علل شكست عشقي چيست؟

۱۹ بازديد

علل شكست عشقي چيست؟

اگر خواهان رابطه ي عاطفي مناسبي هستيد لازم است به چند نكته توجه كنيد ، پس باما همراه باشيد تا ازاين نكات آگاه شويد.

 

 رابطه عاشقانه_

براي داشتن رابطه عاطفي موفق بايد مهارت هايي را بدست بياوريد ، مهارت هايي مانند:

داشتن تعهد

خودپسندي را كنار بگذاريد

خودآگاهي تان را افزايش دهيد

داشتن تعهد باعث ميشود كه افراد درغم و اندوه ، پستي و بلندي هاي زندگي همراه يكديگر باشند.

 

علت شكست عشقي

داشتن برخي ويژگي ها باعث ميشود كه افراد شكست عشقي بخورند ، مانند:

- خود پسندي : كه باعث ميشود فرد به تنهايي براي زندگي شان تصميم بگيرد و به طرف مقابل توجه نكند مخصوصا در نگهداري از فرزندان اگر به همسر خود كمك نكنند باعث ميشود همسر از زندگي اش دلسرد شده و احساس بي ارزشي كند.

 

- خود شيفتگي : يك نوع اختلال رواني محسوب شده كه فرد فكر ميكند بيش از حد زيبا و جذاب است.

اين افراد براي اينكه به اهدافشان برسند از ديگران سوء استفاده ميكنند و بسيار افراد

نداشتن تعادل دربرقراري رابطه : زندگي مشترك يعني توجه به نياز هاي هر دوطرف ، وقتي كه در زندگي ‌طرف مقابل مورد اهميت قرار نگيرد و حرف اول و آخر را يك نفر بزند و با قلدري حرف خود را به كرسي بنشاند مسلما چنين زندگي هايي سرانجام خوبي نخواهد داشت و با شكست روبرو خواهد شد.

 

نبودن رابطه در اولويت:

متاسفانه در آموزش هايي كه درطول زندگي ديده ايم به ما ياد نداده اند كه چگونه باهمسر خود برخورد داشته باشيم؟

اگر ندانيم كه ما در اولويت زندگي زناشويي مان قرار داريم يا نه ، درواقع ممكن است به زودي به بن بست برسيم.

پس در زندگي زناشويي توجه به يكديگر بسيار مهم است ، نبايد اجازه داده شود كه مسائل ديگر و كودكانمان دليلي براي ايجاد فاصله بين زن و شوهر باشند ، زيرا اين فاصله هر روز بيشتر و بيشتر خواهد شد.

به اين نكته توجه كنيد ؛ اگر شما براي همسرتان وقت نگذاريد و به او رسيدگي نكنيد و روابط جنسي و عاطفي را كم كنيد و صحبت كردن هايتان را محدود كنيد فاصله اي عميق را بين خود و همسرتان ايجاد كرده ايد.

 

فوران خشم و عصبانيت

زندگي زناشويي كه مدام با فرياد و دعوا و داد وبيداد همراه است باعث ميشود كه حرمت ها شكسته شود.

پس درمواقع عصبانيت خود را كنترل كنيد و خشم خود را مديريت كنيد تا اين رفتارها باعث استرس و جدايي تان نشود.

: نكات كليدي درباره ي رابطه هاي عاشقانه

بي وفايي

اعتماد در رابطه عاشقانه نقش مهمي دارد ‌، اگر در رابطه اي اعتماد فرد خدشه دارشود به سختي ترميم خواهد شد ، زيرا فردي كه خيانت ديده است رنج زيادي خواهد كشيد و خشم سراسر وجودش را ميگيرد ،( فردي كه خيانت كرده است) بايد مسئوليت كاري كه كرده را قبول كند و براي جبران آن تلاش فراواني بكند و اگر( فردي كه خيانت ديده )هنوز هم تمايل داشته باشد كه رابطه را ادامه دهد فردي كه خيانت كرده بايد اعتمادي كه از دست رفته را دوباره با تلاش هايش برگرداند.

اگر نتوانند مشكل به وجود آمده را حل كنند اين دروغ ها و خيانت ها بازهم ادامه خواهد داشت به صورتي كه ديگر جايي براي ترميم آن وجود نخواهد داشت.

كسي كه خيانت ديده دچار حس ناامني و حسادت ميشود ، پس سعي كنيد هميشه باهم صادق باشيد و پنهان كاري را رها كنيد تا همه ي مشكلاتتان به خوبي حل شود.

 

داشتن انتظارات مختلف ازيكديگر

سعي كنيد انتظارات بيهوده و غير منطقي از يكديگر نداشته باشيد چون اين انتظارات زندگي را به جاهاي خطرناكي ميكشاند ، اگر طرف مقابلتان شما را در اولويت زندگي اش قرار نداده پس شماهم همين كار را بكنيد تا درآخر ضربه ي احساسي نخوريد.

افرادي كه ديدگاهشان به زندگي باهم فرق دارد نميتوانند زندگي خوبي باهم داشته باشند ، درست است كه در اوايل رابطه علايق مشترك و جذابيت ظاهري براي هر دوطرف بسيار جذاب است ولي چيزي كه بسيار مهم ميباشد اين است كه نگاه هر دو طرف به زندگي دريك مسير باشد و هدفشان از زندگي مشترك باهم يكي باشد و بايد در اول رابطه بفهمند كه انتظاراتشان از يكديگر چه چيزهايي است.

 

عوامل مرتبط با علت شكست عشقي

 

نبودن تطابق

سرعت رشد و تغيير درهر دوطرف بايد مطابق هم باشد ، مثلا ؛ مرد باسرعت زياد پيشرفت و طرقي كند و زن با تنبلي و كندي درهمان جاي قبلي خود باقي بماند ، اين زوج هرگز نميتوانند به جايي برسند.

كساني موفق هستند كه دركنار يكديگر مسيرشان را با سرعت برابر و يكسان طي كنند ، درموارد ديگري نيز بايد باهم مطابقت داشته باشند از لحاظ : جسمي و روحي و عقيدتي.

 

رعايت نكردن احترام در رابطه

در زندگي زناشويي دو عامل وجود دارد كه باعث فروپاشي رابطه ميشود

 1. تحقير 2. سرزنش

اگر در زندگي ؛ زن و شوهر احترام يكديگر را نداشته باشند و به هم توهين كنند و مدام سرزنش كنند ، علاقه شان روز به روز نسبت به هم كمتر خواهد شد.

 

انواعي از سو استفاده كردن

بدين معناست كه در رابطه فرد از طرف مقابل خود سوء استفاده ؛ كلامي ، فيزيكي ، احساسي و جنسي ميكند كه اين سوء استفاده ها روابط را بطور كلي از بين خواهند برد.

 

علت هاي شكست عشقي

 

آشنايي با عادات نا مطلوب و ويران كننده

چندين عادت وجود دارد كه باعث فروپاشي رابطه عاشقانه ميشود مانند ؛ اعتياد داشتن ، قمار ، شرط بندي ها.

 

دور شدن از يك ديگر، خستگي و بي انگيزگي

برخي افراد بخاطر فرزندانشان يا فشارهاي كاري و خستگي ازيكديگر دور بوده اند و كم كم  دچار بي انگيزگي و خستگي ميشوند و به عبارتي ازهم زدگي درآن ها به وجود مي آيد كه اين مسئله باعث جدايي آنها ميشود.

زماني كه هر كدام از فرزندان به دنبال زندگي خودشان بروند و خانه خالي بشود ، زن و شوهر مشكلاتشان پررنگ تر خواهد شد زيرا حرف مشتركي ندارند كه باهم بزنند و فاصله ي بين آنها بيشتر خود رانشان ميدهد.

 

مسائل مالي

اگر امور مالي به درستي مديريت نشود ممكن است در زندگي با مشكلاتي مانند : نداشتن اعتماد ، قلدرنمايي ها ، كنترل كردن هاي بيش از حد و ... مواجه شويد پس براي جلوگيري از اين مشكلات سعي كنيد امور مالي را به درستي مديريت كنيد.

نكته:

اگر فردي را درخانواده خود داريد كه دچار شكست عشقي شده است او را حمايت كنيد و او را تنها نگذاريد ، زيرا اين فرد درد روحي بسيار عميقي را تحمل ميكند و درد بزرگي درناحيه قلب و بدن خود حس خواهد كرد.

منبع: مشاوره آنلاين گپچه

قطعات موبايل سامسونگ

۲۲ بازديد

قطعات موبايل سامسونگ

 

dwh7_m6.jpg

در سال هاي اخير با پيشرفت علم و تكنولوژي، استفاده از گوشي هاي هوشمند افزايش يافته و اين دستگاه ها  به يك همراه دائمي براي بشرتبديل شده اند. در گذشته، گوشي هاي همراه كاربرد چنداني نداشتند و فقط از آن ها براي تماس گرفتن و ارسال پيامك استفاده مي شد. اما با پيشرفت و به روز رساني سيستم عامل هاي اندرويد و ios، بااستفاده ازاين وسيله كوچك و كاربردي مي توان بسياري از كارهاي روزمره ازجمله بسياري امور بانكي ازجمله پرداخت ها، انتقال پول ، خريد و فروش، آموزش مجازي و ... را به راحتي انجام داد. همچنين مي توان از اين دستگاه ها به عنوان سرگرمي در اوقات فراغت استفاده كرد. يكي از عيب هاي گوشي هاي همراه هوشمند، آسيب پذير بودن آن ها مي باشد. به دليل طراحي ظريف اين گوشي ها، ممكن است گاهي اوقات دچار اختلال و مشكل شوند. در اينصورت لازم است تا گوشي همراه هوشمند تعمير شود. تعمير گوشي هاي همراه به اين صورت است كه گاهي اين امر تنها با خريد قطعات موبايل انجام مي شود. به همين منظور در اين مقاله به بررسي مهم ترين نكات در خريد قطعات موبايل هوشمند سامسونگ مي پردازيم و راه كار هايي براي خريد بهترين قطعات موبايل و همچنين قاب گوشي هاي باكيفيت ارائه مي كنيم.

چرا نياز به خريد قطعات موبايل داريم؟

 

 

گوشي هاي همراه هوشمند عموماً متشكل از دو بخش نرم افزار و سخت افزار مي باشد. سيستم عامل گوشي (اندرويد و ios) و رابط كاربري ازجمله مواردي هستند كه شامل  بخش نرم افزاري گوشي همراه مي باشند. حل مشكلات نرم افزاري عموماً راحت تر از قسمت سخت افزاري دستگاه مي باشد. زيرا درصورت بروز اختلال در قسمت نرم افزاري گوشي هاي همراه، مي توان با به روزرساني نرم افزار و يا برنامه ريزي مجدد، مشكل ايجاد شده را به سادگي حل كرد. اما قسمت سخت تر، حل مشكلات ايجاد شده در قسمت سخت افزاري گوشي همراه مي باشد. حل اختلالات موجود در قسمت سخت افزاري كاري تخصصي بوده و نياز به افراد ماهر و متخصص در اين زمينه مي باشد. همچنين براي اين نوع تعميرات تجهيزاتي لازم است. براي مثال، يكي از مشكلات سخت افزاري مي تواند سوختن يك قطعه در دستگاه باشد كه در اين صورت براي حل مشكل، نياز به خريد قطعه موبايل جديد و تعويض قطعه مي باشد.

همانطور كه گفته شد، براي تعميرات سخت افزاري نياز به افراد آشنا در اين زمينه مي باشد. براي همين دليل، امروزه تعميركاراني براي حل مشكلات سخت افزاري وجود دارند كه اين افراد قطعات موبايل را خريداري مي كنند و براي حل اختلالات سخت افزاري ايجاد شده در گوشي هاي همراه، قطعات معيوب و خراب را تعويض كرده و قطعات جديد و سالم را جايگذين مي كنند.

براي خريد قطعات موبايل، لازم است تا دقت و بررسي بيشتري در اين امر انجام شود و قطعاتي مناسب و با كيفيت انتخاب شود. زيرا قطعات موبايل همانند يك سيستم هماهنگ و مرتبط به هم عمل مي كند و ممكن است در صورت استفاده از قطعاتي با كيفيت كمتر، پس از گذشت زمان با ايجاد اختلال در آن قطعه، ساير بخش ها و قطعات موبايل آسيب ببيند و دچار خرابي شود. در ادامه اين مقاله نكاتي براي خريد قطعات موبايل باكيفيت ارائه مي شود.

در خريد قطعات موبايل به چه نكاتي توجه كنيم؟

همانطوركه قبل تر اشاره كرديم، بايد كيفيت قطعات خريداري شده براي گوشي هاي همراه به دقت بررسي شود. زيرا اين قطعات به هم مرتبط بوده و متاثر از همديگر مي باشند و ممكن است اختلال در يك قطعه به قطعات ديگر نيز تاثير بگذارد. بدين منظور اين نكته به خصوص براي مراكز تعمير گوشي همراه هاي معتبر كه قطعات موبايل را به صورت عمده خريداري مي كنند، حائز اهميت است.

يكي از نكاتي كه امروزه بسيار به آن توجه مي شود و همه كساني كه به دنبال تعمير گوشي همراه خود هستند اهميت مي دهند، خريد قطعات موبايل اصل مي باشد. قطعات موبايل اصل به قطعاتي گفته مي شود كه شركت هاي سازنده هر گوشي، در هنگام ساخت گوشي ها بر روي آن ها نصب مي كنند. قطعات ديگري كه به بازر وارد مي شوند، قطعاتي هستند كه شركت هاي ديگر آن ها را مي سازند. اين قطعات با كيفيت هاي متفاوتي ساخته مي شوند. بنابراين لازم است تا به كيفيت و شركت سازنده قطعات موبايل توجه شود و بررسي لازم توسط خريدار قطعات انجام شود.

از نكات ديگري كه بايد در خريد قطعات موبايل به آن توجه كرد، قيمت قطعات مي باشد. گران بودن يك محصول ممكن است بي دليل نباشد. قيمت قطعات موبايل نيز همانند ساير موارد ديگر مي تواند تعيين كننده كيفيت آن باشد. اغلب قطعاتي كه داراي قيمت بيشتري هستند، كيفيت بهتري دارند و بالعكس قطعاتي كه داراي قيمت كمتري هستند، از كيفيت كمتري برخوردارند.

خريد قطعات موبايل سامسونگ

 

يكي از برندهاي معروف گوشي هاي همراه، برند سامسونگ است. اين گوشي همراه امروزه طرفداران زيادي درسرتاسر جهان، به خصوص در كشور ما دارد. اين برند با توليد و عرضه گوشي هاي همراه با انواع مختلف رده هاي كاربري و با كيفيت هاي بالا كابران متعددي از مبتدي تا حرفه اي در سراسر جهان  دارد. اين برند گوشي هاي همراه خود را در سري هاي گوناگوني توليد و عرضه بازار مي كند. در بين اين سري ها، سري note و سري S پرچمدار و سري A، سري ميان رده محسوب مي شوند و سري J جز گوشي هاي اقتصادي اين برند مي باشد. از ويژگي هاي معروف و مهم اين برند، طراحي ظريف گوشي ها درعين مقاومت بالاي آن ها مي باشد. گاهي باوجود مقاومت بالاي اين گوشي ها، ممكن است به دليل نگهداري نامناسب، افتادن، شرايط محيطي نامطلوب و ... اين گوشي ها دچار آسيب شوند. به دليل مقاومت بالاي اين برند، امكان دارد آسيب وارد شده به گوشي هاي سامسونگ سطحي باشد. اما گاهي ممكن است اختلال ايجاد شده، كاربر را ملزم به تعمير و تعويض قطعه كند. تعمير گوشي سامسونگ راحت بوده و به راحتي با خريد قطعات گوشي سامسونگ و جايگزيني قطعه سالم با قطعه معيوب انجام مي شود. از مزيت هاي اين برند، فراواني آن در بازار است. به سبب اين مزيت، تعميركاران گوشي همراه مي توانند قطعات موبايل سامسونگ را به راحتي در انواع كيفيت ها خريداري كنند. همانطوري كه قبل تر اشاره شد در خريد قطعات، توجه به كيفيت آن امري مهم و ضروري است چرا كه قطعه بي كيفيت، سبب آسيب به بخش هاي ديگر مي شود و يا در مدت كوتاهي دوباره از كار مي افتد و خريدار را ملزم به خريد مجدد آن قطعه مي كند. پس همواره در خريد قطعات موبايل سامسونگ ، كيفيت بالاي قطعات را در نظر داشته باشيد.

خريد قاب گوشي چه اهميتي دارد؟

 

در بخش هاي قبلي به نكات لازم در خريد قطعات گوشي هاي همراه اشاره شد. اكنون به معرفي و بررسي يكي از مهم ترين لوازم جانبي هاي گوشي همراه، يعني قاب گوشي مي پردازيم. قاب گوشي از كاربردي ترين لوازم جانبي گوشي هاي همراه محسوب مي شود كه نقش مهمي در حفظ امنيت بخش سخت افزاري گوشي ها دارد و از وارد شدن آسيب به آن جلوگيري مي كند. به سبب همين امر، كاربر را از تعمير و تعويض قطعات گوشي بي نياز مي كند. امروزه در بازار انواع گوناگون قاب هاي گوشي براي همه رده هاي سني كاربران وجود دارد.

همانطور كه گفته شد، قاب گوشي در حفظ سلامت گوشي ها مهم است. اين وسيله يك لايه محافظ در اطراف بدنه گوشي همراه ايجاد مي كند كه از وارد شدن آسيب هاي فيزيكي به بدنه و آسيب به قطعات و ايجاد اختلال در گوشي جلوگيري مي كند. به اين سبب مي توان امنيت گوشي همراه را بالابرد و طول عمر آن را افزايش داد.

قاب گوشي در انواع طرح ها با انواع كيفيت ها به بازار عرضه مي شود. جنس قاب گوشي ها متفاوت بوده  در انواع مختلف  ازجمله قاب چرمي ، قاب فلزي ، قاب سيليكوني ، قاب پلاستيكي ، قاب پارچه اي و ... در بازار موجود است كه هركدام بسته به نوع مواد سازنده آن، داراي كيفيت و مقاومت متفاوتي است. در خريد قاب گوشي نكته حائز اهميت، كيفيت و ميزان مقاومت آن است. هرچه كيفيت و مقاومت قاب گوشي بالا باشد بهتر مي توان از گوشي محافظت و امنيت آن را تضمين كرد.

از ديگر نكاتي كه خريداران قاب گوشي به آن توجه مي كنند، طرح قاب گوشي است. همانطور كه گفته شد، امروزه قاب هاي گوشي در انواع طرح هاي مختلف و برحسب سليقه مشتريان در بازار موجود است. انواع گوناگون طرح ها ازجمله قاب فانتزي ، قاب طرح دار ، قاب ورزشي ، قاب طرح فيلم هاي سينمايي ، قاب طرح چوب ، قاب شفاف ، قاب آينه اي و ...به بازار عرضه مي شوند. كاربران مي توانند طرح مورد نظر خود را طبق سليقه و علاقه خود انتخاب كنند.

بهترين قطعات موبايل را از كجا بخريم؟

 

يكي ازموارد ديگري كه كاربران بايد به آن توجه كنند محل خريد قطعات گوشي با كيفيت مناسب است. بهتر است خريداران براي خريد قطعه مورد نياز از نمايندگي‌‌ها و يا مراكز معتبر خريد كنند تا علاوه‌ بر اطمينان از كيفيت كالاي خريداري شده از ضمانت آن نيز درصورت بروز احتمالي مشكل استفاده شود. درصورت استفاده از قطعه گوشي همراه باكيفيت، قسمت هاي ديگر گوشي همراه آسيب نمي بيند و طول عمر گوشي افزايش مي يابد. همچنين از فروشگاه هاي معتبر مي توان قطعات با كيفيت بالا و قيمت كمتر خريداري كرد.

 

منبع: پلازا مگ

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

۲۱ بازديد


معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

يكي از موارد خيلي ضروري جهت خريد دستگاه كوره زغال صنعتي، مشاوره گرفتن از فرد با تجربه و متخصص در اين زمينه مي باشد. اگر تاكنون موفق به دريافت مشاوره از فرد آشنا در اين حوزه نشده ايد، بهتر است فعلاً از خريد كوره زغال دست بكشيد.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

فردي كه از آگاهي لازم در اين زمينه برخوردار باشد، در مورد انواع محصولات، ميزان بازخورد آنها، شرايط آب و هوايي، ميزان بازدهي و ميزان سود آن، از اطلاعات و دانش كافي برخوردار بوده و از اين رو مي تواند راهنما و مشاور خوبي براي شما جهت خريد اينگونه دستگاه ها باشد. در اين مقاله، به شرح انواع دستگاه كوره زغال صنعتي و ويژگي هاي هر يك پرداخته مي شود، تا بتوانيد با مطالعه آن به انتخاب بهترين دستگاه با توجه به نياز خود بپردازيد.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

آشنايي با انواع دستگاه كوره زغال صنعتي

انواع دستگاه هاي كوره زغال صنعتي عبارتند از :

1- كوره زغال همرفتي

2- دستگاه زغال كومپيند

3- دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي

 -4دستگاه زغال تك منظوره

5- و دستگاه كوره زغال صنعتي G+  

    دستگاه كوره زغال همرفتي

اين دستگاه، زغال ليمو را نيز همانند زغال كبابي با كيفيت خيلي بالا توليد مي نمايد، و ويژگي هاي آن با دستگاه كوره زغال صنعتي 6 جداره كاملاً متفاوت بوده و در ادامه به اين ويژگي ها پرداخته مي شود:

1-يكي از خصوصيات دستگاه زغال همرفتي برخورداري از توانايي بالا جهت توليد انواع زغال مي باشد.

2-اين كوره از چوب هاي مختلف مي تواند انواع زغال را در سايزهاي متنوع و حتي در اندازه يك چوب كبريت توليد نمايد.

3- درصد بالايي از زغال هاي توليد شده در اين كوره، بدون هيچگونه شكستگي مي باشند.

4-با توجه به 100 درصد بودن هموژن دستگاه كوره زغال همرفتي، امكان كنترل گازگيري و فشار در آن به سهولت امكان پذير است.

    دستگاه كوره زغال صنعتي كومپيند

يكي از دستگاه هاي كوره زغال صنعتي كه از بازدهي و كارايي بسيار خوبي برخوردار است، مي توان به دستگاه كومپيند اشاره نمود. در اين دستگاه، همه بهينه سازي هاي مورد نياز به طور ويژه لحاظ گرديده است.

ويژگي هاي دستگاه زغال كومپيند عبارتند از:

 -1برخورداري از 10 سال خدمات پس از فروش

2- داراي قابليت گازگيري 100 درصدي است.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

يكي از موارد خيلي ضروري جهت خريد دستگاه كوره زغال صنعتي، مشاوره گرفتن از فرد با تجربه و متخصص در اين زمينه است.

3- زغال هايي كه در اين دستگاه توليد مي شوند بيش از 98 درصد آنها، هيچگونه شكستگي نداشته و كاملاً سالم هستند.

4- راه اندازي يك خط توليد با دستگاه كوره زغال صنعتي كومپيند، به سهولت و با دارا بودن حداقل شرايط امكان پذير است.

5- در اين دستگاه امكان توليد انواع زغال بدون هيچگونه خامي وجود دارد.

6- يكي از ويژگي هاي اين دستگاه، برخورداري از سيستم ديجيتال بسيار پيشرفته مي باشد.

7- يكي از دلايل محبوبيت زياد دستگاه كومپيند نسبت به ساير دستگاه ها در ميان خريداران، مي توان به ميزان كارايي و بازدهي بالاي آن و همچنين كم مصرف بودنش اشاره نمود.

8- اين دستگاه مي تواند از يك كنده در كنار يك برگ درخت، زغال توليد نمايد.

9- حرارت دهي اين دستگاه از نوع موجي و سينوسي آيروديناميك بوده و همين ويژگي سبب كاهش مقدار مصرف انرژي كوره زغال كومپيند مي گردد.

معرفي دستگاه كوره زغال صنعتي و انواع آن

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

    دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي

اين دستگاه كه معروف به دستگاه توليد زغال كبابي است، به منظور توليد زغال مخصوص كباب به كار گرفته مي شود. در صورتي كه تصميم به توليد زغال كبابي گرفتيد و جهت راه اندازي خط توليد آن با استفاده از اين نوع كوره اقدام كرديد، به دليل فروش مناسب و با توجه به افزايش تقاضايي كه زغال كبابي در بازار دارد، يكي از كسب و كارهاي موفق به شمار مي آيد.

    دستگاه كوره زغال صنعتي G+

دستگاه زغال G+ از نسل جديد كوره هاي بدون كف بوده و داراي ويژگي هاي زير مي باشد:

1- برخورداري از دماي كاملاً يكنواخت از كف تا سقف

2- اين كوره تنها كوره بدون كف و بدون حفاظ حرارتي است.

3- داراي طراحي كاملاٌ صنعتي و مهندسي شده مي باشد.

4- به دليل داشتن فضاي زياد، در همه نقاط بارگير كوره، گردش گرما از تناسب لازم برخوردار مي باشد.

5- بكارگيري علوم متالوژي در طراحي و ساخت آن

6- حرارت دهي به چوب ها به شكلي پيوسته و بي وقفه، جهت توليد زغال صورت مي گيرد.

7- براي اين نوع كوره ها عدم شكستگي زغال توليدي را مي توان تا 100 درصد در نظر گرفت.

8- برخورداري از عملكرد پرتابي گرما، براي چوب هاي قرار گرفته در لابه لاي چوب هاي ديگر به منظور حرارت دهي مناسب به آنها

9- دارا بودن سيستم كنترل فشار، در مواقع افزايش فشار كوره يكي از خصوصيات اين دستگاه مي باشد.

10- داراي كارايي 100 درصدي در فرايند گازگيري كامل زغال هاي توليدي

11- برخورداري از اجراي آتشكده حرارتي، و بدون نياز به چيدمان براي آن مي باشد.

12- در صورت خاموشي مشعل ها، به دليل دارا بودن منبع ذخيره حرارت، به شكلي يكنواخت به چوب ها حرارت دهي مي شود.

13- زغال توليد شده توسط اين كوره كاملاً بدون خامي بوده و در اين زمينه از كارايي 100 درصدي برخوردار است.

14- اين دستگاه، امكان پخت چوب در اندازه هاي مختلف را به صورت همزمان و در كنار هم فراهم كرده به گونه اي كه مي توان از چوب كبريت يا برگ درخت همراه با تنه درخت، بدون ايجاد كمترين افتي در كيفيت و بدون كوچكترين ترك و شكستگي، زغال توليد نمود.

م
 
اطلاعات تماس

    آدرس ايميل: koorehsazanpasargad@gmail.com
    تلفن تماس : 02128426559
    مديريت فني و مهندسي : 09121065401
    مديريت فروش : 09127541204

 منبع : دستگاه كوره زغال صنعتي

مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد

۲۳ بازديد

«قيمت خودرو از آبان ماه تا الان ?? درصد كاهش يافته است» اين آماري است كه نايب رئيس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودروي تهران اعلام كرده و به نظر مي‌رسد اين روند پرتلاطم همچنان ادامه دارد، چون در همين چند روز اخير كه ريزش دلار شدت گرفته قيمت خودروهاي داخلي هم گاهي تا ? درصد در يك روز افت داشته. مشكل اما اينجا است كه مشخص نيست كاهش قيمت‌ها تا چه زماني ادامه دارد و در نتيجه بازار در نوعي تعليق و ركود فرو رفته است. اتفاقي كه البته براي افرادي كه براي خريد عجله ندارند خيلي هم خوشايند و شيرين است. با توجه به شكاف قيمتي عميق بين كارخانه و بازار اما الان اين پرسش جدي در ذهن خريداران شكل گرفته كه اگر قصد خريد خودرو داشتيم از كجا بدانيم قيمت واقعي چند است؟

مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد!

 

 

 

 

 

مسير رسيدن به پاسخ اين سوال خيلي ساده و سرراست است. سايت ديوار بخش جديدي را به امكاناتش اضافه كرده كه مظنه انواع خودرو را در يك صفحه خلاصه و مفيد به شما مي‌گويد. در اين بخش قيمت هر برند خودرو به تفكيك مدل و سال ساخت درج شده و درصد تغيير قيمت نسبت به روز قبل هم در همان سطر قابل مشاهده است. از جهت درست و دقيق بودن قيمت خودرو در ديوار هم خيالتان راحت؛ تمام قيمت‌هاي موجود در اين فهرست، به صورت روزانه بر اساس ميانگين معاملات ثبت شده در مراكز تعويض پلاك و گزارش نهادهاي صنفي و نظارتي از جمله اتحاديه نمايشگاه داران تعيين مي‌شود. خلاصه كه با اين امكان جديد مي‌توانيد مثل آب خوردن و با جست و جوي برند يا مدل، قيمت روز خودروي مورد نظرتان را پيدا كنيد. اگر تمايل داريد قيمت خودرويي را هم مرتب تعقيب كنيد كافي است از گزينه پين كه كنار اسم خودرو تعبيه شده، خودروي دلخواهتان را سنجاق كنيد تا در روزهاي آينده هم در كوتاه ترين زمان ممكن به آن دسترسي داشته باشيد. با كليك روي قسمت «اطلاعات بيشتر» كنار اسم و لوگوي هر خودرو هم به بخش آگهي‌هاي درج شده همان محصول در سايت ديوار هدايت مي‌شويد.

راه‌اندازي اين صفحه چند حُسن اساسي دارد. يكي اينكه خريداران قبل از غوطه ور شدن در آگهي‌هاي متعدد خودرو مي‌توانند يكي برآورد نسبي از قيمت‌ها داشته باشند و با آگاهي كامل تري گزينه‌هاي موجود را بررسي كنند. در وهله بعد خود فروشندگان هم مي‌توانند قيمت منصفانه‌اي درج كنند و دارايي‌شان را سريع‌تر به پول نزديك كنند. ضمن اين‌كه يك مرجع تعيين قيمت كه مورد وثوق دو طرف معامله باشد هم به وجود آمده كه از بروز اختلاف‌ها و سوء تفاهم‌ها جلوگيري مي‌كند. از همه مهم‌تر اين‌كه شانس اعلام قيمت‌هاي نامعقول هم از سوداگران و دلالان گرفته شده و نگراني بعضي كارشناسان و دست‌اندركاران از برگشت قيمت خودرو در ديوار هم كاملا برطرف مي‌شود.

منبع : مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد!

لباس مجلسي دخترانه

۲۵ بازديد

لباس مجلسي دخترانه

 

انتخاب يك لباس زيبا براي مجالس عقد و عروسي و مراسم­هاي رسمي براي دختران جوان دغدغه­ي بزرگي است. آنها تمايل دارند در مجلس بدرخشند و در عين حال لباسي كه بر تن دارند علاوه بر نمايش زيبايي و جواني آن­ها، متناسب با سنشان باشد. در پپت ماركت نكاتي را براي انتخاب لباس عالي ارائه مي دهيم.

km61_q1.jpg

لباس­هاي مجلسي دخترانه در طرح­ها و مدل­هاي زيادي توليد و عرضه مي­شوند پس دختران جوان گزينه­هاي بسياري براي انتخاب يك لباس مجلسي دخترانه پيش رو دارند.

در دوخت لباس­هاي مجلسي دخترانه از پارچه­هاي متنوعي استفاده مي­شود. پارچه­هاي گيپور، ساتن، دانتل براي دوخت اين لباس­ها بسيار مناسب هستند و نتيجه­ي نهايي جذاب خواهد بود.

لباس­هاي مجلسي كوتاه يكي از انتخاب­هاي زيبا براي دختران است. اين نوع لباس­ها متناسب با سن آن­ها است و استايل شيك و خاصي به آن­ها مي­دهد. دختران جواني كه اندام ريزه و ظريف دارند در لباس­هاي مجلسي بلند و پرچين جلوه­ي زيبايي نخواهند داشت پس لباس مجلسي­هاي كوتاه انتخاب مناسبي براي آن­ها است.يكي ديگر از ويژگي­هاي مثبت اين لباس­ها در اين است كه براي تمام مجالس و مهماني­ها مناسب هستند و يك گزينه­ي بسيار مناسب براي دختراني است كه علاقه اي به پوشيدن لباس­هاي بلند و  پر زرق و برق زنانه ندارند. البته ماكسي­هاي بلند نيز با طرح­هاي جوان پسند و جديد براي دختران نيز تهيه مي­شود كه براي مجالس رسمي و مراسم­هاي مجلل حالت رسمي­تري به آن­ها مي­دهد.

ناگفته نماند لباس مجلسي دخترانه تنها به پيراهن­هاي كوتاه و ماكسي محدود نمي­شود. شما مي توانيد با خريد اينترنتي لباس وانتخاب­هاي جسورانه متفاوت و خاص جلوه كنيد. براي مثال تركيب تاپ­هاي مجلسي و كوتاه با دامن­هاي دانتل بسيار چشم­نواز و شيك خواهد بود و با پوشيدن آن استايل جديدي را تجربه مي­كنيد.

سرهمي­هاي مجلسي نيز از گزينه­هايي مي­باشد كه به تازگي مورد توجه دختران جوان قرار گرفته است. البته بايد دقت كنيد لباس­هاي سرهمي­ براي خانم­هاي كوتاه قدي كه اندام چاقي دارند به هيچ عنوان پيشنهاد نمي­شود اما در عوض خانم­هاي لاغر را بسيار خوش اندام نمايش مي­دهد و آن­ها مي­توانند از اين گزينه­ي جذاب براي انتخاب لباس مجلسي خود بهره ببرند.

بخشي از لباس­­ هاي مجلسي دخترانه در بازار براي دختربچه­هاي كم سن وسال طراحي و تهيه مي­­شود. لباس­هايي كه براي جشن­ها و مجالس براي دختران كم سن طراحي مي­شوند معمولا كمي زرق و برق دارند و در دوخت آن­ها از پارچه­هاي لطيف و براقي مثل ساتن استفاده مي­كنند. اغلب در تزئين اين لباس­ها از طرح­هاي شاد و رنگي بهره مي­برند به عنوان مثال آن­ها را با تور، اكليل، نگين­هاي زيبا تزئين مي­كنند تا جلوه­ي زيبايي براي دختران كوچك داشته باشد و مورد توجه آن­ها نيز قرار بگيرد.

براي انتخاب لباس­هاي مجلسي دخترانه به نكات و عوامل مهمي بايد توجه كرد. علاوه بر رنگ پوست و ميزان رسميت مجلسي كه در آن حضور پيدا مي­كنيد يكي از عوامل مهم نوع اندام شما است. دختران جوان براي انتخاب لباس مناسب خود بايد به قد و نوع اندام خود توجه داشته باشند ؛ فرم اندام همه يكسان نيست بنابراين يك لباس زيبا ممكن است براي اندام شما جلوه­ي مطلوبي نداشته باشد.

بعد از يك انتخاب پيراهن مجلسي مناسب، بهتر است از اكسسور­هاي زيبا براي كامل كردن استايل خود غافل نشويد. براي دختران جوان زيورآلاتي با طرح­هاي خاص مثل گوشواره­هاي بلند و چوبي يا گردنبند­هاي چندرديفي بسيار محبوب است.

گواهينامه ISOچيست؟

۲۶ بازديد

گواهينامه ISO چيست؟

گواهينامه ايزو مهر گواهي شخص ثالث است كه توسط شركت مطابق با يكي از استانداردهاي بين‌المللي تهيه و منتشرشده توسط سازمان بين‌المللي استاندارد (ISO) اداره مي‌شود.

 

ISO يك سازمان غيردولتي بين‌المللي مستقل است كه متخصصان را براي به اشتراك گذاشتن دانش و توسعه استانداردهاي بين‌المللي كه از نوآوري پشتيباني مي‌كند و راه‌حل‌هايي براي چالش‌هاي جهاني ارائه مي‌دهد ، گرد هم مي‌آورد.

 

چرا گواهينامه ISO مي‌خواهم؟

صدور گواهينامه ISO به ذينفعان اصلي نشان مي‌دهد كه شما يك تجارت خوب مديريت‌شده ، ساختاريافته ، پايدار و آماده رشد داريد.

 

هر استاندارد ISO مزاياي خاص خود را دارد ، به‌عنوان‌مثال:

 

ايزو 9001 به شما در اولويت قرار دادن مشتريان كمك مي‌كند

ISO 27001 از دستگاه‌ها ، داده‌ها و اعتبار شما محافظت مي‌كند

ISO 14001 تأثير شمارا در محيط كاهش مي‌دهد

ISO 45001 به شما كمك مي‌كند تا از كارمندان خود محافظت كنيد

ISO 22301 از تجارت شما در برابر وقفه محافظت مي‌كند

مزاياي مشترك در تمام استانداردهاي ISO شامل موارد زير است:

 

افزايش كارايي

هزينه‌هاي پايين‌تر

بهبود رضايت مشتري

كارمندان مشغول‌تر

كاهش خطرات

حق بيمه كاهش‌يافته است

كمك به مناقصات

با حفظ گواهينامه ISO ، تعهد سازمان خود را براي دستيابي به اهداف خود و افزايش اعتبار و اطمينان مشتري به محصول يا خدمات خود نشان مي‌دهيد.

هزينه گواهينامه ISO چقدر است؟

هزينه‌هاي صدور گواهينامه ISO بسته به‌اندازه سازمان و سطح واقعاً شركت ازنظر فرايندها و رويه‌ها متفاوت است. اگر تصميم داريد هم‌زمان بيش از يك استاندارد را پياده كنيد ، برخي از هزينه‌هاي ترجيحي در دسترس است. ما يك سرويس ساده و مقرون‌به‌صرفه با شرايط پرداخت انعطاف‌پذير ارائه مي‌دهيم. مي‌توانيد در اينجا درخواست قيمت كنيد.

 

ازآنجاكه پيشنهاد‌ها ما سفارشي است و تعداد متغيرهايي كه مي‌توانند در هزينه اجرا تأثير بگذارند ، ما مايل هستيم با مشتريان بالقوه خود ملاقات كنيم تا قبل از تهيه هزينه‌ها ، آن‌ها را بهتر بشناسيم.

گواهينامه ISO چيست و آيا با گواهينامه ISO متفاوت است؟

در اصل ، دستگاه‌ها يكسان هستند و هركس به شما ايمان بياورد و نحوه انجام آن متفاوت باشد.

 

ISO يا گواهينامه ISO معتبر زماني ساخته مي‌شود كه شركت به‌وسيله استاندارد صادركننده معتبر UKAS يا معادل آن به استاندارد ISO و / يا BS دست‌يافته باشد. هر كشوري نسخه خاص خود را از UKAS (يعني در ايرلند INAB) دارد و اگرچه شبيه دولت نيست ، اما به‌عنوان يك‌نهاد حاكم براي شركت‌هاي صدور گواهينامه عمل مي‌كند.

 

گواهينامه ISO مجاز فقط پس از ارزيابي از يك سازمان معتبر در دسترس است و قادر به ارائه هيچ‌گونه كمك و پشتيباني نيست ، آن‌ها فقط مي‌توانند ارزيابي را انجام دهند و موفقيت يا شكست شمارا به دست آورند.

 

بااين‌حال ، ارائه‌دهندگان گواهينامه ISO مانند ما مي‌توانند در اجراي شما به‌طور كامل از شما پشتيباني كنند. پشتيباني ما شامل الگوهايي براي اسناد ، مشاوره در هنگام بازديد و پشتيباني تلفني است. ماسالي دو بار به شما سر مي‌زنيم. براي كمك به هر مسئله‌اي كه با آن روبرو هستيد و همچنين با حسابرسي سالانه تأييد مجدد ، از پشتيباني بازديد كنيد.

 

براي بسياري از مشتريان ، گواهينامه بيش‌ازحد كافي است زيرا ساختار لازم را براي بهبود تجارت آن‌ها فراهم مي‌كند و به‌خوبي شناخته‌شده است. اگر شما به يك گواهينامه ISO احتياج داريد (به‌عنوان‌مثال اگر مشتري بالقوه ، اتحاديه صنفي يا نهاد نظارتي آن را درخواست كنيد) ، ما مي‌توانيم خدمات مشاوره ايزو را براي كمك به شما در تهيه سيستم مديريت خود براي ارزيابي توسط يك سازمان معتبر ارائه دهيم. اين به شما كمك مي‌كند شانس قبولي در ارزيابي را براي اولين بار افزايش دهيد!

 

در مقاله ما مي‌توانيد بيشتر بخوانيد: "صدور گواهينامه در مقابل گواهينامه مجاز: پس به هر حال تفاوت چيست؟"

آيا شما مشاوره UKAS را ارائه مي‌دهيد؟

آره در هر كجاي سفر UKAS باشيد ، ما مي‌توانيم به شما در گرفتن گواهينامه معتبر UKAS در مدت زمان شش تا نه ماه كمك كنيم. در صورت نياز ، ما همچنين مي‌توانيم به شما كمك كنيم كه يك شريك معتبر براي ارزيابي تجارت خود داشته باشيد و در هنگام ارزيابي UKAS با شما باشيد.

 

لازم به ذكر است كه براي بسياري از مشتريان ، گواهينامه ISO بيش‌ازحد كافي است زيرا ساختار لازم را براي بهبود تجارت آن‌ها فراهم مي‌كند و به‌خوبي شناخته‌شده است.

 

اگر به گواهينامه معتبر UKAS نياز داريد ، مي‌توانيد در اينجا درخواست قيمت كنيد.