آژانس مسافرتي

۷۲ بازديد

 

سفر به كيش، مشهد و كرمان در تورهاي داخلي

بريم مقاله جديد سايت آرمان كرمان تحت عنوان سفر به كيش، مشهد و كرمان را با هم بررسي كنيم

مسافرت و گردش يكي از لازمه هاي زندگي جهت بالا بردن روحيه افراد جهت بهتر انجام دادن كارهاي روزمره است. به صورت معمول هر شخص مي بايست دو بار در سال يك مسافرت طولاني مدت را داشته باشد و چه بهتر است كه اين شخص قبل از انتخاب مقصد مسافرتي خود اطلاعاتي كامل در زمينه تورهاي مسافرتي پيدا كند. در اين مقاله قصد داريم درباره مقاله سايت خواندني تحت عنوان تور كيش از تهران  سه مسافرت عالي در تورهاي داخل كشور تور مشهد هوايي و تور كرمان صحبت كنيم كه از بهترين تورهاي مسافرتي كه در حال حاضر در ايران وجود دارد هستند و اتفاقا جزو  پرتقاضا ترين آن ها.

تور كيش از تهران

ابتدا مي خواهيم به تور كيش از تهران بپردازيم. اولين نكته مناسب ترين فصل جهت سفر به كيش مي باشد، معمولا آب و هواي كيش از اوايل دي الي اواخر فروردين براي سفر بهترين گزينه است. پس شما اگر به فكر تور كيش از تهران و يا از هر شهر ديگر هستيد بايستي در اين فصل از سال به فكر سفر كردن به اين جزيره زيبا باشيد.

حتي ممكن است در فروردين ماه نيز هوا به شدت گرم و مناسب سفر نباشد ولي به هر حال حد متوسطي را جهت سفر به اين جزيره شگفت انگيز در نظر گرفته ايم و شما مي بايست جهت رفتن به كيش اين نكات را بلد باشيد. نكته اي كه در اين جا مهم است آب و هواي كيش مي باشد كه معمولا در طول سال گرم و مرطوب است ولي به هر حال در اين بازه زماني آب و هواي آن قابل تحمل تر است.

تور كيش از تهران

قيمت تورهاي داخلي

قيمت تور كيش از تهران از درجه اهميت بسيار زيادي برخوردار است. معمولا هزينه تور كيش از تهران به نسبت شهرهاي ديگر كمي بيشتر است هم چنين در اين جزيره زيبا از هتل بسيار لوكس 5 ستاره اي داريم تا مسافرخانه هاي عادي و اين مساله هم در بالا يا پايين رفتن قيمت تور كيش از تهران تاثير گذار است.

از بهترين هتل هايي كه در كيش وجود دارد و اكثر مسافران از اقامت در آن جا لذت برده اند مي توان به هتل شايگان، هتل پارميس، داريوش، ترنج، مارينا و هتل ويدا اشاره كرد كه هر كدام از آن ها زيبايي هاي خاص خود را دارند و قيمت هاي مختلفي جهت اقامت در آن جا تعيين شده است.

تور هوايي مشهد

تور مشهد هوايي

اما يكي ديگر از پيشنهادهاي جذاب ما جهت گشت و گذار و مسافرت، تور مشهد هوايي است. مشهد مقدس يكي از آن شهرهايي است كه ساليانه هزاران گردشگر خارجي و داخلي را به خود جذب مي كند. اين شهر هم اكنون يكي از مهم ترين شهرهاي ايران در زمينه گردشگري به حساب مي آيد. چون علاوه بر مرقد امام رضا در اين شهر داراي اماكن گردشگري و تفريحي بسيار زيادي است كه هر ساله هزاران نفر را به سمت خود جذب مي كند.

به دليل اين كه اين شهر از بسياري از شهرهاي مهم ايران دور است مناسب ترين گزينه براي رفتن به آن جا، تور هوايي مشهد است. اگر شما هم از اين شهر دور هستيد حتما براي يك بار هم كه شده به بهانه زيارت به اين شهر مسافرت كنيد و علاوه بر فيض بردن از زيارت خود مي توانيد از اماكن گردشگري و تفريحي اين شهر نيز نهايت استفاده را ببريد و بهترين سفر را براي خود و خانواده تان رقم بزنيد.

در حال حاضر پارك آبي مشهد مشهور ترين پارك آبي ايران به حساب مي آيد. باغ وحش مشهد نيز به جرات مي توان گفت بهترين باغ وحش ايران به حساب مي آيد. از تمامي امكانات اين شهر مي توانيد نهايت استفاده و بهره را ببريد.

وجود تعداد زيادي هتل لوكس و نيمه لوكس در اين شهر در تور مشهد هوايي، كار را جهت اقامت گردشگران بسيار ساده كرده است. در حال حاضر تور مشهد هوايي يكي از مهم ترين گزينه هاي مسافرت داخلي بعد از تور كيش از تهران به حساب مي آيد و پيشنهاد مي كنيم جهت دريافت اطلاعات و قيمت هاي مربوط به اين تور با كارشناسان ما در اين زمينه تماس بگيريد.

از مهم ترين نكات سفر به مشهد مي توان به آب و هواي آن اشاره كرد كه مناسب تري فصل جهت رفتن به آن جا، بهار است. در اين فصل از سال آب و هواي اين شهر بي نظير است و شما عزيزان مي توانيد در اين فصل، مشهد را براي سفر خود برگزينيد و لذت سفر خود را چندين برابر كنيد. نكته مهم ديگري كه در اين زمينه وجود دارد خلوت بودن مشهد در اين فصل از سال است و شما عزيزان مي توانيد انواع تورهاي هوايي و زميني مشهد را در اين بازه زماني با قيمت ارزانتري انتخاب كنيد.

bryd_f5.jpg

تور كرمان

تور كرمان

اگر علاقمند به فرهنگ و تاريخ ايران هستيد و از قدم زدن در دل بيابان لذت مي بريد تور كرمان يكي از مناسب ترين گزينه ها در اين زمينه به حساب مي آيد. كوير شهداد در فاصله بسيار كمي از كرمان قرار دارد و يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري اين شهر به حساب مي آيد. هم چنين بناهاي تاريخي بسياري در اين شهر كهن كه قبلا  گواشير نام داشته وجود دارد و با ديدن اين اماكن تاريخي و گردشگري لذت سفر شما چندين برابر مي شود. از مهم ترين اين اماكن مي توان به كتابخانه و موزه شاه نعمت اله، حمام وكيل و باغ شاهزاده ماهان مي توان اسم برد كه يكي از باغ هاي ايراني است كه ثبت جهاني شده.

در تور كرمان شما عزيزان مي توان تمامي مكان هاي ديدني اين شهر و نقاط اطراف آن را ببينيد به همين دليل در حال حاضر برنامه سفر حرفه اي شما براي امسال مي توان به حساب آيد.

برنامه سفر حرفه اي امسال شما

با توجه به اطلاعاتي كه در بالا و در ارتباط با تور كيش از تهران، تور هوايي مشهد برنامه سفر حرفه اي امسال شما و تور كرمان ديدني تر ميشود، تورهاي داخلي داديم به نظر مي رسد كه اين سه گزينه مي تواند يكي از برنامه هاي سفر حرفه اي امسال شما باشد و بسياري از ما ايراني ها حداقل به يكي از اين 3 مناطق در حال حاضر سفر نكرده ايم. به پيشنهاد جذاب ما در اين زمينه فكر كنيد و مي توانيد از اين گزينه ها را به دلخواه انتخاب كنيد و در برنامه سفر حرفه اي خود به كار بگيريد.

اين سه شهر نامبرده از بهترين تورهايي هستند كه ميتوانيد در تور داخلي از آنها ديدن كنيد، جاهاي ديدني زياد تاريخي و فرهنگي، به همراه اقامت در هتلهاي لوكس و خوش قيمت و همراهي ليدرهاي محلي تحصيلكرده از دلايل اصلي شما براي انتخاب اين مسله ميتواند باشند و به شما پيشنهاد ميكنيم زودتر براي رزرو اين سفرهاي كرمان و مشهد و كيش اقدام كنيد.

 

رزرو هتلهاي مشهد، كيش و كرمان از ديگر خدماتي است كه در تورها واجب است تا تورهاي بصورت كاملتر و حرفه اي تري اجرا شوند و سرو غذا نيز در اين هتلها از نظر تغذيه خيالها راحت ميشود. البته بهتر است براي بهتر شدن شرايط گشت در هتل فقط صبحانه ميل نماييد و وعده هاي نهار و شام را در رستورانها معرفي شده توسط راهنما را انتخاب كنيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به لينكهاي قرار گرفته در اين مقاله مراجعه كنيد و برنامه سفر حرفه اي امسالتان را هماهنگ كنيد.

منبع: www.armanekerman.ir

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.