مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد

۲۴ بازديد

«قيمت خودرو از آبان ماه تا الان ?? درصد كاهش يافته است» اين آماري است كه نايب رئيس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودروي تهران اعلام كرده و به نظر مي‌رسد اين روند پرتلاطم همچنان ادامه دارد، چون در همين چند روز اخير كه ريزش دلار شدت گرفته قيمت خودروهاي داخلي هم گاهي تا ? درصد در يك روز افت داشته. مشكل اما اينجا است كه مشخص نيست كاهش قيمت‌ها تا چه زماني ادامه دارد و در نتيجه بازار در نوعي تعليق و ركود فرو رفته است. اتفاقي كه البته براي افرادي كه براي خريد عجله ندارند خيلي هم خوشايند و شيرين است. با توجه به شكاف قيمتي عميق بين كارخانه و بازار اما الان اين پرسش جدي در ذهن خريداران شكل گرفته كه اگر قصد خريد خودرو داشتيم از كجا بدانيم قيمت واقعي چند است؟

مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد!

 

 

 

 

 

مسير رسيدن به پاسخ اين سوال خيلي ساده و سرراست است. سايت ديوار بخش جديدي را به امكاناتش اضافه كرده كه مظنه انواع خودرو را در يك صفحه خلاصه و مفيد به شما مي‌گويد. در اين بخش قيمت هر برند خودرو به تفكيك مدل و سال ساخت درج شده و درصد تغيير قيمت نسبت به روز قبل هم در همان سطر قابل مشاهده است. از جهت درست و دقيق بودن قيمت خودرو در ديوار هم خيالتان راحت؛ تمام قيمت‌هاي موجود در اين فهرست، به صورت روزانه بر اساس ميانگين معاملات ثبت شده در مراكز تعويض پلاك و گزارش نهادهاي صنفي و نظارتي از جمله اتحاديه نمايشگاه داران تعيين مي‌شود. خلاصه كه با اين امكان جديد مي‌توانيد مثل آب خوردن و با جست و جوي برند يا مدل، قيمت روز خودروي مورد نظرتان را پيدا كنيد. اگر تمايل داريد قيمت خودرويي را هم مرتب تعقيب كنيد كافي است از گزينه پين كه كنار اسم خودرو تعبيه شده، خودروي دلخواهتان را سنجاق كنيد تا در روزهاي آينده هم در كوتاه ترين زمان ممكن به آن دسترسي داشته باشيد. با كليك روي قسمت «اطلاعات بيشتر» كنار اسم و لوگوي هر خودرو هم به بخش آگهي‌هاي درج شده همان محصول در سايت ديوار هدايت مي‌شويد.

راه‌اندازي اين صفحه چند حُسن اساسي دارد. يكي اينكه خريداران قبل از غوطه ور شدن در آگهي‌هاي متعدد خودرو مي‌توانند يكي برآورد نسبي از قيمت‌ها داشته باشند و با آگاهي كامل تري گزينه‌هاي موجود را بررسي كنند. در وهله بعد خود فروشندگان هم مي‌توانند قيمت منصفانه‌اي درج كنند و دارايي‌شان را سريع‌تر به پول نزديك كنند. ضمن اين‌كه يك مرجع تعيين قيمت كه مورد وثوق دو طرف معامله باشد هم به وجود آمده كه از بروز اختلاف‌ها و سوء تفاهم‌ها جلوگيري مي‌كند. از همه مهم‌تر اين‌كه شانس اعلام قيمت‌هاي نامعقول هم از سوداگران و دلالان گرفته شده و نگراني بعضي كارشناسان و دست‌اندركاران از برگشت قيمت خودرو در ديوار هم كاملا برطرف مي‌شود.

منبع : مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.