عمودهای در حال ظهور در جستجو

۱۴ بازديد

عمودهای در حال ظهور در جستجو

جستجو بسیار فراتر از سئو سایت داینامیک گسترش یافته است. جدول تناوبی عوامل سئو در سرزمین موتورهای جستجو، نگاهی به عمودهای در حال ظهور در جستجو دارد. پیشنهادات جستجوی صوتی، تصویری، محلی و ویدیویی گزینه‌هایی را برای مکان‌یابی اطلاعات به روشی که ترجیح می‌دهند در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

این عمودهای در حال ظهور به مجموعه کاملاً متفاوتی از مهارت‌های SEO نیاز ندارند – بسیاری از تکنیک‌های اصلی که از این راهنما آموخته‌اید در سراسر عمودی قابل اجرا هستند. با این حال، ویژگی ها و تفاوت های ظریف منحصر به فردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

صدا

دستیارهای دیجیتال مانند Google Assistant، Siri و Alexa راه خود را به دستگاه های تلفن همراه، خودروها، پوشیدنی ها و دستگاه های خانه هوشمند باز کرده اند.

گرگ استرلینگ از موتور جستجو لند می گوید: «دو مکتب فکری وجود دارد. یکی از این موارد این است که شما فقط بهترین شیوه های سئو را انجام می دهید و داده های خود را وارد گوگل می کنید و آن ها را [با داده های ساختاریافته] علامت گذاری می کنید و این کار از نتایج مراقبت می کند. بنابراین، اگر کسی به دنبال یک کافه محلی یا دندانپزشک یا هر چیز دیگری باشد، اگر همه کارها را درست انجام داده باشید، ظاهر می شوید. "سایر افراد می گویند، "خب، شما واقعاً باید برای قطعه برجسته بهینه سازی کنید - باید به این فکر کنید که چگونه کاربران ممکن است هنگام گفتن یک پرس و جو در مقابل تایپ یک پرس و جو، پرس و جوها را به طور متفاوت با صدا فرموله کنند."

استرلینگ می‌افزاید: «عقل متعارف این است که پرس‌و‌جوهای صوتی طولانی‌تر هستند، آنها به شکل یک سؤال هستند، در مقابل مجموعه فشرده‌تری از کلمات کلیدی که ممکن است از نظر گرامری منسجم نباشند. بنابراین، یک تفکر کمی متفاوت در مورد آن وجود دارد و برخی از مردم می گویند، "خب، به گزارش تماس های خود نگاه کنید، به انواع سوالاتی که مردم در کانال های رسانه های مختلف از شما می پرسند نگاه کنید و آن را به محتوای وب سایت خود تبدیل کنید." سؤالات متداول ایجاد کنید، صفحات محتوایی ایجاد کنید که منعکس کننده سؤالات رایجی باشد که مردم می پرسند و سپس، وقتی مردم سؤالات را از طریق صفحه کلید یا صدا می پرسند، رتبه بندی خواهید کرد

]نکته حرفه ای[

در محیط آمازون، به آن مهارت الکسا می گویند. در محیط Google، برنامه Actions on Google نامیده می شود. برنامه Actions on Google به شما امکان می دهد … هر نوع چیزهای مختلف را توسعه دهید. به طور کلی، اکثر مردم معتقدند - و برای اکثر مردم، این درست است - که افزایش رتبه سایت  تنها زمانی مفید خواهد بود که کاربر بداند آن را فراخوانی کند. با این حال، با رابط برنامه Actions on Google که از طریق dialogflow.com کار می‌کند، می‌توانید درخواست‌های ضمنی را فعال کنید، که به Google اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های برنامه شما را حتی برای کاربرانی که از برنامه شما بی‌اطلاع هستند، ارائه دهد. بنابراین، فرض کنید یک برنامه در مورد قیمت مسکن دارید، "متوسط ??قیمت مسکن در بوستون چقدر است؟" حتی اگر کاربر برنامه شما را فراخوانی نکرده باشد، ممکن است Google پاسخ را از برنامه شما بیرون بکشد و آن را ارائه دهد، به طوری که شبیه SEO شود. – اریک انگ، مدیر کل، پرفکت.

 برای منابع بیشتر در مورد بهینه‌سازی جستجوی صوتی، بخش Google: جستجوی صوتی و ویژگی‌های جستجو: جستجو بر اساس صوتی را نشانک‌گذاری کنید.

ایمگ: تصویر

بری شوارتز از موتورهای جستجوگر لند در مقاله ای که به تفصیل افزایش برجستگی تصاویر در صفحه نتایج جستجوی گوگل را توضیح می دهد، گفت: «گوگل در چند ماه گذشته اشاره کرده است که سئوکاران باید کمی بیشتر روی جستجوی تصویر تمرکز کنند.

با یک کادر تصویر که در بالای لیست‌های ارگانیک و پیش‌نمایش‌های جستجوی تصویر ظاهر می‌شود که کاربران را به صفحه میزبان تصویر هدایت می‌کند، بهینه‌سازی تصویر باید جزء منظم رژیم SEO شما باشد.

]نکته حرفه ای[

"استفاده از تصاویر اصلی، متن جایگزین، داشتن متن همسایه خوب که در زیر تصویر توصیفی است، داشتن تصویر در یک صفحه مرتبط و در یک سایت مرتبط - همه این موارد فاکتورهای رتبه بندی ما برای جستجوی تصویر هستند." – اریک انگ، مدیر کل، پرفکت.

علاوه بر این، تاثیری که تصاویر بر تجربه کاربر می‌گذارند را در نظر بگیرید. سعی کنید حجم فایل خود را تا حد امکان کم کنید بدون اینکه کیفیت مورد انتظار کاربران را به خطر بیندازید. این کمک می کند زمان بارگذاری خود را تحت کنترل نگه دارید. اگر تصاویر شما نیز در زیر صفحه ظاهر می‌شوند، بارگذاری تنبل را در نظر بگیرید تا کاربران مجبور نباشند قبل از شروع تعامل با محتوای شما منتظر بارگذاری همه تصاویر شما باشند.

همچنین می‌خواهید از فرمت‌های رایج فایل مانند JPEG و PNG برای تصاویر استاندارد، SVG برای گرافیک‌های برداری و GIF برای انیمیشن‌های ساده استفاده کنید تا موتورهای جستجو بتوانند تصاویر شما را فهرست‌بندی کنند. حتی می توانید تصاویر را با داده های ساختاریافته علامت گذاری کنید تا به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری بدهید.

می‌دانیم که دید آنلاین می‌تواند ترافیک آفلاین و خرید در مکان‌های آجر و ملات را افزایش دهدطراحی وب سایت برای دید محلی در جستجو مهم تر از همیشه است.

گرگ استرلینگ ویراستار سایت Search Engine Contributing می‌گوید: «می‌توانید بگویید که جستجوی محلی در درجه اول مربوط به Google است، سپس Yelp، و فیس‌بوک و شاید عمودی». بنابراین، اگر در مهمان‌نوازی، یا در رستوران‌ها یا مناطق تخصصی هستید، معمولاً یک سایت دایرکتوری یا چند سایت وجود دارد که مردم از آنها استفاده می‌کنند - TripAdvisor یک سایت واضح است

ویدیو

Eric Enge، مدیر کل Perfect Digital می گوید: «اگر دنبال ویدیو هستید، نه تنها می توانید کارهایی انجام دهید تا ویدیوی خود را در جستجوی گوگل رتبه بندی کنید، بلکه YouTube.com در واقع یک موتور جستجوی بسیار مهم است.

گوگل نتایج ویدیویی را در صفحه اصلی نتایج جستجو و همچنین در برگه ویدیو نمایش می دهد. در حالی که برخی از عوامل رتبه بندی ویدیو بین گوگل و یوتیوب همپوشانی دارند، ملاحظات منحصر به فردی وجود دارد که هنگام بهینه سازی محتوای ویدیویی باید در نظر داشته باشید.

 

اگر مخاطبان شما در YouTube.com هستند، میانگین زمان تماشا یک فاکتور رتبه‌بندی بسیار مهم است - به‌ویژه اگر می‌خواهید محتوای شما به‌عنوان یک ویدیوی پیشنهادی نشان داده شود. برای کمک به بینندگان در یافتن ویدیوهای شما، مطمئن شوید که کلمات کلیدی را که در عنوان، توضیحات و برچسب‌های خود تحقیق کرده‌اید وارد کنید.

به‌جای تکیه بر زیرنویس‌های خودکار خودکار YouTube، رونوشت‌های خود را اضافه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره محتوای خود در اختیار YouTube قرار دهید و مطمئن شوید که رونوشت‌های شما برای بینندگان شما دقیق است. شما همچنین می خواهید یک تصویر کوچک اصلی ایجاد کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شود و آنها را متقاعد کند که روی آن کلیک کنند و تعداد بازدید شما را افزایش دهند.

تعامل نیز برای سئوی یوتیوب مورد توجه است، بنابراین می‌خواهید راه‌های خلاقانه‌ای بیابید تا بینندگان خود را تشویق کنید مشترک شوند، به اشتراک بگذارند، نظر بدهند و ویدیوی خود را به اشتراک بگذارند.

اگر هدف اصلی محتوای ویدیوی شما این است که کاربران شما را از طریق صفحه اصلی نتایج جستجوی Google کشف کنند، تحقیق خود را انجام دهید و بررسی کنید که چرخ فلک ویدیویی برای جستارهایی که می خواهید رتبه بندی کنید ظاهر می شود. حتی اگر اینطور نباشد، ممکن است محتوای شما همچنان در برگه ویدیو ظاهر شود.

«در گوگل، الگوریتم‌های رتبه‌بندی ویدیوها به طرز شگفت‌آوری مانند سایر صفحات وب است. به نظر می‌رسد که همان الگوریتم‌های مربوطه در حال بازی هستند. آیا صفحه شما با ویدیو پیوندهایی به آن دارد؟ Eric Enge می‌گوید: آیا سطحی از PageRank و این‌جور چیزها را جمع می‌کند؟ «الگوریتم‌های رتبه‌بندی [بین یوتیوب و گوگل] متفاوت هستند، زیرا موفقیت گوگل به میزان رضایتی است که به کاربران بر اساس نتایجی که ارائه می‌دهند، هدایت می‌شود، و این برای حفظ یا رشد سهم بازار و در نهایت افزایش سهم با Google ارتباط بسیار خوبی دارد. بیشترین کلیک های تبلیغاتی."

اما، کارهای بیشتری غیر از جاسازی ویدیوی خود در یک صفحه مربوطه و سپس بهینه سازی آن صفحه وجود دارد: همچنین می توانید یک رونوشت را مستقیماً در صفحه اضافه کنید و ویدیو را با داده های ساختاریافته علامت گذاری کنید تا به موتورهای جستجو زمینه بیشتری بدهید و شانس را افزایش دهید. که ویدیوی شما به عنوان یک نتیجه غنی ظاهر می شود.

صرف نظر از طول، هدف اصلی شما همیشه باید ایجاد محتوای مناسب برای مخاطبان باشد. با این حال، الگوریتم های موتورهای جستجو ممکن است ویدیوهای خیلی مختصر را ترجیح ندهند:

استفان اسپنسر، ستون نویس سرزمین موتورهای جستجو و نویسنده کتاب The Art of SEO، می نویسد: «چیزی که آنها به دنبال آن هستند محتوای با کیفیت بالا و طولانی است که به آنها امکان می دهد تبلیغات بیشتری را اجرا کنند و کاربران را برای مدت طولانی تری در سایت نگه دارند. جستجوی قدرت گوگل و تجارت الکترونیک اجتماعی. ویدیوهایی که حداقل پنج دقیقه طول می‌کشند عملکرد بهتری دارند و شانس بالاتری برای رتبه‌بندی در جستجوهای گوگل دارند.

از طریق تجزیه و تحلیل YouTube و گزارش‌های ویدیویی کنسول جستجوی Google، عملکرد ویدیوی خود را بررسی کنید.

حادثه در جاده کرج-چالوس / کوه ریزش کرد

۱۲ بازديد

حادثه در جاده کرج-چالوس / کوه ریزش کرد

سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: پنج فقره سقوط سنگ طی شب گذشته تا صبح امروز در محدوده های رستوران شاندیز، پل چوبی، آدران و تونل شماره پنج جاده کرج – چالوس رخ داده است که راهداران البرز در حال پاکسازی مسیر هستند.

وی اضافه کرد: بارش باران از شب گذشته در ارتفاعات البرز جنوبی و جاده کرج – چالوس آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

کرمی یادآور شد: جاده کرج – چالوس به دلیل سست شدن پل اوشان در استان مازندران و احتمال وقوع سیل و ریزش کوه، تا اطلاع بعدی همچنان مسدود است.

وی گفت: برهمین اساس تردد خودروها از میدان امیر کبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال و نوجان به سمت استان مازندران ممنوع است.

وی از عموم مردم خواست به هیچ عنوان اصرار به ورود در این جاده را نداشته باشند چرا که پلیس اجازه تردد نخواهد داد.

 

منبع :  https://did.li/iUH5q

 

https://www.skillshare.com/profile/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-7/888394890

https://replit.com/@khabarevije677

http://ttlink.com/khabarevije677

https://letterboxd.com/khabarevije677/

https://www.kiva.org/lender/ppzeg8973

https://slides.com/khabarevije677

https://priti-nag.tribe.so/user/khabarevije677

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه سیل القایی

۱۴ بازديد

دستگاه سیل القایی

 

سیل القایی فرآیندی اتصال بین دو سطح به وسیله حرارت القا شده است که شامل گرمایش کنترل شده توسط یک جسم الکتریکی هدایت کننده (معمولا فویل آلومینیومی) همراه با القای الکترومغناطیسی است که با ایجاد جریان بین دو سطح، عمل اتصال بین آنها را توسط حرارت انجام می دهد.در صنایع بسته بندی از دستگاه سیل القایی جهت بسته بندی بطری هایی با جنس پلاستیک و شیشه استفاده می شود. شایع ترین روش استفاده از دستگاه های سیل القایی بسته بندی درب بطری است.

از دستگاه سیل القایی (پلمپ سر و درب بطری) در صنایع بسته بندی و پلمپ درب های ظروف (پلمپ به صورت فویل) استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه می توان انواع ظروف پت، پلی اتیلن و شیشه را سیل (پلمپ) کرد.

 

 

 

روش کار دستگاه سیل القایی به چه صورت است؟

 

روش کار دستگاه سیل القایی به این صورت است که فویل مورد نظر را درون درب ظرف محصول قرار داده و درب را بسته و از روی درب با استفاده از دستگاه سیل القایی که به صورت اشعه ای الکترومغناطیس می باشد فویل را روی درب محصول مورد نظر می چسباند. لازم به ذکر است که با این روش از بسته بندی نه ظرف و نه محتویات آن تحت تاثیر قرار نمی گیرد و گرمای تولید شده به محتویات آسیب نمی رساند.

 

دلایل استفاده از دستگاه سیل القایی:

 

بسته بندی مقاوم: محافظت در برابر عدم ورود اکسیژن، بخار آب، گرد و خاک، اشعه ماوراء بنفش و…، در بسته‌بندی مد نظر قرار می‌گیرند. عدم نفوذ پذیری بسته بندی یک فاکتور اساسی و مهم در طراحی بسته‌بندی است. در بعضی از بسته‌ها از ماده جذب‌کننده اکسیژن برای کمک به طول عمر بسته و به ویژه محصول داخل آن استفاده می‌شود. فشار هوای تعدیل شده یا کنترل شده نیز در بعضی از بسته‌های غذا گنجانده شده‌است. حفظ کیفیت محتویات داخل بسته و طولانی کردن عمر آن یکی از مهم‌ترین وظایف بسته‌بندی است.

 

پیشگیری از نشت مواد و ایمنی: بسته‌بندی نقشی مهم و اساسی در کاهش ریسک امنیتی برای سلامت محموله دارد. بسته‌ها با پوشش مقاومتی مناسب بهتر می‌توانند در کاهش آسیب و هم‌چنین جلوگیری از دستبرد به محصول مطلوب واقع شوند. بسته‌ها می‌توانند برای کاهش خطر دستبرد و دسترسی غیرمجاز به کالا، سازماندهی و مهندسی شوند: ساختمان بعضی از بسته‌ها برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز عایق مقاومتی دارند و بعضی نیز دارای مهر و لاک برای جلوگیری از باز شدن و دستبرد می‌باشند. بسته‌ها همچنین می‌توانند شامل ابزارهایی مانند بسته‌های زنگ‌دار یا برچسب‌های RFID باشند.

 

 

 

قابلیت دستگاه های سیل القایی

 

 

 

مناسب برای بسته بندی انواع محصولات غذایی، کشاورزی، مواد غذایی و شیمیایی با تکنولوژی بسته بندی روز اروپا و آمریکا

 

قابلیت سیل بطری از دهانه ??? تا ??? میلی متر

 

قدرت خروجی ???? وات

 

برق ورودی ??? ولت

معرفی فروشگاه وبمستران فروشگاه ابزار کار وبمستران ایرونی

۱۳ بازديد

معرفی فروشگاه وبمستران فروشگاه ابزار کار وبمستران ایرونی

 

تقریبا در سال ???? بود که محسن پیمانی ?? ساله ایده ای به ذهنش رسید و آن را عملی کرد و آن ایجاد یک فروشگاه فایل با فایل های ناب و مرجع بود پیمانی در همان ابتدا نام فروشگاهش را فروشگاه وبمستران قرار داد چرا که او یک وبمستر بود و در کنار دیگر وبمستران مشغول فعالیت بود.

 

فروشگاه وبمستران در ابتدا بر روی سرویسی از بلاگ های رز بلاگی مدیریت میشد اما بعد ها با توسعه وب بر روی یک سایت اختصاصی قرار گرفت و اکنون با برند فروشگاه وبمستران در حال خدمات رسانی به مشتریان سراسر ایران است در زیر این فروشگاه را به طور کلی آنالیز میکنیم و محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد را بررسی میکنیم ، با ما همراه باشید

فروشگاهی از جنس فایل های ناب

فروشگاه وبمستران یکی از مجموعه ایده های آکادمی پیمانی است که محسن پیمانی آن را مدیریت میکند سیاست کلی این فروشگاه از ابتدا به این صورت بوده است که فایل های ناب و خاص درون فروشگاه قرار بگیرد تا دیدن آن فایل ها مشتری را شگفت زده و تشویق به خرید کند در زیر برخی از این فایل های ناب را به شما معرفی میکنیم

بنرهای لایه باز مناسبتی

از محصولاتی که در داخل فروشگاه وبمستران به فروش می رسد بنرهای لایه باز مناسبتی هستند  انواع بنر های لایه باز مناسبتنی شامل بنر های مناسبتی برای ماه محرم ، بنر های مناسبتی برای ماه رمضان و انواع بنر های لایه باز دیگر در این وبسایت بزرگ آینده نگر قرار دارند این فایل ها به این صورت است که با دانلود هر کدام امکان ویرایش صد درصدی آنها قرار دارد و میتوانید آنها را هر طور که دوست دارید ویرایش کنید و لذت ببرید

انواع سابلیمینال در موضوع های مختلف

از دیگر محصولاتی که در فروشگاه وبمستران به فروش می رسد انواع سابلیمینال با موضوع های مختلف است همانطور که میدانید سابلیمینال ها کمک کننده به زندگی و ذهن هستند و انواع سابلیمینال در فروشگاه وبمستران برای فروش قرار گرفته است که میتوانید هر کدام مانند سابلیمینال ثروت ، سابلیمینال انگیزه ، سابلیمینال زیبایی ، سابلیمینال تناسب اندام و انواع دیگر سابلیمینال ها را در این فروشگاه مشاهده و با توجه به نیاز خود خریداری کنید ، لازم به ذکر است که در فروشگاه وبمستران برای هر شخص سابلیمینال جداگانه و کاملا به صورت اختصاصی تهیه میشود

انواع ربات های تلگرامی

هر سایتی در ایران به یه چیزی معروف است دیجی کالا به فروش فایل ، بیتوته به مقاله و معروفیت فروشگاه وبمستران هم به ربات های تلگرامی که قرار می دهد است یکی از معروف ترین این ربات ها که خیلی ها اون رو میشناسن ربات تلگرامی تبچی است که این فروشگاه ? سالی است که آن را ارائه میدهد و به مشتریان عزیز خدمات ارائه می دهد حال بیایید با هم ببینیم اصلا ربات تبچی چیست ؟

ربات تبچی رباتی که این روزها در تلگرام نام اون رو زیاد میشنویم و دوست داریم بدونیم چه رباتی هست و چه کارایی داره و دقیقا برای ما چیکار میکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچی یه ربات تلگرامی هست که انواع مختلفی با امکانات مختلفی داره و خوراک تبلیغات توی تلگرام و سوپر گروه های تلگرامیه ، پس به سوال اولتون جواب دادم که دقیقا ربات تبچی چی هست بدونین که ربات تبچی یه ربات تبلیغاتی توی تلگرام هست

فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است ؟

در اینترنت که سرچ میکردم بسیاری از سوالات شما در مورد این بود که فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است برام به عنوان مدیر این فروشگاه خیلی جالب بود چون اینقدره سایت بزرگی داریم که درباره سیستمی که باهاش ساخته شده سرچ و جستجو میشود به شما عزیزان میگویم که فروشگاه وبمستران با سیستم وردپرس ساخته شده که تمومی پروتکل های امنیتی رو رعایت میکنه و امن ترین و قوی ترین وبسایت حال حاضر فروشگاه فایل در اینترنت هست در طراحی فروشگاه وبمستران از سیستم وردپرسی پیشرفته استفاده شده است

 

نمونه سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی ????

از دیگر ویژگی هایی که فروشگاه وبمستران را از فروشگاه های دیگر متمایزتر کرده است وجود نمونه سوالات آزمون آیین نامه برای سال ???? است آزمون آیین نامه یکی از آزمون های سخت راهنمایی و رانندگی است که در ایران برگزار میشود تا گواهینامه به مددجویان گواهینامه تقدیم شود

گواهینامه رانندگی چیست؟

گواهینامه رانندگی، که به آن در گذشته «تصدیق رانندگی» گفته می‌شد، مدرکی رسمی است مبنی بر اینکه فردی می‌تواند با وسایل نقلیه? دارای موتور مانند موتور سیکلت، اتوموبیل، کامیون و اتوبوس رانندگی کند. در کشورهایی که تعداد زیادی از شهروندان رانندگی می‌کنند، گواهینامه? رانندگی هم‌چنین به عنوان یک مدرک هویتی ارزش دارد. معمولاً گواهینامه رانندگی تنها پس از قبولی در آزمون رانندگی به شخص داده می‌شود برای دریافت گواهینامه ابتدا باید آزمون آیین نامه آن را بدهید اینجاست که سوالات آزمون آیین نامه ???? بهترین محصولیست که میتوانید انتخاب کنید

گواهینامه رانندگی در ایران

اولین کسی که در ایران قربانی تصادف اتومبیل شد، درویش خان نوازنده و استاد تار بود که در سال ???? درگذشت؛ و اولین افسر آزمایش رانندگی که نام و امضاء او در پای اوراق رانندگان زمان قاجاریه وجود دارد به زبان فرانسه نوشته شده‌است شخصی بنام مسیوکلین بود که بعد از وی این سمت به ناصرخان انشاء اولین متخصص نظمیه محول شد. همچنین اولین آیین‌نامه رانندگی در زمان وستد اهل سوئدی تهیه وتنظیم گردید. وی در سال ???? ه‍.ش ریاست نظمیه را به عهده داشت و حدود ?? سال در این پست باقی ماند. از کارهای وی، ترجمه، تنظیم نظامنامه و آیین‌نامه قید شده‌است که راننده هنگام روز در شهر و اماکن پرجمعیت ضمن حرکت از سمت راست باید با سرعت ?? کیلومتر در ساعت و در خارج شهر ?? کیلومتر در ساعت و شب‌ها با ساعتی ?? کیلومتر براند یا اینکه در موقع نزدیک شدن به حیوانات از قبیل اسب و قاطر که طبعاً از صدای ماشین وحشت دارند از سرعت اتومبیل خود بکاهند و آرام حرکت کنند تا باعث وحشت و رم کردن حیوانات نشوند. اولین چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سال‌های دهه ?? در تقاطع‌های سپه (امام خمینی فعلی) ولی عصر، پل امیر بهادر، باغ ملی دروازه شمیران، گمرک و امیریه نصب گردید ولی پیش‌از نصب این چراغها، چراغ‌های راهنمایی به صورت کوله پشتی بودند که دارای دو چراغ قرمز، سبز و کلیدی در جهت خاموش و روشن کردن آن‌ها بود که کوله پشتی در پشت مأمور قرار می‌گرفت و کلید آن روی سینه سمت چپ قرار داشت این چراغها کار می‌کرد و مأمور با پشت کردن به طرف رانندگان اتومبیل آنان را متوقف یا دستور حرکت به آنان می‌دادند. بالاخره در سال‌های ?? و ?? چهارراه دارای چراغ خودکار گردید. نخستین راننده زن در ایران شخصی بنام خانم هِلِن شَه بَنده بود که در سال ???? موفق به گرفتن گواهینامه گردید و در مطبوعات آن زمان درباره? این اتفاق مقاله نوشتند و بالاخره در سال ???? هجری شمسی در اداره پلیس شعبه‌ای بنام شعبه آلات ناقله در خیابان باب همایون (درب اندرون سابق) تأسیس گردید و با ?? نفر مأمور که از بین پاسبان‌ها انتخاب شده بودند کار کنترل عبور و مرور اتومبیل‌ها را به عهده گرفتند و علامت مشخصه آن‌ها یا دیگر افراد پلیس بازوبند سفیدی بود که به بازوی چپ خود می‌بستند. ریاست این شعبه به شخصی بنام فتح ا… خان بهنام که در حقیقت اولین رئیس راهنمایی و رانندگی محسوب می‌شد و دارای درجه نایب اولی برابر ستوان یکم بود واگذار گردید

نتیجه گیری

ممنون که تا مقاله انتهایی در مورد فروشگاه وبمستران همراه ما بودید ، یادتون باشه اگه میخاین فایلی رو خریداری کنید از فروشگاه وبمستران خریداری کنید چرا که فروشگاه وبمستران یعنی اوج لذت برای یک خرید …

 

https://www.atlasobscura.com/users/brianamarina2

https://trello.com/u/brianamarina2

https://www.diigo.com/user/brianamarina2

https://www.blogtalkradio.com/brianamarina2

https://gitlab.com/BrianaMarina2

https://www.viki.com/users/brianamarina2_185/about

https://visual.ly/users/brianamarina2/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/brianamarina2

https://speakerdeck.com/brianamarina2

https://infogram.com/untitled-chart-1ho16vow0ggnx4n?live

https://slides.com/brianamarina2

https://500px.com/p/brianamarina2?view=photos

https://logopond.com/BrianaMarina2/profile/561927/?filter=&page=

https://qiita.com/BrianaMarina2

https://cplusplus.com/user/BrianaMarina2/

https://www.authorstream.com/BrianaMarina2/

https://list.ly/brianamarina2/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/f0oCfZ

https://letterboxd.com/BrianaMarina2/

 

 

نحوه کاشت گردو: روش کاشت گردو و نهال آماده

۱۰ بازديد

نحوه کاشت گردو: روش کاشت گردو و نهال آماده

گردو ( J?glans ) سرده ای از گیاهان از خانواده گردو ( Juglandaceae ) است. آنها 20 گونه درختی هستند که ارتفاع آنها به 10 تا 40 متر می رسد. گونه گردوی معمولی ( J?glans régia ) در کشور ما رایج است که عمدتاً به دلیل آجیل و چوب آن کاشته می شود.

چوب گردو به دلیل استحکام، دوام و رنگ به عنوان چوب ارزش دارد. درخت گردو را می توان از آجیل یا نهال کاشت. کاشت نهال نتایج قابل اعتمادتری می دهد. این به این دلیل است که آنها برخلاف آجیل قبلاً جوانه زده اند.

در سطور زیر دو روش کاشت و پرورش گردو را می خوانید: از طریق نهال آماده (نهال) و از طریق بذر (آجیل).

انواع روش کاشت گردو

1: کاشت گردو ازبذر

گردو جمع کنید. گردوهایی را که از درختان گردو افتاده است جمع آوری کنید . این معمولا در پاییز است. از ابتدای شهریور تا پایان مهر، اوایل آبان؛

فلس ها را بردارید . گردوها را در یک سطل آب بریزید. اجازه دهید آن‌ها خیس بخورند تا پوسته بیرونی در لمس نرم شود. پوسته بیرونی را بردارید و گردو را نگه دارید.

گردو را برای جوانه زدن آماده کنید. این امر با فرآوری سرد یا با قرار دادن گردو در یخچال به دست می آید. دمای پایین باعث ایجاد فرآیندی به نام طبقه بندی می شود. آجیل را در زمان تاخیر قرار می دهد و روند جوانه زنی را متوقف می کند. دو گزینه برای این مرحله از آماده سازی وجود دارد:

مقدار کمی آجیل . آنها را در یک کیسه پلاستیکی بسته بندی کرده و در دمای 1.1 تا 5 درجه سانتیگراد به مدت 90 تا 120 روز در یخچال قرار دهید.

آجیل زیاد . گودالی به عمق 30 تا  60 سانتی متر و به اندازه کافی پهن کنید تا گردویی را که قصد دارید در بهار بکارید در آن نگه دارید. آنها را با خاکی به ضخامت 3 تا 5 سانتی متر بپوشانید . همچنین می توانید از توری برای محافظت بیشتر استفاده کنید. آنها را در زمستان اینگونه رها کنید . در بهار آنها برای کاشت آماده می شوند.

انتخاب مکانی برای کاشت گردو در فصل بهار. خاکی را انتخاب کنید که عمیق، نفوذپذیر، گرم و دارای آب زیرزمینی عمیق باشد.

کاشت گردو. سوراخ های کوچکی به عمق 3 تا 5 سانتی متر حفر کنید. سوراخ ها باید در فاصله 3 تا 4 متر از یکدیگر قرار گیرند. این باعث می شود که جوانه ها در طول زمان رشد کنند.

گردوها را در سوراخ ها بریزید و روی آنها را با خاک بپوشانید.

کاشت گردو از نهال

نهال گردو را انتخاب کنید . نهال گردو را بخرید کهحداقل 1 سال سن داشته باشد و قطر ساقه آنها از 1 سانتی متر بیشتر نباشد.

انتخاب مکانی برای کاشت گردو در فصل بهار. خاکی را انتخاب کنید که عمیق، نفوذپذیر، گرم و دارای آب زیرزمینی عمیق باشد.

حفر سوراخ برای نهال های تمام شده. سوراخ های نهال گردو باید به اندازه ای باشد که سیستم ریشه نهال وارد شود و عمق آن حدود 5 سانتی متر باشد، سوراخ ها باید در فاصله 3 تا 4 متر از یکدیگر باشند. این باعث می شود که جوانه ها در طول زمان رشد کنند.

گذاشتن نهال گردو در سوراخ . آنها را با خاک اطراف پر کنید .

آبیاری نهال های کاشته شده با آب .

مراقبت از درختان گردو کاشته شده   اطراف آنها را عاری از علف های هرز و آفات نگه دارید . مثل بچه های کوچک از آنها مراقبت کنید.

 نکات مفید برای کاشت و پرورش گردو

گردویی را که قبلاً جوانه زده است نکارید . بعید است که به رشد خود ادامه دهد.

گردوهای کاشته شده نیازی به کوددهی ندارند . با این حال، می توانید از کودهای معدنی غنی از نیتروژن در خاک ضعیف استفاده کنید.

برای محافظت از گردوهای کاشته شده در برابر جوندگان می توانید از جعبه های فلزی برای این منظور استفاده کنید. گردو را در جعبه فلزی که در زمین دفن می کنید قرار دهید. یک برش X شکل در بالا ایجاد کنید. به این ترتیب گردو محافظت می شود و از شکاف باقی مانده از شما جوانه می زند.

هنگام جمع آوری گردو از لباس ها و دستکش های محافظ استفاده کنید تا لباس ها و دست هایتان لک نشوند.

آجیل را می توان با استفاده از سنگ شکن دستی از پوسته جدا کرد .

 

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11186443

https://independent.academia.edu/MelbaLuna407

http://edu.fudanedu.uk/user/raisahome2/

http://fudanedu.uk/user/raisahome2/

http://jobs.ict-edu.uk/user/raisahome2/

http://ict-edu.uk/user/raisahome2/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=760dcf09-a174-4780-8761-14785f87eb68

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://akinnahal.com

http://entrance-exam.net/forum/members/raisahome2.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:RaisaHome2

https://www.pubpub.org/user/raisa-home

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:RaisaHome2

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://akinnahal.com

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://akinnahal.com

 

خدمات لوله و چاه بازکنی در شرق تهران

۹ بازديد

خدمات لوله و چاه بازکنی در شرق تهران

 

مسئله گرفتگی لوله و چاه فاضلاب، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که معمولا برای افراد و خانواده‌های مختلف ایجاد می‌شود. این در حالی است که رفع این مشکل معمولا کار سخت و طاقت‌فرسایی است و در بسیاری از موارد مردم با انتخاب نامناسب افراد کارنابلد، مجبور به صرف هزینه‌های زیاد درچاه بازکن این مورد می‌ّشوند. در این مقاله سعی می‌شود توضیحاتی درباره خدمات چاه‌ بازکنی در منطقه شرق تهران ارائه شود تا شما با آگاهی بیشتر نسبت به این مسئله، برای رفع مشکلات احتمالی خود در این زمینه اقدام کنید.

 

اگر لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی شده یا چاه فاضلاب ساختمان شما به میزان نامطلوبی پر شده است و برای تخلیه آن نیاز به فرد مجربی دارید، حتما در این زمینه با کارشناسان و افراد متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین فرد را برای رفع مشکل خود پیدا کنید.

 

خدمات لوله و چاه بازکنی در شرق تهران

 

خدمات مربوط به باز کردن لوله و رفع گرفتگی مراحل مختلفی دارد که هر فردی قادر به انجام آن نیست. در وهله اول باید مسائلی همچون نحوه لوله‌کشی ساختمان، شرایط و محل استقرار لوله‌ها و چاه فاضلاب، خروجی چاه فاضلاب و نحوه نصب لوله‌ها به طور دقیق و جزئی مورد بررسی قرار گیرد، لوله بازکنی چرا که عدم بررسی دقیق این مسائل باعث می‌شود روند تخلیه چاه به نحو مطلوبی انجام نشود و در نتیجه شما مجبور به صرف هزینه‌ بیشتر برای این کار شوید.

 

 

مهم‌ترین خدمات رفع گرفتگی لوله و باز کردن چاه در منطقه شرق تهران

 

شما در ابتدا باید درباره انواع خدمات شرکت‌های فعال در زمینه چاه باز کنی و رفع گرفتگی لوله آگاهی کامل داشته باشید. به این صورت می‌توانید بهترین گزینه را برای انجام این کار برای ساختمان خود انتخاب کنید.

 

ویژگی‌های خدمات مربوط به باز کردن چاه به شرح زیر است:

 

  • وجود نیروی سیار فعال و مجرب در زمینه باز کردن چاه فاضلات در تمامی نقاط تهران
  • اعزام نیرو به محل در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون تاخیر
  • ارائه قیمت بسیار مناسب و مطلوب
  • به کار بردن بهترین شیوه‌های مربوط به پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع کرونا
  • ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی در تمام نقاط تهران
  • سرعت در عملکرد
  • ارائه تضمین درباره از بین رفتن مشکل گرفتگی لوله و چاه
  • استفاده از بهترین و به روز‌ترین ابزارها برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن
  • استفاده از افراد کاملا کاربلد و مجرب که سوءپیشینه نیز نداشته باشند

 

در واقع رعایت هر یک از این موارد بسیار مهم است. شما باید این موارد را مدنظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از کاری که قرار است انجام شود، به دست آورید.  تخلیه چاه چرا که هزینه این کار بالا است و اگر فرد نابلدی این کار را انجام دهد، یا از ابزار نامناسب و غیراستاندارد در این کار انجام شود، نه‌تنها مشکلی حل نمی‌شود، بلکه ممکن است نیاز به انجام کار دوباره و صرف هزینه دوباره باشد که این مسئله می‌تواند مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند.

 

هزینه باز کردن چاه و رفع گرفتگی لوله به چه صورتی محاسبه می‌شود؟

 

برای تعیین این هزینه عوامل مختلفی دخیل است، از جمله طول لوله و مقدار گرفتگی آن و برخی موارد دیگر. این مسائل بسیار مهم است و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن این عوامل، کار را به درستی پیش برد. مهم‌ترنی عوامل تاثیرگذار بر هزینه باز کردن لوله و رفع گرفتگی چاه به شرح زیر است:

 

  • تعداد لوله‌هایی که مسدود شده‌اند
  • تعداد موارد گرفتگی لوله فاضلاب
  • نوع گرفتگی و میزان راحتی یا سختی رفع آن
  • طول لوله یا لوله‌هایی که مسدود شده‌اند
  • تعیین روش مناسب برای باز کردن لوله فاضلاب
  • ظرفیت تانکر مورد استفاده برای تخلیه چاه
  • تعداد دفعاتی که نیاز است تا چاه فاضلاب به طور کامل تخلیه شود
  • نیاز یا عدم نیاز به لایروبی چاه فاضلاب
  • نیاز یا عدم نیاز به استفاده از پمپ لجن‌کش

 

بنابراین احتمالا متوجه شده‌اید که تعیین دقیق میزان هزینه موردنیاز برای تخلیه چاه و باز کردن لوله فاضلاب، امکان‌پذیر نیست و باید همه ابعاد بررسی و مشخص شود تا هزینه نهایی تعیین شود. البته پیش از انجام کار و با ارائه توضیحات درباره نوع گرفتگی لوله، احتمالا هزینه به صورت برآورد شده به شما اعلام خواهد شد، اما این را در نظر داشته باشید که این هزینه قطعی نیست و ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

 

روش‌های مختلف موجود برای باز کردن چاه و رفع گرفتگی لوله

 

تعیین روش مناسب برای این کار بستگی به نوع گرفتگی لوله و چاه دارد، که این مسئله توسط افراد مجرب و کارکشته تعیین می‌شود. در ادامه روش‌های مختلف را به اختصار توضیح می‌دهیم.

 

1)  باز کردن چاه با استفاده از فنر

 

این روش معمول‌ترین و متداول‌ترین راه باز کردن لوله است که به آن شیوه فنر برقی هم می‌گویند. این روش به این صورت است که فنر را با استفاده از یک دستگاه، به درون لوله می‌فرستند و فنر در داخل لوله می‌چرخد و گرفتگی‌های آن را برطرف می‌کند.

 

2) چاه بازکن بادی

 

استفاده از فنر برقی برای باز کردن گرفتگی همه لوله‌ها مناسب نیست. بنابراین روش دیگری به نام دستگاه تراکم هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد تا استفاده عامل گرفتگی به طور کامل برطرف شود.

 

3)  چاه بازکن واترجت

 

یکی از علل مهم گرفتگی لوله‌های فاضلاب، رسوبات ایجاد شده به دلیل چربی است. اگر این چربی‌ها بیش از حد باشد، باید از دستگاه واترجت مخصوص برای شستشوی دیواره لوله‌ها استفاده شود.

 

چند توصیه بسیار مهم درباره رفع گرفتگی لوله‌ها

 

هرگز از اسید برای باز کردن لوله استفاده نکنید. چاه بازکنی شرق تهران زیر این کار برای سلامت شما بسیار مضر است و می‌تواند به ریه‌ها آسیب جدی بزند و حتی سرطان‌زا باشد. این کار همچنین باعث ایجاد آسیب در لوله‌های فاضلاب خواهد شد. به خصوص اگر به دفعات زیاد از آن استفاده کنید. در واقع آسیب به لوله‌ها باعث می‌شود شما مجبور به صرف هزینه‌های اضافی برای منزل خود شوید. برای دیدن نمون کار های ما می توانید به صفحه اینستاگرام ما مراجعه نمایید.

 

در عین حال این کار ممکن است باعث شود که اسید استفاده شده به آب‌های زیرزمینی نفوذ کند که این مسئله برای محیط زیست بسیار خطرناک خواهد بود.

 

کلام آخر

 

این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از شیوه‌های ارزان‌قیمت به هیچ‌عنوان منطقی و درست نیست و فقط باعث افزایش هزینه‌های ناخواسته برای شما خواهد شد.