سقف وافل كاربردي

۲۰ بازديد

سقف وافل كاربردي

سقف وفل در كليه پروژه هاي ساختماني با كاربردهاي مختلف قابل استفاده است. ركود اقتصادي بالا و كاهش هزينه هاي توليد استفاده از اين نوع سقوط پيشرفت چشمگيري در صنعت ساختمان كشور بوده است. يك ديدگاه بسيار اشتباه در توجيه استفاده از سقف هاي وفل فقط توسط مهندسان در ميان روزنه ها رأي داده شده است ، فقط يك شرط ديگر براي استفاده از سقف هاي وفل وجود دارد كه اين گزينه است و در ساير پروژه ها و موارد فولادي و بتوني موارد استفاده شما متفاوت است ، مي توان از اين نوع سقوط استفاده كرد. استفاده از سيستم وافل پرسرعت در پروژه هاي ساختماني مي تواند گام مهمي در برنامه زمان بندي پروژه باشد كه اكثر ذينفعان صنعت ساخت و ساز نسبت به آن واقع بين هستند.

 

سقف وافل كاربردي

از سقف هاي وفل در پروژه هاي مختلفي استفاده مي شود

سقف وافل كاربردي

پروژه واقعيت در بهبهان ، با كاربري مسكوني

كاربرد در پروژه مسكوني

در پروژه ارائه شده در تصوير بالا ، سازنده داراي سقف تيرچه و بلوك به طور سنتي طراحي شده است و به دليل باز بودن طولاني و همچنين عملكرد ضعيف سقف تيرچه و بلوك ، باعث افزايش مصرف فولاد و بتن در اين پروژه مي شود ، زيرا بعد از فني بازرسي از شركت واحد آبا و بازرسي از سازه و طراحي مجدد آن با سقف وافل ، دهانه اي به طول 11 متر ايجاد شده و حداكثر استفاده از تجهيزات براي كاهش مصرف فولاد و بتن 20? كاهش يافته است.

 

جزئيات عملكردي سقف جزئيات اجرايي سقف هاي وافلي

كاربرد در پروژه هاي تجاري

در پروژه ارائه شده در تصوير زير ، با مساحت 6000 متر مربع در 3 سقف ، پس از بررسي واحد فني شركت آبا و تغيير سيستم تحمل گرانش به وافل هاي دو طرف ، با دال هاي بتن آرمه كار را شروع كنيد. همچنين ارتفاع تيرهاي مياني در طرح اول 85 سانتي متر است كه پس از طراحي مجدد به 55 سانتي متر كاهش يافته است.

 

سقف وافل كاربردي

قالب وافل كهن دك

پروژه واقعيت در دهلران ، با استفاده از ترمينال مسافربري

جزئيات عملكردي سقف جزئيات اجرايي سقف هاي وافلي

پروژه واقعي در تهران ، با كاربري تجاري

پروژه نشان داده شده در شكل 7 با سقف عرشه فولادي طراحي شده آغاز مي شود ، كه قبلاً در زير سطح پايه سيستم وافل دو طرفه قرار داده شده بود و با برداشتن 25 تير داخلي ، جريمه سازه را كاهش داد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.