباب لدیهم مطالب مختلفة من آبائهم حول کیفیة قضاء أوقات فراغهم. بعض الآباء لا یفهمون هذه المطالب بسبب اختلاف السن ومتطلباتها.

 

الشباب ، بالإضافة إلى وجود احتیاجات بیولوجیة أساسیة ، مثل الحاجة إلى الحب ، والحاجة إلى معنى فی الحیاة ، والحاجة إلى الانتماء إلى مجموعة متجانسة ، والحاجة إلى الأمان ، والحاجة إلى الشعور بالتقدیر والنجاح ، الحاجة إلى الابتکار ، والحاجة إلى التعاطف والتعاطف ، والحاجة إلى الشعور بالکمال والتمیز والتقدم ، وضرورة قبول مجموعة الأقران ، وضرورة التعرف على القیم الأخلاقیة التی تضعهم فی مکان نفسی خاص ، الظروف السلوکیة والفکریة والخیالیة والعاطفیة.

 

فی بعض الأحیان ، قد یتعرض الشباب لضغوط من التوترات الداخلیة ، غیر قادرین على التحکم فی أنفسهم ، وینجذبون إلى سلوکیات غیر طبیعیة وأضرار اجتماعیة. أعطوا الطرق الصحیحة لتحقیق الهدف. من أجل التنمیة الاجتماعیة للشباب ، من الضروری الانتباه إلى الهیکلیة الخارجیة عوامل ارتباط الشباب بالمدرسة والأسرة والمجتمع.

منبع :

 

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://anieh.com/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=SheenaBonilla1

https://www.pubpub.org/user/gina-clayton-135

http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=553443

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://anieh.com/

https://git.isis.vanderbilt.edu/SheenaBonilla1

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User_talk:SheenaBonilla1

 
 

 http://s.ecmaps.de/BWZ5c

https://cutt.ly/qOhRJAX

https://clck.ru/aqb4E

https://tinyurl.com/2p999kvj