روياي ميليونر شدن در يك شب

۴۲ بازديد

روش‌ كار و سركيسه كردن سايت‌هاي پيش‌بيني‌ و شرط‌بندي

 

 بي توجهي به درگاه پرداخت آنلاين              

گردانندگان سايت‌هاي قمار و شرط بندي با طراحي درگاه‌هاي بانكي پرداخت الكترونيكي جعلي اطلاعات بانكي كاربراني كه قصد دارند براي شروع شرط بندي پولي را وارد كنند به سرقت مي برند و حساب آن ها را خالي مي كنند.

 

روياي ميليونر شدن در يك شب                    

معمولا در چند بازي اول، مبالغي  بابت بردن پرداخت مي شود  و بعد با ارائه آفرهاي جذاب افراد را براي شرط بندي بعد ترغيب و با بالا بردن ضرايب، حسابي آن ها را وسوسه مي كنند. حال كه فرد در بازي شركت كرد اگر ببرد به دلايلي مديرسايت ديگر پاسخ گو نيست و چون تمام اين ارتباطات مجازي است و سرورها و حتي خود مدير در خارج از كشور هستند به سادگي اصل پول و مبلغي كه برنده شده اند به آن ها پرداخت نمي شود و كاربران نيز نمي توانند به جايي شكايت كنند چرا كه اصل ورود آن ها به اين سايت ها غيرقانوني بوده است. اگر بازنده شوند هم به احتمال زياد براي جبران پول از دست رفته، مجدد تلاش مي كنند و بيشتر در اين باتلاق فرو مي روند.

 

جر زني در بازي                       

اگر كمي به برنامه نويسي تسلط داشته باشيد مي توانيد اين موضوع را حدس بزنيد. در اين سايت ها وقتي شرط بندي از مبلغي فراتر مي رود برنامه طوري پيش مي رود كه برگه هايي كه به فرد داده يا تاس هايي كه براي او ريخته مي شود به گونه اي است كه كاربر مي بازد.  سايت betforward يكي از اين سايت هاست.

 

راه اندازي چند ساعته سايت                  

در اين روش وب‌سايت‌هايي چند ساعت مانده به شروع بازي براي پيش بيني راه‌اندازي مي‌شوند و با هزينه تبليغات در كانال‌هاي پربيننده افراد را براي ثبت نام و شرط بندي وسوسه مي كنند و  بعد از پايان بازي سايت از دسترس خارج مي شود. آن ها براي پنهان كردن رد پول‌ها هم از حساب‌ افراد كم‌سن و بيسواد در روستاها استفاده مي‌كنند كه پيگيري آن هم نتيجه خاصي ندارد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.