دانشگاه و نقش آن در آينده شغلي دانش آموزان

۲۲ بازديد

 

 

دانشگاه و نقش آن در آينده شغلي دانش آموزان

 

• فرهنگ دانشگاه بر موفقيت آن در توليد نوآوري تأثير مي گذارد و مي تواند بر فرهنگ يك منطقه تأثير بگذارد.

 

• يك دانشگاه فقط جوانان را براي انواع مختلف نقشها در يك اقتصاد نوآورانه آماده نمي كند. بزرگترين ماموريت آن "كشف و اختراع آينده" است.

 

• سياست هاي انتقال دادن فناوري به دانشجويان در دانشگاه ها ممكن است نياز به بررسي و ارزيابي دقيق داشته باشد.

 

• دانشگاه ها ممكن است از بررسي قوانين حاكم بر مدت زماني كه اساتيد مي توانند به فعاليتهاي خارجي اختصاص دهند ، سود ببرند.

 

• اعضاي هيئت علمي و دانشجويان ممكن است ، در منافع و تعهداتي با هم تضاد باشند كه بايد درك شوند و به درستي مديريت شوند.

 

نقش كنكور و انتخاب رشته درآينده دانش آموزان

 

مهمترين محصول دانشگاهها ، دانشجويان تحصيل كرده هستند كه اين دانشجويان نه تنها بنيانگذاران شركتهاي جديد در اينده خواهند بود .

اگر دانشگاه مناسب خود را انتخاب كنيد ، زمان دانشجويي شما به احتمال زياد لذت بخش و رضايت بخش خواهد بود. اما در پايان آن چه نتيجه اي دارد ؟

آيا انتخاب شما در مورد تحصيل و محل تحصيل به كار شما كمك مي كند؟

برخي از دانشگاه ها سابقه بهتري نسبت به دانشگاه هاي ديگر دارند و دانشجويان را به خود جذب كرده زيرا شغل هايي با درآمد بالا را در برميگيرند .

هرچند انجام مقايسه بسيار دشوار است و بزرگترين فاكتور در مورد شغل آينده ي شما اين است كه ، دانشگاه ها مي توانند برخي از كارها انجام دهند تا كيفيت تدريس خود را بالا تر ببرند .

 

يادگيري مرتبط با كار:

برخي از دانشگاه ها سخت تلاش مي كنند تا تجربه دنياي كار را در دوره هاي خود وارد كنند. اين ممكن است شامل قرار دادن (به عنوان مثال ، گذراندن يك سال در طول برنامه شما در كار در صنعت) يا پروژه هاي دنياي واقعي باشد كه در طول تحصيل خود روي آنها كار مي كنيد .

 

اعتباربخشي:

براي بسياري از مشاغل ، شما بايد داراي صلاحيت حرفه اي باشيد. برنامه تحصيلي شما بايد توسط يك نهاد شناخته شده "معتبر" باشد.

برخي از اين نهادها فقط مي توانند مدارك تحصيلي را در يك كشور يا در نقاط خاصي از جهان (مانند اتحاديه اروپا) تأييد كنند ، اگر شغل شما به احتمال زياد به مدارك خاصي نياز دارد (به عنوان مثال پزشكي ، مهندسي ، حسابداري ، معماري و غيره) ، مطمئن شويد كه اعتبار دوره شما مربوط به نقاطي از جهان است كه مي خواهيد در آنجا كار كنيد.

 

مهارت ها:

وقتي تلاش مي كنيد شغلي را بدست آوريد ، صلاحيت شما اهميت دارد ، اما مهارت هاي گسترده تر شما نيز اهميت دارد - مواردي مانند توانايي كار در گروه ، مهارت هاي ارتباطي يا ابتكار عمل.

فعاليت هاي فوق برنامه به شما اين شانس را مي دهد كه اين مهارت ها را توسعه داده و دستاوردهاي خود را به نمايش بگذاريد ، دانشگاههايي كه اين فرصتها را ارائه مي دهند ممكن است مستقيماً براي كمك به حرفه شما اين كار را انجام ندهند كه در اين راستا ميتوانيد از مشاوره شغلي و حرفه اي كمك بگيريد.

 

سرمايه اجتماعي:

اشتغالزايي شما تا حدي به سرمايه اجتماعي شما بستگي دارد و همچنين ايجاد ارتباطات خوب به شما كمك خواهد كرد .

برخي از دانشگاه ها ميتوانند شما را به فارغ التحصيلان گذشته ، رهبران صنعت ، كارفرمايان محلي و حتي دانشجويان ديگر وصل كنند .

 

شهرت:

طبق تحقيقاتي كه انجام شده است دريافتيم كه ؛ اغلب دانشگاههاي معروف كه فكر مي كنيد گذرنامه اي براي يك حرفه خوب هستند ، در واقع هيچ مزيت خاصي براي دانشجويان خود نسبت به سايرين كه داراي نمرات مشابه در ساير دانشگاه هاي مشابه تحصيل كرده اند ، نشان نمي دهند.

در طول سالها ، هر چند ، ممكن است مزايايي را مشاهده كنند ، اما از آنجا كه اين دانشگاهها در وهله اول بسيار گزينشي هستند ، هنوز نمي توان انتخاب كرد كه ارزش افزوده اي كه دانشگاه به دانشجو داده است. شما عزيزان ميتوانيد براي دريافت مشاوره كنكور و مشاوره شغلي به صورت مشاوره رايگان اينترنتي هم با مشاوران گپچه در ارتباط باشيد.

براي اطلاعات بيشتر كليك كنيد.

 

ويژگي هاي اصلي خريد ملك در استانبول

۲۱ بازديد

ويژگي هاي اصلي خريد ملك در استانبول

  • بالكن
  • كافه
  • گرمايش مركزي
  • پنجر? دوجداره
  • امكانات
  • آشپزخان? مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح كاري مرمر
  • اتاق جلسات

توضيحات ملك براي خريد در كارتال استانبول

ترك گشت مفتخر است كه پروژ? آپارتمان هاي لاكچري با ويوي دريا را در استانبول پيش فروش نمايد. اين پروژه در خريد آپارتمان در كارتال استانبول ، يكي از محبوب ترين مناطق در قسمت آسيايي شهر، قرار دارد.

كارتال در سواحل درياي مرمره، نزديك به 19 كيلومتري شرق كاديكوي واقع شده كه مركز آناتوليايي شهر محسوب مي شود. همچنين اين محل نزديك به آتاشهير، منطق? آسيايي و مالي شلوغ شهر و بسيار نزديك به پنديك و مالتپه است.

قيمت اجاره آپارتمان در استانبول كارتال در قديم يك دهد? ماهيگيري بوده و منطقه اي ساكت و آرام است كه خانواده هاي جوان به دليل رفت و آمد كاري سريع به شهر و مركز مالي آن را براي زندگي انتخاب مي كنند. همچنين اين منطقه محلي ايده آل براي سرمايه گذاري در استانبول است، زيرا محل آن تقريباً در ميان? راه بين مركز شهر و فرودگاه صبيحا گوكچن قرار دارد و با آن تنها 20 دقيقه فاصله دارد.

با پيشرفت هاي بزرگي كه در خارج از شهر و زيرساخت هاي آن در حال انجام است، اين منطقه هم هنوز در حال توسعه است و ساختمان هاي مسكوني مدرن، طيف وسيعي از امكانات رفاهي و سيستم حمل و نقل عمومي در آن ساخته مي شود.خريد آپارتمان در استانبول تركيه همچنين در شما منطق? كارتال جنگل هاي زيباي آيدوس قرار دارد كه محل تفريحي بسيار عالي براي آخرهفته محسوب مي شود و خط ساحلي بي نظير آن در مقابل جزاير فوق العاده زيباي پرينسس قرار دارد.

m10_tzw0.jpg

محل پروژه و جزئيات خريد آپارتمان در كارتال استانبول

قيمت خريد خانه در استانبول تركيه اين آپارتمان هاي درحال ساخت در كارتال بر روي يكي از هفت تپ? بلند شهر قرار دارد. 5 دقيقه تا جنوب جنگل هاي بزرگ آيدوس، 10 كيلومتر تا شمال تفرجگاه پنديك، ترمينال كشتي راني و ايستگاه مترو فاصله است. مرتفع بودن محل پروژه سبب شده است تا خانه ها چشم اندازي نفسگير و زيبا و ويويي از جنگل، درياي مرمره، جزاير پرينسس و سرتاسر شهر داشته باشند.

با خريد خانه در شيشلي استانبول در محل پروژه  كه در مرز بين كارتال و پنديك قرار دارد و با ماشين 5 دقيقه تا ايستگاه مترو و بزرگراه اصلي E-5 فاصله است يا ظرف 20 دقيقه مي توانيد به بزرگراه TEM برسيد. همچنين با يك پياده روي كوتاه مي توانيد به ايستگاه هاي اتوبوس و از آنجا به تمام مناطق شهر برويد، حتي مي توانيد از طريق تونل اوراسيا و دو پل بسفروس كه 35 دقيقه تا آنها فاصله است، به قسمت اروپايي شهر برويد. فرودگاه صبيحا گوكچن نيز پروازهاي ورودي و خروجي به كشورهاي ديگر و ساير شهرهاي تركيه دارد كه ظرف 20 دقيقه مي توانيد به آن برسيد.

اين محل امكانات رفاهي بسياري براي زندگي دائمي در كارتال دارد، از قبيل فروشگاه ها و سوپرماركت ها، مدارس، بانك، داروخانه و تعداد زيادي كافه، رستوران، كافي شاپ و غيره و با يك رانندگي 10 تا 20 دقيقه اي مي توانيد به چندين مركز ريد بزرگ، بيمارستان و دانشگاه برسيد.

اين مجموع? مدرن توسط يكي از سازندگان معتبر و معروف استانبول ساخته شده است و داراي چهار بلوك آپارتمان است، سه تاي آنها 22 طبقه و يكي از آنها 9 طبقه است و در كل داراي 360 خان? لاكچري با ويوي عالي است. همچنين يك مركز خريد كوچك با 22 واحد تجاري نيز در مجموعه وجود دارد كه اين امكان را به شما مي دهد تا در محلتان خريد كنيد و به رستوران برويد. سازنده به شما اطمينان مي دهد كه تمام آيين نامه هاي دولتي ساختمان در مورد امنيت و عايق كاري گرما و صدا در زمان تكميل ساختمان در دسامبر 2022 در ساختمان رعايت شده است.

 

مجموعه پس از ساخت ديواركشي شده و گيت براي آن تعبيه مي شود. همچنين ساكنين مي توانند از امكانات موجود در محل نيز استفاده نمايند:

  • دو استخر سرپوشيده
  • 9500 مترمربع باغچ? مشاع
  • محل بازي كودكان
  • يك باشگاه مجهز
  • مسير پياده روي و دوچرخه سواري
  • مهد كودك
  • آلاچيق
  • اتاق جلسات/نشيمن كاري
  • پاركينگ 3 طبقه
  • پاركينگ روباز براي مهمانان
  • سيستم تقويت فشار آب
  • تلويزيون ماهواره اي مركزي
  • ژنراتور برق
  • آسانسور در هم? بلوك ها

اين مجموعه با خدمات امنيتي و دوربين هاي مداربسته محافظت مي شود.

 

واحدهاي فروشي و قيمت خريد آپارتمان در كارتال استانبول

قيمت خريد آپارتمان هاي 1 خوابه 58 تا 84 مترمربع قيمت از 724000 تا 1202000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان هاي 2 خوابه 93 تا 124 مترمربع قيمت از 1031000 تا 1915000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان هاي 3 خوابه 152 تا 170 مترمربع قيمت از 1837000 تا 2696000 لير تركيه

لوفت آپارتمان هاي 3 خوابه 285 تا 295 مترمربع قيمت از 4532000 تا 5123000 لير تركيه

نحو? پرداخت براي خريد آپارتمان در كارتال استانبول

خريداراني كه به صورت نقدي خريد مي كنند، از تخفيف 15 درصدي بر روي قيمت هاي بالا برخوردار مي شوند. همچنين شما مي توانيد از بين روش هاي پرداخت زير، يكي را به دلخواه انتخاب نماييد:

  1. 40% پيش پرداخت و 60% بقيه اقساط مساوي 18 ماهه بدون سود
  2. 50% پيش پرداخت و 50% بقيه اقساط مساوي 24 ماهه بدون سود

تمام اسناد آماد? انتقال هستند و سازنده تمامي هزينه هاي انتقال، هزين? دفتر اسناد و ماليات بر ارزش افزوده را تقبل مي كند.

طراحي ملك در كارتال استانبول

هر چهار بلوك آپارتمان مسكوني داراي لابي ورودي امنيتي هستند كه از طريق راه پله و آسانسور به طبقات دسترسي دارد. هر خانه از طريق آيفون تصويري به درهاي ورودي لابي متصل شده است و در ورودي هر واحد از جنس درب فولادي امنيتي است.

 

با خريد خانه در كارتال استانبول آپارتمان هاي 1 و 2 خوابه داراي معماري نشيمن باز هستند و آپارتمان هاي 3 خوابه آشپزخان? بسته دارند. تمام آشپزخانه ها مجهز بوده، داراي كابينت هاي فراوان و سطوح كاري باكيفيت بوده و وسايل توكار سفيدرنگ همچون فر، اجاق گاز، هود و ماشين ظرفشويي در آن نصب مي شود.

تمام اتاق ها داراي نور طبيعي فراوان بوده و پنجره ها و درهاي پاسيو دوجداره هستند. در پاسيو به فضاهاي نشيمن مختلفي باز مي شود: بالكن هاي فرانسوي، بالكن هاي شيشه اي بزرگ و يا تراس هاي بزرگ. همچنين تمام واحدها ويوي دريا، جزيره، جنگل و شهر را دارند.

حمام ها از سقف تا كف با لوازم مدرن پوشيده شده اند. كف آشپزخانه ها از جنس سراميك است و نشيمن/ناهارخوري و فضاي باز نشيمن با لمينيت گرم پوشيده شده است.

با خريد خانه در كارتال استانبول هر خانه مجهز به سيستم گرمايش مركزي گازي است و زيرساخت تهوي? هوا در نشيمن ها و اتاق خواب ها تعبيه شده است.

اين آپارتمان هاي لوكس در استانبول آسيايي تمامي انتظارات شما را برآورده خواهند كرد. براي تفريح، براي سفرهاي كاري و زندگي دائمي با خانواده عالي هستند و انتخابي منحصربه فرد براي سرمايه گذاري در استانبول محسوب مي شوند و اجاره بهاي بالايي دارند. محلي بسيار خوب، دسترسي آسان به شهر و فرودگاه، امكانات رفاهي فراوان، امكان خريد، رفتن به رستوران و امكانات ديگر موجود در محل مجموعه و ويويي بي نظير از دريا، جزيره، شهر و جنگل از مزيت هاي اين پروژه است.

 

براي خريد آپارتمان در كارتال استانبول و دريافت جزئيات بيشتر، گرفتن قيمت و اطلاع از موجودي آپارتمان ها همين امروز با ترك گشت تماس بگيريد. تيم ما متشكل از مشاوران املاك باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاك تركيه پاسخ داده و توصيه هاي لازم و ميزان اجاره بها را در اختيار شما قرار مي دهند و در تمامي مراحل خريد ملك در تركيه شما را راهنمايي مي كنند و در خريد لوازم منزل نيز به شما كمك مي كنند.

 

 

 

 

 

سرويس و نگهداري آسانسور در تهران

۲۴ بازديد

آسانسورها امروزه با طرح هاي بسيار زيبا و شكيل در گوشه و كنار شهرها همه سازه ها را مجهز كرده اند و شايد ديگر به يكي از اساسي ترين نيازهاي افراد در ساختمان هاي خانگي، اداري و صنعتي تبديل شده اند.
از اين رو دغدغه كارآيي صحيح آن ها هم بخشي از نگراني و فعاليت هاي مهم مديران ساختمان ها را تشكيل مي دهد.
آسانسور مانا، ارائه دهنده خدمات سرويس و نگهداري آسانسور تهران با رويكرد برطرف كردن اين نيازهاي مهم روي كارآمد تا به اين مسئله با ارائه راه كارهاي پيشگيرانه كه امكان دارد با خطرات احتمالي كه براي افراد حادث مي كند، به صورت تخصصي پرداخته و با نظارت هاي متخصصين خود تلاش در رفع نقايص را سرلوحه كار خود قرار دهد. با آسانسور مانا همراه باشيد.

نكات ايمني مهم و همه جانبه براي آسانسور

صنعت آسانسور با توجه به زندگي مدرن و بالا رفتن كيفيت ابزارها و تجهيزات به كار رفته داراي مرغوبيت و استانداردهاي قابل قبولي است و نكات ايمني گسترده اي را براي كارآمد بودن آن مدنظر گرفته است كه در صورت بي توجهي به آن، وسيله اي كه بايد در براي راحتي و آسايش افراد مورداستفاده قرار گيرد، امكان دارد خطرات جبران ناپذيري را به آن ها وارد كند.

سقوط آسانسور و حبس شدن در اتاقك دو عامل استرس زا

موارد بسيار شايعي در رابطه با آسانسور ها متوجه مديران ساختمان ها در تهران است. يك از اين موارد زماني است كه از خدمات سرويس آسانسور غرب تهران ماه ها گذشته باشد و مديران نسبت به بازررسي دوره اي خدمات چشم پوشي مي كنند. احتمالا شما هم حدس زده باشيد؟ حبس شدن در اتاقك آسانسور

هميشه مهم ترين عواملي كه امكان دارد استفاده از آسانسور را با وحشت همراه سازد دو عامل سقوط آسانسور در چاه و قطع ناگهاني برق و محبوس شدن افراد درون اتاقك آن.

ما با كمك آسانسور مانا  https://asansormana.com/   به بررسي هركدام به صورت جداگانه مي پردازيم و عللي را بيان مي كنيم كه نگراني خود را بي مورد دانسته و به مجهز و امن بودن اين فناوري ها اطمينان پيدا كنيد.

سقوط آسانسور

مشكلاتي كه باعث سقوط احتمالي آسانسورها براي ساكنين مي شود، عمل نكردن ترمز و يا پاره شدن كابل ها است كه در آخر عدم بازررسي دوره اي خدمات سرويس آسانسور غرب تهران پيش مي آيد.
آسانسورها داراي دو نوع سيستم ترمز جدا مي باشند كه هركدام به صورت جداگانه عمل كرده و تركيب آن ها در بالا بردن ايمني اين وسيله كمك زيادي مي كند.

سيستم ترمز ابتدايي كه با برق كار كرده و به مدد آن مي توان آسانسور را در جلوي هر طبقه متوقف كرد.
اما سيستم دوم و يا ايمني كه در صورت قطع برق و ايجاد سرعتي بالاتر از حد استاندارد فعال شده و بدون نياز به برق باعث متوقف شدن دستگاه مي شود.

اين سيستم عامل خوبي براي جلوگيري از سقوط ناگهاني آسانسور است. از طرفي كابل هاي قوي كشنده اي در اين سيستم ها تعبيه شده كه هر يك به صورت جداگانه به حفظ تعادل و ممانعت از سقوط آسانسور كمك شاياني مي كنند.

ولي به هرحال در صورت احتمالي سقوط آسانسور كه به ندرت امكان بروز آن وجود دارد، ضربه گيرهاي قوي كه در چهار طرف چهارچوب محكم شده اند و از جنس هاي مستحكم پلي اورتان فنري و يا هيدروليكي بوده احتمال صدمه رسيدن به اتاقك را به صفر مي رسانند.

حبس شدن در اتاقك آسانسور

اين درب ها طوري طراحي شده اند كه در هر زمان و در هر شرايطي امكان باز شدن را دارند و مسئولان به راحتي مي توانند اين كار را انجام دهند. پس امكان حبس شدن به صفر خواهد رسيد.

در اينجا فقط برطرف كردن نقص فني است كه كمي نگران كننده به نظر مي رسد. كه در اين حالت هم آسانسور مانا در صورت حضور يافتن مي تواند در زماني بسيار كوتاه آن را مرتفع كرده و درب ها را باز كنند و درنهايت در صورت طولاني بودن تعمير به راحتي و به كمك اهرم مخصوص متخصصان امكان بازكردن درب ها را خواهند داشت.

امكان قطع اكسيژن رساني هم به هيچ وجه وجود نداشته پس از اين بابت هم نگراني به خود راه ندهيد. چون ديوارهاي آسانسور ايزوله نبوده و امكان عبور جريان هوا حتي تا مدت هاي طولاني امكان پذير است.

 

يك كمد مناسب چه ويژگي هايي دارد؟

۲۰ بازديد

يك كمد مناسب چه ويژگي هايي دارد؟

يكي از اجزاي معمولي و متعارف و در عين حال كاربردي در خانه هاي امروزي، كمد مي باشد. كمد ديواري يكي ضروري ترين آيتم ها براي اتاق خواب مي باشد. امروزه تنوع طرح و رنگ كمد ها بسيار زياد شده و از اين رو مشتريان مي توانند به راحتي با توجه به شرايط فضاي داخلي و دكوراسيون محيط، كمد ايده آل خود را انتخاب كنند.
 
كمد ام دي اف
كمد ام دي اف
كمد ام دي اف
كمد ام دي اف
كمد ام دي اف
كمد ام دي اف
كمد ام دي اف
كمد ام دي اف
ما انسان ها يك سوم زندگي خود را در خواب به سر ميبريم؛ بنابراين بايد محيطي كه در آن استراحت مي كنيم منظم و آرامش بخش باشد. كمد نقش مهمي در سازماندهي فضا ايفا مي كند، زيرا مي توان لوازم اضافي و يا دست و پاگير را در آن قرار داد تا فضا دلباز تر و مرتب تر به نظر برسد. امروزه كمد هاي ديواري در تمام رنگ ها و طرح ها در بازار عرضه مي شود، بنابراين اگر قصد داريد زندگي شادتر و روحيه شاداب تري داشته باشيد، به شما توصيه مي كنيم تا از بازي با رنگ ها نهراسيد و از رنگ هاي متنوع و شاد استفاده كنيد. علاوه بر آن امروزه در طراحي كمد ها طرح هاي نوين و شيك را به كار مي برند. به طور مثال مدل هايي حاوي آينه و يا تلويزيون هستند كه علاوه بر اينكه كمد ديواري را شيك تر مي كند، در بهينه سازي فضاي اتاق نيز موثر است. منبع : https://www.arka-partition.com/services/%da%a9%d9%85%d8%af/

 

مزاياي مرتبط با سايبان خورشيدي

۲۴ بازديد

مزاياي مرتبط با سايبان  خورشيدي

چتر خورشيدي يك ساختار شگفت انگيز در فضاي باز است كه بسياري از صاحبخانه ها داشتن آن را در نظر مي گيرند. اين اقلام از مارك هاي زيادي تهيه مي شوند و به همين دليل متفاوت به نظر مي رسند. مقداري براي ايوان ، باغ يا هرجاي ديگر در محوطه خانه خود نياز داريد. بسياري از آنها وزن مناسبي دارند و بنابراين بسيار قابل حمل هستند. بنابراين ، مي توانيد آنها را به ساحل يا هرجايي كه مي خواهيد ببريد. اين ساختارهاي شگفت انگيز بسيار متنوع هستند ، همانطور كه بسياري از شما به زودي متوجه خواهيد شد. شما آزادانه مي توانيد رنگ ، ارتفاع و طرح دلخواه خود را انتخاب كنيد. معمولاً اين ساختار داراي يك شافت و يك سايبان به عنوان يك چتر است. سايبان از پارچه اي بسيار خاص ساخته شده است كه كيفيت خوبي دارد.

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/bb42e4e0-f55b-13ee-cc44-280c93e930e3/c0bdcc504ba63c0d082b87c38afb3391

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/8/-/2063248

 

 

 

 

به عنوان مثال ، بهترين پارچه ضد آب ، ضد كپك است و همچنين مي تواند در برابر آسيب اشعه ماوراء بنفش مقاومت كند. در نتيجه ، پارچه مي تواند سالها دوام بياورد و ظاهري جديد داشته باشد. تا زماني كه يكي را انتخاب كنيد كه به راحتي تميز شود ، مشكلي نخواهيد داشت. علاوه بر اين ، پارچه داراي رنگهاي مختلف است ، مانند قرمز ، نارنجي ، سفيد ، آبي ، زرد و چندين رنگ ديگر. حتي مي توانيد براي خود سايه بان طرح دار تهيه كنيد. برخي داراي نوارهاي زيبا و تركيب رنگ هستند. اگر ارزش زيبايي يك كالا براي شما اهميت دارد ، از انتخاب سايه بان براي خانه خود لذت خواهيد برد. شكل جزئيات ديگري است كه سايبان هاي مختلف را زيبا مي كند. برخي مدور ، مربع ، مستطيل و حتي شش ضلعي هستند. جزئيات ديگري كه هرگز نبايد ناديده بگيريد ، قطب مورد است. مطمئن شويد كه به اندازه كافي قوي است تا بتواند سالها به شما خدمت كند. بيشتر ، يك چتر خورشيدي داراي يك قطب فلزي است ، اغلب آلومينيوم براي دوام آن. شما حتي مي توانيد برخي از اقلام ساخته شده از فولاد را پيدا كنيد ، كه حتي قوي تر است. قطب به پايه اي متصل مي شود كه مي تواند به درستي خود را پشتيباني كند.

 

مي توانيد آن را روي زمين ، بالاي ميز يا هر سطح صاف ديگري نگه داريد. شكل ميز مهم نيست زيرا بسياري از سايبان ها مي توانند به درستي جا بيفتند. مكانيسم شيب نسبتاً متفاوت است ، زيرا هنگام جستجوي اين موارد متوجه خواهيد شد. شما مي توانيد آنها را با هر زاويه اي كه مي خواهيد تنظيم كنيد. البته ، سيستم هاي روشنايي شيك ترين و مفيدترين ويژگي سايبان شما است. اين شامل چراغ ، پنل خورشيدي و باتري قابل شارژ است. پانل معمولاً در نوك چتر است. اين شامل هيچ سيم يا طنابي نيست كه نياز به اتصال دارد. به همين دليل است كه بسياري از مردم عاشق اين ساختارها هستند. آنها به آنها كمك مي كنند تا در فصل تابستان كه مهماني ها معمول است ، انرژي خود را حفظ كنند. علاوه بر اين ، چراغ هاي خورشيدي مانند برق برقي خطري ندارند. تا زماني كه باتري ها از كيفيت خوبي برخوردار باشند ، به راحتي قابل شارژ هستند. توجه داشته باشيد كه چراغ هاي LED از نظر رنگ و ظاهر متفاوت هستند. آنها مي توانند لامپ هاي خوشه اي يا لامپ هاي جداگانه را در يك غلاف نشان دهند. انتخاب سبك هاي مناسب به شما بستگي دارد. حتي ممكن است تصميم بگيريد كه نورپردازي را شخصاً نصب كنيد ، به ويژه اگر قبلاً چتر خورشيدي داريد. به سادگي خريد خود را از طريق اينترنت انجام دهيد زيرا مي توانيد محصولات با كيفيت بالا را دريافت كنيد.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pawer.global/activity/p/284383/

 

 

زيبايي و تنوع درب فلزي فرفورژه

۲۳ بازديد

زيبايي و تنوع درب فلزي فرفورژه

معمولا درب فلزي فرفورژه بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب فلزي فرفورژه را خريداري كنند در كنار عملكرد آن، بيشتر به ويژگي هاي نماي زيباي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه شود .

معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب فلزي فرفورژه نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.

به طور كل اما تنوع درب فلزي فرفورژه بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مثل چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

دوام درب فلزي فرفورژه

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب فلزي فرفورژه امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد. در اين حال نكته اي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند بود  و هيچ تفاوت خاصي از نظر امنيتي ندارند. اينكه شما بتوانيد دربي را خريداري كنيد كه دوام بالايي دارد در عين اينكه كار شما را براي سال هاي بعد راحت تر خواهد كرد، به شما اجازه مي دهد كه امنيت و ايمني را نيز فراهم كنيد.

 

آشنايي با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي)

درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد.

آيا شما هم با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟

درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه.در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند.كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند.البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي پاركينگ هستند.

انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است.و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است.اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد.در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد.اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود.در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهن را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند.اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

انواع درب ويلايي فرفورژه (ورودي)

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) استفاده كنيد.البته دقت داشته باشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست.چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

دوام درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي)

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد .كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد.در اين حال نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

 

 

سايبان كولر

۲۵ بازديد

سايبان كولر

هرچقدر فضاي اطراف كولر خود را خنك‌تر نگه‌داريد، عملكرد بهتري خواهد داشت. نصب سايبان كولر هزينه بسيار كمي دارد اما در عوض:

  • كيفيت هواي آن را چندين برابر بهبود مي‌بخشد.
  • عمر بدنه و ماندگاري كولر بيشتر خواهد شد.
  • كولر ديرتر دچار فرسايش مي‌شود.

اگر كولرتان در تماس با تابش نورآفتاب، باد و باران و... قرار دارد. حتما يك سايبان مناسب براي آن تهيه كنيد اما دقت داشته باشيد كه نصب سازه سايبان بايد به گونه‌اي باشد كه در برابر وزش بادهاي شديد دچار اسيب يا سقوط نشود.0

m2_f8gm.jpg

سايبان برقي

سايبان ريموت دار نوع جديدتري از انواع سايبان است كه قابليت تحرك و جمع شدن دارد. سيستم حركتي اين سايبان توسط يك موتور برقي كار مي‌كند. شما مي‌توانيد باز و بسته شدن اين سايبان را از راه دور كنترل كنيد. البته بايد بدانيد كه اين مزيت‌ها هزينه بيشتري نيز در بر دارد. سايبان برقي بيشتر به نگه ‌داري و تعمير نياز دارد اما اگر توسط يك تيم حرفه‌اي ساخته شود، يك پوشش ايده‌ال براي حفاظت از خانه، مغازه، بالكن و ... است.

https://sayehban.co/  سايبان منصف

سايبان چتري

كاربرد سايبان‌ها ديگر محدود به نقش محافظتي آن‌ها نيست. در سال‌هاي اخير نصب سايبان‌هاي سيار يا چتري بسيار رايج شده است. از اين سايبان‌ها مي‌توان در پشت بام، حياط خانه و ويلا، سواحل تفريحي و مكان‌هاي ديگر استفاده كرد. اين سايبان‌ها معمولا وزن كمي دارند و جابه‌جايي آن‌ها آسان است. فضاي دل‌نشيني براي هواخوري ايجاد مي‌كند و نصب آن راحت است. از سايبان چتري در فضاهاي كوچك نيز مي‌توان استفاده كرد.

نكاتي در مورد خريد سايبان

  1. كيفيت جنس سايبان: اولين عامل در تعيين كيفيت سايبان جنس آن است. بعضي سايبان‌ها بعد از مدتي دچار پوسيدگي و خوردگي مي‌شوند. قبل از سفارش اين نكته را با شركت موردنظر مطرح كنيد و از آن‌ها ضمانت كيفيت جنس بخواهيد.
  2. ضد آب و ضد اشتعال بودن پارچه: هنگام سفارش سايبان پارچه‌اي تاكيد كنيد كه پارچه نسوز و ضدآب مي‌خواهيد.
  3. سازه سايبان: قسمت سازه سايبان كه نگه‌دارنده آن است، از آهن، الومينيوم، فولاد و... ساخته مي‌شود. سازه بسيار سبك يا بسيار سنگين سايبان را دچار نقص مي‌كند. پس وزن سازه و ابعاد آن بايد متناسب باشد.
  4. موتور سايبان برقي: اگر سايبان برقي سفارش مي‌دهيد، بيشتر دقت كنيد كه چه نوع موتوري سفارش دهيد، سرعت كار ريموت را بارها امتحان كنيد.

اگر فروشگاه موردنظر را با دقت انتخاب كنيد، لازم نيست در خصوص خريد نگران باشيد. در شركت‌هاي معتبر مشاوران فروش تمامي نكات را با دقت به شما خواهند گفت‌.

 

 

خاموش شدن ناگهاني تلويزيون چه دلايلي دارد؟

۳۰ بازديد

خراب شدن برد اصلي دليل خاموش شدن تلويزيون

 

تلويزيون شما هم خود به خود خاموش مي شود؟ بعد از چند ثانيه و بي هيچ علتي تلويزيون ناگهان خاموش مي شود؟ از همه بدتر وقتي است كه اين اتفاق زمان ديدن برنامه مورد علاقه شما رخ دهد! علل زيادي وجود دارد كه باعث خاموش شدن ناگهاني تلويزيون مي شود. در ادامه مقاله اين موارد را براي پي بردن به دليل خاموش و روشن شدن تلويزيون و يا دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون بررسي مي كنيم.

اشكالات منبع تغذيه دليل خاموش و روشن شدن تلويزيون

كمي بررسي امكان دارد به شما كمك كند بفهميد چه چيزي دليل خاموش و روشن شدن تلويزيون سامسونگ، ال جي، فيليپس و … به صورت ناگهاني و خود به خود است. اول منبع تغذيه را بررسي كنيد. سيم برق به درستي به پريز وصل شده است؟ اتصال شل و يا كابل آسيب ديده و قديمي مي تواند دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون شما باشد. اگر متوجه سيم هاي فرسوده يا مشكل سيم برق تلويزيون خود شديد، وقت آن است كه براي تعمير تلويزيون سوني يا ال جي خود با سرويس تي وي تماس بگيريد

چرا تلويزيون خودبخود خاموش مي شود؟

وقتي تلويزيون خودبخود خاموش مي شود، يكي از محتمل ترين موردي كه مي توانيد بررسي كنيد، فعال شدن تايمر يا تايمر خواب تلويزيون است. امكان دارد تايمر تلويزيون شما طوري تنظيم شده باشد كه بعد از يك زمان خاص تلويزيون را خاموش كند.

 از گيرنده ديجيتال و يا تلويزيون هاي جانبي ديگر استفاده مي كنيد؟

مطمئن شويد كه گيرنده ديجيتال روشن است و ورودي تلويزيون به درستي براي تلويزيون گيرنده انتخاب شده است.

اگر تلويزيون گيرنده ديجيتال شما روشن است، امكان دارد كابل HDMI، كواكسيل و … يا خود تلويزيون به دليل اشكال سيگنالي براي تلويزيون ارسال نكند.

سيگنال خروجي گيرنده ديجيتال خود را با فشردن دكمه info/guide روي ريموت كنترل آن بررسي كنيد.

اگر بعد از فشردن دكمه info/guide صفحه تلويزيون داده هاي راهنما را نشان مي دهد، اشكال شما ناشي از كابل يا خود گيرنده است.

اگر صفحه تلويزيون شما اطلاعات راهنما را نمايش نمي دهد، مطمئن شويد كه منبع ورودي در تلويزيون با كمك دكمه ورودي در ريموت تلويزيون تغيير مي كند.

اشكالات و سخت افزاري دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون

اگر هيچ كدام از موارد بالا كار نكرد و شما متوجه شديد كه تلويزيون هاي متصل به تلويزيون شما به درستي كار مي كنند و گزينه هاي ريست و به روزرساني را هم امتحان كرده ايد و جواب نگرفتيد، امكان دارد اشكال از خود تلويزيون باشد. امكان دارد مين برد، برد پاور و يا ديگر قطعات تلويزيون شما خراب شده باشند كه بايد براي تعمير آن از يك مركز معتبر مثل سرويس تي وي كمك بگيريد.

خراب شدن برد اصلي دليل خاموش شدن تلويزيون

اگر تلويزيون شما بدون هيچ اشكالي به طور ناگهاني خاموش شود، به احتمال زياد اشكال از سخت افزار است. يكي از دليل هاي رايج اين اشكال خراب شدن برد اصلي تلويزيون است، جايي كه همه اجزاي تلويزيون شما با هم ارتباط مي گيرند و سيگنال را رد و بدل مي كنند. اگر برد اصلي تلويزيون فرسوده يا خراب باشد، تلويزيون بيش از حد گرم مي شود و باعث مي شود كه تلويزيون خود به خود خاموش و روشن شود. تعويض برد اصلي تلويزيون مي يك تعمير پرهزينه و حساس است و بايد توسط متخصصان حرفه اي و مجرب سرويس تي وي انجام شود.

خراب شدن برد پاور تلويزيون

علاوه بر برد اصلي، وقتي كه اشكال خاموش شدن تلويزيون ال جي، سامسونگ، سوني و … به وجود مي آيد، امكان دارد مشكل از برد پاور تلويزيون شما باشد. در تلويزيون سامسونگ مدل ??F???? و تلويزيون ال جي مدل 42led5600 احتمال دارد دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون از برد پاور آن هم باشد اما براي مطمئن شدن بايد توسط تعميركار بررسي شود.

علاوه بر مواردي كه گفته شد، نوسان برق مي تواند باعث آسيب زدن به برد اصلي، برد پاور، قطعات برد مثل خازن ها و آي سي ها و ديگر اجزا تلويزيون شما شود. چرا كه تلويزيون هاي جديد با ولتاژ خيلي پاييني كار مي كنند پس با نوسان برق احتمال آسيب رسيدن به قطعات تلويزيون وجود دارد. براي پيشگيري از اين آسيب ها بايد حتما از محافظ برق باكيفيت كمك بگيريد.

نمايندگي تلويزيون

نمايندگي تلويزيون ال جي ، سامسونگ يا سوني ارائه دهنده همه خدمات مورد نياز به كاربران و دارندگان تلويزيون هاي تلويزيون و برد است. كاربران گرامي مي توانند با مراجعه به نمايندگي تلويزيون تخصصي ترين خدمات مرتبط با تعمير انواع تلويزيون هاي برد و پنل هاي تي وي را دريافت كنند. تعمير تلويزيون سامسونگ ، سوني و ال جي در اين نمايندگي محدود به مدل و برند خاصي نيست و از همه خدمات تعويض و تعمير پشتيباني مي كند