ميثم شکري ساز کيست و چگونه در جواني موفق شد؟

۱۵ بازديد

میثم شکری ساز کیست و چگونه در جوانی موفق شد؟

 

دکتر میثم شکری  ساز یکی از جوان ترین و موفق ترین مدیران و کارآفرینان جوان کشور است. وی دارای مدرک دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، MBA مدیریت از دانشگاه Ashtenbaisse آلمان و دانشگاه امیر کبیر تهران و لیسانس مدیریت صنعتی است.

https://hypothes.is/users/hamshahrionline

 

http://kabipanel.xobor.de/u193_hamshahrionline.html

 

 

میثم شکری ساز کیست و چگونه در جوانی موفق شد؟

موفقیت سن نمی شناسد! در هر سنی می توانید ایده های خود را اجرا کنید و با برنامه ریزی، تلاش و پشتکار بالا به موفقیت برسید. فرقی نمی کند پیر باشید یا جوان، فقط مثل دکتر میثم شکری ساز شروع کنید.

 

https://www.wishlistr.com/profile/hamshahrionline

 

 

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که این شخص کیست؟ میثم شکری  ساز با تنها 34 سال سن یکی از جوان ترین مدیران و کارآفرینان کشور است.

http://forum.erickimphotography.com/member/ilna

 

http://alieparusa.in.ua/user/waysnow45/

 

دکتر شکری ساز بدون هیچ سنی به موفقیت های زیادی دست یافت که مهمترین آنها انتخاب وی برای سمت مدیر فناوری اطلاعات در سال 1396 می باشد.

 

اطلاعاتی در مورد این کارآفرین جوان

همانطور که قبلا ذکر شد، دکتر میثم شکری  ساز یکی از جوان ترین و موفق ترین مدیران و کارآفرینان جوان کشور است. وی دارای مدرک دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، MBA مدیریت از دانشگاه Ashtenbaisse آلمان و دانشگاه امیر کبیر تهران و لیسانس مدیریت صنعتی است.

https://www.metal-archives.com/users/hamshahrionline

 

https://www.magcloud.com/user/hamshahrionline

 

 

 

با توجه به موفقیت و رزومه چشمگیر این مدیر جوان، وی مشاور ارشد مدیریت، بازاریابی، کارآفرینی، ارتباطات و منابع انسانی است.

در کنار این فعالیت ها، دکتر شکری ساز در عرصه فرهنگی و آموزشی بسیار فعال بوده و بیش از 12 عنوان کتاب نوشته یا ترجمه کرده است.

از جمله مهم ترین آنها می توان به قدرتمندترین ها، توهم هوش 1 و 2، رابطه بین فرد و سازمان، مذاکره خالی، بازاریابی گوریل، بازاریابی مدرن و ... اشاره کرد.

http://answerpail.com/index.php?qa=user&qa_1=waytail01

 

http://qa.pandora-2.com/index.php?qa=user&qa_1=jacketwind23

 

http://qnbuz.net/index.php?qa=user&qa_1=africakarate05

 

 

از دیگر افتخارات و دستاوردهای میثم شکری  ساز می توان به دریافت سپر تقدیر از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دریافت تندیس رعایت حقوق وزارت صمت در 3 سال متوالی (96 97، 98) و بسیاری از افتخارات کوچک و بزرگ دیگری را متذکر شد.

 

دکتر شکری ساز معتقد است با یادگیری، آموزش و تلاش بیشتر مسیر رشد و موفقیت آسان می شود. آموزش الکترونیکی و مجازی یکی از اولین دستاوردهای میثم شکری  ساز در زمینه آموزش و یادگیری است که در سال 1387 با هدف ایجاد تغییرات و تحولات گسترده در سیستم های آموزشی معرفی شد.

http://vkfan.com/user/bandbirch76/

 

http://wert-tools.ru/user/armvoice81/

 

https://dribbble.com/temposand15

 

اگر به گذشته یعنی دهه هشتاد نگاه کنیم، روش ها و ساختار آموزش بسیار سنتی و ساده بود. شاید در آن سال ها این تصور که یادگیری و یادگیری مجازی و الکترونیکی بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس درس در آینده رایج شود، دور از انتظار و منطقی بود! اما امروزه می بینیم که با استفاده از تکنولوژی های مختلف می توان در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت آموزش داد و یاد گرفت.

https://www.wallpaperfusion.com/Members/ilna/455163/

 

https://www.pexels.com/@ilna-192440223

 

 

 

حوزه فعالیت میثم شکری ساز به همین جا ختم نمی شود و همانطور که اشاره کردیم این مدیر جوان فعالیت های مختلفی را در زمینه های مختلف انجام می دهد. بهره مندی از توانایی ها، استعدادها، تلاش، پشتکار، علم و آموختن از مهمترین مواردی است که میثم شکری ساز را در این امر به موفقیت رساند.

https://www.goodreads.com/user/show/148723436-khabarban

 

https://www.metal-archives.com/users/khabarban

 

http://faq.name/index.php?qa=user&qa_1=inputstick74

 

 

این کارگردان جوان نه تنها با توجه به کهولت سن و تنها با تکیه بر همین موارد، نه تنها توانست در این سن به بسیاری از اهداف خود دست یابد، بلکه توانسته خدمت بزرگی به جامعه علمی پژوهشی یک کشور ارائه دهد.

https://www.longisland.com/profile/ilna

 

https://www.theoutbound.com/ilna

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.